نماد اعتماد

خرید سرور بازی اچ پی

راهنمای خرید سروربازی 

یکی از بهترین گزینه های برای خرید سرور بازی می توان رو ی سرور های اچ پی ای که دارای کارت گرافیک میباشد کارکرد این سرور ها که دارای کارت های گرافیک خاص خود میباشند بهترین گزینه برای خرید سرور بازی میباشد .خرید کامیپوتر سرور ارزان

خرید سرور بازی

سرور بازی چیست؟

اگر تا به حال می‌خواهید یک سرور Minecraft ایجاد کنید، اما به دلیل اصلاح فایل یا اصطلاحات گیج‌کننده به تعویق افتادید، نگران نباشید. ایجاد سرور خود یک تلاش نسبتاً ساده است، مشروط بر اینکه مراحل و دستورات لازم را به دقت دنبال کنید. مسلماً، اتصال دوستان به سرور مذکور فرآیندی کاملاً متفاوت است، اما ما در مقاله دیگری از این پل عبور خواهیم کرد. در حال حاضر، بیایید روی راه اندازی و راه اندازی سرور Minecraft خود تمرکز کنیم.

خرید کامیپوتر سرور ارزان

با ایجاد سرور Minecraft خود، می توانید بازی را به روش هایی تغییر دهید که معمولاً نمی توانستید. به عنوان مثال، می‌توانید نقش‌ها را به بازیکنان دیگر اختصاص دهید یا رد کنید، نحوه تولید اشیا را کنترل کنید، یا فیزیک بازی را تغییر دهید.

اگر پدر و مادر هستید، خوشحال خواهید شد که بدانید ایجاد یک سرور Minecraft به این معنی است که شما کنترل می‌کنید فرزندانتان با چه کسانی آنلاین بازی می‌کنند—این نوعی کنترل والدین است.

چند راه برای ایجاد یک سرور Minecraft وجود دارد، اما دو راه اصلی وجود دارد که می توانید انتخاب کنید. می توانید انتخاب کنید که برای میزبانی سرور Minecraft خود به یک ارائه دهنده سرور خصوصی مجازی (VPS) پرداخت کنید یا می توانید سرور را روی رایانه شخصی خود میزبانی کنید. هر دو به دانش فنی اندکی نیاز دارند، اما مسیر VPS به طور کلی بسیار ساده تر است.

سرور گیمینگ رایگان

بسیاری از خدمات میزبانی وب میزبانی اختصاصی مبتنی بر Minecraft را ارائه می دهند که کل فرآیند را ساده می کند. اگر مشکلی برای پرداخت هزینه خدمات ندارید، این یک گزینه قوی است. علاوه بر این، بسیاری از میزبان‌های وب پشتیبانی مشتری را ارائه می‌دهند، بنابراین اگر در مورد راه‌اندازی سرور توسط خودتان مردد هستید، کمک اضافی ذهن شما را راحت می‌کند.

قیمت سرور بازی

با هر دو رویکرد، نقاط قوت و چالش هایی وجود دارد. هنگامی که سرور Minecraft خود را میزبانی می کنید، با پرداخت نکردن یک سرویس میزبانی وب، در هزینه خود صرفه جویی می کنید و کنترل کامل سرور را در اختیار دارید - با فرض اینکه بدانید چه کاری انجام می دهید. با این حال، کیفیت اتصال اینترنت خانگی شما به طور مستقیم بر نحوه ارتباط افراد دیگر با سرور شما تأثیر می گذارد. اتصال ضعیف می تواند منجر به یک تجربه گیم پلی پر تاخیر شود. سایر برنامه های در حال اجرا بر روی رایانه شخصی شما نیز می توانند بر قابلیت های میزبانی شما تأثیر بگذارند. برای تکمیل همه چیز، باید هر مشکلی را که در سرور شما ایجاد می شود، کشف و حل کنید.

نحوه میزبانی سرور Minecraft

حالت چند نفره آنلاین در Minecraft اغلب به عنوان قلب Minecraft در نظر گرفته می شود. برای بازی با هم در اینترنت به یک سرور نیاز دارید که خوشبختانه می توان آن را تنها در چند مرحله راه اندازی کرد.

فهرست

  • سیستم مورد نیاز اصلی سرور Minecraft چیست؟
  • کدام سرور IONOS برای سرور Minecraft شما انتخاب مناسبی است؟
  • گزینه های سرور Minecraft از IONOS
  • راهنمای گام به گام ایجاد سرور Minecraft (سرور ویندوز)

سیستم مورد نیاز اصلی سرور Minecraft چیست؟
مانند هر بازی دیگری، Minecraft چندین درخواست را از سیستم شما وارد می کند. خوشبختانه، به لطف گرافیک پیکسلی محبوب Minecraft، این نیازها خیلی زیاد نیستند. با این وجود، شایان ذکر است که منابع مورد نیاز Minecraft با تعداد بازیکنانی که از سرور شما استفاده می کنند افزایش می یابد. در گروه های بازی بزرگتر، به رم و فضای دیسک بیشتری نیاز دارید. شما قطعاً باید سیستم مورد نیاز زیر را برای سرور Minecraft خود پوشش دهید:

  • CPU سرور  (پردازنده): اینتل یا AMD (دو هسته یا بیشتر)، ترجیحاً 2 گیگاهرتز یا بالاتر، عملکرد تک هسته ای قوی مطلوب است.
  • رم سرور (حافظه): حداقل 2 گیگابایت رم برای 1-2 بازیکن، 5 گیگابایت رم برای 3-6 و 8 گیگابایت رم برای بیش از 6 بازیکن
  • سیستم عامل: Minecraft برای همه سیستم عامل های اصلی در دسترس است، اما سیستم عامل به منابع اضافی نیاز دارد
  • پهنای باند: 45 مگابیت بر ثانیه برای بیش از شش نفر کافی است
  • فضای دیسک: حداقل 2 گیگابایت برای 1-2 بازیکن، 18 گیگابایت برای 3-5 بازیکن، 35 گیگابایت برای بیش از 6 بازیکن

در لینوکس، می توانید از Minecraft به عنوان یک برنامه کنسول استفاده کنید و منابع را از این طریق ذخیره کنید. اما برای انجام این کار باید با خط فرمان لینوکس آشنا باشید.

  • کدام سرور IONOS برای سرور Minecraft شما انتخاب مناسبی است؟
    گزینه های مختلفی برای سرورها وجود دارد. با IONOS، سه انتخاب زیر دارید:
  1. vServer: یک راه حل سرور مبتنی بر ابر با صورتحساب ماهانه
  2. سرور ابری: سرور مبتنی بر ابر با صورت‌حساب دقیقه به دقیقه
  3. سرور اختصاصی: گزینه ای مقرون به صرفه برای سروری که سخت افزار سازمانی را فقط برای شما دارد 
  4. با مدل دوم، شما همچنین می توانید انتخاب کنید که مدیریت سخت افزار اختصاصی را به عهده بگیرید یا سرور مدیریت شده را انتخاب کنید. راه حلی که به موجب آن کارشناسان بر نصب و مدیریت نرم افزار نظارت می کنند.

گزینه های سرور Minecraft از IONOS
هر مدل سروری را که انتخاب کنید، در IONOS برنامه های مختلفی را خواهید یافت که از نظر عملکرد ارائه شده متفاوت هستند. اینکه کدام یک از این پلن ها برای شما مناسب است بستگی به این دارد که دنیای Minecraft شما چقدر بزرگ است و چند بازیکن قرار است همزمان روی سرور Minecraft شما فعال باشند. با توجه به گستره وسیع انتخاب، انتخاب سرور مناسب می تواند بسیار دشوار به نظر برسد. برای کمک به پیگیری و یافتن سرور مناسب برای برنامه خود، یک نمای کلی مفید با سناریوهای مختلف گردآوری کرده ایم:

سرور بازی ایران

مطمئناً منابع آنلاین فراوانی وجود دارد، اما اگر به‌ویژه در زمینه فناوری اطلاعات کافی ندارید، می‌تواند منجر به کار زیادی شود. یک سرویس میزبانی وب اکثر تنظیمات و کارهای مورد نیاز برای مدیریت سرور را حذف می کند، اما هزینه را به شدت افزایش می دهد.

کمی دیگر به آن خواهیم پرداخت. اگر به ایجاد یک سرور Minecraft علاقه دارید، آنچه را که باید بدانید را به شما آموزش می دهیم. اما ابتدا بیایید کمی کار مقدماتی انجام دهیم.

خرید سرور بازی اچ پی

برای راه اندازی سرور Minecraft به چه چیزی نیاز دارید؟
قبل از هر چیز به اتصال به اینترنت نیاز دارید. علاوه بر این، در نظر بگیرید که آیا می خواهید از طریق یک سرویس میزبانی وب اختصاصی میزبانی کنید یا از طریق رایانه شخصی خود. اگر از یک میزبان وب استفاده می کنید، برای خرید و نگهداری سرورها برای این کار به پول نقد نیاز دارید.

اگر روی رایانه شخصی خود میزبانی می کنید، به Minecraft Java Edition و همچنین دانش خط فرمان نیاز دارید.

راه اندازی یک سرور Minecraft چقدر دشوار است؟
اصلا سخت نیست! چالش ناشی از دست و پنجه نرم کردن با خدمات یا کارهایی است که با آنها آشنا نیستید، که در یک نگاه می تواند دلهره آور باشد. خوشبختانه، راهنمای نحوه کار ما از سرورهای بازی Minecraft Hostinger به عنوان مثال استفاده می کند.

همچنین حاوی راهنمای گام به گام برای ایجاد سرور Minecraft در رایانه شخصی شما است.

راه اندازی یک سرور Minecraft چقدر طول می کشد؟
این بستگی به آشنایی شما با خدمات میزبانی وب یا ویرایش فایل و دستور در رایانه شخصی دارد. با خدمات میزبانی وب، پرداخت و فعال سازی سرور ممکن است تا یک روز طول بکشد. با این حال، این نیز می تواند کمتر از یک ساعت طول بکشد.

به همین ترتیب، به محض دانلود Minecraft Java Edition، می‌توانید سروری را روی رایانه شخصی خود راه‌اندازی کنید، اگر می‌دانید چگونه کارها را در انتهای خود تنظیم کنید.

صرف نظر از این، اگر برای اولین بار این کار را انجام می دهید، انتظار داشته باشید که یک شب وقت بگذارید و همه چیز را تنظیم کنید.

چگونه با استفاده از هاستینگر یک سرور Minecraft بسازیم
شما می توانید تقریباً از هر طرح میزبانی وب برای ایجاد یک سرور Minecraft استفاده کنید، اما میزبان های وب وجود دارند که برنامه هایی را با نرم افزارهایی که به صراحت برای این منظور طراحی شده اند ارائه می دهند.

خدمات وب آمازون، Apex و PebbleHost چند نمونه هستند. یکی از خدمات برجسته Hostinger مستقر در لیتوانی است، شرکتی که میزبانی سرور Minecraft ساده و ساده را ارائه می دهد.

همچنین از حالت‌های نرم‌افزاری مانند CraftBukkit و Spigot و دسترسی روت کامل پشتیبانی می‌کند تا بتوانید هر تعداد فایل modpack JAR را که دوست دارید نصب کنید.

سرور بازی

نیازهای سرور شما بسته به اندازه دنیای Minecraft شما، تعداد بازیکنانی که به سرور شما متصل می شوند و اینکه آیا می خواهید مودها را نصب کنید متفاوت است. مهمترین چیزی که باید در نظر بگیرید، تخصیص RAM و CPU مجازی است.

کیفیت سرور و تعداد بازیکنان شما به حافظه سرور بستگی دارد. 2 گیگابایت رم می تواند تا 10 بازیکن را قبل از اینکه لگ وارد بازی شود پشتیبانی کند. تخصیص CPU مجازی روی گیم پلی بازی تأثیر می گذارد، بنابراین هر چه تعداد CPU (یا CPU های با کیفیت بالاتر) سرور شما را تغذیه کنند، بهتر است.

سرور برای بازی انلاین

اگر فقط می خواهید با تعداد انگشت شماری از دوستانتان بازی کنید، یک برنامه ریزی اولیه کافی است. با این حال، اگر امیدوار به رشد یک جامعه هستید، باید پول خود را در یک اشتراک میزبانی بالا سرمایه گذاری کنید. به طور طبیعی، در صورت خرید یک طرح بزرگتر، هزینه بیشتری از جیب خود پرداخت خواهید کرد، اما هاستینگر به شما امکان می دهد بدون سر و صدا زیاد از یک سرور با مقیاس پایین تر به یک ردیف خدمات بالاتر ارتقا دهید.

اگر تازه شروع کرده اید، ممکن است بی خطرتر باشد که با یک برنامه کوچکتر شروع کنید و بعداً با افزایش نیازهایتان، آن را افزایش دهید.

بیایید نگاهی به اقتصادی ترین طرح هاستینگر بیندازیم. این طرح الکس به شما امکان می دهد نسخه Minecraft را که می خواهید اجرا کنید، از جمله آخرین نسخه را انتخاب کنید. این نسخه ها شامل نسخه رسمی جاوا و نسخه Spigot بسیار قابل تنظیم است.

طرح الکس 2 گیگابایت رم با دسترسی ریشه کامل با 15.95 دلار در ماه ارائه می دهد. توجه داشته باشید که نرخ های اولیه (برای اولین بار خرید) به طور قابل توجهی کمتر است. به همین ترتیب، خرید یک برنامه سالانه به طور قابل توجهی قیمت را کاهش می دهد.

برای ایجاد سرور Minecraft با استفاده از Hostinger آماده هستید؟ بیا بریم!

تماس با واحد فروش سرور اچ پی  91008413  داخلی 110-120 - برای استعلام قیمت سرور hp از طریق واتس اپ به شماره 09128352023 پیام دهید.

1. یک برنامه سرور Hostinger Minecraft را انتخاب کنید
یک پلن مناسب برای کل RAM که برای اجرای صحیح Minecraft برای شما و مهمانانتان نیاز دارید انتخاب کنید. اگر مطمئن نیستید که به چه چیزی نیاز دارید، برای توصیه به ویکی مفید Minecraft (در پنجره جدیدی باز می شود) نگاهی بیندازید.

2. سرور Minecraft خود را راه اندازی کنید
اگر سروری را از طریق هاستینگر خریداری می کنید، برای شروع فرآیند راه اندازی، وارد حساب کاربری خود شوید. روی دکمه Setup کلیک کنید و دستورالعمل های ارائه شده را دنبال کنید، که شامل ایجاد نام سرور و رمز عبور ریشه است.

پس از تکمیل، سرور Minecraft شما از قسمت VPS صفحه اصلی حساب شما قابل دسترسی است.

3. سرور Minecraft خود را پیکربندی کنید
با هاستینگر، تمام برنامه های Minecraft با یک پنل بازی ارائه می شود تا به راحتی بازی ها را اجرا و مدیریت کنید. سرور خود را با انتخاب Start در قسمت Server Management اجرا کنید. پس از اجرا، به تنظیمات دیگر در بخش مدیریت سرور بروید تا تغییرات پیکربندی را انجام دهید.

هاستینگر پیشنهاد می کند از سیستم عامل Debian 10 با پنل بازی استفاده کنید. این به شما امکان دسترسی به داشبورد پنل بازی را می دهد و اعتبار ورود به سیستم را می توانید در بخش یادداشت ها پیدا کنید.

4. وارد سرور Minecraft خود شوید
جزئیات ورود را از قسمت جزئیات الگو در مدیریت سرور انتخاب کنید. برای باز کردن صفحه ورود، URL ورود را انتخاب کنید. مشخصات ورود را از قسمت Notes وارد کنید. شما به داشبورد پنل بازی هدایت خواهید شد.

5. یک نمونه ایجاد کنید
هنگامی که در پنل بازی قرار گرفتید، روی نماد Create Instance کلیک کنید. نسخه Minecraft را که می خواهید با آن بازی کنید انتخاب کنید (نسخه Minecraft Java نسخه استاندارد رایانه شخصی است) و Create Instance را فشار دهید. پس از تکمیل فرآیند راه اندازی سرور، روی نمونه خود کلیک کرده و Manage را انتخاب کنید.

Start را انتخاب کنید، Minecraft EULA را بپذیرید و سپس دوباره شروع کنید. با این کار سرور راه اندازی می شود. می توانید از طریق اطلاعات Endpoint به آن متصل شوید که در قسمت Manage می توانید آن را مشاهده کنید.

میزبانی سرور Minecraft در رایانه شخصی خود
اگر می خواهید رویکرد عملی تری داشته باشید و سرور Minecraft را روی رایانه شخصی خود میزبانی کنید، این روند کمی بیشتر درگیر است. شما می توانید یک سرور Minecraft با رایانه ای که سیستم عامل لینوکس یا مک را اجرا می کند ایجاد کنید و روند به طور کلی یکسان است. پ

با این حال، ما شما را با ایجاد یک سرور Minecraft در رایانه شخصی ویندوز راهنمایی می کنیم.اگر می‌خواهید سرور Minecraft را بر روی رایانه شخصی خود میزبانی کنید، چند نرم‌افزار کلیدی وجود دارد که باید شروع کنید. در مرحله اول، شما به Minecraft Java Edition نیاز دارید. اگر هر نسخه دیگری از Minecraft را دارید، چه نسخه کنسول یا نسخه های ویندوز 10، نمی توانید سرور سفارشی خود را میزبانی کنید.

اگر Minecraft Java دارید، باید جاوا را نصب کنید (یا به آخرین نسخه به روز رسانی کنید). دنیایی را کاوش کنید که خانه بدنام ترین افسانه شهری Minecraft است Minecraft Earth به دلیل دستورات همه گیر ماندن در خانه تعطیل می شود

سرور بازی ارزان

به صفحه Java Devkit بروید یا روی https://www.oracle.com/java/technologies/javase/javase-jdk8-downloads.html کلیک کنید (در یک پنجره جدید باز می شود) و Windows x64 Installer را جستجو کنید.روی لینک دانلود کلیک کنید، شرایط خدمات را بپذیرید و پس از پایان دانلود فایل را اجرا کنید.با این کار یک جادوگر نصب باز می شود. مراحل نصب را طی کنید و پس از اتمام آن پنجره را ببندید.

پوشه Minecraft و JAR

  1. نسخه جاوا برای راه اندازی سرور Minecraft در رایانه شخصی ضروری است.
  2. یک پوشه ایجاد کنید، فایل JAR را دانلود کنید
  3. هنگامی که Minecraft Java و آخرین نسخه جاوا را دریافت کردید، می توانید در آن سرور شروع به کار کنید. برای سادگی، باید یک پوشه برای تمام فایل های خود ایجاد کنید.
  • روی دسکتاپ خود کلیک راست کنید، به قسمت New بروید و Folder را انتخاب کنید.
  • به این پوشه نام دلخواه خود بدهید. برای این مثال، اجازه دهید به سادگی نام آن را سرور بگذاریم.
  • اکنون، باید فایل های کلیدی اضافی، از جمله فایل JAR سرور را بگیرید. خوشبختانه Mojang Studios، توسعه‌دهنده Minecraft، میزبان فایل‌ها است.
  • به سایت رسمی، https://www.minecraft.net/en-us/download بروید. (در پنجره ای جدید باز می شود)
  • به قسمت Server Software رفته و به دنبال پیوند Java Edition Server بگردید.
  • روی آن کلیک کنید و به صفحه دانلود JAR 1.19.3 هدایت خواهید شد.
  • برای شروع فرآیند دانلود روی لینک فایل کلیک کنید.

مرورگر شما ممکن است بیان کند که این فایل ممکن است برای رایانه شما مضر باشد یا چیزی مشابه آن. شما در حال دانلود مستقیم فایل از سایت رسمی Mojang هستید، بنابراین نیازی به تاکید بر این موضوع نیست. روی گزینه Keep کلیک کنید.پس از اتمام دانلود فایل، که به هیچ وجه نباید طول بکشد، آن را به پوشه Server بکشید.پوشه Server را باز کنید؛

شما باید فایل server.jar را در داخل آن ببینید. از نظر فنی، می‌توانید به سادگی روی فایل کلیک کنید و اجازه دهید تمام فایل‌های اضافی مورد نیازتان را ایجاد کند. این کار را نکن در عوض، شما یک فایل دسته ای ایجاد می کنید، یک اسکریپت که سرور را برای ما راه اندازی می کند.

دلیلی برای این وجود دارد: شما می خواهید دستورات را در صورت نیاز مشخص کنید و از طریق پنجره فرمان خطاها را تشخیص دهید. نوشتن یک فایل دسته ای به شما امکان می دهد این کار را انجام دهید. این تقریباً آنقدرها که به نظر می رسد دلهره آور نیست. در واقع دستورالعمل انجام این کار در صفحه دانلود server.jar قرار دارد.

  • Minecraft یک فایل دسته ای ایجاد کنید
  • برای ویرایش راحت تر باید یک فایل دسته ای ایجاد کنید. (اعتبار: PCMag)
  • یک فایل دسته ای ایجاد کنید
  • داخل پوشه Server کلیک راست کنید. New و سپس Text Document را انتخاب کنید.
  • اسمش را بگذار در این مثال از Startup استفاده خواهیم کرد.

روی Startup کلیک راست کرده و edit را انتخاب کنید. یک پنجره دفترچه یادداشت باید باز شود. در اینجا، شما اسکریپت دسته ای را می نویسید. در صفحه دانلود Minecraft دستور پیشنهادی به صورت زیر است: java -Xmx1024M -Xms1024M -jar minecraft_server.1.19.3.jar nogui
این دستور به جاوا می گوید حداقل/حداکثر 1024 مگابایت حافظه را در فایل Minecraft server.jar مقداردهی کند. آرگومان nogui در پایان از ظاهر شدن رابط کاربری گرافیکی Minecraft جلوگیری می کند. این رابط کاربری گرافیکی منابع اضافی را مصرف می کند، و از آنجایی که شما از پنجره کنسول استفاده خواهید کرد، واقعاً به آن نیازی نیست. با این حال، همانطور که Mojang در صفحه دانلود/سرور می گوید، اگر می خواهید سرور را با رابط کاربری گرافیکی پیش فرض خود راه اندازی کنید، می توانید آرگومان nogui را حذف کنید

سرور Minecraft یکی از بهرین سرور های برای بازی میباشد که می توانید بهترین انتخاب برای خرید را داشته باشید مدنظر داشته باشید سرور های زیادی برای بازی و خدمات دهی موجود میباشد که انتخاب بیس سرور اچ پی برای ان بهترین هست.

در آموزش زیر به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک سرور Minecraft را به عنوان یک مشتری IONOS Cloud Server بر روی Windows Server 2016 اجرا کنید.

مرحله 1: یک اتصال به سرور ایجاد کنید
اولین قدم این است که یک اتصال از راه دور به سرور خود برقرار کنید. اگر هنوز دسترسی را تنظیم نکرده‌اید، می‌توانید این کار را مستقیماً از طریق پنل ابری IONOS انجام دهید. برای این کار ابتدا با اطلاعات ورود خود وارد صفحه Login شوید.

Server & Cloud را از منو انتخاب کنید و روی سروری که می‌خواهید Minecraft را نصب و میزبانی کنید از لیست کلیک کنید. به پایین اسکرول کنید و پیوند دانلود در کنار Remote Desktop Connection را فشار دهید:

 

یا Open with direct را انتخاب کنید یا پس از دانلود فایل را با دوبار کلیک بر روی آن باز کنید. با وارد کردن مشخصات لاگین خود به سرور خود متصل شوید. اینها را می‌توانید در پنل ابری زیر برگه‌های Users و Initial password نیز پیدا کنید. هنگامی که برای اولین بار به سرور متصل می شوید، یک اخطار در مورد اعتبارنامه امنیتی خواهید دید. برای ادامه، کافی است روی Yes اینجا کلیک کنید. این یک اتصال از راه دور به سرور برقرار می کند.

مرحله 2: جاوا را نصب کنید
نرم افزار رسمی سرور Minecraft تا به امروز نسخه جاوا است. سیستم خود را برای یک نسخه به روز از محیط اجرا بررسی کنید. برای انجام این کار، Java Uninstall Tool را دانلود کنید. این نسخه‌های جاوای نصب‌شده قبلی روی سیستم شما را بررسی می‌کند. اگر نسخه جاوا پیدا نشد، ابزار به شما اطلاع می دهد و دانلود جاوا را ارائه می دهد. روی دکمه دریافت جاوا کلیک کنید تا به صفحه دانلود جاوا هدایت شوید.

Java Uninstall Tool به شما می گوید که آیا سیستم شما نسخه جاوا را نصب نکرده است. سپس می توانید آن را از وب سایت جاوا دانلود کنید.
برای شروع دانلود، روی دانلود جاوا در وب سایت دانلود جاوا کلیک کنید. فایل exe دانلود شده را باز کنید و با کلیک بر روی Install نصب جاوا را تایید کنید.

 

Java Uninstall Tool به شما می گوید که آیا سیستم شما نسخه جاوا را نصب نکرده است. سپس می توانید آن را از وب سایت جاوا دانلود کنید.
برای شروع دانلود، روی دانلود جاوا در وب سایت دانلود جاوا کلیک کنید. فایل exe دانلود شده را باز کنید و با کلیک بر روی Install نصب جاوا را تایید کنید.

مرحله 3: Minecraft-Server را نصب کنید
نسخه نرم افزار پیشنهادی را برای سرور (Minecraft: Java Edition server) دانلود کنید. سپس در هر نقطه از سیستم سرور خود یک پوشه جدید ایجاد کنید و برای اجرای فایل JAR دانلود شده دوبار کلیک کنید تا نصب شروع شود. یک پوشه جدید به طور خودکار ایجاد می شود. نصب ممکن است چند دقیقه طول بکشد.

 

پس از اجرای فایل JAR، پوشه ها و فایل های دیگری را که به صورت خودکار ایجاد شده اند را در پوشه سرور خود مشاهده خواهید کرد.
با باز کردن فایل متنی eula.txt و جایگزینی ورودی "eula=false" با "eula=true" و ذخیره تغییرات، قراردادهای مجوز کاربر نهایی را بپذیرید.

دوباره روی فایل JAR سرور کلیک کنید تا سرور Minecraft شما ایجاد شود. این فرآیند ممکن است چند دقیقه طول بکشد.

مرحله 4: پورت را به اشتراک بگذارید
سرور Minecraft شما باید از طریق یک پورت باز برای همه بازیکنان بالقوه در شبکه محلی یا اینترنت قابل دسترسی باشد. به‌طور پیش‌فرض، Minecraft پورت TCP 25565 را ارائه می‌کند. برای بررسی این یا اختصاص پورت دیگری، می‌توانید فایل server.properties را با هر ویرایشگر متنی (مثلاً WordPad) باز کنید و شماره را در ورودی «درگاه سرور» بررسی یا تنظیم کنید. =...».

پس از آن باید پورت مربوطه را روی سرور خود باز کنید. برای انجام این کار، دوباره IONOS Cloud Panel را فراخوانی کنید، به قسمت Server & Cloud بروید و Network و سپس Firewall Policies را در قسمت منوی سمت چپ انتخاب کنید.

خرید سرور بازی مانکرفت

روی سیستم عامل نصب شده کلیک کنید و در منوی زیر به قسمت منوی ورودی بروید. برخی از ورودی های پورت را خواهید دید که به طور پیش فرض در سرورهای IONOS برای ارتباط خارجی باز می شوند، به عنوان مثال، پورت 80 برای ترافیک ورودی و خروجی از سرورهای وب. در خط ورودی، "port 25565" یا پورتی را که می خواهید برای سرور Minecraft خود استفاده کنید، وارد کنید. فیلد Allowed IP را خالی بگذارید. به صورت اختیاری، می‌توانید برای پورتی که می‌خواهید استفاده کنید، توضیحاتی بنویسید. در نهایت روی Add rule کلیک کنید.

  • قانون پورت جدید را در IONOS Cloud Panel اضافه کنید
  • می‌توانید با کلیک کردن روی دکمه سبز رنگ، یک قانون پورت جدید در پنل ابری IONOS اضافه کنید.

مرحله 5: به سرور بپیوندید
اکنون سرور Minecraft شما آماده کار است. اکنون می‌توانید از دارندگان Minecraft Java Edition دعوت کنید تا در هر زمان دنیای بازی چند نفره خود را کشف کنند. برای انجام این کار، فقط باید آدرس IP سرور خود را به اشتراک بگذارید (این آدرسی است که هنگام اتصال از راه دور به آن متصل می شوید). اگر دیگر آدرس IP سرور Minecraft خود را ندارید، می‌توانید هر زمان که بخواهید آن را در پنل ابری (زیر زیرساخت > سرور) پیدا کنید. اگر دامنه ای را به سرور خود اختصاص دهید، کاربران نیز می توانند با استفاده از دامنه سرور Minecraft به آن بپیوندند.

برای اتصال به سرور، بازیکنان اکنون برنامه Minecraft را راه اندازی کرده و بخش چند نفره را انتخاب می کنند. پس از کلیک بر روی افزودن سرور، آنها باید نام سرور مورد نظر خود و همچنین آدرس سرور شما را وارد کنند. پس از کلیک بر روی Done، سرور Minecraft شما به عنوان یک سرور قابل انتخاب در دسترس خواهد بود:

  • سرور Minecraft خودتان در Minecraft چند نفره
  • سرور Minecraft خودتان در منطقه چند نفره Minecraft
  • پس از پیوستن به سرور، می توانید بلافاصله شروع کنید. اکنون می توانید با دوستان خود دنیای Minecraft را کشف کنید.
  •  

مرحله 6: تنظیمات سرور Minecraft را تنظیم کنید
به عنوان یک ادمین سرور، می توانید سرورهای Minecraft را به دلخواه مدیریت کنید و تنظیمات خود را تنظیم کنید. این کار عمدتاً از طریق فایل server.properties انجام می شود. می توانید تعداد بازیکنان را تنظیم کنید ("max-players=")، سطح دشواری را تغییر دهید ("مشکل =")، PvP را فعال یا غیرفعال کنید ("pvp=") و بسیاری از تغییرات دیگر را انجام دهید. برای انجام این کار، عدد مورد نظر را در خط مربوطه وارد کنید یا دستور را به "true" یا "false" تغییر دهید.

برای مروری بر گزینه های مختلف تنظیمات، به مقاله مربوط به فایل server.properties در ویکی رسمی Minecraft مراجعه کنید.

شما می‌توانید برای خرید قطعات سرور اچ پی نیز از مشاوران و کارشناسان ما در بخش فروش کمک بگیرید. همچنین برای خرید سرور hp می توانید کلیک کنید و سور های محتلف را مشاهده کنید.

سرورهای بازی اچ‌پی معمولاً به عنوان سرورهایی شناخته می‌شوند که برای پشتیبانی از برنامه‌ها و سرویس‌های بازی آنلاین و متعدد کاربری طراحی شده‌اند. این سرورها معمولاً از قدرت پردازشی بالا، ظرفیت حافظه بزرگ، سرعت و پایداری شبکه بالا و امکانات مدیریتی پیشرفته برخوردار هستند.

با توجه به توضیحات شما، اگر به دنبال سرورهای بازی اچ‌پی هستید، می‌توانید به سرورهایی از خانواده HPE ProLiant DL300 Gen10 و HPE ProLiant DL500 Gen10 نگاه کنید. این سرورها از توانایی‌های بالایی برای پردازش داده‌های بازی و اجرای برنامه‌های بازی آنلاین پرتعداد و پیچیده پشتیبانی می‌کنند.

به عنوان مثال، با استفاده از سرورهای بازی اچ‌ پی، شما می‌توانید سرویس‌های بازی آنلاین، شبکه‌های اجتماعی مخصوص بازیکنان، ذخیره‌سازی داده‌های بازی و سایر امکانات مرتبط با بازی‌های آنلاین را ارائه دهید.

به هر حال، برای اطمینان از انتخاب بهترین سرور با توجه به نیازها و بودجه خود، مشورت با کارشناسان فنی و متخصصان این حوزه، امری بسیار حیاتی است.