نماد اعتماد

چرا SSD بهتر از HDD است

چرا SSD بهتر از HDD است؟

NVMe بهتر است یا SSD؟

هارد سرور G9 برای سریع‌ترین سرعت‌های انتقال داده موجود، به NVMe SSD نگاه نکنید. SSD های NVMe از طریق گذرگاه Peripheral Component Interconnect Express (PCIe) خود می توانند به سرعت انتقال تا 20 گیگابایت در ثانیه (گیگابیت بر ثانیه) دست یابند که بیش از سه برابر سرعت یک SATA SSD است.

کدام SSD برای سرور بهتر است؟

DC1000B M.2 NVMe SSD. درایو بوت سرور بهینه شده فرم فاکتور M.2 NVMe. 240 گیگابایت، 480 گیگابایت، 960 گیگابایت. تا 3200 مگابایت بر ثانیه خواندن، 565 مگابایت بر ثانیه نوشتن. بیشتر بدانید خرید.
DC600M 2.5 اینچی SATA Enterprise SSD. برای کاربردهای ترکیبی بهینه شده است. فاکتور فرم 2.5 اینچی 480 گیگابایت، 960 گیگابایت، 1920 گیگابایت، 3840 گیگابایت، 7680 گیگابایت. تا 560 مگابایت بر ثانیه خواندن، 530 مگابایت بر ثانیه نوشتن. بیشتر بدانید خرید.

آیا HDD خیلی کند است؟

عملکرد HDD نمی تواند به همان سطح CPU و RAM برسد، بنابراین هارد ممکن است باعث مشکلات عملکرد رایانه شخصی شود. در سیستم های ویندوز، گاهی اوقات استفاده از دیسک تقریباً 100٪ است و مدتی طول می کشد. اگر بر اساس محدودیت های عملکرد HDD باشد، اکثر موقعیت ها طبیعی هستند.

چرا هارد اینقدر کند است؟

درایو را از نظر تکه تکه شدن بررسی کنید: فایل‌های بزرگ یا فایل‌هایی که اغلب تغییر می‌کنند می‌توانند به مرور زمان باعث تکه تکه شدن درایو شوند که می‌تواند بر عملکرد تأثیر بگذارد. می توانید از ابزاری مانند Defraggler برای یکپارچه سازی درایو و بهبود عملکرد استفاده کنید.

آیا HDD سریعتر از حافظه نهان است؟

حافظه اصلی (RAM) کمی کندتر از حافظه کش است، اما همچنان دسترسی سریع به داده ها و دستورالعمل ها را فراهم می کند. هارد دیسک کندترین نوع حافظه است، زیرا از اجزای مکانیکی برای دسترسی و انتقال داده ها استفاده می کند.

آیا HDD FPS را محدود می کند؟

نه. سرعت ذخیره‌سازی شما واقعاً بر زمان بارگذاری تأثیر می‌گذارد، در حالی که فایل‌هایی که بازی در حال حاضر باید به آنها دسترسی داشته باشد در حال انتقال به رم هستند. FPS شما بیشتر توسط GPU، CPU، و تنظیمات درون بازی و رزولوشن هایی که انتخاب می کنید تعیین می شود.

آیا رم روی FPS تاثیر می گذارد؟

RAM پاسخگویی سیستم شما را افزایش می دهد و نرخ فریم را بهبود می بخشد. مقدار دقیق حافظه ای که برای بازی نیاز دارید با توجه به نوع بازی هایی که می خواهید بازی کنید و اینکه آیا نیاز به استفاده همزمان از هر برنامه دیگری دارید تعیین می شود.