نماد اعتماد

تست که باید قبل از خرید دست دوم انجام دهید

تست هایی که باید قبل از خریدسرور اچ پی دست دوم انجام دهید

5 تستی که باید قبل از خرید سرور دست دوم انجام دهید

 تست رم سرورکارکرده

حافظه دسترسی تصادفی یا RAM حافظه کوتاه مدت رایانه شما است. با این قطعه اطلاعاتی را که در حال پردازش هستند ذخیره می کند تا سرور دست دوم شما به راحتی کار کند. خرابی RAM زمانی اتفاق می افتد که پردازنده داده ها را به RAM ارسال می کند اما RAM به جای بازگرداندن اطلاعات مشابه، داده های متفاوتی را برمی گرداند.

اگر قصد خرید سرور دست دوم را دارید، بهتر است رم آن را تست کنید. اگر دستگاه شما رم معیوب داشته باشد، دائماً از خرابی، گرافیک خراب، عملکرد ضعیف لپ تاپ و خطاهای فراوان رنج خواهید برد. به همین دلیل است که چنین آزمایشی برای یک سرور دست دوم  دست دوم ضروری است.

 قبل از خرید سرور دست دوم سلامت هارد را تست کنید

هارد دیسک معیوب باعث مشکلات زیادی می شود، از جمله عدم ارسال و دریافت اطلاعات از هارد دیسک، خرابی و بسته شدن برنامه های متعدد و صرف زمان برای باز کردن فایل ها. در نتیجه انجام چنین آزمایشی قبل از خرید لپ تاپسرور دست دوم است که سلامت و محدوده دمایی آنها را بررسی کنید. همچنین باید مطمئن شوید که هارد سرور دست دوم دست دوم حاوی بدافزار یا بلوک های بد نباشد.

سلامت باتری سرور دست دوم را بررسی کنید

ظرفیت شارژی که هر باتری در خود نگه می دارد با گذشت زمان کاهش می یابد. این طبیعی است که سرور دست دوم  دست دوم قبل از خرید باتری ضعیفی داشته باشد. با این حال، برای کاهش هزینه باتری سرور دست دوم جایگزین باید از وضعیت آن آگاه باشید.

CPU و GPU سرور دست دوم را قبل از خرید بررسی و تست کنید

یکی از مهم ترین بخش های هر سرور دست دوم  کامپیوتر و لپ تاپ CPU و GPU آن است. اگر قصد دارید از سرور دست دوم خود به شدت از جمله گرافیک، کدنویسی یا بازی استفاده کنید، بهتر است قبل از خرید و نحوه محاسبه قیمت لپ تاپ دست دوم تست فشار انجام دهید. تست فشار نشان می دهد که آیا دستگاه می تواند فشار وارد شده به آن را تحمل کند یا خیر.

با این تست حداکثر فشار روی CPU و GPU وارد می شود تا ببینیم آیا سرور دست دوم دست دوم توانایی تحمل این فشار را دارد و در وضعیت ثابتی قرار می گیرد یا خراب می شود. اگر دستگاه نتوانست دوام بیاورد، هرگز به خرید آن فکر نکنید.

  نظارت بر دمای CPU و GPU سرور دست دوم

هنگامی که سرور دست دوم شما تحت آزمایش فشار خاموش می شود، نشان دهنده گرم شدن بیش از حد است. در واقع مشکل بیشتر به دمای قطعات مربوط می شود تا ضعف. در این مرحله می توانید قبل از خرید لپ تاپ دست دوم، هزینه کولر، پنکه یا تعمیر را نیز در نظر بگیرید.

نتیجه گیری  :

اینها برخی از مواردی بود که در مورد نحوه بررسی وضعیت سرور دست دوم  استفاده شده بود. خرید سرور دست دوم دست دوم می‌تواند به شما در صرفه‌جویی زیادی در هزینه کمک کند. مطمئن شوید که وقت خود را صرف بررسی همه چیز می کنید و مهمتر از آن، از فروشنده در مورد مواردی که در مورد آنها شک دارید بپرسید.

سلامت سرور های کارکرده

تنها مشکل خرید سرور دست دوم این است که اگر ندانید بازار دست دوم چگونه کار می‌کند یا در یک سرور دست دوم دست دوم خوب باید به دنبال چه چیزی باشید، ممکن است مورد کلاهبرداری قرار بگیرید. در این خصوص بانک نرم افزار مرکزی در کنار فروش سرور دست دوم  و استوک ( دست دوم )، برای کاربران خود خدمات ویژه ای را در نظر گرفته است و شما عزیزان با خرید سرور دست دوم  مورد نیاز خود می توانید از پشتیبانی بانک نرم افزار مرکزی بهره مند شوید.

در صورت بروز مشکلات نرم افزاری، سخت افزاری و … می توانید از دانش کارشناسان و متخصصان مرکز ما بهره مند شوید. بانک نرم افزار مرکزی در تلاش می باشد که بهترین خدمات پس از فروش و پشتیبانی را به منظور رضایتمندی هرچه بیشتر کاربران خود ارائه نماید.

لیست سرور دست دوم G8

تمام سرور های دست دوم موجود در دکتر اچ پی اینجا می توانید مشاهده کنید.

لیست سرور دست دوم G9

تمام سرور های کارکرده و دست دوم موجود در ماهان ایرانیان در مدل های G9ایسنجا میتوانید مشاهده کنید.

لیست سرور دست دوم G10

لیست سرور های جدید و دست دوم رسیده شده باری G10 را میتوانید الینجا کلیک کنید.