نماد اعتماد

مانیتورینگ برای سرور اچ پی

مانیتورینگ برای سرورها

پذیرش فناوری‌های ابری، راه‌اندازی و مدیریت تعداد زیادی سرور برای نیازهای تجاری و برنامه‌های کاربردی را بسیار راحت کرده است. سازمان ها برای برآوردن نیازهای متعادل کننده بار و همچنین برای پاسخگویی به موقعیت هایی مانند بازیابی فاجعه، تعداد زیادی سرور را انتخاب می کنند.

با توجه به این روند، ابزارهای نظارت بر سرور بسیار مهم شده اند. در حالی که انواع مختلفی از ابزارهای مدیریت سرور وجود دارد، آنها جنبه های مختلف نظارت بر سرورها را تامین می کنند. ما در این مقاله 18 مورد از بهترین ابزارهای نرم افزاری برای نظارت بر سرورها را بررسی کردیم.

بهترین ابزار مانیتورینگ برای سرورها


1. Sematext
ابزار نظارت بر Sematext برای سرورها

Sematext یک ابزار نظارت ابری است که مجموعه کاملی از راه‌حل‌ها را برای نظارت بر عملکرد زیرساخت‌ها و برنامه‌ها، مدیریت گزارش، نظارت مصنوعی و نظارت بر کاربر واقعی ارائه می‌دهد که امکان مشاهده در زمان واقعی را برای کل پشته فناوری فراهم می‌کند. بیش از 10000 سازمان از جمله برخی از بزرگترین شرکت های جهان به آن وابسته هستند.

Sematext راه‌حل‌های نظارت بر زیرساخت‌های تمام پشته را ارائه می‌کند که هم در استقرار داخلی و هم در فضای ابری قابل مشاهده است. این به کاربران اجازه می دهد تا با ارائه اطلاعات در مورد برنامه ها، سرورها، کانتینرها، فرآیندها، پایگاه های داده و موارد دیگر، سلامت زیرساخت را مشاهده کنند.

Sematext به شناسایی علت اصلی مشکلات زیرساختی، عیب‌یابی و اشکال‌زدایی سریع‌تر کمک می‌کند و با استفاده از مانیتورها و هشدارهای کاملاً قابل تنظیم، عملکرد را در کل پشته تضمین می‌کند.

کاربران می توانند زیرساخت کامل خود را در زمان واقعی با استفاده از عامل سبک وزن که می تواند بر روی فلز خالی، ماشین های مجازی و داکر نصب شود، نقشه برداری و نظارت کنند. این امکان استفاده کامل از ده ها ادغام آماده ابری را فراهم می کند که درک روشنی از آنچه در زیر کاپوت اتفاق می افتد فراهم می کند.

Sematext رایگان نیست، اما قیمت آن بسیار مناسب است. توصیه می کنیم نگاهی به دوره آزمایشی رایگان 14 روزه بیندازید (بدون نیاز به کارت اعتباری).
2. Nagios XI

  1. لیستی از ابزارهای نرم افزار نظارت بر سرور، بدون Nagios کامل نخواهد بود. این یک ابزار قابل اعتماد برای نظارت بر سلامت سرور است. این سیستم نظارتی مبتنی بر لینوکس، نظارت بر زمان واقعی سیستم‌های عامل، برنامه‌ها، نظارت بر عملکرد زیرساخت و معیارهای سیستم را فراهم می‌کند.
  2. انواع پلاگین های شخص ثالث باعث می شود Nagios XI قادر به نظارت بر انواع برنامه های داخلی باشد. Nagios مجهز به یک موتور نظارت قوی و یک رابط وب به روز شده برای تسهیل قابلیت های نظارت عالی از طریق تجسم هایی مانند نمودارها است.
  3. دریافت نمای مرکزی از سرور و عملیات شبکه، مزیت اصلی Nagios است. Nagios Core به عنوان یک سیستم نظارت رایگان در دسترس است. Nagios XI به دلیل نظارت، گزارش‌دهی و گزینه‌های پیکربندی پیشرفته توصیه می‌شود.

3. WhatsUp Gold

WhatsUp Gold یک ابزار نظارتی شناخته شده برای سرورهای ویندوز است. به دلیل قابلیت های کشف لایه 2/3 قوی، WhatsUp Gold می تواند نقشه های تعاملی دقیقی از کل زیرساخت شبکه ایجاد کند. این می تواند سرورهای وب، برنامه ها، ماشین های مجازی و جریان ترافیک را در محیط های ویندوز، جاوا و LAMP نظارت کند.

علاوه بر قابلیت های نظارت و مدیریت ارائه شده در برنامه تلفن همراه یکپارچه، هشدارهای بلادرنگ را از طریق ایمیل و پیامک ارائه می دهد. ویژگی های REST API یکپارچه شامل قابلیت هایی مانند یکپارچه سازی داده های نظارت با سایر برنامه ها و خودکار کردن بسیاری از وظایف است.

WhatsUp Gold راه حل های نظارتی خاصی را برای محیط های AWS، Azure و SQL Server ارائه می دهد. اینها با رابط‌های بومی ادغام می‌شوند و داده‌های مربوط به در دسترس بودن، هزینه و بسیاری دیگر از معیارهای خاص محیط را جمع‌آوری می‌کنند.


4. Zabbix

Zabbix یک ابزار رایگان و منبع باز نظارت بر سرور لینوکس است. این یک راه حل نظارتی در سطح سازمانی است و نظارت بر سرورها، شبکه ها، سرویس های ابری، برنامه ها و خدمات را تسهیل می کند. یکی از مهمترین مزایای آن، توانایی پیکربندی مستقیم از رابط وب، به جای مدیریت فایل های متنی مانند برخی ابزارهای دیگر مانند Nagios است.

Zabbix معیارهای زیادی مانند استفاده از CPU، فضای آزاد دیسک، دمای CPU، وضعیت فن و وضعیت شبکه را در نرم افزار مدیریت شبکه خود ارائه می دهد. همچنین، قالب های آماده ای را برای سرورهای محبوبی مانند HP، IBM، Lenovo، Dell و سیستم عامل هایی مانند لینوکس، اوبونتو و سولاریس ارائه می دهد.

قابلیت‌های نظارتی Zabbix از طریق امکان تنظیم محرک‌ها و وابستگی‌های پیچیده برای جمع‌آوری داده‌ها و هشدار بیشتر شده است.

  1. به همین دلیل متخصصان سئو EBN را انتخاب می کنند
  2. میزبانی
  3. مشخصات میزبانی طبیعی و ردپای صفر
  4. وبلاگ‌های شما بر روی آدرس‌های IP مختلف A- B- & C-Block، در مراکز داده مختلف و توسط شرکت‌های میزبانی مختلف میزبانی می‌شوند.
  • تعمیر و نگهداری اتوپایلوت

تنظیم و فراموش کردن - تعمیر و نگهداری خلبان خودکار
به روز رسانی خودکار وردپرس، تم و افزونه. پشتیبان گیری روزانه و سرورهای نام خودکار

نصب با یک کلیک
وبلاگ ها را به معنای واقعی کلمه با یک کلیک نصب کنید
هر وبلاگ به طور کامل با یک موضوع تصادفی، پلاگین های مختلف، نام های کاربری تصادفی و یک صندوق پستی با یک کلیک نصب می شود.

  • انتقال رایگان وبلاگ
  • انتقال 100٪ وبلاگ رایگان به EBN
  • انتقال وبلاگ از یک میزبان به میزبان دیگر می تواند کار دشواری باشد. ما تمام یا هر یک از وبلاگ های PBN شما را 100٪ رایگان به EBN منتقل می کنیم

شرکت های میزبانی بزرگ
میزبانی شده در بزرگترین شرکت های میزبانی ابری
خدمات وب آمازون، Rackspace، DigitalOcean و IBM Cloud فقط چند مورد از ده ها ارائه دهنده هاست با کیفیت میزبان EBN را نام ببرید.

پشتیبانی فنی پشتیبانی متخصص دوستانه

ما می دانیم که حتی بهترین فناوری نیز به اندازه افراد پشتیبان آن خوب است. دوستان دوستانه و آگاه در صورت داشتن هر گونه سوال در دسترس خواهند بود.

آزمایشی با امکانات کامل است. اگر دوره آزمایشی خود را ظرف 7 روز پس از ثبت نام لغو کنید، هزینه اشتراک ماهانه از شما کسر نخواهد شد. اگر تصمیم به لغو آن دارید، می‌توانید همه فایل‌ها و محتوای خود را قبل از حذف آنها پس از 30 روز دانلود کنید.

آیا می توانم طرح اشتراک خود را در هر زمان لغو کنم؟
آره. Easy Blog Networks یک سرویس پرداختی است. هیچ قرارداد یا تعهد بلندمدتی از طرف شما وجود ندارد.

آیا می توانم طرح اشتراک خود را ارتقا یا کاهش دهم؟
می توانید به راحتی طرح اشتراک خود را در هر زمانی ارتقا دهید یا لغو کنید. دستورالعمل های دقیقی در مرکز راهنمایی ما وجود دارد.

چرا نمی توانم در طرح آژانس یا سازمان ثبت نام کنم؟
طرح‌های آژانس و سازمانی فقط به‌عنوان ارتقاء از یک طرح پایین‌تر در دسترس هستند.

ما می‌خواهیم قبل از تعهد به یک برنامه بزرگتر مطمئن شویم که تجربه خوبی دارید.

من سوالات دیگری دارم.
بیایید از طریق چت زنده (فانوس دریایی در پایین سمت راست) صحبت کنیم یا به ما ایمیل بزنید.