نماد اعتماد

روتر وایرلس

خرید روتر کارکرده در دکتر اچ پی

خرید رو تر استوک اچ پی 

راهنمای خرید روتر بی سیم کارکرده

روتر بی سیم استفاده شده یک راه حل بسیار مقرون به صرفه برای شبکه های تجاری یا خانگی است. این روترها در حال حاضر در بازار موجود هستند، اما خرید یک روتر نباید با سهل انگاری انجام شود، در غیر این صورت در نهایت از تصمیم خود پشیمان خواهید شد و هنگام خرید یک روتر بی سیم دست دوم بیش از آنچه لازم است هزینه خواهید کرد. برای اطمینان از اینکه بیشترین سود را از پولی که برای خرید یک روتر بی سیم کارکرده صرف می کنید، به دست می آورید، چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:

  • سرعت مورد نیاز خود را بشناسید

سریع‌ترین روتر همیشه بهترین انتخاب نیست زیرا ظرفیت‌های آداپتور شبکه ممکن است با ظرفیت‌های روتر مطابقت نداشته باشد. شما باید از نوع آداپتور شبکه بی سیم دستگاه اصلی خود استفاده کنید تا نوع روتر بی سیم مورد استفاده را متناسب با نیاز خود تعیین کنید. روتر همچنین باید از اتصال اینترنتی موجود شما پشتیبانی کند.

  • قدرت سیگنال مورد نیاز را تعیین کنید

توانایی روتر برای برقراری ارتباط با یک آداپتور شبکه بی سیم به قدرت سیگنال آن بستگی دارد. شما باید موانعی را که ممکن است با این سیگنال و چیدمان ساختمان تداخل ایجاد کند در نظر بگیرید تا محدوده سیگنالی را که به بهترین وجه برای شما مناسب است شناسایی کنید. توجه داشته باشید که آنتن خارجی می تواند موثرتر از آنتن داخلی باشد.

  • پروتکل امنیتی را در نظر بگیرید

بسیاری از پروتکل‌های امنیتی محافظت کافی برای روترهای بی‌سیم خانگی ارائه می‌کنند، با این حال کاربران تجاری ممکن است با سطوح حفاظتی بالاتر امنیت بیشتری پیدا کنند. گرفتن یک روتر رمزگذاری نشده یا محافظت نشده توصیه نمی شود، چه برای استفاده تجاری یا خانگی.

  • مدل های فردی را بررسی کنید

هنگامی که ایده خوبی از آنچه می خواهید به دست آوردید، می توانید فهرست کوتاهی از انواع مدل ها و مارک ها تهیه کنید. از اطلاعات حاصل از تست‌های عملکرد و بررسی‌ها برای نشان دادن دقیق محدوده و سرعت هر روتر استفاده کنید. بررسی‌ها همچنین می‌توانند نگاهی اجمالی به مدت زمان ماندگاری مورد انتظار روتر به شما بدهند تا بتوانید بهترین استفاده را از روتر مورد استفاده خود ببرید.

  • به فروشنده و محصول نگاه کنید

اگر یک روتر بی‌سیم مستعمل پیدا کردید که برای شما مناسب به نظر می‌رسد، باید دستگاه را با احتیاط بررسی کنید تا علائم آسیبی مانند شکستگی آنتن یا ترک‌خوردگی وجود داشته باشد. اگر دستگاه به شدت خراشیده یا ترک خورده باشد، احتمال افتادن آن وجود دارد که می تواند به قطعات داخلی آسیب برساند. به همین ترتیب، شکستگی آنتن نیز می تواند بر توانایی روتر در دریافت و ارسال اطلاعات تأثیر بگذارد. اگر از یک فروشگاه آنلاین یا یک فروشگاه آجر و ملات خرید می کنید، قبل از خرید در مورد تجربیات و نظرات مشتریان تحقیق کنید.

وب سایت های حراج آنلاین که دارای فروش از فروشندگان خصوصی هستند، اغلب به خریداران اجازه می دهند پس از پایان معامله، بازخورد خود را برای فروشندگان بگذارند. شما می توانید از این برای دانستن آنچه که خریداران می توانند در مورد یک فروشنده خاص بگویند استفاده کنید. همچنین می‌توانید سؤالاتی را در مورد کالا از فروشنده بپرسید تا زمانی که مطمئن شوید که روتر مناسب شماست. یک روتر بی سیم مستعمل می تواند به شما در صرفه جویی در هزینه کمک کند، اما نکات بالا را فراموش نکنید تا مطمئن شوید که خرید شما بیهوده نخواهد شد.

فروش روتر دست دوم استوک

در نهایت، هنگام خرید روتر، مهم است که سن، ساخت و قابلیت های دستگاه را در نظر بگیرید. خرید یک روتر دست دوم می تواند گزینه ارزان تری نسبت به خرید یک روتر جدید باشد و همچنان می تواند همان سطح کارایی را ارائه دهد. برای اطمینان از سازگاری، خواندن اسناد سازنده قبل از خرید روتر دست دوم مهم است.

اطلاعات بیشتر در مورد بسته های ما را در اینجا بیابید.یزاس اطلاعات بیشتر در مورد خرید سرور HP ,محصولات محتلف فروش سرور  HP میتوانید فروشگاه اینترنتی ماهان شبکه ایرانیان را در گوگل سرچ کنید و قیمت تمام قطعات سرور اچ پی ای را مشاهدهکنید. 

پیشنهادات ویژه سرور استوک HP ماهان شبکه ایرانیان

خرید سرور استوک همیشه پیشنهاد جذابی برای مشتریانی بوده که به‌دنبال استفاده از بهترین ویژگی‌های سرور اچ پی با قیمتی مناسب هستند. تمام سرورهایی که توسط ماهان شبکه ایرانیان به فروش می‌رسد، تست‌های سخت افزاری و نرم افزاری زیادی را پشت سر می‌گذارند و سرورهای استوک با یک هفته مهلت تست به مشتری عرضه می‌شود.