نماد اعتماد

بهترین سخت افزار سرور سال 1402

یا انتخاب بهترین سخت افزار سرور در سال 1402

در سال 2021، ما بیش از پیش برای همه چیز به اینترنت وابسته هستیم. و با این وابستگی، وب سرورها برای نگهداری فایل‌ها، برنامه‌ها، وب‌سایت‌ها، پردازش و موارد دیگر مورد تقاضا هستند. بنابراین، با در نظر گرفتن این موضوع، چگونه می دانید که سخت افزار سرور برای نیازهای شما مناسب تر است؟

نحوه انتخاب بهترین سخت افزار سرور در سال 2021

یا انتخاب بهترین سخت افزار سرور در سال 1402

در سال 2021، ما بیش از پیش برای همه چیز به اینترنت وابسته هستیم. و با این وابستگی، وب سرورها برای نگهداری فایل‌ها، برنامه‌ها، وب‌سایت‌ها، پردازش و موارد دیگر مورد تقاضا هستند. بنابراین، با در نظر گرفتن این موضوع، چگونه می دانید که سخت افزار سرور برای نیازهای شما مناسب تر است؟

برای اطلاعات بیشتر در مورد سخت افزار سرور و آنچه باید بدانید، ادامه مطلب را بخوانید.

سخت افزار سرور

 بهترین هارد سرور اچ پی 

  • سخت افزار سرور: اصول
    در حالی که ممکن است آنها مانند ماشین آلات پیچیده به نظر برسند، سرورها و تنظیمات سیستم آنها نسبتاً ساده هستند. اجزای اصلی تشکیل دهنده یک سرور عبارتند از:
  1. پردازنده
  2. حافظه
  3. ذخیره سازی
  4. شبکه

توجه به این نکته مهم است که اگر هر یک از اینها خراب شود، کل سیستم به خطر می افتد و همچنین ممکن است از کار بیفتد. همچنین، اگر به هر یک از این مؤلفه ها غلبه شود و از آنها خواسته شود که بیش از آنچه برای آن طراحی شده است ارائه دهد، گلوگاه هایی ممکن است رخ دهد که باعث نقص عملکرد، تاخیر و حتی از کار افتادن سرور می شود.

به همین دلیل ضروری است که مطمئن شوید اجزای شما همیشه در سطوح بهینه خود به روز می شوند، نگهداری می شوند و کار می کنند.

اکنون زمان آن است که نیازهای دقیق سرور خود را تعیین کنید!

سرور دقیق


نحوه انتخاب سرور مناسب

گزینه های زیادی برای سرورها در بازار وجود دارد. می تواند کمی دلهره آور و دشوار به نظر برسد که بدانیم از کجا شروع کنیم. با این حال، اگر ملاحظات شما برای استفاده از سرورها را در واقع بررسی کنیم، بررسی و مقایسه انواع و مارک های سرورها برای یافتن یک مورد مناسب برای نیازهای تجاری شما ساده می شود.

در اینجا هفت مرحله برای اطمینان از اینکه می دانید چه سروری برای شما مناسب است آورده شده است:

  1. بودجه خود را محاسبه کنید - نه تنها قیمت خود سرور، بلکه هرگونه هزینه نگهداری یا تغییر، مجوز یا بیمه، و منابع فناوری اطلاعات. یک سرور پرهزینه‌تر ممکن است در درازمدت باعث صرفه‌جویی در هزینه شما شود، اگر بتواند همراه با رشد و نیازهای شرکت شما افزایش یابد.
  2. شناسایی نیازمندی‌های بار کاری – انواع سرویس‌هایی را که از سرور نیاز دارید، از جمله برنامه‌ها، تعیین کنید و سیستم مورد نیاز برای کارکرد آنها از جمله پردازنده، حافظه، ذخیره‌سازی و شبکه را تعیین کنید.
  3. نیازهای عملیاتی را شناسایی کنید - هر گونه ملاحظات عملیاتی سرور خود را شناسایی کنید، مانند امنیت، حریم خصوصی، الزامات انطباق، و غیره. تعداد کاربرانی که به سرور دسترسی خواهند داشت و تعداد دفعات تعیین ترافیک سایت خود را محاسبه کنید. به عنوان یک ملاحظات پایه، عملیات سرور باید بتواند تا 30 برابر ترافیک معمولی روزانه را مدیریت کند.
  4. سیستم عامل خود را انتخاب کنید - در مورد سیستم عامل های موجود مانند ویندوز یا لینوکس تحقیق کنید و تعیین کنید که کدامیک به بهترین وجه نیازها و نیازهای بار کاری شما را برآورده می کند. عملکردهای خاص هر سیستم عامل و اینکه آیا آنها با نیازهای شما مطابقت دارند را در نظر داشته باشید. همچنین، مطمئن شوید که برای سفارشی‌سازی کامل رابط و کیفیت تیم‌های پشتیبانی مشتری آن‌ها در صورت بروز مشکل، به چه مقدار دانش قبلی نیاز دارید.
  5. هر گونه فاکتور فیزیکی را ارزیابی کنید - اگر می خواهید به یک واحد سرور فیزیکی تکیه کنید، باید مطمئن شوید که فضای فیزیکی ایده آل برای آن دارید. این شامل تهویه، اتاق برای منابع برق پشتیبان، سیم‌های برق و سیم‌کشی شبکه، محل‌های ذخیره‌سازی و رسانه‌ای، یا هر نیاز فنی فیزیکی دیگر است. هیچ گونه کابل کشی یا پچ پنل RJ45 را فراموش نکنید تا سیم های خود را مرتب و دور نگه دارید.

سخت افزار دقیق سرور

چه نوع سروری برای شما بهترین است؟
پس از تعیین نیازهای خود و آنچه سرور شما باید انجام دهد، زمان آن رسیده است که بهترین نوع سرور را برای وب سایت و تجارت خود بیابید. شما می توانید یک سرور داخلی، فیزیکی یا یک سرور مجازی داشته باشید که از راه دور از طریق یک شبکه امن قابل دسترسی است. فراتر از این ملاحظات، در اینجا سه مدعی برتر برای نیازهای سرور شما آمده است:

سرورهای ابری
سرورهای ابری در حالی که عملکردها، قابلیت‌ها و عملکرد مشابه سرورهای سنتی را ارائه می‌دهند، میزبانی می‌شوند و خدمات از طریق یک پلت فرم رایانش ابری، از طریق اینترنت ارائه می‌شوند. این برای مشاغلی که از طریق دفتر اصلی کار نمی کنند بسیار مفید است، زیرا می توانید از هر نقطه ای از طریق یک اینترانت شرکت ایمن یا اتصال VPN به این سرور دسترسی داشته باشید. اینها انواع سرور بسیار قابل تنظیم و انعطاف پذیر هستند،
مناسب برای حجم کاری متغیر

VPS
سرورهای خصوصی مجازی یا VPS، ساختارهای نرم افزاری هستند که روی سرورهای اختصاصی اجرا می شوند، به این معنی که کسب و کار شما می تواند چندین VPS را روی یک ماشین سرور واحد میزبانی کند، البته تا زمانی که یک سرویس هایپروایزر دارید. یک هایپروایزر می تواند منابع را بین پلتفرم های مجازی تخصیص دهد و سیستم را در عملکرد بالا نگه دارد. VPS کنترل سیستم و منابع و همچنین انعطاف پذیری زیادی را به شما ارائه می دهد.

سرور های اختصاصی
اینها ماشین های سرور فیزیکی با مقدار ثابت رم، پردازنده، هارد دیسک، شبکه هستند و سیستم عامل مستقیماً روی دستگاه نصب می شود. این سرورها دارای عملکردهای ابری مانند مقیاس پذیری و انعطاف پذیری هستند، اما می توانند پردازش بسیار بیشتر و ترافیک کاربر بیشتری را نیز انجام دهند.

سرور های اختصاصی
اندازه کسب و کار و سرورها
یکی از نکات مهم در انتخاب تی

نوع سرور میزان بزرگی کسب و کار شما و میزان رشدی است که در آینده نزدیک پیش بینی می کنید.

در حالی که سه نوع سرور همگی قادر به مدیریت استفاده تجاری و ترافیک وب سایت هستند، برخی ملاحظات کلیدی در مورد رشد وب سایت و آمار کاربران وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند.

کسب‌وکارهای کوچک و متوسط معمولاً می‌توانند به سرور ابری یا VPS تکیه کنند، زیرا توانایی پردازش برای میزان ترافیک کاربر که معمولاً تجربه می‌شود، کافی است.

این سرورها همچنین فوق‌العاده انعطاف‌پذیر و مقیاس‌پذیر هستند، به این معنی که شما مقداری فضای جابجایی در ظرفیت ذخیره‌سازی و پردازش دارید.

با این حال، اگر کسب‌وکاری با حجم ترافیک بالا را اداره می‌کنید، یا اغلب با رسانه‌ها یا تجارت الکترونیک تعامل دارید، احتمالاً به سروری با اسب بخار، ذخیره‌سازی و توانایی پردازش بیشتری نیاز خواهید داشت.

یک سرور اختصاصی در این مورد ایده آل خواهد بود، که اغلب با حداقل 4 گیگابایت رم، امنیت پیشرفته و کنترل قابل تنظیم بر منابعی که کارهای بزرگتر را انجام می دهد، شروع می شود.

پس از همه اینها، زمان آن رسیده است که تمام اطلاعاتی را که در مورد نیازهای سرور کسب و کار خود جمع آوری کرده اید بردارید و سخت افزار مناسب را برای خود انتخاب کنید.

راهنمای خرید سرور hp اینجا بصورت کامل مشاهده کنید.

سرور کامل
اهمیت خدمات بهتر: VM بودجه
همچنین مهم است که سرویسی را انتخاب کنید که پشتیبانی تضمینی مشتری، دسترسی به شبکه و حداکثر زمان ممکن را برای شما فراهم کند. وب‌سایت‌هایی که روی سرورهایی با آپ‌تایم نامناسب دارند، بسیار بیشتر مستعد تجربه تاخیر، زمان بارگذاری طولانی‌تر، خرابی‌ها و درصد بیشتری از پرش ترافیک کاربران هستند.

از آنجایی که مدیریت کسب و کار شما به اندازه کافی کار می کند، پیدا کردن یک شرکت میزبان سرور که برای پشتیبانی از نیازهای خدمات شما در آنجا باشد گام مهمی برای کسب و کار مطمئن و حضور پیوسته در حال رشد در وب است.

خدمات عالی و سیستم های سرور عالی خود را با انتخاب سرور Budget VM دریافت کنید و از زمان تضمین شده، پشتیبانی فنی و قیمت بهینه برای همه نیازهای خود لذت ببرید. حالا بنشینید و نظاره گر کسب و کارتان باشید که به ارتفاعات جدید می رسد!