نماد اعتماد

قطعات سرور استوک

سرور hp استوک

قطعات سرور استوک چقدر باید اعتماد کنیم؟
قطعات سرور استوک ایا واقعا میتوات خرید؟
برای خرید قطعات سرور استوک  باید چه معیارهایی در نظر بگیریم؟
سرور استوک 

قطعات سرور استوک

استوک سرور بزرگ برای فروش تجهیزات شبکه می باشد. حوزه اصلی فعالیت ما سرورهای کمپانی HP می باشد. زمینه کاری ما بیشتر در حوزه ی تجهیزات کارکرده و استوک اروپا می باشد.

فروش تمام قطعات استوک برای این سهت که شما بتوانید به راحتی به قطعات سرور هایی که قدیمی هستند درسترسی داشته باشید ما در اینجا هستیم که پشتسبانی چند ساله حتی ده ساله برای فروش سرور های قدیمی و انها که قطعات بدکی نیو ندارند برای شما تامین کنیم.

سرور استوک g10

خرید سرور استوک G10 بهتر هست در قسمت لیست قیمت سرور استوک G10کلیک کنید و سرور ها ی G10 دست دوم ما را مشاهده کنید .

سرور استوک g8

برای خرید سرور استوک G8 مقدور هست این صفحه را کلیک کنید و لیست سرور اسوک G8 را مشاهده کنید.

سرور استوک g9

سرور های استوک G9 پرفروش ترین سرور های موجود در بازار هستند و می توانید بهترین قیمت سرور استوک G9 را ازما بخواهید.

سرور استوک dl360 g9

یکی ا بهترین سرور های استوک G9 اگر بخواهیم به شما بگوییم بهتر هست سراع سرور استوک DL360 G9 بروید بهترین و پرفروش ترین سرور G9 موجود در بازارایران.

سرور تاور استوک

برای خرید سرور تاور استوک می توانید در این حاکلیک کنید و می توانید سرور های استوک در ماهان شبکه را خریدارید کنید سرور های استوک تاور یا سرور ایستاده استوک مدل های مختلفی دارد و می توانید در ساتیت فروشگاه اینترنتی ماهان شبکه ایرانیان انها را ببینید.

هارد سرور استوک

بهتر هست برای تمام سرور های دست دوم یا سرور استوک یا سرور های نیو خود از خرید هارد سرور استوک خودداری کنید هارد سرور استوک را ما به شما پیشنهاد نمیکنیم.

سرور hp ارزان

برای خرید سرور HP ارزان یم توانید در قسمت سرور های دست دوم جستجو کرده و بهترین سرور اچ پی دست دوم وارزان قیمت را خریداری کنید.

سرور دل استوک

یکی از سرور های دست دوم که موجود در بازار هست سرور استوک دل میباشد که می توانید اینجا ان را پیدا کنید پیشنهاد ما این هست که برای خرید سرور استوک یا فطعات سرور استوک سراع سرور های دل نروید سرور دل نیو در یازار داحلی انچنان درخواستی ندارد و باید برای تامین قطعات مختلف به دنبال شرکت های محتلف باشید خرید سرور استوک دل  را اصلا در نظر نگیرید.

با توجه به شرایط کنونی اقتصاد کشور ، عرضه تجهیزات با کیفیت دست دوم و استوک، کمکی برای خریداران با بوجه های محدود بوده ، به نحوی که با بودجه کم نیز بتوان تجهیزات مورد نیاز را برای گسترش کسب و کار خود تهیه کرد. فروش انواع سرورهای رکمونت ، تاور ، بلید ، ورکستیشن و تجهیزات جانبی مانند هارد ، رم ، سی پی یو ، کارت شبکه و …

سرورهای استوک به معنی سرورهایی هستند که پس از استفاده از آن‌ها توسط یک شخص یا شرکت، بازمانده آن‌ها به فروش می‌رسند. این سرورها معمولاً از شرکت‌های بزرگ یا دولتی خریداری می‌شوند که به دلایل مختلفی مانند نیاز به بروزرسانی تجهیزات، به‌روزرسانی نرم‌افزارهای کاربردی و یا ارتقاء سیستم‌عامل، نیاز به پشتیبانی و یا تعویض تجهیزات قدیمی، این سرورها را از دست می‌دهند.سرورهای استوک به دلیل قیمت پایین‌تری نسبت به سرورهای جدید، به عنوان یک گزینه مقرون به صرفه برای شرکت‌ها و سازمان‌ها برای استفاده از آن‌ها در پروژه‌های خود، مطرح شده‌اند. با این حال، باید توجه داشت که سرورهای استوک ممکن است دارای مشکلات فنی و عملکردی باشند و نیاز به تعمیرات و پشتیبانی داشته باشند. همچنین، باید در نظر داشت که خرید سرور استوک نیز می‌تواند با ریسک‌هایی مانند عدم توافق با توضیحات فروشنده، عدم تضمین کیفیت کالا و یا خدمات پس از فروش و غیره همراه باشد. برای انتخاب سرور مناسب برای سایت خود، نیاز است به تحلیل و بررسی دقیق نیازهای خود و با مشورت کارشناسان امر بهترین خرید سرور استوک را داشته باشید.

عملکرد عالی و قابلیت اطمینان
هنگامی که سرورهای بازسازی شده را با استوک انتخاب می کنید، از برچسب قیمت گران اجتناب می کنید. این به معنای کاهش کیفیت نیست. تکنسین های دارای گواهی فروشنده ما هر دستگاه بازسازی شده را تمیز و آزمایش می کنند. ما از فرآیند صدور گواهینامه 25 امتیازی استفاده می کنیم و برای آرامش خاطر شامل ضمانت سه ساله می شویم.

خرید و فروش قطعات سرور دست دوم

خدمات پیشرو در صنعت
هنگامی که شما با ما پرس و جو کنید، ظرف چند دقیقه با شما تماس خواهیم گرفت. ما توصیه های متناسب با نیازهای سازمان شما را ارائه می دهیم، راه حل های IT را به صورت رایگان ارائه می دهیم، و تجهیزات فناوری اطلاعات را به سرعت تغییر می دهیم.

ما علاوه بر خدمات رتبه بندی شده پنج ستاره خود، خدمات پیکربندی به سفارش و گزینه های ساختمانی را ارائه می دهیم. این گزینه ها به شما کمک می کند تا نیازهای IT خاص خود را بدون هزینه اضافی برآورده کنید. ما همچنین برای پروژه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت فناوری اطلاعات، اجاره‌ها و اجاره‌های انعطاف‌پذیر فناوری اطلاعات ارائه می‌کنیم.

جایگزین پایدار
ماموریت DRHP گسترش چرخه عمر سخت افزار IT است. با نوسازی، ارتقا و تعمیر سرورها، ما فناوری با کیفیت را در حال استفاده نگه می داریم. ما خدمات بی‌رقیب و عملکرد فناوری اطلاعات را برای مشتریان خود در سراسر جهان ارائه می‌کنیم.

با حمایت از تحقیقات پیشگامانه
در سال 1402 ،  و تحقیقات   ثابت کردند که سرورهای استوک شده به همان اندازه جدید کار می کنند. آنها همچنین ثابت کردند که ارتقاءهای بازسازی شده می تواند سرورهای نسل قبلی را بهتر از آخرین نسل کند.

قطعات سرور استوک 

خوب من فکر می کنم که در ابتدا به این بستگی دارد که "چقدر پول برای سرمایه گذاری دارید؟" به عنوان مثال من در حال راه اندازی یک بازی آنلاین هستم و متأسفانه پول کافی برای دریافت سرورهای جدید Rack 2U که هر کدام 4.500 یورو هستند را ندارم.من به 2 دستگاه پردازش سنگین نیاز دارم، یکی برای WEB و دیگری برای DB و به یکی دیگر برای تهیه نسخه پشتیبان نیاز دارم.اگر لازم باشد تمام آن 3 دستگاه را تهیه کنم، تخمین زدم که حدود 10000 یورو هزینه خواهم کرد، اما آن را ندارم.

بنابراین من ترجیح دادم به جای استفاده از سرورهای جدید استفاده کنم و نه تنها 3 دستگاه بلکه 5 دستگاه را فقط با 2500 یورو دریافت کنم.به این ترتیب من 2 سرور وب، 1 DB، 1 نسخه پشتیبان، و یکی برای یدکی در صورت بروز مشکل دریافت کردم.فکر می‌کنم اگر شرکتی دارید که می‌تواند سرمایه‌گذاری کند، باید چیزهای جدیدی تهیه کنید، اما سرورهای دست دوم که عالی هستند، می‌توانند اجرای پروژه‌ها را برای کسانی که توانایی پرداخت هزینه‌های سنگین را ندارند، اما دانش لازم برای شروع کار را دارند، ممکن کند.وقتی بدون پول زیاد وارد فناوری اطلاعات می‌شوید، باید بفهمید و بدانید که واقعاً به چه چیزی نیاز دارید، زیرا بله جدید همیشه بهتر است، اما اگر بدانید به چه چیزی نیاز دارید، می‌توانید ماشین‌های عالی را با قیمت‌های بسیار پایین تهیه کنید که می‌توانند یک امپراتوری بسازند.به جای اینکه 10 هزار یورو خرج کنم، پول پس انداز کردم، سرورهای بیشتری حتییک سرور اضافی گرفتم و برای سال اول اتصال اینترنت را پرداخت کردم و به توسعه دهندگانم پول پرداخت کردم.

لیست سرور دست دوم G10

سرورهای دست دوم g10 را می توانید اینجا چک کنید و ببنید سرور های دست دوم g10 دارای لیست قیمت هستند که می توانید ایتجا مشاهده کنید.

سرور HP ارزان 

هیچ جیزی ارزان نیس اگر میخاهید جنس خوب تهیه کنید باید پول خوب بدهید تمام کالاهای ارزان قیمت یا دست دوم هستن دیا جنس فیک چینی دارند یا که مشکلی دارند اگر می خواهید کالا مناسب و درست بخرید قول ارزان قیمت بودن رو نخوزید.

به نظر کار معقولی به نظر می رسد. سرورهای وب خودشان به نیروی اسب بخار نیاز ندارند. یک دستگاه دو هسته ای با 16 گیگ رم کافی به نظر می رسد. اگر این یک سرور پایگاه داده بود، من راه دیگری را انتخاب می کردم. پایگاه‌های داده‌ای که می‌شناسید به قدرت پردازش زیادی برای خرد کردن داده‌ها نیاز دارند، و پردازنده‌های بیشتر/رم بیشتر در آن ماشین‌ها لازم است.در خرید خود موفق باشید و امیدوارم این به شما کمک کرده باشد.

سرور استوک G7

ما اکنون در مورد مشخصات دو دستگاه جدیدمان (سرورهای برنامه وب و فایروال) و اینکه آیا می توانیم با خرید چند سرور قدیمی از پس آن برآییم، می اندیشیم. (توجه: هر دو دستگاه از Windows Server 2008 R2 استفاده خواهند کرد.)ما زیاد نگران سرور فایروال/روتر خود نیستیم، زیرا مطمئن هستیم که مالیات زیادی از آن دریافت نخواهد شد، اما ما به سرور برنامه وب خود علاقه مندیم. می‌دانم که پاسخ دادن به این نوع سؤالات بدون جزئیات زیادی در مورد کاربران، پهنای باند، جلسات همزمان و غیره و غیره واقعاً دشوار است، بنابراین من فقط می‌خواهم روی خرد کلی خرید قدیمی در مقابل جدید تمرکز کنم.

من در ابتدا یک Dell PowerEdge R300 (1U Rack) جدید را برای شرکت خود تعیین کرده بودم. به طور خلاصه، از آنجایی که ما تا حد امکان اطلاعات را در حافظه پنهان ذخیره می کنیم، من روی سرعت و حافظه پردازنده تمرکز کردم:

  • چهار هسته ای Intel Xeon X3323 2.5 گیگاهرتز (کش 2x3M) FSB 1333Mhz
  • 16 گیگابایت DDR2 667 مگاهرتز

اما زمانی که به دنبال یک ماشین دست دوم ارزان قیمت برای فایروال/روتر خود بودم، با چندین دستگاه مواجه شدم که باعث شد مهندس ما یک سوال بسیار منطقی بپرسد: اگر یک قایق رم را در این مورد گیر کنیم، آیا این کار را نمی‌کند. برای سرور برنامه وب و صرفه جویی در هزینه های ما در این روند؟

به عنوان مثال، ماشین دست دوم با مشخصات زیر چطور است:

  • دو هسته ای دو هسته ای AMD Opteron 2218 2.6 گیگاهرتز (2 مگابایت کش) 1000 مگاهرتز HT
  • 16 گیگابایت DDR2 667 مگاهرتز

آیا واقعاً با سرور گران تر (جدید) فوق قابل مقایسه است؟

مهندس ما فرض می‌کند که دلیل اینکه شرکت‌ها سرورهای خود را به پردازنده‌های جدیدتر ارتقا می‌دهند، اغلب به این دلیل است که می‌خواهند هزینه‌های انرژی خود را کاهش دهند، و اینکه یک پردازنده 2.6 گیگاهرتزی، بدون توجه به اینکه چه زمانی ساخته شده است، همچنان یک پردازنده 2.6 گیگاهرتزی است.معیارهای موجود در سایت‌های مختلف واقعاً از این نظریه پشتیبانی نمی‌کنند، اما من فکر می‌کردم مدیر سرور چه فکر می‌کند.