نماد اعتماد

اس اس دی سامسونگ مدل 860 Evo ظرفیت 1 ترابایت

اس اس دی مدل 860 Evo ظرفیت 1 ترابایت

SAMSUNG 860 Evo 1TB V-NAND MLC Internal SSD Drive

Samsung SSD 870 EVO 1TB

اس اس دی اینترنال سامسونگ مدل EVO 870 ظرفیت 1 ترابایت

قیمت این محصول بسیار متغیر میباشد لطفا فیمت روی واتزاپ استوری میشود 09128352023

یمت هارد اس اس دی سامسونگ ۸۶۰ evo 1tb

با توجه به هر چیز دیگری که در سراسر کهکشان به آن معروف است، سامسونگ مطمئناً با دنیای درایوهای داخلی حالت جامد (SSD) غریبه نیست. این شرکت همچنان یک نیروی پیشرو در صنعت است و برخی از بهترین حافظه های SSD را که سال به سال بررسی کرده ایم تولید می کند. SSD 870 EVO سامسونگ با ترکیب چند ویژگی استاندارد صنعت با چند سرعت پیشرو در صنعت (از 39.99 دلار شروع می شود؛ 479.99 دلار برای نسخه 4 ترابایتی که آزمایش کردیم) با موفقیت فاصله بین درایوهای SATA و PCI Express را با ستاره پر می کند. منجر به راه‌اندازی برنامه و بازی و همچنین بوت شدن در ویندوز 10 می‌شود. چه به یک درایو بوت جدید نیاز داشته باشید، چه یک ابزار دیجیتال عظیم برای ذخیره همه بازی‌های خود (به شما نگاه می‌کند، Call of Duty: Warzone)، یا فقط یک گزینه ذخیره‌سازی جامد.

  • مشخصات فیزیکی اس اس دی ۱tb 860evo

  1. ابعاد ۶٫۸ × ۶۹٫۸۵ × ۱۰۰ میلی‌متر
  2. وزن ۵۱ گرم
  3. مشخصات فنی
  4. ظرفیت۱ ترابایت
  5. رابطSATAIII
  6. فرم فاکتور۲٫۵ اینچ
  7. حافظه کش ۱GB
  8. کنترل کننده Samsung MJX
  9. سرعت خواندن اطلاعات به صورت ترتیبی تا ۵۵۰ مگابایت بر ثانیه
  10. سرعت نوشتن اطلاعات به صورت ترتیبی تا ۵۲۰ مگابایت بر ثانیه
  11. سرعت خواندن اطلاعات به صورت تصادفیتا ۹۸,۰۰۰ IOPS
  12. ضد خش خیر
  13. مقاوم در برابر شوک بله
  14. حداکثر میزان مقاومت در برابر شوک ۱۵۰۰ G

در سراسر جهان، SSD 870 EVO زیپ کیک سامسونگ یک گزینه برتر در دنیای SATA SSD است و به راحتی جایزه انتخاب ویرایشگران ما را به عنوان درایو SATA با عملکرد مورد علاقه ما دریافت می کند.نوع فلش MLC

  • میانگین عمر تا ۶۰۰ ترابایت نوشتن
  • پشتیبانی از RAID خیر
  • پشتیبانی از TRIM بله
  • مصرف برق به طور میانگین ۳ وات

حافظه اس اس دی سامسونگ مدل ۸۶۰EVO یکی از قطعات کامپیوتر است که از ظرفیت ۱ ترابایت بهره برده و دارای فرم فاکتور ۲٫۵ اینچ می باشد و قابلیت پشتیبانی از TRIM را دارد.این حافظه SSD دارای رابط SATA 3.0 بوده و با رابط ۶ گیکابیت بر ثانیه می تواند اطلاعات را انتقال دهد و مقاومت بالایی در برابر برابر شوک، ضربه و لرزش نیز از خود نشان می دهد.حداکثر سرعت خواندن اطلاعات بصورت ترتیبی در این مدل از حافظه اس اس دی ۵۵۰ مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن اطلاعات به صورت ترتیبی ۵۲۰ مگابایت بر ثانیه می باشد و قابلیت پشتیبانی از TRIM و حافظه فلش MLC را دارد و با ابعاد ۱۰۰×۶٫۸۵۸×۷۰٫۱۰۴ ميليمتر و با وزن ۸۶ گرم با استفاده از حافظه V- NAND تولید شده و به بازار عرضه می گردد.سامسونگ اسلحه های بزرگ را بیرون می آورد

قیمت SSD EVO 1T 

SSD 870 EVO سامسونگ یک SSD SATA است که در فرم فاکتور استاندارد 2.5 اینچی عرضه شده است. این فلش مبتنی بر فلش سه‌لایه سلولی سه‌لایه (TLC) V-NAND خود سامسونگ با استفاده از کنترلر داخلی سامسونگ است و در پنج اندازه مختلف با حجم ذخیره‌سازی عرضه می‌شود: 250 گیگابایت، 500 گیگابایت، 1 ترابایت، 2 ترابایت و 4 ترابایت. (در صورت نیاز به تفکیک اصطلاحات SSD، برای روشن کردن کلمات اختصاری SSD ما را بررسی کنید.)

خرید اس اس دی سامسونگ ایوو 1 ترابیت

سرعت خواندن اطلاعات در حالت تصادفی ۱۰۰٫۰۰۰IOPS و سرعت نوشتن اطلاعات در حالت تصادفی ۹۰,۰۰۰IOPS می باشد. این حافظه اس اس دی Samsung با استفاده از رمزگذاری پیشرفته ۲۵۶ بیتی AES دارای امنیت بالایی است. این حافظه SSD در دمای عملیاتی ۰ تا ۷۰ درجه سانتیگراد و با مصرف برق میانگین ۲٫۲ وات و حداکثر ۴ وات به خوبی می تواند کار کند.

تست Samsung SSD 870 EVO: Souping Up Stagnant SATA
ما همه SSDهای SATA و PCI Express 3.0 خود را در بستر آزمایشی اصلی PC Labs آزمایش می‌کنیم که بر روی مادربرد Asus Prime X299 Deluxe با پردازنده Intel Core i9-10980XE Extreme Edition ساخته شده است.

Samsung SSD 870 EVO Top
ما از 16 گیگابایت رم DDR4 Corsair Dominator با کلاک 3600 مگاهرتز استفاده می کنیم و این سیستم از GeForce RTX 2080 Ti Founders Edition انویدیا به عنوان کارت گرافیک مجزای خود استفاده می کند. (در مورد نحوه آزمایش SSD ها و معنی نتایج بیشتر بخوانید.)

تست ذخیره سازی کلی PCMark 10
در مرحله اول، تست کلی PCMark 10 ذخیره سازی، از UL است که مجموعه ذخیره سازی کامل را اجرا می کند. این امتیاز نشان دهنده عملکرد یک درایو در کل اجرای PCMark 10 است. این امتیاز تایید شده توسط نرم افزار UL در پایان هر اجرا است. در ادامه، برخی از معیارهای دقیق‌تر به دست آمده از «ردیابی» پس‌زمینه PCMark 10 هستند. این آزمایش‌های مشتق‌شده از PCMark 10 شبیه‌سازی‌شده از سرعت یک درایو برای راه‌اندازی یک برنامه خاص (یا در مورد اول، بوت کردن ویندوز 10) را نشان می‌دهد. ردیابی ویندوز 10 روند کامل راه اندازی سیستم عامل ویندوز 10 را شبیه سازی می کند و ثبت می کند که درایو با چه سرعتی می تواند نوع داده های درخواستی را تغذیه کند.
پس از آن یک مجموعه آزمایشی راه اندازی بازی است که شبیه سازی سرعت یک درایو می تواند بسته های تصادفی کوچک 4K با عمق کم را بخواند. 4K یکی از رایج‌ترین اندازه‌های بلاک فایل برای نصب بازی است، اگرچه این ترکیب به عنوانی که بازی می‌کنید بستگی دارد.

در نهایت، درایوها از طریق یک آزمایش بسیار مهم برای انواع خلاقانه قرار می گیرند. همانطور که هر کسی که به طور منظم در برنامه‌هایی مانند Adobe Premiere یا Photoshop کار می‌کند، می‌تواند به شما بگوید، یک نقطه اتصال ثابت زمانی است که طول می‌کشد تا این برنامه‌ها راه‌اندازی شوند. توجه داشته باشید که نسخه 4 ترابایتی درایو مورد بررسی ما در بالای نمودارها قرار دارد. ما همچنین یک نمونه 1 ترابایتی از SSD 870 EVO را دریافت کردیم و آن را نیز آزمایش کردیم، با نتایج درست زیر 4 ترابایت.