نماد اعتماد

SSD 1645A چیست

SSD های PM1645a  در سرور های اچ پی ای چه کاربرد هایی دارند.

خرید  و قیمت و مشخصات SSD های PM1645a

SSD های PM1645a دنباله ای از SSD های PM1645 هستند و عملکرد نوشتن تصادفی بهبود یافته ای را ارائه می دهند. آیا می دانستید؟ برخلاف درایوهای SATA، رابط 12 گیگابیت بر ثانیه SAS در این درایوها از انتقال داده دوطرفه کامل برای عملکرد بالاتر و بازیابی خطا در سطح سازمانی برای دسترسی بهتر پشتیبانی می کند.Dell Enterprise D9NCK / Samsung PM1645 Series MZILT800HAHQ0D3 / MZ-ILT800A 800GB 12Gbps 2.5 اینچی SFF مختلط SAS SSD - OEM کاملاً جدید را ارائه میدهند.

  • SAS SAS با ظرفیت فوق العاده بالا
  • سرعت بالا با تاخیر کم
  • ذخیره سازی قابل اعتماد، عملکرد 24/7
  • راه حل برتر برای کاربردهای متنوع
  • بهترین راه حل برای تقاضاهای سنگین
  • DPN: D9NCK 0D9NCK

PN جایگزین: MZILT800HAHQ0D3 MZ-ILT800A

PM1645 2.5 اینچی SAS SSD درایو حالت جامد سامسونگ PM1635a تا 1000 برابر عملکرد درایوهای هارد دیسک 15K RPM با هزینه ای قابل مقایسه برای هر گیگابایت ارائه می دهد.

Samsung PM1645 SAS SSD ارائه می دهد:

عملکرد دائمی بالا - تا 1000 برابر عملکرد سریع‌ترین هارد دیسک‌های 15K RPM، Samsung PM1645 SAS SSD عملکردی را برای مدیران IT سازمانی فراهم می‌کند. یک کنترلر بومی سامسونگ SAS 3.0 بهینه سازی شده، درایو را با پهنای باند 12 گیگابیت بر ثانیه تامین می کند و حاشیه عملکرد را برای شرکت ها فراهم می کند تا از بلیط های پشتیبانی برنامه های کاربردی پرهزینه و مخرب جلوگیری کنند. ارزش استثنایی – همان هزینه پایین هر گیگابایت به اندازه هاردهای SAS کندتر. با استفاده از پیشرفته‌ترین حافظه‌های فلش سه بعدی V-NAND سامسونگ، فلش مموری مقرون‌به‌صرفه می‌تواند به برنامه‌های سازمانی پیشرفته رسیدگی کند، از حافظه فلش MLC مسطح قدیمی‌تر عملکرد بهتری داشته باشد و عملکرد و قابلیت اطمینان را با هزینه هارد دیسک ارائه دهد. بدون قطعات متحرک، SSD PM1645 SAS بیش از 10 برابر دیسک‌های در حال چرخش قابل اعتماد است و هزینه‌های اداری مربوط به تعویض درایو را کاهش می‌دهد. تراکم ذخیره سازی پیشرفت - ظرفیت تا 16 ترابایت در یک درایو 2.5 اینچی کوچک (SFF). با 60 درصد ظرفیت بیشتر در هر درایو، و ضریب فرم کوچکتر 2.5 اینچی، تا 384 ترابایت را می توان در یک سرور 2U ذخیره کرد. این پیشرفت در چگالی ذخیره سازی، تراکم موجود با هارد دیسک های با ظرفیت بالا را با استفاده از یک فاکتور فرم استاندارد صنعتی، و بدون به خطر انداختن قابلیت اطمینان، در دسترس بودن و سرویس دهی سازمانی (RAS) بیش از سه برابر می کند.

Samsung Electronics، رهبر جهانی در فناوری حافظه پیشرفته، امروز از راه اندازی SSD 24G SAS (SAS-4) با بالاترین عملکرد صنعت - PM1653 خبر داد. بر اساس آخرین رابط SAS، درایو جدید می تواند دو برابر سرعت نسل قبلی 12G SAS-3 را پشتیبانی کند. PM1653 همچنین اولین SAS 24G SAS صنعت است که با تراشه های V-NAND نسل ششم (1xx-layer) ساخته شده است که ظرفیت ذخیره سازی از 800 گیگابایت تا 30.72 ترابایت را برای سیستم های سرور سازمانی پیشرفته می دهد.

سامسونگ به‌عنوان پیشروترین ارائه‌دهنده فضای ذخیره‌سازی SAS برای یک دهه، پیشرفته‌ترین و قابل‌اطمینان‌ترین راه‌حل‌های سازمانی را در پشتیبانی کامل از حجم کاری حیاتی سرورهای OEM، دولت‌ها و مؤسسات مالی جهانی ارائه می‌کند. کوانگیل پارک، معاون ارشد تیم برنامه‌ریزی محصول حافظه در سامسونگ الکترونیکس، گفت: راه‌حل‌های سازمانی سامسونگ نیز توسط موسسه ملی استاندارد و فناوری ایالات متحده برای قدرتمندترین امنیت داده‌ها تایید شده‌اند. همانطور که در مورد PM1653 انجام دادیم، سامسونگ به همکاری با مشتریان خود ادامه خواهد داد تا تقاضای رو به رشد بازار سرورهای سازمانی برای بی‌نتیجه‌ترین پیشنهادات موجود را برآورده کند.
تصویر محصول PM1653 است و تراشه داخلی همپوشانی دارند."
به منظور ایجاد یک اکوسیستم 24G SAS قوی در سراسر بازار سازمانی، آمادگی سیستم آداپتور اتوبوس میزبان (HBA) نیز ضروری است. سامسونگ از نزدیک با Broadcom، ارائه‌دهنده پیشرو HBA، کار می‌کند تا از انتقال بی‌وقفه و به موقع به این نقطه عطف جدید SAS اطمینان حاصل کند.جاس ترمبلی، معاون و مدیر کل گروه راه حل های مرکز داده در برادکام، گفت: «برادکام برای نوآوری محصولات 24G SAS، مانند SSD PM1653 سامسونگ، برای بازار سرورهای سازمانی ارزش قائل است. ترکیبی از SSD PM1653 و محصولات نسل بعدی SAS RAID Broadcom تا 5X عملکرد RAID 5 را ارائه می دهد. که برای برآورده کردن نیازهای قوی اکوسیستم 24G حیاتی خواهد بود."

مزایا و معایب SSD در مقایسه با HDD
خوبی ها همراه با بد هستند، اما جنبه های بد زیادی برای SSD ها وجود ندارد.

  • مزایای اصلی SSD

مزیت قابل توجه SSD ها زمان کوتاه دسترسی به داده آنها است که حدود یک صدم زمان HDD است. علاوه بر این، سرعت انتقال داده برای خواندن و نوشتن بسیار بالاتر است. یک SSD به زمان راه اندازی نیاز ندارد و فاقد اجزای مکانیکی است (به غیر از کانکتورهای اتصال). علاوه بر این، این فناوری مقاوم در برابر ضربه و لرزش است، نیاز به انرژی پایینی دارد که به این معنی است که گرمای ذاتی کمتری وجود دارد. نسبت حجم به فضای ذخیره‌سازی نیز بهتر است و عملکرد SSD بی‌صدا است که بسیاری از افراد از آن استقبال می‌کنند.

  • معایب فناوری SSD

هارد دیسک های SSD (هنوز) به طور قابل توجهی گران تر از هارد دیسک های معمولی هستند و تعداد چرخه های خواندن و نوشتن به دلیل ویژگی های نیمه هادی های مورد استفاده محدود است. درایوهای SSD به دمای بسیار بالا نیز حساس هستند.

می توانید اطلاعات بیشتری در مورد مزایا و معایب هارد دیسک معمولی و SSD در راهنمای ما SSD در مقابل HDD بیابید. در مقاله ما در مورد SMR می‌توانید درباره فرآیند ضبط مغناطیسی شینگل برای افزایش چگالی ذخیره‌سازی در رسانه‌های ذخیره‌سازی مغناطیسی اطلاعات بیشتری کسب کنید.

یک تصویر سمت محصول PM1653 است."
PM1653 برای سرورهای سازمانی با کارایی بالا بهینه شده است و بالاترین سرعت خواندن تصادفی در صنعت را ارائه می دهد - معیاری کلیدی برای عملکرد ذخیره سازی سرور - تا 800K IOPS. سرعت خواندن متوالی آن می تواند به 4300 مگابایت بر ثانیه برسد که حداکثر سرعت موجود برای رابط 24G SAS و دو برابر سرعت درایو PM1643a نسل قبلی است.SSD جدید با استفاده از سیستم دو پورت خود، به OEM های سرور سازمانی انعطاف پذیری استفاده از یک یا هر دو پورت را بسته به محیط سیستمشان می دهد. حتی اگر یکی از پورت ها در حین کار با خرابی مواجه شود، می توان داده ها را از طریق پورت دیگر با قابلیت اطمینان بالا در سطح سازمانی انتقال داد و به آنها دسترسی داشت. PM1653 قادر به پشتیبانی از 24G و پلتفرم قدیمی 12G SAS-3 نیز هست.

سامسونگ نمونه برداری از SSD PM1653 را با مشتریان منتخب آغاز کرده است و قصد دارد تولید انبوه را در نیمه دوم سال جاری آغاز کند.