نماد اعتماد

یو پی اس اتاق سرور چیست

ups چیست؟

برای اتاق های سرور و رک های سرور که در اتاق سرور هست بهترین راهکار خرید ups میباشد که در این مقاله توضیحاتی در این بارهمی دهیم.

سیستم های یو پی اس

APC Symmetra PX 96kVA، یو پی اس ماژولار 400 ولت، قابل مقیاس پذیری تا 160 کیلو ولت آمپر یک یو پی اس در اصل یک باتری پشتیبان است که برق سیستم شما را تامین می کند تا زمان کافی برای خاموش کردن صحیح تجهیزات شما در صورت قطع برق شهری فراهم شود. ممکن است امکاناتی داشته باشید که قبلاً یک UPS (منبع تغذیه بدون وقفه) یا حتی یک ژنراتور داشته باشد.

قیمت ups سرور

یک واحد UPS برای اطمینان از عدم قطعی برق، حتی اگر ژنراتور دارید، ضروری است. یک واحد UPS به تنهایی تنها برای مدت زمان محدودی، معمولاً کمتر از 30 دقیقه، واحدها را روشن نگه می‌دارد، اما می‌توان از آن به همراه یک ژنراتور تأسیسات استفاده کرد تا اطمینان حاصل شود که زیرساخت شما حتی در قطعی برق طولانی‌مدت به کار خود ادامه می‌دهد.

خرابی UPS یکی از دلایل اصلی خرابی مرکز داده است

همیشه ایده خوبی است که از سیستم های حیاتی خود محافظت کنید. برخی از مطالعات نشان می‌دهند که خرابی UPS، بالاتر از جرایم سایبری، علت شماره 1 خرابی مراکز داده در سراسر جهان است. هر گره ای در خوشه شما که برای عملکرد آن حیاتی است، مانند گره اصلی (سرگروه) و نسخه های پشتیبان آن، گره های اداری و گره های ذخیره سازی حیاتی باید به یک UPS متصل شوند. کارکردن این گره‌ها روی یو پی اس تضمین می‌کند که قطع ناگهانی برق (به طور کامل برق قطع می‌شود) یا خاموشی (افت موقتی در سطوح ولتاژ) باعث خرابی این گره‌ها نمی‌شود، که خطر آسیب سیستم فایل یا سخت‌افزار را به دنبال دارد.

باتری UPS

موقعیت‌های برون‌آوت یا حذف از گره‌ای که توسط UPS محافظت می‌شود پنهان می‌شوند، و اگر خاموشی به اندازه‌ای طول بکشد که باتری UPS تخلیه شود، نرم‌افزار نظارت می‌تواند بر خاموش کردن منظم گره(ها) تأثیر بگذارد تا آسیب احتمالی سیستم فایل را به حداقل برساند و مشکل را تسهیل کند. بعداً فرآیند راه اندازی مجدد را تمیز کنید.

با افزودن بسته های باتری اضافی به سیستم(های) یو پی اس خود، می توان زمان اجرای اضافی UPS را برای کلاستر خود پیکربندی کرد. با مهندس فروش Aspen Systems خود در مورد نیازهای خاص UPS خود صحبت کنید.
جلوگیری از از دست رفتن داده ها

ups برای سرور

در صورت خاموش شدن فاجعه بار، هر داده ای که در حافظه است اما در یک دستگاه ذخیره سازی غیر فرار مانند هارد دیسک یا NVME ذخیره نشده است برای همیشه از بین می رود.

در طول چنین یکنواختی، نداشتن یک UPS کارآمد می تواند به معنای از دست دادن کار هزاران کاربر وارد شده به سیستم شما باشد. مهندسین Aspen System شما را از طریق گزینه‌های شما راهنمایی می‌کنند و اطمینان می‌دهند که هرگز این اتفاق نمی‌افتد، از انتخاب UPS صحیح گرفته تا ادغام آن با نرم‌افزار نظارت بر شبکه‌تان، و قرار دادن برنامه‌های احتمالی برای پشتیبان‌گیری خودکار در صورت وقوع چنین رویدادی.

هزینه خرید ups

از طریق ایمیل با ما تماس بگیرید، با شماره drhp.ir با ما تماس بگیرید یا با یک مهندس به صورت زنده چت کنید تا مطمئن شوید که این هرگز برای مرکز داده شما اتفاق نمی افتد.

اجتناب از خاموش شدن سخت

خاموشی سخت نه تنها می تواند به معنای از دست رفتن داده باشد، بلکه در برخی موارد می تواند منجر به آسیب دیدن تجهیزات یا پیکربندی خراب شود و منجر به خرابی، هزینه های تعمیر و نگهداری بیشتر شود. یک سیستم UPS برای به حداقل رساندن استرس ناشی از خاموش شدن سخت بر روی تجهیزات الکترونیکی شما بسیار مهم است.