نماد اعتماد

اموزش فروش هاست سرور

مراحل آسان برای تبدیل شدن به یک میزبان نمایندگی فروش
تبدیل شدن به یک میزبان فروشنده نباید بسیار پیچیده باشد. با چند ملاحظه و یک طرح تجاری خوب، می توانید امپراتوری میزبانی دامنه خود را خیلی راحت و به طور کلی کاملاً مقرون به صرفه شروع کنید.

آموزش فروش مجدد هاست 2021 [از A تا Z]

با در دسترس قرار دادن سیستم سرور اختصاصی خود در اختیار مشتریان دیگر، می توانید درآمدزایی داشته باشید، درست مانند اجاره یا فروش خانه. و روند فروش مجدد میزبان موفق آنقدرها هم که به نظر می رسد دلهره آور نیست - تنها چیزی که لازم است تحقیق و تلاش است. نگاهی به این راهنما بیندازید تا آنچه را که برای شروع کار باید بدانید.

آموزش فروش هاستینگ فیزیکی سرور مجازی 
نحوه کار فروش مجدد هاستینگ
فروش مجدد میزبانی وب یک راه عالی برای درگیر کردن خود در میزبانی دامنه و سیستم های سرور است. به طور خلاصه، شرکت اصلی میزبانی وب، مراکز داده، سرورها و منابع را مدیریت می کند، در حالی که فروشنده هر حساب دامنه را در سرور کنترل می کند و آن را مجدداً به مصرف کننده می فروشد.

اگر شما علاقه مند به تبدیل شدن به یک فروشنده هاست هستید، می توانید منابع آنلاین و شرکت های میزبانی زیادی را بیابید که بسته هایی را برای فروش مجدد خدمات خود ارائه می دهند و اساساً شما را واسطه معامله می کنند.

تنها چیزی که لازم است این است که شما هاست سرور را به صورت عمده خریداری کنید و سپس بخشی از منابع سرور و دامنه خود را به مشتریان خود اختصاص دهید. شما به واسطه زیرساخت های ارائه دهنده هاست و مشتریان جدیدی که می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید تبدیل می شوید.

شما می توانید ویژگی ها و منابع شرکت میزبانی مادر را به عنوان ویژگی های خود تبلیغ کنید. برخی از ویژگی های معمولی که بسته فروش مجدد از چنین شرکت مادری ممکن است ارائه دهد عبارتند از:

  1. میزبانی دامنه.
  2. فضای دیسک.
  3. مدیریت حساب و کمک.
  4. پهنای باند
  5. ابزارهای نظارت
  6. کنترل پنل ها

برای جزئیات بیشتر در مورد تبدیل شدن به یک فروشنده میزبانی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

آموزش فروش مجدد قیمت سرور

مراحل آسان برای تبدیل شدن به یک میزبان نمایندگی فروش
تبدیل شدن به یک میزبان فروشنده نباید بسیار پیچیده باشد. با چند ملاحظه و یک طرح تجاری خوب، می توانید امپراتوری میزبانی دامنه خود را خیلی راحت و به طور کلی کاملاً مقرون به صرفه شروع کنید. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:

  • طاقچه خود را پیدا کنید

شما نمی خواهید با ارائه دهندگان میزبانی معتبر رقابت کنید، بنابراین بسیاری از فروشندگان هاست موفق مخاطبان خاص را هدف قرار می دهند. اگر بتوانید ویژگی ها، خدمات و بازاریابی ایجاد کنید که برای دسته خاصی از مصرف کنندگان جذاب باشد، می توانید بازار را گوشه دهید و پایگاه مشتری خود را پیدا کنید. در اینجا 5 بازار مهم برای بررسی وجود دارد:

  1. بازاریابان وابسته
  2. شروع کننده مشاغل خانگی
  3. کسب و کار های محلی
  4. تهیه کنندگان محتوای دستور العمل و غذا.
  5. وبلاگ نویسان وردپرس
  6. تبلیغات خود را برنامه ریزی کنید
  7. هنگامی که یک مخاطب خاص و برنامه بازاریابی دارید، وقت آن است که خودتان را تبلیغ کنید.

راه‌های متداول برای رسیدن به این هدف از طریق حضور در YouTube، خبرنامه‌های ایمیل، بهینه‌سازی سئو برای وب‌سایت شما، تبلیغات هدفمند Google یا انتشار محتوای مفید وبلاگ است که فقط بر میزبانی متمرکز نیست.

همچنین می‌توانید در انجمن‌ها شرکت کنید، نظرات مشتریان را درخواست کنید، یا در یک سیستم ارجاع داخلی یا وابسته سرمایه‌گذاری کنید.

ترویج کسب و کار شما کلید رشد خواهد بود!

ارائه دهنده هاست مناسب را انتخاب کنید از آنجا که خدمات شما به طور کامل توسط ارائه دهنده هاست شما دیکته می شود، برای شروع باید یک مورد صحیح را انتخاب کنید. ایده خوبی است که به دنبال ارائه‌دهنده‌ای بگردید که مطابق با نیازهای مشتریان شما باشد، در حالی که با رشد کسب‌وکارتان، از نظر خدمات هم اتاقی در اختیار داشته باشید.

توجه به جزئیات فنی که باعث تیک زدن سرورها می شود ضروری است - تمرکز روی پهنای باند، تضمین زمان کار و توانایی مدیریت ترافیک کاربر.

  • اکسل در پشتیبانی مشتری

با توجه به اینکه شما واسطه بین مشتریان خود به شرکت میزبانی مادر خواهید بود، باید اطمینان حاصل کنید که خدمات مشتری شما باورنکردنی است. هر گونه سؤال یا مشکلی که مشتری با سیستم سرور خود دارد باید از طریق شما بررسی شود و اگر نتوانید آن را از طریق دسترسی از راه دور به کنترل های سرور برطرف کنید، باید با شرکت میزبان میانجیگری کنید.

یک راه خوب برای شروع کار با پشتیبانی عالی از مشتری، افزودن یک گزینه آسان برای سؤالات از طریق چت زنده مستقیماً در وب سایت فروش مجدد میزبان خود، یا انحراف به خودیاری مانند سؤالات متداول جامع است. در نهایت، فروش مجدد هاست شما به اندازه پشتیبانی مشتری خوب است!

  • مالیات و فروش مجدد میزبانی

به عنوان یک فروشنده، شما می توانید واجد شرایط کسر مالیات به عنوان یک صاحب کسب و کار آنلاین باشید. اگر از فروش مجدد هاست خود درآمد دریافت می کنید، تمام هزینه های مربوط به ایجاد، نگهداری و تداوم وب سایت تجاری شما قابل مطالبه است.

این شامل موارد ضروری مانند خرید نام دامنه، پشتیبانی خارج از فناوری اطلاعات، پیمانکاران فرعی SEO، و نوشتن محتوا، و حتی افزونه‌هایی مانند قالب‌های طراحی، تصاویر سهام، افزونه‌های پولی و غیره می‌شود. سرور، شما نمی توانید خود سرور را ادعا کنید.

اما مطالبه اقلام دیگر در مالیاتتان نسبتاً ساده است. تحت «برنامه C— سود یا زیان کسب و کار، بخشی از فرم 1040 IRS شما، می‌توانید هزینه‌های قابل کسر خود را وارد کنید. برخی از ادعاها برای یک تجارت فروش مجدد میزبانی آنلاین ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  1. شماره 8 "تبلیغات".
  2. شماره 18 "هزینه دفتر".
  3. شماره 25 "آب و برق".
  4. شماره 27a "سایر هزینه ها".

همچنین می‌توانید هر نرم‌افزار یا برنامه‌ای را که برای کسب و کار خود خریداری کرده‌اید، درخواست کنید 

ss، و احتمالاً حتی هزینه های شبکه اینترنت شما، تا زمانی که عمدتاً برای اجرای کسب و کار فروش هاست شما استفاده می شود. بنابراین، یکی دیگر از مزایای بزرگ تبدیل شدن به یک فروشنده، مزایای مالیاتی ارائه شده برای تجارت فروش مجدد میزبانی شما است!

  • داده ها

مزایای فروش مجدد میزبان با VM بودجه
بودجه VM به فروشندگان هاستینگ مزایای بسیار متنوعی ارائه می دهد که به موفقیت کسب و کار فروش مجدد شما کمک می کند. سرورهای آنها قابل اعتماد و مقرون به صرفه هستند، از جمله پیشنهادات بسته به فروشندگان.

به‌علاوه، به‌عنوان یک فروشنده با بودجه VM، می‌توانید به سرعت و به آسانی آمارها را در سرورهای اختصاصی یا مجازی آن‌ها مشاهده کنید، از جمله نمودارهای پهنای باند، جزئیات سخت‌افزار، IPKvm، بارگیری مجدد سیستم عامل و مدیریت RDNS. این امر باعث می شود که خدمات میزبانی آنها با سبک فروش مجدد و پایگاه مشتری شما ساده شود.

خرید سرور هاست اچ پی

با پورتال APEX Budget VM، بر روی استقرار و سفارشی سازی تمام سرورهای خود، از جمله سرورهای مجازی و اختصاصی، و حساب های میزبانی ابری، کنترل دارید. می توانید از رابط بصری APEX آنها برای بررسی سلامت سرویس خود و اتصال و نگهداری از راه دور استفاده کنید. سایر مزایای کار با بودجه مجازی سازی سرور  VM به عنوان یک فروشنده میزبان عبارتند از:

  • رابط برنامه نویسی برنامه — تعامل از راه دور شما به طور کامل توسط یک API با امکانات کامل پشتیبانی می شود.
  • متمرکز کردن - پشتیبانی و خدمات ضروری شما همه در یک مکان مفید هستند، از جمله پرداخت فاکتورها، ارسال سفارشات، و استقرار و مدیریت خدمات موجود.
  • پورتال برچسب — با پرتال White Label، می توانید پورتال سفارشی خود را برای مشتریان در دامنه فروشنده خود ایجاد کنید.
  • جدیدترین سخت افزار — با آخرین سخت افزارها و به روز رسانی ها مستقیماً از Budget VM به راحتی به روز بمانید.
  • مدیریت فروشندگان - به راحتی حساب های فرعی را در سرورهای خود ایجاد و نگهداری کنید و خدمات و مجوزها را به آنها اختصاص دهید.