نماد اعتماد

استعلام خرید سرور hp

استعلام قیمت سرور hp

تمام سازمان ها برای خرید سرور اچ پی ای hp نیازمند دریافت استعلام قیمت سرور اچ پی hp از چند شرکت و فروشنده سرور hp هستند از شرکت ماهان شبکه ایرانیان نیز می توانید استعلام قیمت سرور اچ پی بگیرید می توانید به سایت  https://mahanshabake.com/%D9%BE%DB%8C%D8%B4-%D9%81%D8%A7%DA%A9%D8%AA%D9%88%D8%B1/  مراجعه کرده و درخواست پیش فاکتور بگزارید.

استعلام خرید سرور

در مورد استعلام قیمت سرور اچ پی

 استعلام قیمت سرور hp یکی از موارد مهم در خرید سرور اچ پی هست استعلام قیمت باید از چند شرکت معتبر  و دریافت پیش فاکتور انجام بپذیزد در مورد استعلام قیمت سرور مدنظر داشته باشید که حتما تمام قطعات  سرور اچ پی ر به همراه پارت نامیر هر قطعه بصورت کامل بنویسید. فطغات سرور اچ پی بصورت اورجینال و نیو را می توانیددر دخواست استعلام قیمت خود بنویسید. متقاضیان خرید سرور HP گاهاً نسبت به جمع آوری قطعات سرور اچ پی  مورد نیاز آن، دچار مشکل می شوند و معمولاً نسبت به این مورد خرید سرور کمی گیچ و سر در گم هستند. فرم استعلام قیمت سرور HP برای سهولت در انتخاب و جمع آوری قطعات یک سرور  hp تهیه شده تا در  پس از تکمیل آن، مشتری فقط منتظر تماس کارشناسان ماهان شبکه ایرانیان  باشد و اعلام قیمت و مشاوره ما را در سریع ترین زمان دریافت نماید.

استعلام خرید سرور HP و قطعات سرور

خرید سرور اچ پی

5 سوالی که باید هنگام انتخاب سرور بعدی از خود بپرسید:

اغلب اوقات ما به طور موثر از سرورهایی که در حال اجرا هستیم پشتیبانی نمی کنیم. پردازنده به اندازه کافی قوی نیست، حافظه کافی نصب نمی کنیم، یا گاهی اوقات تعداد پورت ها را در نظر نمی گیریم. برای اطمینان از بهترین پشتیبانی از سرورهای شبکه خود، این 5 سوال را که همه باید هنگام انتخاب سرور از خود بپرسند، بررسی کنید.

1. چه نوع برنامه هایی را اجرا خواهید کرد و چه تعداد؟

سروری که انتخاب می کنید کاملاً به برنامه هایی که اجرا می کنید بستگی دارد. برنامه ها معمولاً بسیار قوی هستند. اگر سخت افزار مناسبی برای پشتیبانی از برنامه ندارید، می توانید تاخیر، خطا و حتی بدتر از آن را تجربه کنید: خرابی. همیشه برای نیازهای سخت افزاری که ممکن است نیاز داشته باشید به OEM هر برنامه مراجعه کنید. برای شرکت‌هایی که برنامه‌های کاربردی زیادی دارند (یعنی فایل، ایمیل، CRM و پایگاه داده)، به یک سرور، رک یا تیغه سرور قوی‌تر نیاز دارید.

2. چه نوع پردازنده ای نیاز دارید و چه تعداد؟فروش پردازنده سرور HP ماهان شبکه ایرانیان

هنگام بررسی نوع پردازنده‌های سروری که می‌خواهید استفاده کنید، برنامه‌ای را که استفاده می‌کنید در نظر بگیرید. در بیشتر موارد، برنامه به نوع خاصی از پردازنده، هسته و سرعت نیاز دارد. آخرین چیزی که می‌خواهید این است که پردازنده‌ای بخرید که خیلی قدرتمند است—نمی‌خواهید برای چیزی که نیاز ندارید پول خرج کنید. بدتر از آن، شما نمی خواهید پردازنده ای دریافت کنید که سرور متعادلی را ارائه نمی دهد زیرا در عوض برای شما گلوگاه ایجاد می کند.فروش کارت شبکه سرور ماهان شبکه ایرانیان

3. برای پشتیبانی از سرور به چه نوع پورت سوئیچ نیاز دارید و چه تعداد؟

مشتریان گاهی اوقات سرورهای زیادی را سفارش می دهند و متوجه می شوند که پورت های کافی روی سوئیچ خود برای اتصال به آن ندارند. به یاد داشته باشید که یک تعداد پورت خالی در شبکه موجود خود انجام دهید تا ببینید آیا نیاز به خرید سوییچ دیگری برای پشتیبانی از استقرار جدید سرورهای خود دارید یا خیر. بررسی کنید که پورت‌های کافی روی سوئیچ خود دارید تا تعداد سرورهایی را که می‌خواهید راه‌اندازی کنید، برآورده کرده و پشتیبانی کنید.

4. چقدر  رم حافظه نیاز دارید؟رم سرور HP

بیایید با آن روبرو شویم ... وقتی صحبت از حافظه می شود، بیشتر بهتر است. در ابتدا هزینه خواهد داشت، اما چه کسی می خواهد شبکه خود را برای نصب و حداکثر رساندن حافظه روی سرور خود در زمانی که می توانستید در استقرار اولیه آن را انجام دهید، حذف کند؟ بهتر است سرور خود را با حافظه به حداکثر برسانید تا از مشکل از بین بردن شبکه خود جلوگیری کنید. هیچ‌کس نمی‌خواهد سرورها را در آخر هفته‌اش از رک در بیاورد و دوباره در رک نصب کند اخر هفته تان رو خراب نکنید. هيچ كس.

خرید سرور فیزیکی دیجی کالا

ید:

5. واقعاً به چه مقدار نیرو نیاز دارید؟

در نهایت، مقدار انرژی مورد نیاز سرور خود را محاسبه کنید تا بتوانید منبع تغذیه کافی را دریافت کنید. مصرف برق – یا به جای صرفه جویی – موضوع داغ در هر محیطی. این واقعیت را نادیده نگیرید که سرور شما ممکن است بسته به قطعاتی که نصب می کنید، قدرت زیادی مصرف کند. مصرف برق را برای هر جزء مرور کنید و بر اساس نیازهای محیط خود انتخاب کنید.نحوه انتخاب سرور مناسب را با راهنمایی های حرفه ای بیاموزید

تعداد انگشت شماری آیتم وجود دارد که یک ماشین را پیکربندی می کند. ما همه چیز را طبق سفارش پیکربندی می کنیم. ما CPU، حافظه، RAM، فضای هارد دیسک و اتصال داریم.

راهنمای استعلام خرید سرور اچ پی

  • قبل از خرید سرور اچپی  لینک راهنمای خرید سرور اچ پی در همین وبلاگ دکتر اچ پی را مطالعه کنید.
  • حتما با تیم فنی و مدیر فروش موجودی سرور hp رو چک کنید.
  • در مورد قطعات سرور درخواستی بپرسید. اگر میتوانید پارت نامبر تک تک قطعات را در بیاورید.❤️
  • سرور اچ پی خود را قبل از خرید با حضور در شرکت چک سخت افزار ی کنید.اگز زمان دارید از هر شرکتی خرید سرور اچپی را انجام می دهید این درخواست را داشته باشید.
  • سرور hp شما برای ارائه گارانتی سخت افزاری ۲ساله پلمپ میگردد.
  • قطعات اصلی سرور hp شما هارد سرورhp ، رم سرور hp ، پاور سرور hp با یکسال گارانتی تقدیم مشتریان عزیز میشود‌.
  • از تمام شرکت های دارای گارانتی معتبر درخواست پیش فاکتور کنید /
  • قیمت ها را با همدیگر مقایسه کنید و اختلاف قیمت های ناهنجار را بپرسید.

 

telegram

شما می توانید قبل از خرید سرور اچ پی صفحه مربوط به راهنمای خرید سرور HP را مطالعه کنید و در مورد تمام سرور های اچ پی اطلاعات کافی را کسب کرده و سپس به سمت انتخاب و درخواست پیش فاکتور سرور اچ پی بروید, راهنمای خرید سرور اچ پی ما تمام سرور های hp موجود در بازار سرور ایران را برای شما با عکس و کانفیگ های مختلف گذاشته شده تا براحتی در بین تمام سرور های گشت و گذار کنید .و بهترین سرور را با توجه به کارایی و کارکرد و تصویر و قیمت انتخاب کنید.❤️

استعلام فروش سرور اچ پی انلاین

ماهان شبکه ایرانیان یکی از فروشندگان سرور اچ پی در ایران این زمینه را برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده هست تا بهترین انتخاب را بسته به نیازمندی های کسب و کار خود انتخاب کنید و کمترین تاثیر را بر انتخاب شما تیم فروش داشته باشد .

استعلام قیمت سرور HP

استعلام قیمت سرور hp در ماهان شبکه ایرانیان

با توجه به قیمت های بالای سرور اچپی قیمت دادن سرور بصورت شفاهی کاری بسیار ریسک پذیر و خطر ناک میباشد با توجه به اینکه تجربه بالای بیست ساله ما در این حوزه ی سرور اچ پی نشان می دهد که بهترین راه قیمت دادن بصورت کتبی میباشد که در این پیش فاکتور تمام قطعات بصورت کامل نوشته شده باشد تا مشتری بصورت راحت و کامل انچه را که خریداری مکند اطلاع داشته باشد خرید سرور اچ پی حتما باید بصورت کتبی باشد .پس پشت تلفن از همکاران ما درخواست قیمت شفاهی نکنید و تا جایی که میتوانید درخواست خود را از طریق واتزاپ ۹۱۲۸۳۵۲۰۲۳ ارسال کنید.

 استعلام خرید سرور اچ پی

شما در لینک راهنمای،خرید سرور ،hp ,می توانید بصورت کامل صفر تا صد اطلاعات اولیه در مورد خرید سرور اچ پی را کسب کنید بدانید که این راهنمای تنها بصورت تئوری هست  حتما حتما شما برای تصمیم گیری باید با مشاوران خرید سرور اچپی صحبت های تکمیلی داشته باشید.استعلام انواع سرور اچ پی   در لندینگ سرور اچ می شما بصورت کامل میتوایند انواع سرور اچ پی را مشاهده کنید انواع سرور اچ پی به سه نوع ML. DL BL تقسیم میشود که میتوانید از بین این سه مدل سرور انتخای کنید.برای خرید سرور اچ پی به سایت ماهان شبکه ایرانیان مراجعه کنید و تمام لینک خرید سرور اچ پی یا راهنمای خرید سرور اچ پی یا برگه استعلام قیمت سرور اچ پی را باز کنید درخواست خود را برای ما بفرستيد، در اولین فرصت پیش فاکتور خرید سرور اچ پی شما را ارسال مکتیم‌

خرید کیس ورک استیشن HP

 استعلام خرید رم  HP

خرید سرور HP از ماهان شبکه ایرانیان یک امر بسیار آسان و راحت میباشد کانال های ارتباطی با ما ارتباط برقرار کنید تا بهترین استعلام  رم سرور اچ پی برای شما آماده گردد.اهمیت استعلام قیمت سرور از این جهت است که شما می‌توانید با بررسی قیمت‌ها و مقایسه آن با فروشگاه‌های دیگر خریدی مطمئن و مناسب داشته باشید. برای استعلام قیمت سرور اچ پی و قطعات جانبی سرور کافیست از طریق زیر اطلاعات خود را به طور کامل وارد کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت فرآیند ارسال استعلام قیمت و صدور پیش فاکتور را برای شما آغاز کنند. این پیش فاکتور حاوی اطلاعات فنی محصول مورد نظر و شرایط گارانتی خرید محصول می‌باشد. ماهان شبکه ایرانیان با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه فروش سرور اچ پی و قطعات جانبی خود را متعهد به ارائه بهترین گارانتی و خدمات پس از فروش برای شما مشتریان عزیز می‌داند.

استعلام خرید هارد سرور HP

برای استعلام قیمت هارد سرور اچ پی hp در ماهان شبکه ایرانیان می‌توانید مستقیم با واحد فروش سرور اچ پی تماس بگیرید و یا در واتزاپ ۰۹۱۲۸۳۵۲۰۲۳ شرکت پیام بگزارید و درخواست لیست انواع هارد سرور اچپی را بدهید همکاران ما در کمترین زمان لیست هارد سرور اچ پی به همراه مدل و قیمت هارد hp  برای شما ارسال می کنند ،ولی مدنظر داسته باشید که هارد های سرور اچ پی بصورت فیک و تقلبی در بازار زیاد شده هست و تفاوت قیمت بسیار بالا دارد.

هارد دست دوم قیمت بسیار ارزان تری نسبت به هارد های نیو و اورجینال اچ پی ای hpe دارد یعنی شما مثلا در قیمت هارد ۱.۲ اچپی اورجینال hdd 1.2t 12g sas 10k  باید ۶۶۰۰،۰۰۰ واریز کنید در حالی که قیمت هارد hp 1.2 10k 12gدست دو این هارد معادل ۴۵۰۰،۰۰۰هزارتومان هست حتما در خرید هارد سرور اچ پی با ما تماس بگیرید.میتونید با کلیلک و وارد شدن به قسمت هارد سرور اچ پی ،لیست کلیه هارد hp  به همراه قیمت را مشاهده کنید.

استعلام قیمت و خرید سی پی یو سرور HP

استتعلام انوع CPU چیست؟ انتخاب cpu با قیمت انواع اصلی CPU به عنوان پردازنده های تک هسته ای، دو هسته ای، چهار هسته ای، شش هسته ای، هشت هسته ای و پردازنده های دکا طبقه بندی می شوند یکی از مهم ترین موارد در خرید سرور hp استعلام پردازنده سرور اچ پی ای میباشد برای خرید cpu سرور می توانید به دسته بندی مورد نظر مراجعه کرده و در مورد بیشتر پردانده های نصب شده روی سرور اچ پی اطلاعات کسب کنید.

می‌توانید قیمت سی پی یو سرور  cpu سرور hp را جداگانه استعلام قیمت نیز بگیرید.

  1. پردازنده سرور اچ پی معمولا بصورت بالک خریداری،شده  و روی سرور اچپی شما نصب می گردد.
  2. پردازنده نسل ۵تا نسل ۹ سرور اچ پی g5 تا g10 plus  موجود در بازار بصورت کارکرده یا دست دوم هست.
  3. نگرانی بابت خرید پردازنده سرور hp نداشته باشید خرابی سی پی یو اچ پی حدودا صفر هست.
  4. گارانتی پردازنده ۴۸ساعت میباشد ،اگر احساس کردید سرور شما هنگ یا گنگ میباشد و پردازنده server شما هنگ می کند سریع تر اعلام کنید. واحد گارانتی سرور شما را کامل عوض می کند.
  5. روی سرور  hp 8sff 12lff DL380 G8 پردازنده های ۲۶۲۰ وی۲ ۲۶۵۰ وی۲ و. ۲۶۹۰ وی۲ و وی وی ۱. بصورت پیش فرض سرورها می آید.
  6. سرور اچپی نسل ۹ بصورت مثال مثلا سرور DL380 G9  پردازنده‌های  ۲۶۲۰  سی پی یو ۲۶۵۰ و پردازنده ۲۶۹۰ V4.   یا وی۴. بصورت پیش فرض روی سرور اچپی وارد می‌شود.
  7. روی نسل ده سرور اچپی پردازنده های ۴۲۱۰ و پردازنده ۴۲۱۰R. بصورت پی فرض وارد می شود.

استعلام قیمت و خرید  سرور HP

یکی از موارد بسیار مهم در استعلام سرور اچ پی ،استفاده از پاور سرور اچ پی ای میباشد با توجه به اینکه پاور نسل های مختلف سرور روی همدیگر نصب می‌شود در برخی استعلام ها دیده می‌شود که پاور نسل ده که قیمت حدود ۴میلیون تومان. دارد با پاور نسل ۹ نه قیمت حدود ۲میلیونتومان دارد جابجا می‌شود.استعلام قیمت پاور سرور اچ پی ای نیز در ماهان شبکه ایرانیان انجام می پذیرد.

چه اجزای اضافی وجود دارد؟ خوب، ما همه چیز را به طور خاص بر اساس نیاز مشتری می سازیم. بنابراین، به همین دلیل است که ما واقعاً سعی می‌کنیم وارد آن شویم. گاهی اوقات برنامه‌ها به تعداد زیادی حافظه نیاز دارند، یا گاهی اوقات تمام نیاز آنها به یک دستگاه این است که واقعاً فضای درایو دیسک داشته باشد. بنابراین ما واقعاً تا جایی که می‌توانیم تمرین می‌کنیم.

راهنمای خرید انواع پاور سرور HP

استعلام قیمت و حرید سرور اچ پی

در استعلام قیمت سرور hp موارد زیر را مدنظر داشته باشید .استعلام قیمت سرور  , به  بلdl380, dl360علت اینکه دو سرور پر فروش تمام نسل های سرور اچپی هستند معمولا نصف بیشتر استعلام قیمت سرور hp با این دو مدل سرور میباشد ما نیز در ماهان شبکه ایرانیان بیشتر روی دو مدل سرور hp dl380 , hp dl360 زوم کرده ایم تا بتوانیم بهتربن پاسخگویی را به تمام مشتریان خود داسته باشیم.برای استعلام قیمت در شرکت ماهان شبکه ایرانیان شما چندین راهکار خواهید داشت،اول می‌توانید با تماس مستقیم با شرکت ۹۱۰۰۸۴۱۳ توضیحات لازم را به بچه های فروش داده و درخاست ارسال پیش فاکتور سرور اچ پی بدهید راهکار دوم وارد شدن به سایت ماهان شبکه ایرانیان به آدرس الکترونیکی mahanshabake.com  شده و در قسمت استعلام خرید سرور اچ پی فرم مربوده را پر کرده و ثبت کنید تا همکاران فروش در کمترین زمان با شما تماس بگیرند،سومین راه از طریق واتز اپ شرکت ۰۹۱۲۸۳۵۲۰۲۳ میباشد که می‌توانید درخاست خود را با ویس فرستاده و بهترین راهنمایی را از همکاران ما داشته باشید

استعلام قیمت مادربرد سرور HP

استعلام  خرید سرور hp dl380 g10 واتزاپ شرکت پیام بدهید و کانفیگ درخواستی را بفرستید. همکاران ما در کمترین زمان ممکن پیش فاکتور درخواست استعلام قیمت شما را اماده کرده و برای شما ارسال می کنند‌.سرور G10, G9 موجود میباشد.

لینک های مفید DL380 G8   DL380 G9   DL380 G10   خرید سرور hp

استعلام قیمت کش کنترلر HP

استعلام بصورت پیش فاکتور خرید سرور اچ پی ارائه می‌شود لطفا درخواست خود را واتزاپ کنید.استعلام خرید کارت شبکه سرور HP موارد مهمی که در استعلام کارت شبکه سرور HP  بلید مدنظر گرفت کارت شبکه رو ی سرور اچ پی هست و لی بصورت جداگانه هم می توانید خریداری کنید .خرید کارت شبکه اچ پی بسته به مدل سرور شام متفاوت هست.موارد بسیار مهم در استعلام قیمت رم سرور hp باید مدنظر بگیرید برای درخواست استعلام قیمت رم سرور hp همیشه و همه جا حتما مدل رم hp , ظرفیت ماژول رم hp را اعلام کنید.

برای خرید اینترنتی وارد سایت ماهان شبکه ایرانیان بشید
Mahanshabake.com

ادرس شرکت رو لطف مکنید برای خرید در سایت چطوری هست

ادرس شرکت رو لطف مکنید برای خرید حضوری

ارتباط برای درخواست پیش فاکتور چگونه هست؟
پیش فاکتور بدید
DL380 G9
2X 2699 V3
128G RAM
6X HDD 600G SAS VIVO

ارتباط برای درخواست پیش فاکتور چگونه هست؟
پیش فاکتور بدید
DL380 G9
2X 2699V4
128G RAM
6X HDD 600G SAS VIVO

ارتباط برای درخواست پیش فاکتور چگونه هست؟
لطفا در واتزاپ ۰۹۱۲۸۳۵۲۰۲۳ پیام بدهید...

ارتباط برای درخواست پیش فاکتور چگونه هست؟