نماد اعتماد

قیمت سرور دیجی کالا

قیمت سرور دیجی کالا

برای خرید سرور اچ پی و بسیار ی دیگر از محصولات سرور های اچ پی ای ما در دیجی کالا یوزر و فروشگاه داریم و میتونید در دیجی کالا از فروشگاه ما دیدن کرده و خرید انجام بدهید.

فروشگاه فروش سرور دکتر اچپی در دیجیکالا

تقریباً همه در کشورهای توسعه یافته حداقل یک فروشگاه اینترنتی قوی  را شنیده اند. همانطور که من این مقاله را در آوریل 2020 به روز می کنم، به عنوان اولین وب سایت محبوب در جهان و یازدهمین وب سایت در ایران رتبه بندی می شود.

شکی نیست که این یک بازار بسیار محبوب است. اما آیا واقعاً بهترین مکان برای شروع فروش آنلاین شماست؟ فقط مزایای خرید سرور دیجی کالا چیست؟

6 مزیت برتر فروش در قیمت سرور دی جی کالا

1. اعتماد فوری (فقط محصولات را اضافه کنید!)
در حالی که همه برای ه  خرید سرور دیجی کالااعتماد ندارند، اکثریت خریداران آن اعتماد دارند. از سال 2019 دارای رتبه رضایت مشتری 79٪ است.

مشتریانی که در دیجی کالا خرید می کنند در برابر کلاهبرداری و خدمات بد محافظت می شوند. داشتن دیجی کالا به عنوان داور شخص ثالث به این معنی است که مشتریان از رفتن به بیرون و خرید از شما احساس امنیت بیشتری می‌کنند، حتی اگر قبلاً نام شرکت شما را نشنیده باشند. این به این معنی است که شما باید برای هر فروش بسیار کمتر کار کنید.

2. گزینه حراج
مزایای دیجی کالا : حراج آنلاین

دیجی کالا ابتدا به خاطر حراج هایش معروف شد و از آن زمان تا کنون برترین بازار حراج در وب باقی مانده است. این به شما انعطاف بسیار بیشتری به عنوان فروشنده می دهد—شما می توانید اقلامی را برای به دست آوردن قیمت بالاتر به حراج بگذارید. گزینه تعیین قیمت رزرو تضمین می کند که شما چیزی را به کسری از ارزش آن نمی فروشید.

برای هر چیزی که به خوبی حراج نمی شود (مانند اکثر اقلام در حال تولید)، می توانید از لیست قیمت های ثابت دیجی کالا استفاده کنید.

3. سئو عالی
اگرچه دیجی کالا کاملاً با آمازون در گوگل برابری نمی کند، اما دارای بهینه سازی عالی برای موتورهای جستجو است. به دنبال چیزی مانند عتیقه جات یا، معروف، تلگراف های PEZ باشید، خیلی زود eBay را پیدا خواهید کرد. این بدان معناست که شانس بالایی برای جستجوی افراد در گوگل و پایان یافتن لیست محصول شما، بدون اینکه شما هرگز وب سایتی بسازید، زیاد است.

4. هزینه های کمتر
در حالی که آمازون معمولاً حدود 15٪ به اضافه سایر کارمزدها را در هر فروش دریافت می کند، دیجی کالا معمولاً 10٪ را دریافت می کند (اگرچه وقتی پردازش پرداخت مانند PayPal را حساب می کنید به 13٪ نزدیک تر است). هزینه ها می تواند به سرعت در هر یک از وب سایت ها افزایش یابد، اما درصد کمتر در دیجی کالا به این معنی است که شما به طور کلی سود بیشتری در هر فروش در آنجا خواهید داشت. به علاوه، می‌توانید با تبدیل شدن به یک فروشنده دارای رتبه برتر یا اشتراک در طرح فروشگاه دیجی کالا ، هزینه‌های خود را حتی کمتر کنید.

5. کمک حمل و نقل در کارتن بزرگ سرور اچ پی 
حمل و نقل جهانی با دیجی کالا 

یکی از بهترین مزایای فروش در دیجی کالا  این است که فروشندگان به پس انداز قابل توجهی در حمل و نقل دسترسی پیدا می کنند که گاهی اوقات تا 52٪ تخفیف می رسد. هزینه های حمل و نقل کمتر، لیست های شما را برای خریداران جذاب تر می کند. آنها همچنین به شما برتری رقابتی نسبت به بازارهایی می دهند که چنین تخفیفی ارائه نمی دهند.

علاوه بر این، برنامه جهانی حمل و نقل آنها، حمل و نقل را برای فروشندگان آمریکایی به هر نقطه از جهان آسان می کند. این می تواند یک صرفه جویی در زمان بسیار زیاد باشد.

6. بازار غول پیکر
دیجی کالا  در حال حاضر 183 میلیون کاربر فعال دارد. در حالی که این امر باعث می‌شود تا آمازون در رتبه دوم قرار گیرد، اما هنوز هم معادل بیش از نیمی از جمعیت ایالات متحده است. این سطح فوق العاده ای از قرار گرفتن در معرض برای لیست محصولات شما است و به این معنی است که پتانسیل شما برای فروش تقریباً نامحدود است.

اگر اینها مزایا هستند، پس معایب آن چیست؟
هر پلتفرم فروش برای کسب درآمد برای صاحب پلتفرم اول و کاربرانی مانند شما طراحی شده است. در نتیجه، با چند چالش فراتر از پرداخت هزینه ها روبرو خواهید شد:

ساختاری مبتنی بر کلمه کلیدی که برای محصولاتی که قبلاً محبوب نیستند، غیردوستانه است (اما شما می توانید این سیستم را با سئو دیجی کالا  کار کنید).
سیستمی که به نفع خریدار ساخته شده است، گاهی تا حدی که فروشندگان ادعا می‌کنند که بررسی‌های ناعادلانه مشتریان، حرفه آنها را در دیجی کالا  خراب کرده است.

  • یک بازار رقابتی

آیا مزایای دیجی کالا  آن را ارزشمند می کند؟
دیجی کالا  با کارمزدهای پایین تر (در بیشتر موارد) و تخفیف های حمل و نقل برتری نسبت به آمازون دارد و خریداران بسیار بیشتری نسبت به سایر بازارهای آنلاین دارد. اکثر فروشندگان متوجه می شوند که این یکی از بهترین مکان ها برای انجام تجارت آنلاین است.

 برای سرور اچ پی  در دیجی کالا میتوانید لینک ما را در ماهان شبکه ایرانیان در دیجی کالا چک کنید و محصولات مارو خریداری کنید.