نماد اعتماد

سیسکوکارکرده

سسیکو یوزد چیست 

سیسکو کارکرده 

خریدار تجهیزات سیسکو دست دوم

در طول سال ها، سیسکو نام معتبری در صنعت IT ایجاد کرده است. روترها و سوئیچ های سیسکو یکی از بهترین مارک های شناخته شده برای بشر هستند. شرکت های برتر در سراسر جهان ترجیح می دهند از محصولات سیسکو برای قابلیت اطمینان و عملکرد خود استفاده کنند. اگر بودجه اجازه دهد، همه متخصصان فناوری اطلاعات مشتاق به داشتن یک محصول سیسکو هستند. با این حال، تجهیزات کاملاً جدید، حتی تجهیزاتی از برندهای ناشناخته، ارزان نیستند. این دقیقاً دلیلی است که بیشتر به فکر استفاده از تجهیزات شبکه سیسکو هستند.

اما، دقیقاً چه چیزی با روترهای سیسکو استفاده می شود؟

قیمت سوئیچ سیسکو ریفر

تجهیزات دست دوم سیسکو و سوئیچ استوک سیسکو، به معنای استفاده مجدد از تجهیزاتی هستند که پیش‌تر توسط سازمان‌ها یا فردی استفاده شده‌اند و در حال حاضر در بازار برای فروش مجدد در دسترس هستند. این راهکار منطقی می‌تواند به ما کمک کند تا هم به نیازهای شبکه خود پاسخ دهیم و هم در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنیم. 

روتر دست دوم سیسکو

سوال اینجا پیش می‌آید: آیا استفاده از تجهیزات استوک مانند سوئیچ سیسکو دست دوم واقعا یک گزینه هوشمندانه است؟ آیا می‌توانیم به کیفیت، قدرت و امنیت سوئیچ سیسکو دست دوم اعتماد کنیم؟

خریدار سوئیچ دست دوم

فروش سوئیچ سیسکو
سوئیچ سیسکو 4 پورت

این سوئیچ سیسکو 4 پورت ارزان ترین مدل سوئیچ ها میباشد که می توانید از نمایندگی فروش سبسکو تهیه کنید.

فروش سیسکو

مرکز فروش سییکو بهتر هست در گوگل گزینه فروش سیسکورو سرچ کنید تا بهترین فروشگاههای ارائه کننده سیسکو رو مشاهده کنید.

قیمت سوئیچ سیسکو سری 9000

گارانتی بهتر از کاملاً جدید شاید هرگز باور نکنید، اما روترهای مستعمل سیسکو نسبت به روترهای جدید گارانتی بهتری دارند. اگرچه برخی از محصولات دارای گارانتی طولانی تری هستند، اما اکثر آنها فقط 90 روز ضمانت استاندارد دارند. فروشندگان تجهیزات سیسکو بازسازی شده با کیفیت، دوره های گارانتی طولانی تری را ارائه می دهند و برخی از آنها ضمانت های مادام العمر را ارائه می دهند! آنها همچنین در مورد تعویض تا زمانی که در دوره گارانتی باشد، ملایم تر هستند. با مقایسه این دو، انتخاب تضمین مادام العمر بدون نگرانی برای سخت افزار سیسکو استفاده شده منطقی تر است.

  • قابلیت اطمینان بالاتر با بازرسی های کامل

فقط به این دلیل که آنها ارزان هستند به این معنی نیست که سخت افزار سیسکو استفاده شده باید از نظر کیفیت پایین باشد. در واقع، در مقایسه با روش بررسی نقطه ای سازندگان سیسکو، سوئیچ های بازسازی شده سیسکو و سایر تجهیزات بازسازی شده سیسکو از چندین بازرسی نقطه ای عبور می کنند. این فرآیند تضمین می‌کند که تمامی محصولات سیسکو قبل از اینکه برای خرده‌فروشی ارسال شوند، در شرایط کاری عالی قرار دارند.

  • مشکلات کمتر با کالاهای تقلبی

خرید آنلاین کالاهای IT به دلیل فروشگاه هایی که کالاهای تقلبی می فروشند می تواند مشکل ساز باشد. و از آنجایی که هیچ راهی برای بررسی اصالت تا تحویل آنها وجود ندارد، خریدار در نهایت با تقلبی های بی کیفیت گیر می کند. خروجی‌های سخت‌افزار شبکه، برای محصولات استفاده‌شده سیسکو، در غربالگری روترهای استفاده‌شده سیسکو سخت‌گیرانه عمل می‌کنند، زیرا آنها یک سیاست تحمل صفر در برابر محصولات تقلبی ایجاد کرده‌اند. آنها می دانند که حفظ اطمینان در تجارت چقدر مهم است که تمام سخت افزارهای اصلی سیسکو استفاده شده را در موجودی های خود تضمین کنند.

  • سازگار با محیط زیست

استفاده از روترهای بازسازی شده سیسکو یکی از راه هایی است که به کاهش حجم فزاینده زباله های الکترونیکی کمک می کند. با استفاده مجدد از تجهیزات الکترونیکی مانند سوئیچ های بازسازی شده سیسکو، روترهای درخت عرعر و روترهای استفاده شده سیسکو، تجهیزات الکترونیکی کمتری به زباله تبدیل می شوند و در نتیجه انتشار سموم مضر در جو کاهش می یابد.

  • مدیریت کارآمد وجوه

اگر تامین مالی در هنگام راه اندازی یک کسب و کار چالشی است، خرید راه حل های جدید شبکه سیسکو می تواند یک مشکل بالقوه باشد. با توجه به اینکه آنها در صنعت پیشرو هستند و بسیار قابل فروش هستند، محصولات آنها تا حدی گران هستند که بیش از حد تولید می شوند. خرید تجهیزات شبکه سیسکو مستعمل به این معنی است که می توانید بودجه کمتری را برای ماشین آلات اختصاص دهید. این باعث می‌شود که بودجه بیشتری برای شما باقی بماند که می‌توانید برای جنبه‌های مهم‌تر کسب‌وکار مانند تحقیق، نیروی انسانی و تولید استفاده کنید.

هر فروشنده تجهیزات شبکه معمولاً شما را متقاعد می کند که تجهیزات جدید بخرید و هرگز در مورد گزینه های دیگر چیزی نمی گوید. خرید تجهیزات شبکه مستعمل ایمن و عملی است و همچنان می توانید همان دستگاه با کیفیت عالی را داشته باشید.گارانتی سرور اچ پی

اطلاعات بیشتر در مورد بسته های ما را در اینجا بیابید.یزاس اطلاعات بیشتر در مورد خرید سرور HP ,محصولات محتلف فروش سرور  HP میتوانید فروشگاه اینترنتی ماهان شبکه ایرانیان را در گوگل سرچ کنید و قیمت تمام قطعات سرور اچ پی ای را مشاهدهکنید. 

پیشنهادات ویژه سرور استوک HP ماهان شبکه ایرانیان

خرید سرور استوک همیشه پیشنهاد جذابی برای مشتریانی بوده که به‌دنبال استفاده از بهترین ویژگی‌های سرور اچ پی با قیمتی مناسب هستند. تمام سرورهایی که توسط ماهان شبکه ایرانیان به فروش می‌رسد، تست‌های سخت افزاری و نرم افزاری زیادی را پشت سر می‌گذارند و سرورهای استوک با یک هفته مهلت تست به مشتری عرضه می‌شود. 

با تجهیزات قدیمی سیسکو چه کاری می توانم انجام دهم؟

برنامه مهاجرت فناوری سیسکو (CTMP) برای مشتریانی در نظر گرفته شده است که تجهیزات جدید خریداری می کنند و می خواهند تجهیزات قدیمی سیسکو خود را معامله کنند. سیسکو برنامه "بازیافت و پس گیری" را به مشتریان ارائه می دهد تا محصولات اضافی را که به پایان عمر مفید خود رسیده اند به درستی دفع کنند.

آیا سیسکو مستقیماً به مشتریان می فروشد؟

سیسکو علیرغم اینکه یک کسب و کار بسیار موفق است، به ندرت فروش را مستقیماً به کاربر نهایی انجام می دهد، و زمانی که آنها این کار را انجام می دهند، باید یک قرارداد خرید مستقیم داشته باشند.

آیا سوئیچ های سیسکو بازسازی شده خوب هستند؟

بین یک سوئیچ بازسازی شده و یک سوئیچ سیسکو جدید، قیمت ها بر این اساس متفاوت خواهد بود. هر دو عالی کار خواهند کرد و دارای ضمانت یکسانی هستند، اما از آنجا که تجهیزات بازسازی شده به دقت بررسی شده اند تا بی نقص به نظر برسند، هزینه آن کمی بیشتر از یک مورد استفاده شده خواهد بود.

سیسکو چگونه محصولات خود را به فروش می رساند؟

سیسکو محصولات و خدمات خود را از طریق شرکای کانال یا از طریق نیروی فروش مستقیم خود به فروش می رساند. شرکای کانال سیسکو شامل یکپارچه‌کننده‌های سیستم، ارائه‌دهندگان خدمات، سایر فروشندگان و توزیع‌کنندگان هستند.

چرا فناوری سیسکو نسبت به سایر برندها گرانتر است؟

صرفاً به این دلیل که آنها بهتر از رقبای خود هستند، و از این رو، قیمت ارزش مزایای به دست آمده را دارد. از میان تمام محصولاتی که سیسکو ارائه می‌کند، 90 درصد از آن‌ها بهترین انتخاب‌ها در صنایع مربوطه هستند، خواه مراکز داده، همکاری یا شبکه.

با یک سوئیچ قدیمی سیسکو چه کاری می توانم انجام دهم؟

سوئیچ سیسکو استفاده شده | سهام خالص سوئیچ های استفاده شده Cisco همیشه در سازمان های غیرانتفاعی مانند پناهگاه های بی خانمان ها و مراکز خشونت خانگی مورد استقبال قرار می گیرند. چیزی که برای شما قدیمی است می تواند ارتقاء دفاتر آنها باشد. هر دفاتری که بیشتر به کمک های مالی متکی باشد با کمال میل تجهیزات کار را می پذیرد.

فروشنده سیسکو کیست؟

نمایندگی‌های فروش سخت‌افزار سیسکو، شرکای سیسکو هستند که به فروش و پشتیبانی از سخت‌افزار فناوری اطلاعات که بر راه‌حل‌های شبکه سیسکو تمرکز دارند، اختصاص داده شده‌اند. این فروشندگان ارزش افزوده اغلب خدمات یا ویژگی های اضافی را بر اساس نیاز مشتری به پلتفرم اضافه می کنند.

بزرگترین فروشنده سیسکو کیست؟

مشارکت WWT و سیسکو بیش از 25 سال پیش آغاز شد. از آن زمان، ما با بیش از 6 میلیارد دلار فروش سیسکو و گواهینامه های طلا در ایالات متحده، سنگاپور، هند و بریتانیا به بزرگترین و استراتژیک ترین شریک جهانی سیسکو تبدیل شده ایم.