نماد اعتماد

خرید سرور یا اپدیت سخت افزاز سرور

ایا اپدیت یک سخت افزار سرور مناسب تر هست یا خرید یک پلاتفرم قوی تر ؟

اپدیت و بروزرسانی سخت افزار سرور HP

Simon Besteman یک تبعه فرانسوی و هلندی و یک کهنه کار صنعت ICT و مرکز داده است. او بیش از 20 سال تجربه کار در ISP ها، تامین کنندگان و مراکز داده و به عنوان مشاور مدیریت برای طیف گسترده ای از سازمان ها دارد. سایمون سمت های مدیریت ارشد مختلفی را در شرکت های چند م

گزینه های سخت افزار سرور خود را ارتقا دهید
در مراکز داده، اخیراً در مورد زیرساخت های فناوری اطلاعات، مجموعه ای از شرایط منحصر به فرد را مشاهده کرده ایم. با تورم، افزایش هزینه های انرژی، و زمان طولانی برای سرورهای جدید، این امر باعث شده است که بسیاری از مراکز داده و ارائه دهندگان ابری پروژه های توسعه را به حالت تعلیق درآورند یا آنها را به طور کلی لغو کنند.

با این حال، چالش‌های فعلی هزینه و در دسترس بودن برای سرورهای جدید، همراه با نرخ بالای انرژی و دشواری منبع‌یابی اجزای خاص، به مراکز داده و کاربران انگیزه واقعی می‌دهد تا بررسی کنند که آیا می‌توانند خدمات بیشتری را از سخت‌افزار موجود خود دریافت کنند یا خیر.

اپدیت سخت افزار رم سرور 

با توجه به قیمت بالای پلتفرم‌های جدید و هزینه‌های اضافی پردازنده‌ها و سیستم‌های خنک‌کننده جدید، سرمایه‌گذاری در ارتقاء تنظیمات فعلی شما ممکن است انتخاب بهتری باشد. به این ترتیب، بسیاری از آنها سخت افزار موجود را به عنوان گزینه ای مقرون به صرفه تر و سازگار با محیط زیست در مقابل خرید آخرین پلتفرم ارتقا می دهند. در اینجا، ما در مورد گزینه ها و آنچه که باید به آن توجه کنیم بحث می کنیم.

لیتی در زمینه های خدمات، فروش و بازاریابی، مدیریت عملیات و توسعه استراتژیک داشته است.

در حال حاضر، سیمون مدیر عامل انجمن ابر هلندی، ائتلاف هلندی ارائه دهندگان میزبانی است. او به عنوان یک نماینده برجسته صنعت، وبلاگ نویس مکرر در زمینه صنعت و سیاست، سخنران اصلی در کنگره ها و کنفرانس ها، و شرکت کننده در میزهای گرد دولت هلند در مورد ارتباطات راه دور، مرکز داده و موضوعات نظارتی اینترنت است. او در هیئت مدیره گروه های مختلف صنعتی با تمرکز بر آموزش، اشتغال و حکومت داری می نشیند.

افزایش عمر از طریق حافظه
قبل از ارتقا، مهم است که گلوگاه های عملکرد در تنظیمات فعلی خود را برای برنامه خاص خود شناسایی کنید. یک گلوگاه بالقوه ممکن است استفاده از حافظه باشد.

حافظه سرور Kingston در یک رک سرور نصب شده است توجه داشته باشید که پر کردن کامل سوکت حافظه می تواند بر پهنای باند حافظه تأثیر بگذارد. حافظه همیشه یک مبادله بین سرعت و ظرفیت است. آن را به عنوان جاده ای در نظر بگیرید که دارای ترافیکی باشد که از کامیون هایی تشکیل شده است که حجم زیادی از کالاها را با سرعت کم حمل می کنند و خودروهای اسپرت با عملکرد بالا که فضای کمی برای چمدان دارند اما می توانند با سرعت بالا حرکت کنند.

مدل CPU و پلت فرم سرور و همچنین نحوه پر شدن ماژول های حافظه در سرور می تواند بر پهنای باند تأثیر بگذارد. در بیشتر موارد، تنها با پر کردن 1 DIMM در هر کانال (1DPC) می‌توان به پهنای باند حافظه بالاتری دست یافت. افزودن یک DIMM دوم در هر کانال اغلب منجر به کاهش ساعت حافظه می شود. با این حال، ظرفیت حافظه ناکافی در سیستم شما ممکن است تأثیر بیشتری بر عملکرد نسبت به پهنای باند حافظه کمتر داشته باشد.

افزایس هارد سرور اچ پی 

اگر سرورهای شما سوکت های حافظه آزاد دارند، افزودن ماژول های حافظه اضافی یا ارتقا به ماژول های حافظه با پهنای باند بالاتر (مانند DDR4 3200MT/s) ممکن است عملکرد را بهبود بخشد. با این حال، پیروی از دستورالعمل های جمعیت حافظه ارائه شده توسط سازنده سیستم برای عملکرد بهینه و کاهش خطر پایداری یا مشکلات سازگاری مهم است.

ملاحظات کلیدی برای ارتقاء سرورهای شما در اینجا چند نکته مهم قبل از ارتقا سخت افزار وجود دارد:

بررسی کنید که آیا استفاده از حافظه شما در حجم کاری معمولی پر شده است یا خیر. اگر اینطور است و سرورهای شما هنوز سوکت حافظه آزاد دارند، ارزش افزودن ماژول های حافظه اضافی (DIMM) را دارد.
جایگزینی ماژول‌های حافظه موجود با ماژول‌های جدیدی که پهنای باند بالاتری دارند (به عنوان مثال، جایگزینی DDR4 2400MT/s با DDR4 3200MT/s) نیز می‌تواند منجر به بهبود عملکرد شود، بسته به کاربرد و با فرض اینکه CPU و سیستم میزبان از پهنای باند حافظه بالاتر پشتیبانی می‌کنند.
اگر تشخیص می دهید که گلوگاه به جای حافظه از حافظه ناشی می شود، ممکن است ارتقاء دستگاه های ذخیره سازی برای شما مناسب باشد. اگر تنظیمات ذخیره سازی فعلی شما فقط از رسانه ذخیره سازی HDD استفاده می کند، برای عملکرد بهتر SSD ها را در نظر بگیرید.

خرید سرور اینجا می توانید اقدام کنید.