نماد اعتماد

مدیریت دارایی فناوری اطلاعات (ITAD)

ایا نیاز  هست مراقبت از سخت افزار را به شرکت های بیرونی منتقل کنید؟

برای خرید سرور های کارکرده واستوک اچ پی چه دلایل مهمی باید داشته باشید تا توجیه گردد که می توان این سرور ها را فروخت»

نحوه فروش دارایی IT (ITAD) به رئیس خود

شما مدیر فناوری اطلاعات هستید که همیشه به دنبال راه‌هایی برای عملکرد مؤثرتر، کاهش ارزش بیشتر از دارایی‌های فناوری اطلاعات و مدیریت دقیق ریسک هستید.  یکی از بزرگترین چالش های شما این است که تشخیص دهید تیم شما ظرفیتی برای مدیریت تمام جنبه های چرخه عمر تجهیزات شما ندارد. اما چگونه تصمیم می گیرید چه چیزی را در خانه نگه دارید و چه چیزی را برون سپاری کنید، به خصوص وقتی مدیریت ریسک بسیار مهم است؟

خرید سرور دست دوم توجیه دارد؟

 چگونه می توانید ایده برون سپاری چیزی به مهمی مانند دارایی های فناوری اطلاعات را به تیم رهبری خود بفروشید؟

بسیاری از مشتریان ما در ابتدا این نگرانی ها را دارند. با این حال، هنگامی که با یک شریک حرفه ای مدیریت دارایی فناوری اطلاعات (ITAD) کار می کنید، در واقع از شرکت خود در سه حوزه خطر حیاتی محافظت می کنید:

  • امنیت داده ها
  • اثرات زیست محیطی
  • بازده مالی

بیایید نگاهی دقیق تر به هر یک از این زمینه ها بیندازیم.

امنیت داده ها
زمانی که شرکت‌ها نیاز دارند دارایی‌های فناوری اطلاعات حامل داده را از بین ببرند، با طیف گسترده‌ای از خطرات امنیت داده‌ها و انطباق قانونی مواجه می‌شوند. قوانین پیچیده هستند و عدم رعایت آنها می تواند هزینه بر باشد و به طور قابل توجهی به برند شما آسیب برساند. اکثر شرکت ها منابع لازم برای مدیریت این فرآیند یا برآورده کردن الزامات مسیر حسابرسی را در داخل ندارند.

وقتی با یک فروشنده حرفه ای ITAD شریک می شوید، خطرات امنیت داده ها را کاهش می دهید و از داده های حساس مشتریان خود محافظت می کنید. بعلاوه، شرکت را با مجموعه ای از مقررات ایالتی، فدرال و بین المللی که بر امنیت داده ها و شیوه های حفظ حریم خصوصی حاکم است (به عنوان مثال، HIPAA، GDPR، CCPA، FACTA، و GLBA) مطابقت می دهید.

نکات صحبت شما:
شرکای ITAD می دانند که چگونه به طور حرفه ای داده های ارزشمند را به طور موثر پاک یا خرد کنند، بنابراین در دستان اشتباه قرار نمی گیرند. کارکنان متخصص آنها و فرآیندهای بهترین عمل تایید شده تضمین می کنند که هر دستگاه به طور کامل اداره می شود.شرکای ITAD یک گواهی تخریب و یک گواهی بهداشتی را ارائه می دهند تا ثابت کنند که از پروتکل های مناسب پیروی می کنند، که همچنین مسیر حسابرسی شما را برای انطباق قانونی ایجاد می کند.
اثرات زیست محیطی
برخی از شرکت ها تلاش های زیست محیطی خود را بر فناوری اطلاعات سبز یا مدیریت مراکز داده برای کاهش کل تخلیه انرژی متمرکز می کنند. این اولین قدم ضروری است، اما به تأثیرات محیطی بالقوه تجهیزات آماده برای دفع نمی‌پردازد. و این به شما کمک نمی کند که در برابر ماموریت خود یا ابتکارات محیطی، اجتماعی و حاکمیت شرکتی (ESG) پیشرفت معناداری داشته باشید.

هنگامی که با یک شریک حرفه ای در زمینه مدیریت دارایی IT کار می کنید، وارد مرحله بعدی در نظارت بر محیط زیست می شوید. فروشندگان ITAD فراتر از کاهش اثرات زیست محیطی به ایجاد مزایای زیست محیطی می روند. این جایی است که چرخه عمر دارایی های IT واگذار شده با ورود به اقتصاد دایره ای گسترش می یابد.

شرایط خرید سرور استوک

نکات صحبت شما:
شرکای ITAD تجهیزات را برای استفاده مجدد در بازار ثانویه یا بازیافت مسئولانه با رعایت قوانین زیست محیطی ارسال می کنند. این امر از مواد مضر در محل دفن زباله و بازیافت نادرست جلوگیری می کند، گازهای گلخانه ای را کاهش می دهد، مصرف انرژی را کاهش می دهد و استخراج مواد خام را حذف می کند.
قوانین فدرال، ایالتی و محلی زیادی در مورد استفاده صحیح از تجهیزات الکترونیکی وجود دارد. استفاده از یک شریک حرفه ای ITAD بار انطباق را کاهش می دهد.
ما می توانیم اعتبار این تلاش را در برنامه و گزارش ESG شرکت بدانیم.
بازده مالی
بخش های فناوری اطلاعات معمولاً به عنوان مراکز هزینه در نظر گرفته می شوند. تجهیزات جدید و خدمات قراردادی برای حفظ بی‌نظیری کسب‌وکار برای کاربران نهایی ضروری است، اما آنها را از نتیجه خارج می‌کند.

توجیه مالی خرید سرور استوک

هنگامی که شما با یک شریک حرفه ای مدیریت دارایی IT کار می کنید، می توانید برخی از این هزینه ها را از طریق سهم درآمد ITAD یا قرارداد خرید جبران کنید. این مانند دریافت پول برای تجهیزاتی است که دیگر از آن استفاده نمی کنید. و خرید یا استقرار مجدد تجهیزات مورد استفاده پس از پردازش مناسب توسط یک شریک ITAD بسیار بهتر از خرید جدید است.

نکات صحبت شما:
شرکای ITAD صرفاً یک هزینه نیستند. آنها به شرکت ها کمک می کنند تا ارزش تجهیزات فناوری اطلاعات خود را بازیابی کنند و وجوه را به بودجه فناوری اطلاعات بازگردانند.
در شریک IT Asset Disposition به دنبال چه چیزی باشید هنگام انتخاب شریک واگذاری دارایی IT، باید آنها را بر اساس چندین معیار بررسی کنید. از جمله مهمترین آنها عبارتند از:

  • گواهینامه های صنعت – استاندارد صنعتی جدید فروشندگانی هستند که دارای گواهی R2v3 هستند. Summit 360 با دریافت زودهنگام این گواهینامه به یک گروه منتخب جهانی پیوست. این یک استاندارد صنعتی داوطلبانه و جامع برای بازیافت‌کنندگان و فروشندگان سخت‌افزار فناوری اطلاعات است که توسط Sustainable Electronics Recycling International (SERI) مدیریت می‌شود.
  • فرآیند اثبات شده - شما فروشنده ای می خواهید با فرآیند اثبات شده و شفافیت در مورد آنچه در هر مرحله اتفاق می افتد. رویکرد 360 ما پیشنهادات زباله‌های الکترونیکی و ITAD ما را راهنمایی می‌کند، با نقاط بازرسی در هر مرحله که به امنیت داده‌ها، گزارش‌دهی و دقت در محیط‌زیست و همچنین تمرکز ما بر به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه مشتری مرتبط است.
  • سالها تجربه - زمینه ITAD در حال تکامل است و پیچیده تر از همیشه است. به همین دلیل است که توصیه می کنیم با شریکی با حداقل ده سال تجربه کار کنید. ما با شرکت های l کار کرده ایم

مثل شما برای نزدیک به 30 سال است. در طول آن مدت، ما به دلیل فراتر رفتن از انتظارات مشتری از طریق خدمات باورنکردنی و پروتکل‌های امنیت داده شهرت پیدا کرده‌ایم.کار با شریکی با این شرایط به این معنی است که خیالتان راحت است که داده‌های شرکتتان ایمن باقی می‌مانند، انتخابی پایدار برای محیط‌زیست انجام می‌دهید و منابع مالی خود را به حداکثر می‌رسانید.

برای فروش دارایی IT به رئیس خود آماده هستید؟ 

سرور استوک 

ما از فرصتی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتر در مورد فرآیند ITAD و جلب اعتماد شما سپاسگزاریم. ما کمک میکنیم تا بهترین اطلاعات در مورد سرور های دست دوم و کارکرده مهیا کرده و بهترین خرید سرور استوک را انجام بدهید.

برنامه نویسی سمت سرور برای توسعه برنامه های کاربردی وب ضروری است. ما از برنامه نویسی سمت سرور استفاده می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که مرورگر فقط اطلاعات مربوطه را از پایگاه داده ارسال و بازیابی می کند. با این حال، انتخاب یک زبان برنامه نویسی سمت سرور می تواند بسیار گیج کننده باشد زیرا گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد، اما خوشبختانه تقریباً همه آنها نیازهای شما را برآورده می کنند. در این پست به هفت زبان برنامه نویسی محبوب سمت سرور خواهیم پرداخت.
اسکریپت سمت سرور چیست؟

به زبان ساده، اسکریپت سمت سرور یک زبان برنامه نویسی است که بر روی وب سرور اجرا می شود. بنابراین هنگامی که می خواهید یک صفحه وب را مشاهده کنید، مرورگر شما درخواستی را به وب سرور ارسال می کند و سپس سرور درخواست را تأیید و پردازش می کند و محتوای صفحه را پس می فرستد. برنامه نویسی سمت سرور نیز برنامه نویسی "بک اند" نامیده می شود زیرا در پشت صحنه در باطن وب سایت شما اتفاق می افتد.

این نوع اسکریپت برای توسعه وب ضروری است زیرا به ما اجازه می دهد تا وب سایت هایی پویا و مبتنی بر پایگاه داده ایجاد کنیم.

روش دیگر برنامه نویسی سمت مشتری است که در آن کد مستقیماً در مرورگر اجرا می شود. فریم ورک هایی مانند Angular، Vue و React در این دسته قرار می گیرند. اسکریپت مشتری از طریق API با سرور ارتباط برقرار می کند، اما پردازش رابط کاربری در مرورگر انجام می شود.
مزایای استفاده از زبان های اسکریپت سمت سرور

مزایای زبان های برنامه نویسی سمت سرور در توسعه وب سایت بسیار زیاد است.
مقیاس پذیری

اگر تعداد زیادی کاربر از سایت شما بازدید می کنند، توسعه وب می تواند بسیار چالش برانگیز باشد. هرچه افراد بیشتری بازدید کنند، برنامه وب شما به منابع بیشتری نیاز دارد. زبان‌های برنامه‌نویسی سمت سرور تضمین می‌کنند که وب سرور شما می‌تواند تقاضای ترافیک را به طور موثر مدیریت کند. این به شما امکان می دهد تا بدون نگرانی در مورد خرابی وب سایت خود، هجوم عظیمی از ترافیک را مدیریت کنید.
امنیت

زبان های برنامه نویسی سمت سرور بخش مهمی از مدیریت امنیت برنامه های کاربردی وب هستند زیرا اعتبار ورودی و کدگذاری خروجی را فراهم می کنند و از اکثر حملات تزریق کد جلوگیری می کنند. اسکریپت های سمت سرور همچنین برای ردیابی پروفایل های کاربر، حذف هرزنامه ها و حتی مسدود کردن ترافیک توسط آدرس IP مفید هستند.
مدیریت تراکنش

برخی از زبان های برنامه نویسی سمت سرور می توانند تراکنش ها را مدیریت کنند زیرا می توانند چندین دستور را همزمان اجرا کنند. بسیاری از برنامه نویسان از این برای ایجاد برنامه های کاربردی پایگاه داده پیشرفته استفاده می کنند. قبل از انتخاب یک زبان خاص، باید در نظر بگیرید که آیا برای سایت شما ارزشمند است یا خیر.
جامعه قوی

اکثر زبان های سمت سرور دارای جوامع قوی هستند. جدای از مزایای ذکر شده در بالا، هنگام انتخاب زبان باید آموزش ها و مستندات زیادی پیدا کنید. همچنین می‌توانید سؤالات پاسخ‌دهی شده توسط سایر کاربران را در انجمن‌های آنلاین پیدا کنید. این امر به ویژه در مورد 7 زبان اسکریپت نویسی برتر ذکر شده در زیر صادق است زیرا آنها بسیار محبوب هستند.
7 زبان برتر برنامه نویسی سمت سرور برای توسعه وب

زبان های برنامه نویسی سمت سرور نوعی زبان برنامه نویسی هستند که به جای کلاینت روی سرور اجرا می شوند. آنها می توانند وب سایت ها و برنامه های کاربردی وب پویا ایجاد کنند، وظایف برنامه ریزی و داده کاوی را انجام دهند، فرآیندهایی مانند کامپایل را خودکار کنند و ایمیل ارسال کنند. زبان های برنامه نویسی محبوب زیادی وجود دارد، اما این مقاله به هفت مورد از محبوب ترین آنها می پردازد: PHP، Node.js، Python، Ruby on Rails (Ruby) و جاوا.
PHP

PHP

این یک زبان برنامه نویسی محبوب سمت سرور است که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد. برنامه نویس دانمارکی-کانادایی Rasmus Lerdorf آن را در سال 1995 توسعه داد. از آن زمان، PHP به طور پیوسته به عنوان یک پلت فرم برای ساخت وب سایت ها و برنامه های پویا محبوبیت پیدا کرده است.

مفسر PHP در بیش از 20 میلیون وب سایت یافت می شود. انعطاف پذیری PHP ادغام با بسیاری از پایگاه های داده مختلف از جمله SQL و MySQL را آسان می کند و مستقل از هر سیستم پایگاه داده خاصی است.

علاوه بر انعطاف‌پذیری، PHP به دلیل نرم‌افزار متن‌باز بودن نیز قابل توجه است. اکثر وب سرورها از PHP برای پیاده سازی دستورالعمل های اصلی و پیکربندی (معروف به Apache mod_php) استفاده می کنند. به دلیل محبوبیت آن، تقاضا برای برنامه نویسان PHP زیاد است. PHP همچنین چندین کاربر برجسته از جمله فیس بوک و ویکی پدیا دارد.