نماد اعتماد

روتر استوک

روتر کارکرده

روتر استوک 

روتر دست دوم

خرید یک روتر دست دوم یک راه عالی برای صرفه جویی در هزینه در خرید بعدی شما است. روترهای مختلفی برای خرید در دسترس هستند،

قیمت روتر دست دوم

بنابراین مهم است که تحقیقات خود را انجام دهید تا بهترین را برای نیازهای خود پیدا کنید. چگونه با خرید یک روتر دست دوم در هزینه صرفه جویی کنیم و روتر بهتری داشته باشیم؟ در اینجا چند نکته برای خرید روتر دست دوم آورده شده است:

1. حتما مشخصات را با دقت مطالعه کنید. اطمینان حاصل کنید که روتر مورد نظر شما نیازهای شما را برآورده می کند و مشخصات آن برای دستگاه مناسب است.

2. آیا به صورت آنلاین تحقیق می کنید؟ راهنمای کاربر یا کتابچه راهنمای روتر را به صورت آنلاین بررسی کنید و متوجه شوید که یک روتر مورد استفاده چه مدت در حال استفاده بوده است.
3. مطمئن شوید که مدل مناسب برای نیازهای خود را دریافت می کنید. روتری با امکانات بیشتر از آنچه نیاز دارید نخرید.
4. وضعیت فیزیکی روتر را بررسی کنید. از سالم بودن آن مطمئن شوید و مطمئن شوید که هیچ نشانه ای از آسیب یا ساییدگی وجود ندارد.

5. روتر را از نظر قطعات مفقود بررسی کنید. مشکل رایج روترهای استفاده شده این است که ممکن است تمام قطعات لازم را نداشته باشند.

6. بررسی کنید که آیا روتر دارای گارانتی است یا خیر. هرچه گارانتی طولانی تر و دقیق تر باشد، بهتر است.

7. از فروشنده بپرسید که آیا اصلا روتر را تست کرده است یا خیر. روتر دست دومی را که هرگز به برق وصل و روشن نشده است نخرید. روتری بخرید که بتوان آن را به برق وصل کرد و مجموعه کامل آزمایشات آن را قبل از خرید انجام داد.

خرید و فروش روتر دست دوم استوک

در نهایت، هنگام خرید روتر، مهم است که سن، ساخت و قابلیت های دستگاه را در نظر بگیرید. خرید یک روتر دست دوم می تواند گزینه ارزان تری نسبت به خرید یک روتر جدید باشد و همچنان می تواند همان سطح کارایی را ارائه دهد. برای اطمینان از سازگاری، خواندن اسناد سازنده قبل از خرید روتر دست دوم مهم است.

اطلاعات بیشتر در مورد بسته های ما را در اینجا بیابید.یزاس اطلاعات بیشتر در مورد خرید سرور HP ,محصولات محتلف فروش سرور  HP میتوانید فروشگاه اینترنتی ماهان شبکه ایرانیان را در گوگل سرچ کنید و قیمت تمام قطعات سرور اچ پی ای را مشاهدهکنید.

پیشنهادات ویژه سرور استوک HP ماهان شبکه ایرانیان

خرید سرور استوک همیشه پیشنهاد جذابی برای مشتریانی بوده که به‌دنبال استفاده از بهترین ویژگی‌های سرور اچ پی با قیمتی مناسب هستند. تمام سرورهایی که توسط ماهان شبکه ایرانیان به فروش می‌رسد، تست‌های سخت افزاری و نرم افزاری زیادی را پشت سر می‌گذارند و سرورهای استوک با یک هفته مهلت تست به مشتری عرضه می‌شود. 

آیا خرید یک روتر دست دوم ایده خوبی است؟

پاسخ کوتاه: بازنشانی کارخانه ای انجام دهید، سیستم عامل را به روز کنید، و شما آماده هستید. خطر بسیار کم است، در مرز صفر است. ممکن است مالک قبلی یک سیستم عامل سفارشی نصب کرده باشد یا پیکربندی آن را تغییر داده باشد، اما ارتقای سیستم عامل و تنظیم مجدد کارخانه برای تقریباً هر تغییر کافی است.
خطر اصلی این است که سیستم عامل با یک نسخه مخرب جایگزین شده است، که می تواند رهگیری تمام ترافیک شبکه شما را ممکن کند. رمز عبور، تزریق بدافزار، هدایت شما به سایت های مخرب و غیره. این بدترین سناریو است اما انجام آن برای کسی آسان است.

می‌خواهید دستگاه را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید تا هر چیزی را که مالک قبلی در میان‌افزار کارخانه تنظیم کرده است پاک کنید.

اما مهمتر از آن، شما می خواهید ببینید که آیا سیستم عامل تغییر کرده است یا خیر و ببینید آیا کیس باز شده یا دستکاری شده است و ببینید آیا سیستم عامل روتر تغییر کرده است یا خیر. اما این ممکن است کافی نباشد. شبیه سازی سیستم عامل و وب سایت در روتر آسان است.

کاری که می توانید انجام دهید این است که سفت افزار را با یکی از خود جایگزین کنید. این باید هر سیستم عامل مخرب روی دستگاه را از بین ببرد. سفت‌افزار منبع باز پس از بازار وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید.

قیمت روتر دست دوم 

خطر اصلی شما در خرید روتر "جعبه باز" این است که روتر آسیب های ظریفی داشته باشد که سازنده آن را تشخیص نداده است اما در نهایت باعث کاهش طول عمر دستگاه می شود. این یکی از دلایلی است که آنها اغلب ضمانت‌های خود را کاهش می‌دهند.

از نظر امنیتی، اگر بازنشانی کارخانه ای انجام دهید و سیستم عامل را دوباره فلش کنید، خطر ناچیز است. این باید همه چیز را در حافظه قابل برنامه ریزی دوباره بنویسد و هر چیز مخربی را که کاربر قبلی ممکن است بارگذاری کرده باشد پاک کند. در واقع، این بهترین روش حتی برای روترهای جدید است. من چندین بار روترهای جدیدی خریدم تا یاد بگیرم که آنها هنوز برای چیزی برنامه ریزی شده اند که به وضوح یک شبکه آزمایشی در کارخانه بود.

بدافزار دائمی یک چیز واقعی است، اما چیزی نیست که زیاد نگران آن باشید. از این گذشته، یک روتر «با نام تجاری جدید» ممکن است بدافزار دائمی در کارخانه بارگذاری شده باشد، بنابراین این خطری نیست که بتوانید کاملاً آن را کاهش دهید.