نماد اعتماد

خرید سرور بیمارستانی

انتخاب سرور برای بیمارستان

قیمت و مشخصات سرور بیمارستان 

سخت افزار مورد نیاز برای سرور های نرم افزار های بیمارستان (HIS)

 خرید سرور بیمارستانی

گلا شاید این سوال پیش بیاد که بیمارستان ها هم مگر خرید سرور دارند و در ساختار اساسی داخلی بیمارستان کارایی و کاربر سرور برای چیست و چ کاربردهایی دارد در اینجا در مورد خرید سرور های بیمارستانی و کارکرد انهاو دلیل اهمیت اینها صبحت خواهیم کرد.

کانفیگ سرور اداری بیمارستان ها بسیار ی از کارهایی که میکنند دیگر سیستمی شده و تمام ویزیت ها وکارکردها و بسیاری از دارو ها توسط سرور های وانجام می گیرد مدنظر داشته باشید که سرور های مختلفی در زیر ساخت یکک بیمارستان ممکن هست استفاده گردد.

نرم افزارهای پرکاربرد در سیستم بیمارستان 

  1. پرونده الکترونیک سلامت(EHR) 

  2. پرونده الکترونیک پزشکی(EMR) 

  3. پورتال بیمار؛

  4. سیستم مدیریت صف و نوبت دهی 

  5. نسخه الکترونیکی

اما بسیار ی مورد بسیار مهم در این مورد 

راه اندازی اتاق سرور بیمارستان

راه اندازی اتاق سرور بیمارستان (Set up a hospital server room): اتاق سرور بیمارستان یا دیتاسنتر، اصلی ترین بخش بیمارستان است؛ که به منظور جمع آوری اطلاعات در خصوص بیماران ، کارمندان، کارکنان و مدیریت متمرکز منابع و سایر موارد در سازمان ایجاد می شود. به دلیل پر اهمیت بودن این محل در هر سازمان، می توان آن را قلب ساختمان خطاب کرد.

هدف از اجرای اتاق سرور در بیمارستان چیست؟

پایش و نگهداری داده ها مبحثی است که هر سازمان و مجموعه ای با آن مواجه است به این منظور ساخت اتاق سرور برای اطمینان از صحت داده و جلوگیری از نفوذ و… کاربرد دارد.متاسفانه هر روزه به تعداد بیماران یک بیمارستان افزوده می شود، سوابق هر بیمار مختص خود اوست  و جمع آوری سوابق بیمار می تواند در شرایط خاص جان او را نجات دهد.امروزه ارتباط مراکز بیمه ، داروخانه با بیمارستان همگی از طریق شبکه امکان پذیر است .  حتی بسیاری از تجهیزات پزشکی روز از طریق شبکه کنترل و پایش می گردند.

آیا تا به حال فکر کرده اید که مدیریت یک بیمارستان کامل چگونه است؟

قطعا سخت به نظر می رسد.خوب، اگر این مقاله را مطالعه کرده باشید، می‌دانید که اداره کارآمد کل بیمارستان، پیاده‌روی در پارک نیست. اگرچه ضروری است، اما گاهی اوقات بسیار زیاد می شود.زمانی که صحبت از مراقبت های بهداشتی به میان می آید، زمان از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر در حین به اشتراک گذاشتن نتایج و تشخیص، حتی یک تاخیر یا نقص جزئی وجود داشته باشد، شدت آن را تصور کنید.

برای ساده سازی عملیات و مدیریت کارآمد سوابق بیماران، بیمارستان های پیشرو از سیستم مدیریت بیمارستان استفاده می کنند. به کارگیری فناوری مراقبت های بهداشتی هوشمند به شما کمک می کند حداکثر سود را از کار خود ببرید.

پروژه های تحقیقاتی HMS تا سال 2027 یک بازار 62.17 میلیارد دلاری خواهد بود. این یک راه آسان برای مدیریت صدها عملیات موازی در بیمارستان است.قبل از اینکه به تفصیل در مورد اینکه چگونه می توانید از HMS به طور کامل استفاده کنید، به ما اجازه دهید بفهمیم HMS چیست و چرا به آن نیاز است.

سخت افزار مناسب برای سرور بیمارستان

یک مشکل اساسی مثل زلزله ترکیه را ب یاد بیاورید که همین اواخر و در نزدیکی مرزهای ما اتفاق افتاد اگر خحم ورود داده به سرور های بیمارستانی در یک روز ده ها برابر شود ایا زیر ساخت های شما باری این کار ها فراهم شده هست و میتواند ختی در مقابل زلزله مقاوم باشد تا به بحث سخت افزاری و نرم افزار ی سرور های برسیم./

سیستم مدیریت بیمارستان چیست؟
یک مطالعه نشان داد که ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی 49.2 درصد از زمان خود را صرف انجام کارهای اداری می کنند. در حالی که کاغذبازی در بیمارستان اجتناب ناپذیر است، شما می توانید فرآیند را خودکار کنید و بار کارکنان و پزشکان را کاهش دهید.

نه فقط این، بلکه صدها فرآیند دیگر به موازات یک بیمارستان انجام می شود. HMS یک راه حل یک مرحله ای برای مدیریت تمام فرآیندهای بیمارستانی و انتقال داده است. می توانید از آن برای دیجیتالی کردن و ساده کردن فعالیت هایی مانند:

  1. مدیریت پرونده بیمار
  2. پیگیری و مدیریت قرار ملاقات ها
  3. نگهداری سوابق کارکنان
  4. صورتحساب و مطالبات بیمه
  5. به طور کلی HMS به شما کمک می کند تا تجربه بیمار و کیفیت خدمات ارائه شده در بیمارستان را بهبود بخشید. در عین حال برای به حداقل رساندن هزینه های عملیاتی و بهبود چرخه درآمد نیز استفاده می شود.

کانفیگ سرور تصاویر بیمارستانی 

به طور خلاصه، سیستم مدیریت بیمارستان (HMS) یک رویکرد بدون اصطکاک برای مدیریت کل بیمارستان و حل همه پیچیدگی ها ایجاد می کند.با این حال، یک HMS می تواند یک سیستم پیچیده باشد. برای سهولت درک و پیاده سازی، به ماژول های مختلف تقسیم می شود.

این ماژول ها بسته به نیاز یک بخش یا یک فرآیند خاص ساخته می شوند. بیایید به 11 ماژول HMS نگاه کنیم که برای هر بیمارستانی برای بهبود بهره وری انتها به انتها ضروری است.

سرور اچ پی برای بیمارستان

مدیریت قرار ملاقات ها به صورت دستی نه تنها خسته کننده است، بلکه احتمال خطا را نیز افزایش می دهد. حتی در یک مطالعه اخیر، 68 درصد از بیماران گفتند که تمایل بیشتری به انتخاب بیمارستانی دارند که بتوانند قرار ملاقات های آنلاین را برنامه ریزی، تغییر دهند یا لغو کنند.یک سیستم مدیریت بیمارستان شما را قادر می سازد تا یک گزینه زمان بندی را به وب سایت بیمارستان خود اضافه کنید تا بیماران بتوانند به راحتی یک قرار ملاقات تعیین کنند.

  • رزرو نوبت بیمار

هنگامی که بیمار شما نوبتی را رزرو کرد، سیستم مدیریت بیمارستان بیماری بیمار را با حوزه تخصصی پزشک تطبیق می دهد. سپس آنها را به متخصص بعدی یا شخصی که ترجیح می دهند اختصاص می دهد. همچنین اسلات های موجود را در زمان واقعی به روز می کند تا از هرگونه سردرگمی در بیمارستان جلوگیری شود. 
مرحله بعدی رزرو نوبت، جمع آوری مدارک پزشکی است. HMS با پورتال بیمار برای جمع آوری اسناد و به اشتراک گذاشتن سابقه بیمار از قبل با پزشکان استفاده می شود. اگر بیمار نیاز به کمک در خانه خود داشته باشد، سیستم در دسترس بودن پزشکان را برای ویزیت از راه دور بررسی می کند و بر اساس آن تخصیص می دهد. به این ترتیب می توانید با دیجیتالی کردن فرآیند رزرو نوبت، فرآیندی روان و بدون خطا ایجاد کنید.

  • پورتال بیمار

 مدیریت بیمار پس از تکمیل بستری شدن بیمار، بیمار به یک IPD یا OPD منتقل می شود. ماژول مدیریت بیمار HMS نیازهای بخش بستری و سرپایی را برآورده می کند. تاریخچه پزشکی، درمان مورد نیاز، جزئیات بازدیدهای قبلی، قرار ملاقات های آینده، گزارش ها، جزئیات بیمه و موارد دیگر را ضبط و ذخیره می کند.این شماره های پذیرش منحصر به فرد برای هر بیمار ایجاد می کند تا به راحتی پذیرش، ترخیص و انتقال را مدیریت کند. همچنین یک خلاصه تخلیه جامع برای اطمینان از تخلیه صاف ایجاد می کند. در همان زمان، اسناد مرتبط را ثبت و تولید می کند، به عنوان مثال، فرم های رضایت برای امضای الکترونیکی.

هنگامی که شروع به جمع آوری و ذخیره جزئیات در یک HMS می کنید، به طور پیش فرض نیاز به دریافت این جزئیات را در هر بازدید از بین می برید. HMS به پزشکان و کارکنان این امکان را می دهد که بیشتر روی درمان تمرکز کنند تا کارهای اداری.اکنون، اگر می‌خواهید فعالیت‌های دیگری مانند ارتباط با بیمار را خودکار کنید، HMS خود را با نرم‌افزار اتوماسیون بازاریابی مانند LeadSquared ادغام کنید. این شما را قادر می سازد تا ارتباط خودکار با بیماران و پزشکان را انجام دهید. می توانید قرار ملاقات ها و یادآوری های تست آزمایشگاهی یا پیگیری ها را ارسال کنید و روابط طولانی مدت معناداری ایجاد کنید.

  • ارتباط با بیمار
  •  مدیریت تسهیلات

برای ارائه یک تجربه روان برای بیماران خود، دسترسی آسان کارکنان به سوابق بیمارستانی ضروری است. یک ماژول مدیریت تسهیلات HMS به شما کمک می کند تا سوابق موجود بودن تخت، وضعیت اشغال اتاق ها با مراقبت های تخصصی و موارد دیگر را حفظ کنید.

تمام این اطلاعات را جمع آوری می کند و آن را به راحتی در اختیار پذیرش شما قرار می دهد.اگر چندین امکانات دارید، یک HMS آنها را به هم متصل می کند تا یک تصویر کلی ارائه دهد. برای مثال، پزشکان می توانند از هر بیمارستانی به داده های بیمار دسترسی داشته باشند.

بیماران می توانند با توجه به راحتی خود به هر بیمارستان مراجعه کنند، زیرا تمام سوابق به صورت آنلاین در دسترس هستند.

  •  مدیریت کارکنان

ماژول مدیریت کارکنان یک راه حل مشخص برای بخش منابع انسانی ارائه می دهد. این شامل سوابق کارکنان شما، شرح شغل، دامنه خدمات و سایر جزئیات حیاتی است.این به شما کمک می کند تا کارکنان خود را بدون مرور فایل های سنگین بشناسید. علاوه بر این، شما را قادر می سازد تا فرآیند استخدام را بر اساس نیازهای بیمارستان برنامه ریزی کنید.

  • مدیریت تامین

یک بیمارستان نمی تواند کمبود تجهیزات پزشکی را تامین کند. عدم مصرف دارو در زمان مناسب یا تاخیر جزئی در پر کردن مجدد می تواند منجر به نتایج شدید شود. جزء مدیریت تامین HMS در دسترس بودن ذخایر پزشکی را ردیابی می کند. این به شما کمک می کند تا حداقل مقدار لوازم مورد نیاز را بدون هیچ زحمتی کالیبره کنید. تاریخ خرید، مقدار مصرف شده و جزئیات تامین کننده را ثبت می کند. به این ترتیب می‌توانید خرید بعدی را محاسبه یا پیش‌بینی کنید و قبل از افت سهام، دوباره سفارش دهید. همچنین جزئیات داروی موجود را ارائه می دهد تا پزشکان بتوانند داروهای موجود را تجویز کنند.

  • مدیریت مالی

جزء مدیریت مالی یک HMS به امور مالی بیمارستان شما می پردازد. اطلاعات صورتحساب را محاسبه، ذخیره و به بیماران ارائه می کند.علاوه بر این، هزینه های انجام شده توسط بیمارستان، داده های درآمد و سایر جزئیات مالی بیمارستان را نیز ثبت می کند.این یکپارچه سازی شما را از مشکل تجزیه و تحلیل انبوهی از کتاب های رکورد نجات می دهد.

  • مدیریت بیمه

یک جزء مدیریت بیمه HMS جزئیات بیمه بیماران را ثبت و ذخیره می کند. در صورت نیاز، شماره بیمه نامه، شرکت بیمه و سایر اطلاعات مرتبط را ارائه می دهد.این نرم افزار واکشی این جزئیات را آسان می کند و اعتبار بیمه را آسان تر می کند.

  •  مدیریت آزمایشگاه

ویژگی های مدیریت آزمایشگاهی جزئیات تست های آزمایشگاهی مختلف را که بیماران انجام می دهند نشان می دهد. این گزارش در صورت نیاز ارائه می کند و همه سوابق را به طور جمعی نگهداری می کند. پزشکان به راحتی می توانند به آن دسترسی داشته باشند. همچنین در صورت آماده شدن نتایج به پزشک و بیماران اطلاع می دهد.

  • مدیریت گزارش

ماژول مدیریت گزارش، تمام گزارش های تولید شده توسط بیمارستان را ثبت و ذخیره می کند.در مورد گزارش های مالی، معیارهای عملکرد را برای بررسی سودآوری کسب و کار تجزیه و تحلیل می کند. همچنین مقایسه ای بین گزارش های عملکرد برای سال های مختلف ارائه می دهد. یک شخص مجاز می تواند در صورت نیاز به گزارش ها دسترسی داشته باشد.علاوه بر این، می توانید از داشبوردهای مراقبت های بهداشتی برای ارائه این گزارش ها در قالبی خوانا استفاده کنید.

  • مدیریت واکسیناسیون

یک مدل واکسیناسیون تمام واکسیناسیون های تکمیل شده یا آینده را پیگیری می کند. شما را در مورد واکسیناسیون‌های آینده به‌روزرسانی می‌کند و فرصتی را با پزشک رزرو می‌کند. همچنین یادآورهای به موقعی را برای والدین ارسال می کند تا مطمئن شود که شکاف را از دست نمی دهند.

  • مدیریت پشتیبانی

رضایت بیمار برای هر بیمارستانی از اهمیت بالایی برخوردار است. این بخش داده هایی مانند پرسش ها، شکایات، درخواست ها و بازخوردهای بیماران را ثبت می کند. همچنین تضمین می کند که این درخواست ها و مشکلات را به درستی و در سریع ترین زمان رسیدگی کنید. می‌توانید فرآیند جمع‌آوری بازخورد را خودکار کنید تا بار کاری کارکنان را کاهش دهید، و همه می‌توانند فرم بازخورد را پر کنند.

مجموعه بازخورد
اگر هنوز به اجرای یا عدم اجرای HSM فکر می کنید. برای پاسخ به این، اجازه دهید مزایایی را که پس از اجرای HMS مشاهده خواهید کرد، مورد بحث قرار دهیم.

خرید سرور hp برای بیمارستان

می توان گفت که اگربرای بیمارستان ها و مراکز درمانی به دنبال خرید سرور هستید عجله نکید و سعی کنید بیشترین زمان و دقت را در خرید سرور یبمارستانی انجام بدهید بهترنی هارد را برای سرور بیمارستان خریداری کنید زیرا اطلاتعات بیسیار مهمی قرار هست در این سرورهای و هاردهای دخیره شود .