نماد اعتماد

گرانترین سرور

گرانترین سرور

بهتر هست ملاک شام برای خرید سرور های اچ ی کانفگی هایی باشد که به درد سیستم شمامیخورد و می توانید بو سیله انها بهترین کارایی درشرکت داشته باشید.

لیست گران ترین سرور هایی که میتوانید خریداری کنید ؟

گران ترین سرور بستگی به این دارد که شما چقدر کانفیگ سنگینی روی این سرور های نصب و پیاده سازی می کنید خرید سرور های گران قیمت همیشه خوب نیست ولی خوب بسیاری از دوستان فک میکنند که هر چقدر سرور گران تری خریداری کننید انهقدر می توانند پردازش های بهتری روی سرور داشته باشند.

خرید سرور های گران قیمت بسته به هاردهایی که روی سرور نصب می شود و تعداد پردازنده سرور  هایی که روی سرور نصب می شود دارد و می توان گفت هر چقدر رم سرور بیشتر باشد قدرت سرور نیز بیشتر می شود.

رم های گران قیمت و سرور گران قیمت 

هر چقدر رم سرور اچ پی روی سرور اچ پی نصب کنید همان قدر قیمت سرور افزایش پیدا میکند رم بالا برای سرور مثل هوش بالا برای سرور میباشد در تهیه رم دقت کنید که رم یکی از بهترین و مناسب ترین چیزیهایی هست که برای سرور های اچ پی باید خریدارینکید و تاثیر مستقمی در قیمت سرور اچ پی دارد و می توان گفت سرور های گران قیمت دارای رم های زیاد تر ی هستند.

هارد و تاثیر ان بر قیمت سرور

بسته به تعداد هارد اچ پی یا اس اس دی اچ پی که روی سرور نصب میکنید و ممکن هست این هاردها برند های دیگهری نیز باشد به شدت بر روی قیمت سرور اچ پی تاثیر می گزارد خرید هارد سرور اچ پی یکی از بهترین و مفید ترین کارهای بر روی سرور های hp میباشد قیمت سرور اچ پی وابسنگی مستفیمی به هارد نصب شده روی سرور دارد.

پاور و تاصیز ان برا قیمت سرور اچ پی 

پاور سرور تاثیر انچنانی ر وی قیمت سرور ندارد و بنظرم من شما تا میتوانید باتید پاورهای قوی برای سرور های اچ پی ای خریداری کنید.

تعداد پردازند ههای نصب شده روی سرور و ارزشمندی قیمت سرور

یکی دیگه از موارد که روی گران قیمت بودن سرور اچ پی تاصیر دارد تعداد و نوع پردازنده های سرور اچ پی هست که روی سرور نصب می شود و میتوان گفت هر چقدر تعداد و قیمت پردازنده سرور بالاتر باشد هزینه و قیمت سرور نیز بسیار بالا می رود.

خرید سرور گران قیمت 

در هر شراطی سرور گران قیمت نخرید نگویید پول بیشتری دادن برابر هست با سرور خوب خریدن همه شرایط بستگی دارد به اینکه چه سرور برای شما مناسب هست و بهترین کانفیگ برای سرور و کار شما چه سرور میباشد.

 

چرا نباید سرور گران قیمت همیشه خرید

دلیلی برای خریدن سرور گران قیمت وجود ندارد شما بسته به کار و کانفیگی که کارشناس سخت افزارر به شما گفته اند باید بهترین سرور را برای خرید خود انتخاب کنید.