نماد اعتماد

فیزیک سرور چیست

زمان و خرید سرور فیزیکی

نحوه خرید بهترین سخت افزار سرور برای مشاغل کوچک
قبل از خرید سرور، ارزیابی نیازهای یک SMB مهم است. این هفت مرحله را مرور کنید و عواملی را که یک سازمان باید قبل از خرید سرور در نظر بگیرد، بررسی کنید.

به خرید سرور برای کسب و کار خود فکر می کنید؟

قبل از اینکه کامپیوترها بسیار قدرتمند شوند و کار از راه دور تا این حد محبوب شود، اکثر مشاغل حداقل یک سرور فیزیکی در دفاتر خود داشتند - و گاهی اوقات حتی یک اتاق سرور اختصاصی.

امروزه، زمانی که تعداد کمی کارمند دارید، اشتراک‌گذاری پوشه‌ها و فایل‌ها در چند رایانه بسیار آسان است. اما با رشد کسب و کار شما، امنیت، سرعت و قابلیت اطمینان اهمیت بیشتری پیدا می کند. این اغلب زمانی است که سرمایه گذاری در سرورهای تجاری منطقی است.

آیا زمان خرید سرور فرا رسیده است؟
در اینجا چند سؤال وجود دارد که از مشتریان خود در هنگام تجربه رشد تجارت و در نظر گرفتن گسترش محیط شبکه خود می پرسیم:

  1. اهداف تجاری شما از خرید سرور چیست؟
  2. آیا فضای ذخیره سازی فایل کم شده است یا نیاز به فضای بیشتر درایو را پیش بینی می کنید؟
  3. آیا برای اجرای برنامه های تجاری به سرورهای برنامه یا سرور پایگاه داده نیاز دارید؟
  4. آیا نیازهای حجم کاری شما افزایش یافته است؟
  5. آیا به قدرت محاسباتی یا فضای ذخیره سازی دیسک بیشتری نسبت به امروز نیاز دارید؟
  6. آیا به دنبال فرآیندهای پشتیبان گیری و بازیابی بهتر هستید؟
  7. آیا نگران محرمانه بودن مشتری و دسترسی به داده های حساس هستید؟
  8. آیا نیازهای انطباق / حاکمیتی دارید؟

هرچه تعداد بیشتری از این موارد پاسخ مثبت دهید، از خرید سرور سود بیشتری خواهید برد.

مزایای خرید سرور چیست؟
سرورها به گونه‌ای ساخته شده‌اند که سریع‌تر و قابل اعتمادتر از رایانه‌های شخصی باشند، اما در درجه اول به شما کمک می‌کنند تا خط‌مشی‌های فناوری اطلاعات را اجرا کنید و کسب‌وکارتان را راحت‌تر اجرا کنید:

  • امنیت داده بهتر با سطوح دسترسی دقیق تر
  • پشتیبان گیری مداوم با هزینه های نگهداری معمول کمتر
  • وصله ها و به روز رسانی های شرکت
  • مجوزهای دسترسی در سطح شرکت
  • 5 فاکتوری که هنگام خرید سرور باید در نظر گرفت

قیمت. ما شرکت های زیادی را با بودجه نامحدود نمی شناسیم. سرورهای فیزیکی از حدود 2000 دلار شروع می شوند و بسته به مشخصات می توانند از آنجا به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کنند. این قیمت شامل اجزای سخت افزاری اضافی، مصرف برق، یا فضای مورد نیاز زمین نمی شود – این فقط هزینه اولیه برای یک سرور سطح ورودی است.

صاحبان مشاغل باید هزینه های برق، هزینه های تعمیر و نگهداری و سایر هزینه های بلند مدت را نیز در نظر بگیرند. مهم است که به جای نگاه کردن به هزینه اولیه، کل هزینه مالکیت را در نظر بگیرید. توصیه می کنیم سروری را پیدا کنید که نیازهای شما را برای 3 تا 5 سال آینده برآورده کند، بدون اینکه برای ویژگی هایی که واقعاً به آنها نیاز ندارید خرج کنید.

البته، اگر به جای آن یک سرور مبتنی بر ابر را انتخاب کنید، از بسیاری از این هزینه های اولیه برای سخت افزار و نرم افزار سرور جلوگیری خواهید کرد. این هزینه ها در خدمات ابری قرار می گیرند.
امکانات. قبل از اینکه اولین سرور خود را بخرید، بدانید که سرور برای چه مواردی استفاده خواهد شد: ذخیره سازی فایل؟ خدمات ایمیل؟

برای مدیریت تعداد زیادی پرسش کاربران؟ این به ما کمک می‌کند تا مشخصات سخت‌افزاری را ایجاد کنیم که میزان حافظه و فضای هارد دیسک مورد نیاز را مشخص کند. همچنین باید مطمئن شوید که سیستم عاملی (OS) دارید که با محیط شبکه شما و برنامه های نرم افزاری که قصد استفاده از آنها را دارید، سازگار است.

در حالی که نمی‌توانیم توصیه‌های کلی در یک مقاله ارائه کنیم، می‌توانیم به شما توصیه کنیم که یک ارزیابی سرور درخواست کنید. اگر نیاز به اجرای چندین سیستم عامل دارید، می توانید از ماشین های مجازی یا سرورهای مجازی در بالای سرورهای خود استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر به مقاله ما در مورد سرورهای مجازی مراجعه کنید.
قابلیت اطمینان و در دسترس بودن سرورهای ابری. بسیاری از کسب و کارها به جای داشتن سخت افزار در محل در محل کار خود، سرورهای ابری میزبانی شده در Azure یا Amazon را انتخاب می کنند. این سرورها مشابه یک سرور در محل کار می کنند، اما شما سرور را به جای مالکیت آن اجاره می کنید، و ارائه دهنده هاست ابری قول می دهد که عملاً خرابی سرور را حذف کند. آنها از همه چیز در سطح سخت افزار مراقبت می کنند، اما شما همچنان نرم افزار و همه برنامه های داخل جعبه را مدیریت می کنید.
برنامه های تعمیر و نگهداری درست مانند رایانه های معمولی، سرورها نیز باید به طور مرتب به روز شوند، نظارت و نگهداری شوند. حتی اگر انتخاب کنید که با یک سرور مجازی کار کنید، شما مسئول نگهداری همه چیز در دیوارهای سرور هستید – نرم افزار، پایگاه داده و غیره. .
گارانتی / توافقنامه سطح خدمات. اگر سخت افزار سرور خریداری می کنید، توصیه می کنیم در صورت بروز مشکل، ضمانت 3 ساله تمدید شده را دریافت کنید. ارائه دهندگان هاست ابری به عنوان بخشی از قرارداد سطح خدمات خود، ضمانت آپتایم را ارائه می دهند.
برای خرید اولین سرور خود به کمک نیاز دارید؟
کارکنان متخصص IT ما خوشحال هستند که به شما کمک کنند. ارزیابی سرور معمولاً حدود یک ساعت زمان قابل پرداخت طول می کشد که (البته) بر اساس پیچیدگی کسب و کار شما متفاوت است. این چیز زیادی نیست - به خصوص وقتی فکر می کنید که هیچ تعهدی برای خرید سرور از ما یا استفاده از خدمات ما وجود ندارد.

ما دائماً از شرکت‌ها می‌شنویم که چگونه یا آرزو می‌کردند ابتدا از ما می‌پرسیدند زیرا بیش از آنچه نیاز داشتند فناوری «فروخته شدند» یا سروری را خریداری کردند که اصلاً نیازهای آنها را برآورده نکرد و سپس نتوانستند آن را برگردانند.

ما وقتی مشتری خوشحال است، داستان های خوشحال کننده مشتری را ترجیح می دهیم به ما کمک کرد، و چگونه در زمان، پول و سردردهای بی پایان آنها صرفه جویی کردیم.

قیمت سرور اچ پی نیز می توانید در اینجا مشاهده کنید.