نماد اعتماد

وای فای چیست

ارتباط بین وای فای و سرور های اچ پی ای 

سرور فیزیکی چیست  و کارت شبکه وای فای بر روی ان را چگونه نصب کنیم؟

وای فای چگونه کار می کند؟

 اینجا ما نصب کارت شبکه های وایرلس را بر روی سرور های اچ پی ای انجام می دهیم.

Wi-Fi به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما تبدیل شده است. به لطف Wi-Fi، دیگر لازم نیست با کابل به اینترنت متصل باشیم. اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه کار می کند؟

Wi-Fi از امواج رادیویی برای انتقال اطلاعات بین دستگاه شما و روتر از طریق فرکانس ها استفاده می کند. دو فرکانس موج رادیویی بسته به مقدار داده ارسالی می توان استفاده کرد: 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز.

با این حال، این به چه معناست؟

خوب، هرتز فقط اندازه گیری فرکانس است. به عنوان مثال، فرض کنید در ساحلی نشسته اید و برخورد امواج به ساحل را تماشا می کنید. اگر زمان بین هر برخورد موج را اندازه‌گیری کنید، فرکانس امواج را اندازه‌گیری می‌کنید. یک هرتز فرکانس یک موج در ثانیه است. از طرف دیگر یک گیگاهرتز یک میلیارد موج در ثانیه است. (خدا را شکر که سواحل اینطور نیستند—احتمالاً چندان آرامش بخش نخواهد بود.) هر چه فرکانس بیشتر باشد، میزان داده ارسالی در هر ثانیه بیشتر است.

نصب کارت شبکه وای فای روی سرور اچ پی

دو فرکانس Wi-Fi به چندین کانال تقسیم می شوند تا از ترافیک زیاد و تداخل جلوگیری شود. وقتی نوبت به اشتراک گذاری داده ها در این کانال ها می رسد، خوب، در آن زمان است که جادویی - علم کامپیوتر - اتفاق می افتد. اولین مرحله در فرآیند توسط شما (کاربر) آغاز می شود.

هنگامی که در دستگاه خود به اینترنت دسترسی پیدا می کنید، اطلاعات درخواستی شما را به کد باینری، زبان رایانه ها، تبدیل می کند. هر کاری که کامپیوترها انجام می دهند مبتنی بر کدهای باینری است، مجموعه ای از 1 و 0.

وقتی روی این مقاله کلیک می کنید، درخواست شما به یک دسته از 1 و 0 تبدیل می شود. اگر از Wi-Fi استفاده می کنید، این 1 ها و 0 ها توسط تراشه Wi-Fi تعبیه شده در دستگاه شما به فرکانس های موج تبدیل می شوند. فرکانس ها از طریق کانال های رادیویی که قبلاً ذکر شد حرکت می کنند و توسط روتر Wi-Fi که دستگاه شما به آن متصل است دریافت می شود.

سپس روتر فرکانس ها را دوباره به کد باینری تبدیل می کند و کد را به ترافیک اینترنتی درخواستی شما ترجمه می کند و روتر آن داده ها را از طریق کابل اینترنت سیم کشی شده دریافت می کند. این فرآیند تا زمانی که این مقاله یا هر چیزی که به اینترنت نیاز دارد را بارگیری نکنید تکرار می شود.

تبدیل کارت شبکه اوی فای در سرور hp

همه اینها با سرعت باورنکردنی سریع اتفاق می افتد. اکثر روترها با سرعت 54 مگابیت در ثانیه کار می کنند، به این معنی که وقتی چنین روترهایی داده های باینری را ترجمه و ارسال می کنند، 54 میلیون 1 و 0 در یک ثانیه دریافت یا ارسال می شود. خرید سرور