نماد اعتماد

دست دوم سرور استوک

خرید فروش  و قیمت بسیاری از قطعات سرور های دستدوم بهتر و پایین تر میباشد و می توانید بهترین قیمت را دست دوم داشته باشید بهترین گارانتی حتی تا یکسال گارانتی هم در یکسری سرور های و قطعات دست دوم برای شما می دهند این سرور های دست دوم و فطغات داخلی هانها بهترین انتخاب برای خرید سرور هستند.

چرا باید سرور دست دوم بخریم؟

کاهش هزینه ها

اولین دلیلی که هر کسی به سراغ خرید سرور  دست دوم می رود، قیمت آن ها است. مطمئنا قیمت لوازم دست دوم نسبت به اجناس نو پایین تر است. اگر شما برای مدت کوتاهی به وسیله ی مورد نظر احتیاج دارید یا مورد خاصی با کارکرد کم پیدا کرده اید، خرید دست دوم آن گزینه ای منطقی است.

محصولات با کیفیت

در چند سال گذشته با افزایش قیمت مواد اولیه و نایاب شدن آن ها، تورم موجود در جامعه، کاهش واردات محصولات با کیفیت بالا و افزایش جنس های تقلبی به وضوح مشاهده می کنیم که بیشتر جنس های نو موجود در بازار از لحاظ کیفیت و کارایی نسبت به جنس مشابه تولید شده در سال های قبل ضعیف تر هستند.

در بعضی از موارد می توان یک سرور دست دم با کیفیت بالاتر و قیمت پایین تر نسبت به آکبند آن پیدا کرد.

چرا باید سرور دست دوم را خریداری کنیم؟

داشتن تنوع 

چون که خرید سرور دست دوم هزینه کمتری دارد، تعویض آن ها بسیار آسان تر از یک دستگاه جدید است. مثلا هنگام خرید هارد نو باید چندین سال از آن استفاده کنید تا ارزش پولی که بابت آن داده اید جبران شود اما با خرید ست دست دوم بعد از مدت کوتاهی می توانید آن را تعویض کنید.

اگر شما جزو افرادی هستید که تجهیزات و لوازمی مانند سرور  یا وسایل الکترونیکی زود حوصله شما را می برد برای خرید وسایل فرسوده بی نصیب می کنند. البته به شرط خرید از افراد یا مکان های معتبر.

حفظ محیط زیست

سرور و قطعات دست دوم نیازی به منابع جدید ندارند. هر محصول تولیدی عامل مقدار مشخصی از منابع مصرف شده است. از تولید پنبه، قطع جنگل ها، استخراج فلزات یا استخراج نفت. تولید کتاب ها و مبلمان جدید نیاز به قطع درختان دارد.

هر چیزی که از پلاستیک ساخته شود از نفتی که از زمین استخراج شده تولید می شود. فلزات موجود در تلفن های همراه، جواهرات، رایانه ها و همه آن ها باید از زمین استخراج شوند و عواقب زیست محیطی وحشتناکی به همراه خواهد داشت.

خوشبختانه، یک گزینه دیگر وجود دارد چون که سرور دست دوم نیازی به مصرف منابع جدید ندارند.

همچنین ملوازم دست دوم برای تولید به انرژی نیاز ندارند. کشاورزی، برداشت، ساخت و حمل و نقل یک محصول جدید به انرژی زیادی نیاز دارد. کالاهای دست دوم به هیچ انرژی دیگری احتیاج ندارند.

درباره مزایا و معایب خرید لوازم و قطعات سرور  دست دوم

حمایت از اقتصاد محلی

خرید لوازم دست دوم از اقتصاد محلی پشتیبانی می کند. خرید از همسایه پول شما را در محله نگه می دارد. همچنین برای اجناس وارداتی باعث کاهش خروج ارز از کشور می شود.

چرا نباید لوازم و قطعات سرور دست دوم بخریم؟

نداشتن ضمانت لوازم  دست دوم

اگرچه بسیاری از مزایای مهم در خرید کالا های دست دوم وجود دارد، اما هنوز برخی از مسائل مربوط به آنها وجود دارد. به عنوان مثال، یک مشکل در خرید لوازم دست دوم این است که شما اغلب هیچگونه ضمانتی دریافت نخواهید کرد. اگر امروز یک کالای دست دوم خریداری کرده اید. اگر فردا خراب شود، اغلب فرصتی برای پس گرفتن پول ندارید.

بنابراین، اگر می خواهید به محصولات دست دوم اعتماد کنید، مطمئن شوید که وقت خود را صرف کرده و از فرد یا مکانی معتبر خریده اید.

برخی از لوازم دست دوم دیگر به درستی کار نمی کنند

بعضی از لوازم دست دوم نیز ممکن است دیگر عملکرد مشابه محصولات جدید نداشته باشند. ممکن است بسیاری از لوازم دست دوم هنوز کار کنند، نسخه های جدید آنها ممکن است بسیار بهتر عمل کنند. از این رو، اگر می خواهید برای همه محصولات خود عملکرد بالایی داشته باشید، خرید محصولات دست دوم به هیچ وجه برای شما مناسب نیست.

اطمینان کمتر

یکی دیگر از نقاط ضعف خرید کالاهای دست دوم این است که غالباً از اطمینان کمتری نیز برخوردار خواهند بود. به عنوان مثال، یک ماشین دست دوم در مقایسه با نسخه جدید آن دیر یا زود در معرض خرابی بیشتری قرار خواهد گرفت.

اگرچه این مسئله برای برخی از محصولات مشکلی نخواهد بود، اما برای برخی دیگر می تواند به یک فاجعه منجر شود. در صورت خرابی ماشین، ممکن است جلسات مهم در محل کار را از دست بدهید و در بدترین حالت اخراج شوید.

طول عمر کمتر لوازم دست دوم

طول عمر کلی لوازم دست دوم ممکن است نسبتاً محدود باشد. در واقع، بسیاری از اقلام الکترونیکی در دنیای امروز ما ساخته شده اند که فقط برای چند سال دوام می آورند. بعد از این دوره، آن ها اغلب در برابر چندین مسئله کاملاً آسیب پذیر می شوند و ممکن است دیگر به درستی کار نکنند.

نکاتی در مورد خرید لوازم دست دوم

روش کار دکتر اچ پی 

دکتر اچ پی  یک خدمات فروش سرور در تهران است که به شما کمک می‌کند که لوازم دیتاسنتر خود را چه وسایل نو و چه دست دوم به راحتی و در کمترین زمان و با خیال راحت ممکن بفروشید. و یا اگر به قطعات سرور دست دوم سالم و معتبر نیاز دارید از طریق این  اقدام به خرید کنید و در  بیشتر  تهران دارای شعبه و نمایندگی برای خدمات است.

فروش   سرور به  آریا همیشه قابل اعتماد تر است نسبت به آن که خود شما بخواهید آن لوازم را بفروشید و یا به خریداران  بفروشید.