نماد اعتماد

راهکارهای خرید سرور

✔️تمام شبکه‌های بزرگ و کوچک، از تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مختلفی تشکیل شدند که بر مبنای توپولوژی‌های مختلف به هم وصل شدن و تبادل اطلاعات می‌کنند.

⚠️نبود هر یک از تجهیزات اکتیو باعث میشه عملکرد شبکه با مشکل روبرو بشه.

سرور مجازی چیست

:بر پایه لینوکس و ویندوز ارائه می‌شود؛ اگر به امکانات بیشتر در مدیریت وب‌سایت‌های خود و دسترسی root برای سرور لینوکس یا دسترسی admin برای سرور ویندوز نیاز دارید. خرید سرور مجازی یک انتخاب ایده ال میباشد، می‌تواند بهترین گزینه برای توسعه کسب‌وکار شما باشد. خرید VPS و تمام سرور یس های مجازی ما یک انتخاب خوب هست . علاوه بر سیستم‌عامل‌های مختلف در موقعیت‌های: ایران و اروپا با آپ تایم، کیفیت و سرعت‌بالا ارائه می‌گردد.

 سرور پشتیبانی چیست ؟

اجاره یا خرید بهترین vps سرور با قیمت مناسب و سرعت‌بالا، به شما این امکان را می‌دهد تا در صورت نیاز به فضای بیشتر به کمک فناوری ابری، منابع سخت‌افزاری خود را تا ۷۲ هسته CPU و ۲۵۶ گیگابایت RAM ارتقا دهید؛ با انتخاب یک سرور وی پی اس مناسب با نوع نیازتان می‌توانید از خدمات نوین ما استفاده کنید. خرید سرور های مجازی ایرانی بهترین ای پپی ها بهترین سرعت داخلی و بهترین اینترنت در مجموعه ما میباشد.

هاست سرور چیست

خرید سرور اچ پی و خرید سرور های مجازی ما بر اساس بهترین گزینه و بهترین انتخاب انجام می گیرد می توانید خرید سرور و فروش سرور های مجازی ما را با بهترین قیمت و بهترین خدمات انجام بدهید ما کلا سرور های فیزیکی مجازی اصلی با بهترین سرویس می فروشیم.

سرور چیست؟

فکر می کنیم بهتر است در ابتدا کمی با و تعریف آن آشنا شویم و بعد از آن به انواع مختلف آن نگاهی بیندازیم. سرور یک کامپیوتر قدرتمند است که توسط سخت افزار و نرم افزار بروزی پشتیبانی می شود.این یک انتخاب مناسب ن یک سورر معمولی و یک پی سی پیشرفته به سمت انتخاب یک سرور می رودی سرور یک مزیت هایی بسیار بالاتر ی دارد که انتخاب سرور را برای شما مزیت می کند و هست که شما بی این کامپیوتر همیشه روشن است و برای سرویس دهی به کاربران استفاده می شود. در واقع شما به عنوان کاربر هر زمان بخواهید وارد سایتی شوید پس از ارسال درخواست مورد نظر، این درخواست به سرور ارسال شده و فایل های مورد نظر برای شما روی رایانه شخصی بارگذاری می شود. سرورها قدرت انتقال داده در پهنای باند و سرعت بالا را دارند. توضیحات بیشتر در رابطه با اینکه سرور چیست را می توانید در مقالات مختلفی که در سایت دکتر اچ پی برای شما سازمان دهی شده هست ببنید.

ویژگی های سرور

عملا قیمت سرور یک معیار بسیار مهم هست ولی هیچ وقت اجازه ندهدید که این معیار برای شما محدودیت ایجاد کند همیشه بالاترین قیمت ها را براید خرید سرور دادن بهترین انتخاب های شما نیست . برای خرید سرور شما باید ویژگی هایی را مدنظر قرار دهید. به هرحال سایت شما ممکن است میزانی از کاربر را داشته باشد که هاست جوابگو نباشد و برای ادامه کار نیاز دارید تا برای سایت خود اقدام به خرید سرور کنید. در زیر به چند نمونه مهم از این ویژگی ها می پردازیم:

هزینه

وقتی صحبت از هزینه می شود، آن هم برای خرید سرور مطمئنا باید بودجه ای را کنار گذاشته باشید. پلن های مختلف سرور وجود دارد که قیمت خود را دارد و شما باید ابتدا به کانفیگ سرور مورد نظر و سپس قیمت آن نگاه کنید و پس از مقایسه بهترین انتخاب را برای سایت خود داشته باشید.قیمت سرور ممکن هست در یکیسری مزایا خوب باشد در یکسری دیگر نیز خوب نباشد اما باید بدانید که هزینه همیشه می توانید فریبنده ترین راهکار برای شما باشد.

پشتیبانی

دو نوع پشتیبانی را در نظر بگیرید. یکی پشتیبانی که هاستینگ مورد نظر به شما ارائه می دهد و آیا ارائه دهنده هاستینگ مورد نظر شما پشتیبانی از سرویس های خود دارد یا نه. در این مورد می توانید از آنها در مورد نحوه پشتیبانی سوال کنید.هاست بسیار مهم هست .همیشه هاست خوب و دردسترس داشته باشید .

یکی می گوید که می روم و در شهرستان فلان هاست تهیه مکنم اگر سرویس هاست مناسب به شما می دهند این کار را انجام بدهید ولی اگر سرویس مناسب دور کاری ندارد هیچ وقت چنین اشتباهی انجام ندهدید هاست دور دردسر های خود را دارد.

نوع دوم پشتیبان گیری (بکاپ) است. بهرحال سرویس شما همیشه در معرض خطر و تهدید است و این موضوع داده های شما را در خطر قرار می دهد. هاستینگ مورد نظر باید به شما اطمینان دهد که به صورت دوره ای از اطلاعات شما بکاپ تهیه و داده های شما از هر خطری مصون است.

عملکرد

عملکرد به خروجی شما باز می گردد. مطمئنا بیشتر سراغ سایتی می روید که کمترین زمان آپتایم را داشته باشد. نوع عملکرد به کانفیگ سرور شما باز می گردد. علاوه بر این سعی کنید از جایی اقدام به خرید سرور کنید که سرعت آپتایم آن 99/99 درصد را ارائه دهد.

سعی کنید که 24 ساعت روز و 7 وز هفته  د تمامی سال به شما سرویس های خوبی ازائه گردد.

و ... نیاز شما

به نوعی مهمترین ویژگی های سرور مرور شد. دیدید که سرورها انواع مختلفی دارند و شما می توانید به راحتی سرور خود را انتخاب کرده و آن را خریداری کنید. نکته مهم در این باره این است که نیاز شما چیست. پس از اینکه موارد گفته شده در بالا را مدنظر قرار دادید حالا بیایید و ببینید نیاز شما چیست. این به شما کمک می کند تا انتخابی درست داشته باشید. بهتر است نیاز خود را لیست کنید. البته هدف شما برای استفاده از سرور هم مهم است. اگر قصد استفاده از سرور را برای یک وبسایت دارید می توانید از یک سرور با حجم ترافیک بالا استفاده کنید.

قیمت سرور

در اینجا می خواهیم در مورد قیمت سرور با شما صحبت کنیم در مودر قیمت سرور ی که خریداری می کنید به بسیاری از عوامل بستگی دارد که می توان گفت یکی از عوامل خود سرور فیزیکی میباشد سرور فیزیکی بسیار مهم هست باید بدانید که قطعات تشکلیل دهنده این سرور های ایا فابریک هست اصلی هست نیست و چرا باید از ماهان شبکه ایرانیان یا دکتر اچ پی خرید سرور انجا بدهید.