نماد اعتماد

مدیریت سرور HP

وقتی صحبت از مدیریت سرور اچ پی به میان می‌آید منظور ما بررسی و کنترل ساختار درونی سرور hp میباشد، اینگه در هر لحظه در هر جایی بتوانیم مدیریت منابع داخلی سرور مثل رم سرور اچ پی و هارد سرور اچ پی و پردازنده سرور اچ پی را در نظر بگیریم.

بیشتر عملکردهای فناوری اطلاعات به سلامت و زیرساخت سرورها بستگی دارد و مدیریت صحیح سرور را به یک وظیفه ضروری برای مدیران مرکز داده تبدیل می کند. مدیریت سرور یک فرآیند پیچیده است، به ویژه با رشد محاسبات ابری. مدیران سیستم باید بتوانند به طور مداوم سخت افزار فیزیکی سرور، ماشین های مجازی و انواع سرورهای کاربردی و پایگاه داده را به طور همزمان مدیریت کنند. در این مقاله، برخی از جنبه‌های اساسی مدیریت سرور و برخی منابعی را که می‌توانید برای کمک به حفظ محیط سرور خود سالم و کارآمد به کار ببرید، پوشش خواهیم داد.

مزایای خدمات مدیریت سرور hp

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا باید از خدمات مدیریت سرور استفاده کنید. بهترین نرم افزار مانیتورینگ سرور تنها به اندازه مهارت فردی است که از نرم افزار استفاده می کند. و هنگامی که برخی از مدیریت سرور به یک سرویس منتقل می شود - که به مدیریت حرفه ای سرورها اختصاص دارد - مزایای متعددی وجود دارد:

  • مهارت و تجربه: پیدا کردن کارکنان مناسب با مهارت ها و تجربه لازم برای وظایف مختلف مدیریت سرور می تواند چالش برانگیز باشد.
  • هزینه های عملیاتی: بسیاری از خدمات مدیریت سرور مبتنی بر اشتراک با هزینه عملیاتی ماهانه یا سالانه هستند که ممکن است مقرون به صرفه تر از افزایش یک قابلیت داخلی باشد.
  • مقیاس: مدیریت سرورها در مقیاس بزرگ اغلب نیاز به نظارت و مدیریت در مقیاس نیز دارد، که این چیزی است که یک سرویس مدیریت سرور می تواند ارائه دهد.
  • پشتیبانی: پشتیبانی حین تماس با زمان پاسخگویی تضمین شده اغلب یک مزیت اصلی ارائه شده توسط بهترین خدمات مدیریت سرور است.

مدیریت سرور چیست؟

در اصل، مدیریت سرور در مورد داشتن کنترل یا دسترسی به سرورها به منظور انجام انواع مختلف عملیات اداری یا نگهداری است. مدیریت سرور همچنین شامل نظارت سرور و مشاهده نحوه عملکرد یک سرور معین برای کمک به بهبود و بهینه سازی عملکرد است.

ابزارهای مدیریت و مانیتورینگ سرور hp

هیچ کمبودی در ابزارهای مختلف مدیریت و مانیتورینگ سرور وجود ندارد که سازمان ها می توانند از آنها برای بهبود گردش کار مدیریت سرور با ویژگی های مفید و قابلیت های اتوماسیون استفاده کنند. بسته به مورد استفاده و نوع سرور یا برنامه سروری که سازمان به دنبال مدیریت آن است، چند ویژگی کلیدی وجود دارد که هنگام جستجوی ابزارهای مدیریت و نظارت سرور باید در نظر گرفته شود.

سرور hp به علت ارئه راهکارهای مختلف برای مدیریت سرور بسیار معروف میباشد یکی از این راهکارها ilo سرور اچ پی میباشد که در پست های مختلف در مورد ان صحبت کرده ایم.

انواع ورژن های ILO در سرور های HPE

  • ILO3
  • ILO4 
  • ILO5
  • ...

می توانید برای خرید سرور HPE DL380 G9 که یکی از پرفروش ترین سرور های اچ پی ای هست به روی کلیک کرده و بهترین قیمت خریداری کنید.