نماد اعتماد

فشار سنج اچ پی

خرید و فروش و قیمت و مشخصات فشار سنج دیجیتالی جدید اچ پی

این فاشر سنج ا با اتضال به سرور اچ پی مرکزی تمام اطلات شما را ذخیر می کنند و هرگاه اطلاعتی با سری اطلاعت قبلی نداخلی داشته باشد اعلام می گنند سرور های اچ پی ای با هارد های پر سرعت خود این تفاون ها را ثبت و به ادمین شبکه اطلاع میدهد.

مانیتور تضمین سلامت خانه مقرون به صرفه را ارائه می دهد

در اینجا در مورد فشارسنج های جدید اچی پی که می تواند بسیار کمک شما باشد ضحبت مکنیم.

فشارسنج SevaCare با بازو - بررسی محصول
 مانیتور کاف بازویی فشار خون SevaCare توسط Monoprice بیش از چیزی که ممکن است با یک محصول مراقبت بهداشتی خانگی معمولی انتظار داشته باشید ارائه می دهد. قیمت آن باعث می شود که مراقبت های منظم از سلامت قلب شما مقرون به صرفه و کارآمد باشد.

ممکن است یک ساعت هوشمند داشته باشید که فشار خون و ضربان نبض شما را بررسی می کند. شاید شما یک مانیتور فشار خون مچ دستی (BP) قابل حمل جیبی را به جای کاف بازویی که به واحد نمایشگر آن متصل است ترجیح دهید. اما آیا این دستگاه‌ها همچنین به شما هشدار می‌دهند که بالقوه مرگبار ضربان قلب و حرکات بدن نامنظم است؟

با قیمت 27.99 دلار، یک مانیتور بازو با کاربری ساده مجهز به فناوری باد کردن خودکار هوشمند 360 درجه دریافت می کنید که به کاهش خطاهای اندازه گیری کمک می کند. واحد اندازه گیری با فشار دادن یک دکمه شروع و متوقف می شود.

وزن این دستگاه مونوپریس 8.35 اونس است و برای استفاده در منزل، محل کار و مسافرت مناسب است. در هر مکانی راحت است زیرا برای اندازه گیری فشار خون به صورت دستی نیازی به گوشی پزشکی نیست. کاف بازو به طور خودکار باد و خالی می شود.

ویژگی های با کیفیت بالا
مانیتور سبک وزن دارای یک صفحه نمایش LED 3 اینچ در 2 اینچ است که تا 99 اندازه گیری را برای دو کاربر نشان می دهد - بنابراین می توانید تا 198 جلسه را ردیابی کنید.

هر رکورد با یک مهر زمان ثبت می شود. می توانید سه قرائت آخر را برای داده های تاریخی مرور کنید و تغییرات فشار خون و ضربان قلب را مشاهده کنید.

مانیتور فشار خون SevaCare

این دستگاه دارای تاییدیه سازمان بهداشت جهانی (WHO) برای دقت خوانش فشار خون است. دارای حسگرهایی است که به شما در مورد حرکات بدن که ممکن است بر نتایج تأثیر بگذارد هشدار می دهند. گواهی سلامت همچنین دقت سنسور ضربان قلب نامنظم (IHB) را تضمین می کند.

برای اطمینان بیشتر از خوانش دقیق، مانیتور فشار خون SevaCare دارای ویژگی های حفاظتی در برابر فشار بیش از حد و کم مصرف است که به طور خودکار دستگاه را خاموش می کند.

این شامل یک کاف بازوی قابل تنظیم با چسب محکم، مواد با کیفیت بالا و ضد گرد و غبار است. این طراحی پشتیبانی 360 درجه را در اطراف بازو فراهم می کند و برای قرار دادن بازوهایی از 8.7 تا 12.6 اینچ تنظیم می شود.

فراتر از ترجیح شخصی

من در طول سال ها از انواع فشار سنج استفاده کرده ام. توانایی ردیابی فشار خون و ضربان قلب اغلب در هنگام مراقبت از بستگان بزرگتر و جوانان علاوه بر خود ضروری است.

فشار خون بالا خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را دو برابر می کند و یک عامل خطر مهم است که منجر به سکته مغزی، حمله قلبی و سایر مشکلات می شود. بر اساس هشدارهای پزشکی، ممکن است منجر به کوری، نارسایی کلیه و انسداد شریانی در پاها شود.

با این حال، آزمایش این مانیتور فشار خون SevaCare باعث شد مفهوم کلی قابلیت اطمینان محصول را زیر سوال ببرم. من به طور منظم فشار خون، ضربان نبض و سایر عملکردهای مفید برای قلب خود را در حالی که درگیر انواع فعالیت‌های روزمره هستم، ردیابی می‌کنم.

قیمت یک مانیتور فشار خون سرور اچ پی 

من اغلب خوانش‌ها را بین مانیتور BP به سبک مچ و ویژگی‌های ردیابی سلامت ساعت هوشمندم مقایسه می‌کنم. در این فرآیند، متوجه شدم که نتایج اندازه‌گیری در مطب‌های پزشکی و اورژانس‌هایی که من بیمار بودم، متفاوت است. بسته به اینکه از کاف بازو با گوشی پزشکی استفاده شده باشد یا کاف به صفحه نمایش تله متری متصل شده باشد، تعداد BP و نبض به طور قابل توجهی متفاوت بود.

هیچ دو نوع دستگاهی نتایج یکسانی تولید نکرد. با این حال، گزارش های پزشکی متعدد منتشر شده نشان می دهد که کاف بازو با روش گوشی پزشکی نتایج دقیق تری را برای BP ارائه می دهد.

آن موقعیت‌ها باعث شد که به دو سوال اساسی فکر کنم. آیا مهم است که از چه نوع فشارسنج استفاده کنم؟ آیا مانیتور BP SevaCare انتخاب بهتری است؟

تناسب مناسب ضروری است
زمانی که برای اولین بار از محصول SevaCare استفاده کردم، فشار خون و ضربان قلبم بسیار بالاتر از نتایج مانیتور BP مچ دست و ساعت هوشمندم بود که پایین‌ترین در بین این سه عدد بود.

کارآزمایی‌های مکرر با مانیتور SevaCare در طول سه روز، BP و تعداد نبض کمتری را نشان داد. اما آنها هنوز بالاتر از چیزی بودند که دستگاه های خودم نشان می داد.

آزمایش در طول جلسات کاری چند ساعته در رایانه من در مقابل خواندن خواندن در حالی که مشغول فعالیت‌های آرامش‌بخش‌تر بودم، باعث تفاوت در نتایج شد. قرائت سیستولیک من (فشار پمپاژ خون از طریق شریان ها هنگام ضربان قلب) به دستگاه کاف مچ دست نزدیکتر بود. همین نتیجه برای خواندن دیاستولیک من (فشار خون در شریان‌های قلب «در حال استراحت» بین ضربان‌ها) دنبال شد.

در پایان روز سوم مقایسه BP و خوانش پالس از سه دستگاه، نتایج بسیار خوشایندی با محصول SevaCare داشتم. در حالی که نتایج هر سه دستگاه به خوبی در محدوده ایمن قلبی قرار داشتند، مانیتور BP SevaCare چهار عدد کمتر از مانیتور مچ دست من برای سیستولیک و دیاستولی بود.

ج قرائت تعداد نبض با یک عدد متفاوت بود و SevaCare بالاترین عدد بود.

اندازه گیری تفاوت ها

انجمن قلب آمریکا دستورالعمل هایی را برای پایش فشار خون منتشر می کند. سایر اسناد الزامات اندازه ایده آل برای دستگاه های نظارتی را شرح می دهد. انجمن قلب مانیتورهای بازو را نسبت به انواع دیگر دستگاه ها توصیه می کند.


همه ابعاد کاف یکسان یا مناسب نیستند. به عنوان مثال، اگر کاف خیلی کوچک یا خیلی بزرگ باشد، خطاهای اندازه گیری ممکن است رخ دهد. عدم دقت در دستگاه‌های خودکار که از نظر دقت آزمایش نشده‌اند، بیشتر با خطاهای BP سیستولیک هستند.

به طور کلی، توصیه‌ها پیشنهاد می‌کنند که کافی انتخاب کنید که دو سوم فاصله بین آرنج و شانه را پوشش دهد. اندازه کاف معمولاً حداقل در سه گزینه وجود دارد - بزرگسالان بزرگ، بزرگسالان معمولی و کودکان.

خط پایین
مانیتور SevaCare که من استفاده کردم دارای برچسب Medium است و طول قابل تنظیم 8.6 اینچ تا 12.5 اینچ را مشخص می کند. بسته حاوی فشارسنج، یک کاف با لوله اتصال، یک دفترچه راهنمای دستورالعمل، و یک کیسه حمل بود.

دفترچه راهنمای کاربر چند تا شده دارای چاپ خاکستری ریز است که خواندن آن دشوار است. دفترچه راهنما به صورت آنلاین به صورت PDF در دسترس است.

مانیتور توسط چهار باتری AA (شامل نمی شود) تغذیه می شود. مانیتور خاکستری دو رنگ دارای درگاهی برای منبع تغذیه DC است، اما هیچ یک در آن گنجانده نشده است. صفحه وب محصول در زمان انتشار هیچ گزینه ای برای خرید منبع تغذیه خارجی نداشت.

من تمایل دارم به خوانش‌های مانیتور BP دارای گواهی پزشکی SevaCare روی دو دستگاه دیگرم اعتماد کنم. من آن را بهترین راه برای نظارت بر سلامتی خود می دانم. به گفته دکتر من، هنگام مقایسه دقت دستگاه های BP مشابه، تا زمانی که قرائت سیستولیک و دیاستولیک در 10 نقطه از یکدیگر قرار می گیرند، نتایج هر دو معتبر است.

  یادداشت ویرایشگر: تصاویر SevaCare که در این مقاله ارائه شده است به Monoprice اعتبار داده شده است.

سلب مسئولیت: این وب سایت توصیه های پزشکی ارائه نمی کند
اطلاعات ارائه شده در این مقاله فقط برای مقاصد اطلاعاتی عمومی است. این به عنوان توصیه پزشکی یا جایگزینی برای مشاوره پزشکی حرفه ای، تشخیص یا درمان در نظر گرفته نشده است. در مورد هر گونه سؤالی که ممکن است در مورد یک وضعیت پزشکی داشته باشید، همیشه از پزشک خود یا سایر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی واجد شرایط کمک بگیرید.

هرگز توصیه های پزشکی حرفه ای را نادیده نگیرید یا به دلیل مطالبی که در این مقاله خوانده اید، درخواست آن را به تاخیر نیندازید. هر دستگاه اندازه گیری فشار خون یا سایر تجهیزات پزشکی باید با مشورت یک متخصص مراقبت های بهداشتی واجد شرایط استفاده شود.