نماد اعتماد

سرور دست دوم استوک از کجا بخریم

خرید سرور های دست دوم و استوک ر امی توانید از تمام دوستان و همکاران ای تی کار که در بازار مشعول هستند درخاست کنید ختما همه انها سرور هایی دارند که در جایی بدون استفاده رها شده هست واماده هست که برای کارکرد معمولی یک نفر معمولی واگزار گردد می توانید از ما نیر در دکتر اچ پی سرور های کارکرده و یا دست دوم درخواست کنید.

فروشگاه سرور دست دوم

بسیاری از مردم ترجیح میدهند، به جای خرید کالاهای نو، از کالای سرور دست دوم استفاده کنند. یکی از راه های کسب درآمد از اینترنت، فروش محصولات دست دوم خود یا دیگران است.

اما چگونه وسایل دست دوم خود را بفروشیم؟ 

بهترین روش فروش وسایل دست دوم چیست؟ در ادامه به این سوالات خواهیم پرداخت.

آیا فروش اینترنتی سرور دست دوم خوب است؟

حتما شما هم مغازه های فروش سرور دست دوم را در محله های مختلف دیده اید. فروش این مغازه ها در گذشته بیشتر بود؛ ولی امروزه با آمدن اینترنت، کسب و کار این مغازه های سنتی کساد شده و مردم از سمساری های اینترنتی خرید میکنند.

با افزایش قیمت کالاهای مختلف مردم ترجیح میدهند، برخی کالاها مورد نیاز خود را دست دوم بخرند. به همین دلیل اگر در اینترنت، کالای دست دوم جستجو کنید، سایت ها زیادی را خواهید دید، که محصولات دست دوم می فروشند.

بنابراین فروش کالا دست دوم بصورت اینترنتی گزینه خوبی خواهد بود.

شما حتی می توانید بدون خرید این محصولات و تنها به صورت امانی درآمد کسب کنید. پیشنهاد می کنم مطلب راه اندازی فروشگاه اینترنتی بدون محصول را مطالعه کنید.

چگونه سرور استوک دست دوم خود را بفروشیم؟

یکی از سوالاتی که ممکن است ذهن شما را درگیر کرده باشد، این است که چگونه کالای دست دوم خود را بفروشیم؟ یا اجناس دست دوم کجا بفروشم؟ در ادامه بهترین روش های فروش وسایل دست دوم را خواهیم گفت:

  1. ساخت سایت فروش کالای دست دوم

یکی از روش های کاربردی در پاسخ به سوال چگونه وسایل خود را بفروشیم، ساخت سایت فروش کالای دست دوم است. بسیاری از افراد فکر میکنند راه اندازی فروشگاه اینترنتی و ساختن سایت، هزینه و زمان زیادی نیاز دارد.

اما امروزه دیگر طراحی سایت به صورت اختصاصی به دلیل هزینه و وقت زیاد، در میان مردم رایج نیست. بلکه استفاده از فروشگاه سازها طرفداران زیادی پیدا کرده است. با ساخت سایت فروش کالای دست دوم، شما یک پکیج کامل با دامنه و هاست خواهید داشت.

شرکت های مختلفی، اقدام به فروش فروشگاه ساز کرده اند.

تیم وب پویا یکی از این شرکت ها بوده که فروشگاه ساز حرفه ای وب پویا، بهترین و کاملترین امکانات و پشتیبانی را برای شروع کسب و کار شما در اختیارتان قرار میدهد. این فروشگاه ساز آماده، امکان اتصال به درگاه بانکی، سبد خرید، اتصال به سیستم چند فروشندگی و ... را نیز دارد.

  1. راه اندازی فروشگاه اینترنتی به کمک اینستاگرام

روش دیگری که در پاسخ به سوال کجا وسایل دست دوم بفروشم؟ به شما پیشنهاد می دهیم، اینستاگرام است. اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی در ایران است. شما با راه اندازی یک پیج بیزینسی در اینستاگرام به راحتی می توانید محصولات خود را برای فروش به اشتراک بگذارید. در مقاله راه اندازی آنلاین شاپ در اینستاگرام به شما چگونگی فعالیت بیزینسی در اینستاگرام را آموزش دادیم.

طراحی سایت دیوار و فروش کالای سرور دست دوم

یکی دیگر از روش های برای پاسخ سوال اجناس دست دوم کجا بفروشم، طراحی سایتی شبیه دیوار است. مثلا با ساخت سایت مثل دیوار می توان نمونه دست دوم کالاهایی که تازه به بازار آمده اند و به دلیل قیمت بسیار زیادی که دارند همه افراد نمی توانند نمونه نو و کارنکرده آن را تهیه کنند، با قیمتی پایین تر تهیه کنند.

یا می توانید با طراحی سایت مثل دیوار کالاهایی را پیدا کنید که تنها در مراکز خاصی به فروش میرسند و شما به دلیل دوری راه، ترافیک یا دسترسی دشوار، نمی توانید شخصا و حضوری برای تهیه آن کالا بروید.

همچنین این امکان در طراحی سایت به سبک دیوار برای فروشندگانی که تعداد مراکز فروش محصولاتشان کم است و نمی توانند به همه سطح شهر دسترسی مستقیم داشته باشند، فراهم شده است که با آگهی کردن کالاها در این سایت خریدی راحت را برای خریداران فراهم کنند. همچنین طراحی اپلیکیشن مثل دیوار باعث دیده شدن آگهی آنان در هر زمان و مکانی می شود و مشتریان می توانند آن را سفارش دهند تا برایشان فرستاده شود.

مرکز خرید سرور دست دوم 

صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد به ویژه در شهر های بزرگ و پر ترافیک مانند تهران و اصفهان، از دیگر دلایل رو آوردن مردم به طراحی سایت هایی مشابه دیوار است.

فروش کالاهای کمیاب برای فروشندگان این کالاها دیگر دغدغه بزرگی نیست چون با طراحی سایت شب یه دیوار به راحتی می توانند برای کالاهایشان خریدار مناسب پیدا کنند. زیرا اگر نتوانند کالای خودشان را معرفی و عرضه کنند، نمی توانند به فروش آن امیدوار باشند. 

به همین دلیل ساخت سایت مثل دیوار برای این فروشندگان فرصت خوبی است تا کالاهای کمیاب خودشان را معرفی کنند و بتوانند خریدار مناسبی برای آن ها پیدا کنند.

در کل خرید و فروش اینترنتی کالا از طریق طراحی سایت مثل دیوار، می تواند باعث آسان تر کردن دسترسی خریدار و فروشنده به یکدیگر می شود. طراحی سایت برای فروش اجناس مختلف زندگی روزمره که خرید کردن یا فروختن کالا یکی از ضروریات آن است، را در دنیای پرترافیک و شلوغ امروزی راحت تر و کم دغدغه تر میکند.

محصولات سرور و هارد و رم  دست دوم برای فروش را از کجا تهیه کنم؟

پس از اینکه فروشگاه اینترنتی خود را آماده کرده اید، زمان آن رسیده که آن را با محصولات خود تکمیل کنید. اما این محصولات را از کجا تهیه کنیم؟ در ادامه به شما خواهیم گفت :

  • خرید از شیپور و دیوار

از بهترین سایت های فروش لوازم دست دوم، می توان به شیپور و دیوار اشاره کرد. در این سایت ها تنوع محصول زیاد است و همچنین قیمت محصولات نیز مناسب است. در نتیجه بهترین مکان برای تهیه محصولات فروشگاهتان است. همچنین در این سایت ها، امکان گرفتن تخفیف از فروشنده نیز وجود دارد.

  • تعمیر کالای معیوب و فروش آن

سودآورترین راه برای کسب درآمد از فروش محصولات دست دوم، تعمیر و فروش آن هاست. سایت هایی وجود دارند که می توانید با هزینه کم، کالای معیوب را با قیمتی مناسب تهیه کنید و پس از تعمیر آن، در سایت خود بفروشید.

  • فروش لوازم دست دوم خود و آشنایان

اگر کمی اطراف خود را بگردید، وسیله های زیادی را پیدا خواهید کرد که بلا استفاده هستند. این لوازم را می توانید در فروشگاه اینترنتی خود بفروشید. همچنین وسایل دست دوم اطرافیان را با قیمت کمتر بخرید و آن را در سایت خود بفروشید.

  • خرید از سمساری ها

به سمساری ها بروید و لوازم به درد بخور آن ها را با قیمت خوب خریداری کنید. البته سمساری ها اصولا اجناس را با قیمت گرانتر می فروشند، بنابراین شاید بهترین راه خرید از دیوار و شیپور باشد.

  • فروش کالا دست دوم دیگران و دریافت کارمزد

همانطور که اشاره شد فروشگاه ساز وب پویا، سیستم چند فروشندگی یا همان مارکت پلیس را دارد. با خرید این فروشگاه، دیگر نیازی به تهیه محصول ندارید. بلکه با فراهم کردن مکانی برای فروش کالا دست دوم برای دیگران و دریافت کارمزد از آن ها، میتوانید از این طریق کسب درآمد کنید.

نکات مهم برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی فروش سرور استوک

همانطور که گفتیم سایت های فروش لوازم دست دوم زیاد است و شما رقیبان زیادی خواهید داشت. در نتیجه برای رقابت در این کار، باید نکاتی را در نظر بگیرید که در ادامه به آنها اشاره شده است.

  • محصولات فروشگاه خود را تست کنید

زمانی که برای فروشگاه خود کالا دست دومی تهیه می کنید، آن را تست کنید و یا به یک فرد متخصص نشان دهید. همچنین قیمت محصولی که میخرید باید مناسب با نوع محصول باشد.

برخی برخلاف ارزش محصول، بر روی آن قیمت می گذارند. یک کالا دست دوم معمولا تا 30 درصد کمتر از کالا نو ارزش دارد. البته در صورتی که کالای مورد نظر ایرادات بیشتری مانند خش، زدگی و … داشته باشد، قیمت آن کمتر میشود.

  • برای مشتری ها مهلت تست مشخص کنید

برای جلب اعتماد مشتری، مهلت تست محصول قرار دهید و شرایط کامل آن را ذکر کنید. با این کار اعتماد مشتری را جلب کرده و فروش خود را افزایش میدهید. اگر تست محصولات دست دوم را رعایت کنید، دیگر نگرانی بابت برگشت محصول توسط مشتری را نخواهید داشت.

  • قرار دادن عکس محصولات

کاربران برای خرید اینترنتی در ابتدا جذب تصویر آن می شوند. همچنین برای خرید کالا دست دوم، به دلیل نگرانی هایی که در مورد ظاهر محصول دارند، باید عکس کالا را دقیق و واضح بگذارید. جهت اطمینان مشتری از تمام زوایا محصول عکس در سایت بگذارید. حتی اگر کالا شما ایراد خاصی نیز دارد، بهتر است مشتری آن را در عکس ببیند، تا پس از خرید مشکلی در خرید پیش نیاید. در مطلب عکس برای فروشگاه اینترنتی تکنیک هایی در این باره گفته ایم.

  • محصولات خود را درست قیمت گذاری کنید

همانطور که گفتیم، اصولا قیمت کالاها دست دوم، 30 درصد ارزانتر از کالا نو خواهند بود. البته امکانات و مشخصات وسیله مانند شکل ظاهری، سلامت بدنه، مدت زمان استفاده از وسیله و … در قیمت آن تاثیر دارد. بنابراین در هنگام تهیه محصول فروشگاه خود، آن را با کمترین قیمت تهیه کنید. هر چه قیمت خریداری شده توسط شما کمتر باشد، در هنگام فروش آن سود بیشتری خواهید کرد.

  • بخشی از بازار را انتخاب کنید

سایت هایی مانند دیوار و شیپور، هرنوع کالا دست دومی را برای فروش گذاشته اند. بنابراین فروش هر نوع کالا دست دومی در فروشگاهتان کمی ریسک دارد. بهتر است در یک زمینه خاص فعالیت کنید. برای مثال فقط در حوزه محصولات دیجیتال و لوازم جانبی فعالیت کنید. یکی از اپلیکیشن های موفق در زمینه نیچ مارکتینگ، اپلیکیشن کمدا هست.

این اپلیکیشن با فعالیت در حوزه خرید و فروش لباس و لوازم آرایش دست دوم که مربوط به زنان و دختران است، موفقیت خوبی را کسب کرده است. این سایت ها و اپلیکیشن های محصولات دست دوم، به افرادی که امکان خرید کالا نو را ندارند، کمک زیادی کرده است و از این طریق مشتری های زیادی جذب میکنند.

  • در کنار فروش کالا نو، کالا دست دوم هم بفروشید

همانطور که میدانید، در سال های اخیر با تورم پیش آمده قیمت بسیاری از کالاهای نو به شدت افزایش یافته است. همین مسئله باعث شده است، مردم به خرید محصولات دست دوم رو بیاورند. شما میتوانید پس از راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود، محصولات نو و دست دوم را در کنار هم بفروشید. فروش کالاها دیجیتال مانند موبایل و تبلت، به سبب قیمت بالا ی آن ها، بصورت دست دوم طرفداران زیادی دارد.

بهترین سایت های فروش لوازم دست دوم

سایت های بسیاری وجود دارند که در حال حاضر مشغول به فروش لوازم دست دوم به صورت اینترنتی می باشند. در ادامه آنها را معرفی خواهیم کرد.

  • سایت دیوار فروش سرور استوک

زمانی که از خرید و فروش لوازم دست دوم صحبت می کنیم، یکی از بهترین سایت های فروش کالا دست دوم، سایت دیوار است. وب سایت دیوار به کمک اپلیکیشن خود توانسته کاربران زیادی را به خود جذب کند. ثبت نام در این سایت کاملا رایگان بوده و شما می توانید آگهی های ساده را به صورت رایگان در دیوار ثبت کنید. 

  • شیپور فروش سرور استوک

از دیگر سایت های فروش لوازم دست دوم می توان به شیپور اشاره کرد. می توان شیپور را رقیب سرسخت دیوار دانست؛ اما با این وجود هنوز هم طرفداران وب سایت دیوار بیشتر می باشند. از مزیت استفاده از سایت شیپور می توان به پشتیبانی حرفه ای از مشتری اشاره کرد. همچنین در صورتی که مشتری هزینه را واریز کرده اما کالایی را دریافت نکند، می تواند از طریق واحد پشتیبانی آن را پیگیری کند.

  • کمدا فروش سرور دست دوم

یکی دیگر از سایت های خرید و فروش کالای دست دوم، وب سایت کمدا است که در سال 1395 فعالیتش را در زمینه خرید و فروش لباس زنانه دست دوم آغاز کرد. یکی از سوالات پرتکرار این است که لباسهای دست دوم را کجا بفروشیم؟ کمدا یک پیشنهاد مناسب در پاسخ به این سوال است. در واقع کمدا یک ایده خلاقانه برای جلوگیری از مصرف گرایی بود. از معایب این وب سایت می توان به این مورد اشاره کرد که در حال حاضر تعداد آگهی ها برای لباس های نو، بسیار بیشتر از لباس های دست دوم شده است. 

  • باما سرور دست دوم

یکی از وب سایت های فروش لوازم دست دوم، باما است. این سایت به صورت تخصصی در زمینه خرید و فروش سرور دست دوم فعالیت می کند. از جمله مزایای این سایت می توان به فیلتر های جستجو و دسته بندی کامل آن اشاره کرد. همچنین اپلیکیشن این وب سایت بسیار ساده و کاربردی بوده و استفاده از آن برای تمامی افراد آسان است. از ایراداتی که از این وب سایت گرفته اند، می توان به فعالیت دلال ها اشاره کرد. البته صاحبان این سایت تلاش کرده اند با تعیین بازه قیمتی و محدود کردن تعداد آگهی ها، از این اتفاق جلوگیری کنند.

  • پیندو

پیندو یک اپلیکیشن برای درج آگهی خرید و فروش محصولات و ارائه خدمات است که توسط دیجی کالا طراحی شده است. در این اپلیکیشن برای فروش انواع کالاها از پوشاک گرفته تا ابزار های دیجیتال دست دوم، نو ، در حد نو و نیاز به تعمیر می توان آگهی ثبت کرد.

یکی از قابلیت های پیندو، چسباندن آگهی به دیجی کالا است که علاوه بر نمایش در پیندو، آگهی در دیجی کالا هم نمایش داده می شود. که این امکان اگهی را در معرض دید کاربران میلیونی دیجی کالا قرار می دهد. از طریق چسباندن آگهی به دیجی کالا، کاربران می توانند در کنار محصول نو، کالای شما را با قیمت مناسب ببینند و چه بسا از شما خرید کنند. همچنین می توانید از قیمت کالای نو به راحتی مطلع شوید و بهترین قیمت را برای کالای خود ثبت کنید.

  • دست 2 اچ پی

دست 2 پلتفرمی برای فروش کالای دست دوم است که بواسطه تبلیغات در میان مردم شناخته شده است.  انواع دسته بندی کالاها اعم از : املاک، پوشاک، لوازم خانگی، زیورآلات، وسایل دیجیتال، مشاغل و… در دست 2 وجود دارد. یکی از ایرادات این پلتفرم، عدم فیلتر براساس موقعیت جغرافیایی است. در واقع تا وقتی که کاربران آگهی را باز نکنند، نمی توانند موقعیت آگهی دهنده را ببینند.

  • ایسام دست دوم فروشی سرور

ایسام سایتی برای خرید و فروش و مزایده آنلاین است که الهام گرفته از سایت eBay است و به فروشندگان این امکان را می دهد که فروشگاهی برای خود راه اندازی کنند و فروش محصولات خود بپردازند. ثبت نام و فروش کالا در ایسام کاملا رایگان است و فقط بعد از فروش موفق کالا مبلغی از فروشنده دریافت می شود. 

مزایده ی آنلاین ایسام به این صورت است که خریداران محصول قیمت پیشنهادی خود را اعلام می کنند و در صورت برنده شدن وجه آن را به ایسام می پردازند، ایسام نیز تا زمان تحویل کالا توسط خریدار وجه را نزد خود نگه می دارد و در صورت رضایت خریدار، مبلغ را به همراه کسر کارمزد آن به فروشنده پرداخت می کند. ایسام به خریدار 24 ساعت فرصت می دهد تا کالا را بررسی کند و در صورت عدم رضایت آن را برگرداند و پول خود را دریافت کند.

در پایان

در این مطلب سعی کردیم به سوالاتی از قبیل وسایل دست دوم را کجا بفروشیم؟ بهترین روش فروش وسایل دست دوم چیست؟ پاسخ بدهیم. همچنین شما را با بهترین سایت های خرید و فروش کالای دست دوم، آشنا کنیم. اکنون متوجه شدید که وسایل دست دوم را کجا بفروشیم.

زمان آن رسیده است که با تغییر سبک زندگی مردم، شما نیز تغییر کنید. راه های زیادی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد. کافیست خلاقانه فکر کنید. فروش اینترنتی کالای دست دوم، یکی از گزینه های مناسب برای ورود به کسب و کار اینترنتی است.