نماد اعتماد

بهترین سرور های جدید HPE

جدیدترین سرور HP

Cpu سرور g10

پرفروش ترین سرور HP

ذز اینجا یکسری سرور های پرفروش سرور HP را با همدیگر مرور میکنیم امیدواریم که بهترین خرید سرور اچ پی را پیدا کنید.

خرید بهترین سرور hp

در این مقاله سعی خواهیم کرد تا تاریخ امروز تابستان 1402  درمورد بهترین سرور های اچ پی که موجود در بازار ایران هست یک صحبت کوتاه و مفید داشته باشیم در مورد خرید بهترین سرور hp خیلی از کارشناسان حوزه سرور صبحت هایی دارند که می توانی در یک جمع بندی کلی اینجا بیاوریم.

جدیدترین و پرفروش ترین و معروف ترین مدل سرور HP

واقعا برای این تیتر نمیتوان نتیجه خاصی گرفت بسته به بودجه و شرایط فنی و مالی که مشتری دارد میتوان با مشاوره مناسب بهترین انتخاب فنی را بری مشتری ردیف کنید در هیچ شرایط شما  نمیتوانید بهترین سرور و یا پرفروش ترین سرور اچ پی را به مشتری خود معرفی کنید مدرن ترین سرور اچ پی و جدیدترین مدل سرور اچ پی هیچ وقت یک انتخا ب خوب برای مشتری نخواهد بود و می توان گفت که باید تمام معیار های مالی و فنی و حتی مکانی را برای مشتری در نظر گرفت سپس بهترین سرور HP برای مشتری را انتخاب کرد.

پرفروش ترین سرور اچ پی در G8

  • در این نسل سرور های ML350 G8

  • سرور ML310 G8
  • DL360 G8
  • DL380 G8

پرفروش ترین سرور اچ پی در G9

  • سرور ML350 G9
  • DL360 G9
  • DL380 G9

پرفروش ترین سرور اچ پی در G10

  • DL360 G10
  • DL380 G10

پرفروش ترین سرور اچ پی در G10 PLUS 

  •  پلاس DL380 G10

در اینجا شما می توانید ویدویی که در مورد انوع پرفروش سرور اچ پی توضیحاتی می دهد را مشاهده کنید.

جدید ترین سرور HP 

همین الان که در حال نوشتن و ویرایش این مقاله هستیم سری سرور های G11  وارد بازار بین المللی شده هست که جدیدترین پردازنده سرور اچ پی و جدیدترین رم سرور HP روی این سرور های جی11 نصب شده هست .

HPE Gen 10 چه زمانی عرضه شد؟

2017 پردازنده‌های جدید Intel Xeon Scalable در چهار پیکربندی، پلاتینیوم (تا 28 هسته پردازنده)، طلایی (تا 22 هسته پردازنده)، نقره‌ای (تا 12 هسته)، یا برنزی (تا 8 هسته پردازنده) وارد بازار شدند. Gen10 که در ژوئن 2017 رونمایی شد، به‌عنوان یک ارتقاء بزرگ برای خط برنده جایزه ProLiant در نظر گرفته می‌شود. اما نمی توان گفت گه این سرور توانسته باشد نیازمندی های مشتریان سرور ها را بهبود بببخشید قیمت بالای این سرور ها به همراه پردازنده ها سری جدید دیگر قدرت خرید را از مشتریان گرفته هست. تاریخ عرضه HP ProLiant DL380 g10 چه زمانی بود؟  G10 HPE ProLiant DL380 که در تابستان 2017 عرضه شد، یکی از محبوب ترین سرورهای جهان است.توانست فروش خوبی در بازار داشته باشد.

سرور HPE ProLiant Gen10 از کدام ماژول های حافظه پشتیبانی می شود؟

  • حافظه HPE ProLiant DL380 Gen10   DIMM های ثبت شده (RDIMMs) HPE 8GB (1x8GB) Single Rank x8 DDR4-2933 CAS-21-21-21 ثبت شده کیت حافظه هوشمند هوشمند. 
  • بارگیری DIMM کاهش یافته (LRDIMMs) HPE 64 گیگابایت (1x64 گیگابایت) Quad Rank x4 DDR4-2933 CAS-21-21-21 کیت حافظه هوشمند کاهش بار. ...
  • حافظه پایدار HPE (Intel Optane)

مزیت رقابتی  G10 HP چیست؟

با این حال، HP دارای مزیت رقابتی در ایجاد درآمد و پول است زیرا از سبد محصولات گسترده، تحقیق و توسعه قوی، اهرم برند و تدارکات، ارائه خدمات و پشتیبانی، کانال های توزیع به خوبی تثبیت شده، و توانایی فروش متقابل مجموعه ای از پیشنهادات برخوردار است. HP G10  از احرین پردازنده های اینتل و AMD موجود دز بازار پشتیبانی می کند و می توان گفت که بروز ترین و جدیدترین سرور موجود در بازار میباشد می توان گفت که سرور های G10  علاوه بر قدرت پردازشنی بالا و سرعت بالا ار چدیدترین رم های و هاردهاو پاور های جدید با لایسنس های جدید نیز پیشتیبانی می کند.

آخرین سرور HP ProLiant چیست؟ 

HPE ProLiant DL325 Gen10 Plus یک سرور تک سوکت همه کاره که می تواند با حجم کاری مجازی شما مقیاس شود.هنوز سرور های G10 PLUS وارد بازار بصورت کامل نشده هست ولی یک مدل یا دو مدل از سری سرور های G10 PLUS هنوز وارد بازار ایران نشده هست ولی میتوانید پیش سفارش این کالا رو انجام بدهید .هم اکنور در ویرایش حدید این سرور ها DL380 G10 PLUS وارد بازار شده هست.

تفاوت بین Gen10 و Gen10 Plus چیست؟

تفاوت اصلی بین سرور HPE ProLiant DL380 Gen10 Plus و سرور DL380 Gen10 در این است که سرور HPE ProLiant DL380 Gen10 Plus بر روی پردازنده های مقیاس پذیر اینتل Xeon نسل سوم ساخته شده است.

ما سرور های اچ پی  40 ساله داریم که  کاملاً قدیمی هستند، خانواده من سرورهای قدیمی‌تری دارند و من یک لپ‌تاپ نسبتاً خوب دارم، همچنین 2 سرور windows-2016 و windows-2019 داریم.در تمام این دستگاه‌ها متوجه شده‌ام که وقتی یک به‌روزرسانی ویندوز در حال تعلیق است، لطفاً توجه داشته باشید که در حالت تعلیق نصب نمی‌شود، در انتظار دانلود نیست، همه چیز کندتر اجرا می‌شود. آنقدر واضح شده است که اگر یکی از کاربران ما با مشکل عجیبی به ما مراجعه کند، به او می‌گوییم برای به‌روزرسانی بررسی کنید.گاهی اوقات به سراغ آپدیت ها می روند و در آنجا منتظر نصب هستند، گاهی اوقات باید روی چک آپدیت ها کلیک کنند و سپس آنجا هستند و شروع به دانلود می کنند. اغلب می گویند، اما من هفته گذشته آنها را بررسی کردم.

هرچه سرور مشخصات بهتری داشته باشد، مشکل کمتر محسوس است، در سرور خود من به طور کلی کاهش سرعت را مشاهده می‌کنم، وجود به‌روزرسانی را بررسی کنید. آنها را نصب کنید و ما دوباره می رویم. در هر دو سرور ما یکسان است، هشدارهای مانیتور CPU فعال می شوند، کاربران شکایت دارند که سایت ما کند است. بنابراین من به سرور می روم، به روز رسانی را نصب می کنم (امنیتی که ما راهی برای جلوگیری از عبور از آنها پیدا نکرده ایم)، و دوباره می رویم.من تا به حال داشتم دوستان شکایت کرده اند که سرور آنها کند است، همان چیزی است که برای به روز رسانی بررسی کنید.سرور را به ویندوز سرور 2019آپدیت کردم و آپدیت ها را متوقف کردم. متوجه شدم که دکمه ویندوز من به سرعت عادی پاسخ نمی دهد، بنابراین دوباره به روز رسانی را شروع کردم، ما یک به روز رسانی داریم. بنابراین به نظر نمی‌رسد توقف موقت به‌روزرسانی‌ها باعث توقف پنهان شدن آن‌ها در پس‌زمینه معلق نمی‌شود.

من می دانم آنچه شما می گویید راه اندازی مجدد پس از به روز رسانی است که در حال افزایش سرعت است، اما برخی به روز رسانی ها نیازی به راه اندازی مجدد ندارند. در سرور SQL ما به وضوح مشخص است، زمانی که یک به روز رسانی در انتظار است، از 70% cpu به 100% cpu می رسد. سپس پس از نصب به 70% برمی گردد، اغلب یک به روز رسانی امنیتی است که نیازی به راه اندازی مجدد ندارد.به نظر نمی رسد در اینترنت چیزی در مورد آن پیدا کنم، اما مطمئناً نمی توانم تنها کسی باشم که چنین چیزی را تجربه می کنم؟پرتاب سخت‌افزار به آن، کنترل به‌روزرسانی‌ها، همگی فقط بندکشی هستند که من به دنبال رفع آن هستم. نمی‌توانم ببینم چرا سرور که به‌خوبی کار می‌کند، وقتی به او اطلاع داده شده که به‌روزرسانی برای دانلود در دسترس است، نمی‌تواند به کارش ادامه دهد.به‌روزرسانی: به تازگی تماسی از مایکروسافت دریافت کردم، و شخص تأیید کرد که حتی زمانی که به‌روزرسانی‌ها خاموش می‌شوند، سرور همچنان از وجود به‌روزرسانی مطلع می‌شود، فقط دانلود، نصب یا اطلاع رسانی نمی‌شود. که تجربه من با ویندوز سرور 2019 را تایید می کند.

کنترلر G10 برای تسل ده سرور  HPE Smart Array چیست؟

کنترلر HPE Smart Array P440ar یک کنترلر SAS RAID با سرعت 12 گیگابیت بر ثانیه است که عملکرد ذخیره سازی کلاس سازمانی، افزایش مقیاس پذیری داخلی با کارت توسعه دهنده SAS و حفاظت از داده ها را برای سرورهای رک و برج خاص HPE ProLiant Gen9 ارائه می دهد.در سری های جدید اچ پی ای می توان گفت که  P408I میباشد

مشخصات فنی رید کنترلر HP P408i

• رابط 12Gb/s SAS per lane
• رابط 6Gb/s SATA per lane
• سرعت انتقال داده 12GB/s
• پورت SAS Mini SAS Port
• 8 پورت داخلی

چگونه ESXi را روی HP ProLiant DL380 g10 نصب کنیم؟

  1. پاسخ: DL380 Gen10 M. 2 ESXI را نصب کنید
  2. تصویر VMware ESXi 6.7 ISO و کد مجوز را دریافت کنید.
  3. یک USB قابل بوت با تصویر ISO روی لپ تاپ خود بسازید. ...
  4. برای نصب ESXi 6.7 روی M. تنظیمات زیر بایوس باید تغییر کند.
  5. USB های قابل بوت را در سرورها قرار دهید و آنها را از USB راه اندازی مجدد کنید.

سرور HPE ProLiant DL380 gen10 چند درایو را پشتیبانی می کند؟

توجه: همه مدل‌ها دارای کنترلر آرایه هوشمند S100i با پشتیبانی نرم‌افزار RAID برای ۱۲ درایو هستند. S100i از 14 پورت SATA تعبیه شده استفاده می کند، اما تنها 12 پورت قابل دسترسی هستند زیرا 2 پورت برای پشتیبانی از 2 گزینه M. 2 در رایزر اولیه استفاده می شوند.سرور 380 G10 DL چیست؟ HP Density Line (DL) سرورهای رک هستند. آنها در اندازه هایی مانند رک 1U، رک 2U و رک 4U عرضه می شوند. سرورهای رک باریکتر، مانند سرور 1U، عملکرد و مقیاس پذیری ضعیف تری نسبت به همتایان گسترده تر مانند 4U دارند. iLO در سرور HP ProLiant چیست؟Integrated Lights-Out یا iLO یک فناوری مدیریت سرور تعبیه شده اختصاصی توسط شرکت Hewlett-Packard است که امکانات مدیریت خارج از باند را فراهم می کند. اتصال فیزیکی یک پورت اترنت است که در اکثر سرورهای ProLiant و میکرو سرورهای سری 300 به بالا یافت می شود.DL380 Gen10 چند اسلات حافظه دارد؟24 اسلات DIMM سرور HPE ProLiant DL380 Gen10 – حداکثر (2) پردازنده Intel Xeon، 3.0 ترابایت با 128 گیگابایت DDR4 [6] حداکثر حافظه، 24 اسلات DIMM.تفاوت بین پردازنده های نسل دهم و یازدهم چیست؟پردازنده های نسل یازدهم اینتل تا 19 درصد عملکرد CPU بهتر و 28 درصد عملکرد گرافیکی یکپارچه بهتر نسبت به همتایان نسل دهم خود دارند. آنها همچنین تا 20٪ انرژی کمتری مصرف می کنند که برای لپ تاپ ها مشکل بزرگی است.

چگونه NFS را به ESXi متصل کنیم؟

چگونه ILO را در HP ProLiant DL380 g10 فعال کنم؟

  • سرور را خاموش کنید.
  • پانل دسترسی سرور را حذف کنید.
  • سوئیچ System Maintenance را پیدا کنید.
  • سوئیچ شماره 1 را برگردانید و سرور را روشن کنید.
  • به BIOS (System Utilities) بروید و کاربر باید گزینه iLO Configuration را هم اکنون در دسترس داشته باشد.

گزینه را فعال کنید، سیستم را ذخیره و خاموش کنید.

خرید بهترین کیس سرور hp

خرید بهترین سرور کیس hp می توانیم موارد زیر را در نظر بگیریم این کیس سرور های اچ پی ای را می توان در سری های ml دسته بندی کرد بهترین سرور ml را در نسل های مختلف می توان دسته بندی کرد که سری نسل 9 و نسل 10 فعلابهترین قیمت میباشد.

 در زیر بهترین سرور کیس اچ پی را مشاهده مکنیم.

سرور ML350 G10 

سرور فوق را دز ویدویو زیر سری سرور ML350 G10 بصورت کامل مشاهده می کنید اگر نیاز هست که در مورد این سرور نسل ده اچ پی اطلاعات زیادی کسب کنید بهتر هست که وارد صفحه محصولات شده و درمورد سرور اچ پی ای اطلاعاتی ر ا کسب کنید.

سرور ML350 G9 

 

سرور ML350 G8

در مورد خرید بهترین سرور اچ پی در ایران اینجا هستیم تا درمورد یکسری از سرور های اچ پی که به وفور در بازار  ایران به فروش می رسد با همدیگر صحبت کنیم انواع سرور های اچ پی  بسیار متنوع میباشد ولی ما در اینجا یکسری سرور های اچپی که فروش بسیار بالایی دارند را انجام بدهیم.

HP ProLiant DL380 G9

  • سرور رک قدرتمند HP برای مشاغل کوچک
  • پردازنده Intel Xeons Tetradeca-core
  • کنترلر گرافیکی Matrox
  • گزینه های ذخیره سازی فراوان
  • آخرین بایوس/سیرم افزار
  • حجیم

 
اگر شما یک کسب و کار کوچک هستید که قصد دارید به زودی بزرگ شوید، HP ProLiant DL380 G9 یک قدم ایده آل برای کسب و کار شما است. این یک سرور رک 2U گران قیمت است که توسط دو پردازنده Tetradeca-core تغذیه می شود.

HP ProLiant DL380 G9 مجهز به پردازنده Intel Xeon با حداکثر ظرفیت است. برای ذخیره سازی، 64 گیگابایت رم دارد که تا 768 گیگابایت قابل ارتقا است.

حتی بیشتر، توجه داشته باشید که دارای گواهینامه محیطی است: WEEE، EU WEEE، ناگفته نماند که آخرین به‌روزرسانی‌های بایوس/سیستم‌افزار قبلاً اعمال شده‌اند.

 

HP ProLiant DL380 G10

  • هارد مکانیکی قابل اعتماد
  • سازگاری گسترده با سیستم عامل
  • سی پی یو سلرون
  • حافظه گسترده
  • بسیار محکم
  • گران قیمت

این سرور دیگری است که ارزش توجه شما را دارد. سرور رک HP ProLiant DL380 G10 2U دارای یک پردازنده Intel Xeon Bronze 3106 Octa-core (8 Core) 1.70 گیگاهرتز است.

علاوه بر این، حداقل 16 گیگابایت DDR4 SDRAM نصب شده دارد. در مورد سیستم عامل، شانس قدردانی از تنوع است.

در این مورد، ما در مورد ویندوز معمولی در کنار پشتیبانی لینوکس و حتی VMware صحبت می کنیم.

چه یک کسب و کار کوچک تاسیس داشته باشید و به دنبال ارتقا یا کار بر روی یک استارتاپ باشید، سرورهای رک HP راه حل های شبکه ای قابل اعتماد و قوی ارائه می دهند.

به این ترتیب می توانید داده ها و برنامه های خود را بدون شکستن بانک ایمن کنید. انتخاب سرور رک HP خود را در قسمت نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

  HP ProLiant DL380 G10 plus

جدیدترین سروراچ پی در بازار ایران سرور dl380g10 plus میباشد 

راهنمای خرید بهترین سرور اچ پی

می توانید در زیر لینک راهنمای خرید سرور اچ پی دکتر اچ پی را در گوگل بزنید و راهنمای کامل سرور اچ پی را مشاهده کنید.

بهترین سرور اچ پی کدام است؟

بهترین سرور اچ پی سری دی ال 380 میباشذد که می توانید در نسل های مختلف این سرور های را خریداری کنید و دکتر اچ پی بهترین کمک را برای شما خواهد داشت.

09080