نماد اعتماد

راهنمای خرید سرور اچ پی

راهنمای خرید سرور HPE در ایران

  • چه شرایطی را برای  سرور اچ پی مناسب باید در نظر بگیریم؟
  • ایا خرید سرور اچ پی گران قیمت مشکل ما را حل  میکند؟
  • انتخاب سرور اچ پی به چه معیارهایی بستگی دارد؟
  • چگونه سرور مناسب برای کسب و کار خود را انتخاب کنید؟

راهنمای خرید سرور

راهنمای خرید سرور آیا تا بحال به این فکر کردید که دنیای بدون محصولات hp چه شکلی می بود،اگر پرینترهای اچ پی نبود و نسل گذشته معلم ها سوالات امتحانی را برایتان می خواندند و شما مجبور بودید صورت سوالها را مثل املا بنویسید چه روزهای بدون محصولات اچ پی دردناک بود‌.

خرید سرور اچ پی ،پرینتر اچ پی،مانیتور و کیس های پی سی اچ پی

با ما همراه باشید در این مقاله زیبا و وجالب می خواهیم در مورد برند اچپی و تولیدات شرکت اچ پی و خرید سرور اچ پی صحبت کنیم، خرید سرور hp یکی از موارد مهم هست که باید مدنظر داشته باشید در خرید سرور نکات بسیار مهمی را باید در نظر بگیرید مثلا خرید پردازنده سرور اچپی یک نکته ی بسیار مهمی هست ما در این دسته بندی پردازنده سرور اچپی توضیحات بسیاری در مورد خرید سی پی یو سرور داده ایم.

راهنمای خرید hp

سرور ها هسته اصلی زیرساخت فناوری اطلاعات هر شرکتی هستند و انتخاب سرور های مناسب برای یک تجارت می تواند یک تجربه پیچیده باشد. تصمیمات اشتباه می تواند منجر به خرید تجهیزات فناوری اطلاعات شود که برای هدف مناسب نیستند، یا سرورهایی که برای نیازهای واقعی کسب و کار بسیار قدرتمند هستند و در نهایت باعث اتلاف وقت و هزینه می شود.

مخصوصاً برای مشاغل کوچکتر یا در حال گسترش، با وجود انواع سرور ها، مؤلفه‌ ها و گزینه‌های شبکه‌ای بسیار دلهره‌آور به نظر می‌رسد. اما با پشتیبانی و اطلاعات مناسب، راه هایی برای هموارسازی روند وجود دارد. هنگام ایجاد یا گسترش زیرساخت فناوری اطلاعات، برخی از عناصر کلیدی وجود دارد که می توانید ابتدا در نظر بگیرید که به شما امکان می دهد بهترین گزینه ها را برای نیازهای تجاری خود انتخاب کنید.

این سوال که برند اچ پی درایران چقدر جا افتازه هست که اینهمه طرفدار دارد و همه کسانی که محصولات برند hp ،را خریداری می‌کنند چگونه به این حس اعتماد خرید اچ پی رسیده اند برندهای مختلفی محصولات مخالفی تولید می‌کنند ولی کمتری برند ی در صنابع رايانه اي داریم که اینهمه مجصول با کیفیت داشته باشد و در تمام تولیدات خود یک باشد،در راهنمای خرید اچ پی ما در مرود برند اچ پی و محصولات hp صحبت خواهیم کرد.

ما در راهنمای خرید hp این برند و محصولاتی را که نیاز به دانه‌هایی دارد ابا شما مرور خواهیم کرد،در راهنمای خرید hp به بررسی محصولات hp خواهیم پرداخت. قیمت سرور اچپی در راهنمای خرید hp ما به بررسی یک یک محصولات شرکت اچ پی خواهیم پرداخت مدنظرتان باشد که ما در اینجا همهمحصولات شرکت اچ چی و اچ پی ای را با نام،  hp معرفی مکنیم.راهنمای خرید اچ پی یک فرصت کوتاه برلی شما خواهد بود.

راهنمای سرور hp

در یکی از بخش های این مقاله ما یک راهنماسرور اچپی به عنوان پرفروش ترین محصول کمپانی hp نیز خواهیم داشت،راهنمای سرور hp ,شما را کمک خواهد کرد نیازمندی های خود در خرید سرور اچ پی و قیمت قطعات سرور اچ پی را با همدیگر مقایسه کنید و بهترین مدل سرور اچ چی را انتخاب کنید،راهنمای سرور hp حاصل سالها تجربه و کار تیم فنی ماهان شبکه ایرانبانایرانیان میباشد .

در سالهای گزشته ما دفترچه راهنمایی برای خرید سرور اچ پی داشتیم که با مبلغ ۲۰۰هزار تومان برای مشتری ها فروخته می شد اما هم اکنون با توجه به سیاست‌های جدید شرکت راهنمای خرید سرور بصورت رابگان قابل دانلود هست. جامعه ای و دورانی زندگی می‌کنیم که خرید سرور وداشتن یک کسب و کار بدون سرور امکان پذیر نيست سرور ها یکی از قوی ترین و واجب ترین اجزای یک سازمان یک شرکت و حتی یک آفیس کوچک میباشد.

تمام واحد ICT که در تمام شرکت‌ها و سازمان ها تاسیس می شوند برای پیاده سازی و داشتن یک شیکه پایدار و قدرتمند هست و سرور ها نیز یکی از اجزای اساسی این سیستم ها هستند،این شبکه و سرور آنقدر مهم هستند که کورس های دانشگاهی ویژه فقط فقط برای این رشته ایجاد شده هست.

خرید سرور فیزیکی یا خرید سرور مجازی ؟در مورد خرید سرور اچ پی باید دو مطلب بسیار مهم را بدانیم.اول اینکه ایا ما باید سرور مجازی خریداری کنیم یا سرور فیزیکی و تفاوت این دو سرور در چیست؟ایا برای یک کسب و کاری که هر روز در حال پیشرفت هست و امروز اگر 20 مشتری انلاین دارد فردا ممکن هست تا 200 نفر مشتری انلاین داشته یاشد بهتر هست برای  خرید سرور به سمت سرورهای فیزیکی جرکت کتیم یا سرور های اجاره ای یا سرور های هاستینگ؟ 

راهنمایی و اموزش خرید سرور hp در مورد خرید سرور اچ پی همانطور که میدانید باید بررسی دقیق روی خرید سرور hp داشته باشید.در مورد خرید سرور اچ پی در این مقاله نکات بسیار زیادی صحبت شده هست که هر کدام از این موارد حاوی یک نکته مهم و بسیار حیاتی در مورد خرید سرور hp هست.

خرید سرور اچپی بسیار مهم میباشد در مورد خرید سرور و انتخاب برند مناسب برای خرید سرور باید نکات بسیار مهمی را مد نظر داشته باشید.خرید سرور hp میتوناید از لینکهای مهمی که در سایت مه هست دیدن کنید.

راهنمای خرید سرور اچ پی برای هاستینگ

همانطور که می دانید خرید سرور یک کار بسیار پر هزینه و تخصصی می باشد در این مطلب ما شما را با راهنمای خرید سرور در سال ۲۰۲۲ آشنا خواهیم کرد و در این مقاله آخرین کانفیگ ها و پروسه های مهم در خرید سرور اچ پی را بیان می کنیم.

راهنمای خرید سرور در سال ۲۰۲۱
خرید سرور یک کار بسیار پر دلهره هست زیرا با خرید سرور به سمت اتوماسیون تمام کارهای یک سازمان یا یک شرکت جرکت می کنید و می توان گفت که دیگر هیج اخبتاری انجنانی از خود نخواهید داشت خرید سرور یک امر بدیعی هست و نمی توانید از ان فرار کنید ولی با خرید سرور و عادت کردن به سرویس های سرور ترک کردن و کنار گزاشتن سرور نیز یک امر غیر ممکن هست.

یک جورهایی به سرور معتاد می شوید.

خرید سرور

خرید سرور اچ پی و آنچه باید بدانید؟برای خرید سرور می توانید مفاهیم زیر را که بسیار مهم هست در نظر بگیرید که ایا بین انتخاب سرور فیزیکی و سرور مجازی و سرور هاست کدام را انتخاب کنید>»

  1. سرور اختصاصی مجهز به تمام امكانات عمومي نظیر امنیت فیزیکی و دسترسی اسان در هر زمانی که می خواهید
  2. می دانید که سرور تان کجاست در دفتر کارتان یا دیتاسنتر
  3. بهره مندی از سیستم برق پشتیبان مستقل در دیتاسنتر اگر مستقر کنید
  4. بهره مندی از سیستم پیشگیری از آتش‌سوزي و تهويه مركزي که همه این امتیازها بسته به دیتاسنتری که در ان سرور خود را گزاشته اید موجود هست
  5. امکان دسترسی کامل به سرور مربوطه البته باید زمان دیتاسنتر رو قبلا رزرو کنید.
  6. مورد استفاده سازمان‌هاي بزرگ چه خصوصي و چه دولتي که زیاد مهم نیست.
  7. مورد استفاده جهت بهره برداری از فضاي وب بسيار زياد، پهناي باند و ترافيك ماهانه خيلي زياد
  8. پشتیبان گیری دایم از اطلاعات و داده ها هر لجظه که دوست دارید می توانید دستور بگ اپ گیری از سرور را بدهید.
  9. برقراری ارتباطات متنوع در نقاط مختلف جغرافیایی البته اینترنت بسیار مهم هست
  10. امکان پیکربندی سرور با دسترسی root، یا Administrator جهت نصب و تغییر برنامه های خود
  11. تفکیک فیزیکی کامل سرور از دیگر مشتریان و حس امنیت بالاتر
  12. بهره مندی از منابع اختصاصی فیزیکی کاملا مجزا بدون تاثیر گذاری دیگران
  13. اما سرور فیزیکی هزینه خرید بالایی دارد .
  14. شما باید تمام هزینه های دیتا سنتر رو بصورت سالانه و نقدی پرداخت کنید.
  15. هزینه خرید ای پی مجزا اگر در دیتا سنتر می خواهید نصب کنید .
  16. خلاصه سرور فیزیکی مشتری اول و اخرش خودتون هستد
  17. اگر زمانی نیاز به استفاده نداشتید باید خاموش کنید و لی در مجازی میتوانید قرداد رو تمدید نکنید.

مزایا، کاربردها و ویژگیهای بهره برداری از سرور اختصاصی اما بصورت مجازیبشرح زیر بوده:

  1. سرور اختصاصي مستقل با دسترسي سطح بالا که بر روي يک سرور فيزيکي قرار مي گيرد.
  2. در این نوع سرور منابع سرور ز قبيل پردازنده، حافظه اصلي، فضاي ديسک سخت، پهناي باند و… بر روی یک سرور فیزیکی قرار دارد که دیگر سرورها هم از همان منابع به اشتراک استفاده می کنند.
  3. هر VPS سرویس ها و سیستم عامل های مجزای خود را دارا بوده البته زیاد هم جالب نیست.
  4. هزینه بسیار پائینتر از سرور اختصاصی فیزیکی  بلی و قرارداد ماهانه هر وقت خاستید کنسل کنید.
  5. از دید کاربر تفاوتی بین خدمات گیری از طرف هر دو مدل سرور مشاهده نشده ولی اینطوری هم نیست کیفیت سرورفیزیکی بالاتر هست.
  6. هر وقت خاستید بروید سرور را بزنید زیر بغلتان رو بیاورید خانه
  7. بهره گیری از ساز و کارهای پشتیبان گیری، مدیریت پذیری و ... هر نرم افزاری می خواهید بروید نصب کنید.
  8. خرید سرور فیزیکی اینده دار هست
  9. بهره گیری از منابع سخت افزاری بیشتر در صورت خالی بودن ظرفیت های سرور فیزیکی موجود که انعطاف پذیری بیشتر را فراهم می کند.
یکی از اساسی ترین اهداف ما در ماهان شبکه ایرانیان مشاوره خرید سرور و راهنمایی خرید سرور اچ پی میباشد،با توجه به رشد بیش از افزون صنایع ای تی ،قطعات کامپیوتری و خدمات شبکه ای پیاده سازی یک شبکه خوب وپایدار مستلزم داشتن یک مشاور خرید سرور و راهنمای خرید سرور مناسب هست،زیر ساخت هر سازمان یک اصل پیچیده و بسیار حساس در ساختار داخلی آن سازمان میباشد و کارشناسان و مسئولین ای تی به تنهایی نمی‌توانند مستقل و به تنهایی در مورد خرید سرور و خرید سوئیچ یا خرید تجهیزات سرور و سیسکو به تنهایی تصمیم گیری کنند برای همین عت واحد مشاوره خرید سرور اچ پی در ماهان شبکه ایرانیان برای مشاوره و راهنمایی شما عزیزان و مشاوره دادن برای شما کارشناسان ای تی آماده هر گونه راهنمایی و کمک به شما عزیزان میباشد.

مشاوره خرید سرور اچ پی

تیم مشاوره ما در تمام قسمتها چه زیر ساخت و چه ای تی یا پشتیبانی اماده ا ائه هر گونه مشاوره خرید و یا نصب یا پیاده سازی تمام قطعات سرور اچ پی هستند.

مشاوره خرید سرور

برای انتخاب بهترین سرور اچ پی ای همکاران ما در واحد مشاوره خرید سرور در خدمت شما هستند تا بهترین مشاوره خرید را برای شما انجام بدهند آنها با شنیدن صحبت های شما و نیازمندی ها شما و درخاست های شما و نیازسنجی نیازمندی های اولیه شما سعی در ارائه بهترین راهکار برای شما را دارند.

مشاوره خريد سرور اچ پی در ماهان شبکه ایرانیان توسط چندین نفر از اساتید و با تجربه های این کار انجام می پذیرد  ما سالهاست مشاوره خرید سرور hp خیلی از مشتریان خود را بر عهده داریم.

  • در انتخاب نوع سرور ومدل سرور خود بسیار دقت کنید
  • انواع سرور رو بررسی کنید
  • از شرکت های ارائه دهنده ی سرور سوال کنید
  • مزایا و معایب انواع سرور رو بررسی کنید
  • هزینه خرید سرور و محل نگهداری سرور دو موضوع بسیار مهم هست
  • انواع سرور خرید سرور مجازی یا خرید سرور فیزیکی
  • در ابنترنت به دنبال هر دو شرکت ارائه دهنده هم سرور مجازی هم سرور فیزیکی بگیریدبا شرکت های مختلف صحبت کنید
  • مزایایسرور مجازی را در مقابل مزایای سرور فیزیکی قرار بدهید
  • معایب هر دو سرور چه مجازی و چه سرور فیزیکی را از شرکت‌های مختلف بپرسید
  • کسانی که قبلا سابقه استفاده از این دو مدل سرور را دارند مشاوره بگیرید
  • از شرکت های هم رده خود کمک بگیرید
  • از هم صنفی یا شرکت های که در حد و اندازه شما هستند سوال کنید
  • هزینه های نگهداری سرور مجا،ی در دیتاینتر یا شرکت شما
  • آیا کرایه کردن سرور چه مزایای دراد
  • اینها همه سوالاتی هست که باید برای خرید یک سرور به آنها پاسخ دهید
انواع مدل سرور

۱.سرور فیزیکی

۲.سرور مجازی

انواع سرور مجازی

۱.سرور مجازی مشترک

۲.سرور مجازی اختصاصی

مزایا و معایب سرور های مجازی

در ابنجا در مورد مزایای سرور مجازی و معایب آن صحبت مکنیم

مزایای سرور مجازی

معایب سرور مجازی

خرید سرور فیزیکی

انواع برند سرور فیزیکی
  1. سرور اچ پی
  2. سرور dell
  3. سرور ایسوز
  4. سرور سیسکو
  5. سرور هواوی
  6. سرور سونی
چگونه سرور اچ پی مناسب خرید کنیم ؟
علاوه بر این، خطر حمله سایبری به طور تصاعدی افزایش می یابد. مهم ترین نکته ایکه باید در نظر بگیرید حملات سایبری هست خرید سرور برای سیستم ای پی فون  و پیاده سازی سیستم ای پی فون یکی از بزرگترین چالش های حملات سایبری میباشد  با افزایش تعداد هکرها با هر موجی از حملات پیچیده، محافظت از نرم افزارها و شبکه ها دیگر وجود ندارد کافی. امنیت باید رویکردی 360 درجه داشته باشد، یک دیدگاه جامع که با آن شروع می شود هر چیزی که به سرور می رود، صفر تا صد را باید بررسی کنید عدم دقت در پیاده سازی یک سیستم سروری ای پی فون ممکن هست تا میلیارد ها به شرکت شما ضرر و زیان بزند. 
راهنمای خرید سرور HPE این واقعیت ترکیبی نیازمند یک رویکرد جدید، یک رویکرد نرم‌افزاری منعطف، ساختن است بر مبنای هوشی که با سرور شروع می شود. HPE ProLiant هوشمند است پایه ای برای ابر هیبریدی که اتوماسیون، امنیت و بهینه سازی بی نظیری را ارائه می دهدکه روش کار و زندگی مردم را بهبود می بخشد. لطفا این مفاهیم رو دست کم نگیرید هزینه ارزان گزاشتن پیامد های سخت تر و سنگین تری هم خواهد داشت.

بهینه‌سازی: هوش بنیادی HPE ProLiant فناوری اطلاعات را با بینش تبدیل می‌کند بهینه سازی پیکربندی ها، قرار دادن حجم کار، و مدل های هزینه، ایجاد چابکی سرمایه گذاری برای نتایج بهتر را سریعتر ارائه می دهد.

امنیت: HPE ProLiant که در هسته خود ایمن است، یک نمای 360 درجه هوشمند برای امنیت که از زنجیره تامین تولید شروع می شود و با یک سیستم کاملا حفاظت شده به پایان می رسد از کار انداختن هیچ قطعه ای در این سیستم بدون پاسخ و بدون پیشگویی نخواهد بود.

اتوماسیون: هوش تعبیه شده در هرسرور  HPE ProLiant ساده و خودکار می باشد و وظایف مدیریتی موجود منجر به ایجاد یک پایه محکم برای یک پلت فرم ابری ترکیبی باز با ترکیب پذیری فعال می شود.

چگونه یک سرور اچ پی خوب برای سازمان خود انتخاب کنیم؟

به دنبال راهی سریع، بی نقص و آسان برای پیکربندی سرورهای HPE هستید؟

در این مقاله که با گذشت زمان سعی در کامل کردن ان خواهم کرد تمام تلاش خود را خواهم کرد که یک مقاله خوب برای شما دوستداران سرور های اچ ای تکمیل کنم تا به وسیله اون بتونید بزرگترین مشکل سازمان های کوچکو بزرگ در انتخاب کردن سرور مناسب برای کسب و کار خودشان را حل کنید،من صادق قنبری بعد از 16 سال کار سرور تصمیم گرفتم کلیه تجربیات خود درمورد انتخاب سرور اچ پی را در این مقاله برای شما پیاده سازی کنم.

بنابراین اگر  شما تصمیم گرفته اید که یک سرور برای کسب و کار کوچک شما مناسب است و سروری را انتخاب کرده اید که بهترین نیازهای سازمان شما را برآورده می کند. من در این مقاله سعی مکنم یک پاسخ خوب و قاطع و جوابگو برای شما داشته باشم.

حالا چی؟ با HP نه تنها از مزایای استفاده از فناوری سرور HP بهره مند می شوید، بلکه با خدمات و فروشندگان HP Care Pack نیز می توانید از مزیت اضافی راه اندازی محلی و پشتیبانی فنی برای سرور و سیستم های ذخیره سازی HP خود بهره مند شوید.

این پاسخ سوال چه برندی از سرور را که در ایران انتخاب کنم؟ دارای پشتیبانی و موجود بودن قطعات در کشور باشد؟

برای پیکربندی سرور HPE ما کمک شما خواهیم بود . ابزار ما شما را قادر می سازد تا با توجه به بودجه خود، سرورها و اجزای مختلف بازسازی شده را آزمایش کنید و بهترین راه حل سرور را برای نیازهای خاص IT خود کشف کنید.

یعنی باخرید سرور اچ پی خدمات HP Care Pack را نیز دریافت مکنید  و  اینگونه خطرات خرابی سرور را با سطوح پشتیبانی از ابتدایی تا حیاتی کاهش می دهید.

آنها تمام محصولات فناوری اطلاعاتی را که کسب و کار کوچک شما به آنها متکی است پوشش می دهند انها منظور شرکت های معتبر فروشنده سرور های اچ پی ای در ایران هستند : سرورها، ذخیره سازی، شبکه، رایانه های رومیزی، محاسبات تلفن همراه، چاپ و تصویربرداری، و نرم افزار. به طور خلاصه، HP Care Pack Services شما را قادر می‌سازد تا روی کسب‌وکار خود تمرکز کنید و نگران فناوری‌ای نباشید که به حفظ آن کمک می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های راه اندازی و پشتیبانی HP، برای جزئیات بیشتر به وب سایت سرور  اچ پی  مراجعه کنید.

چگونه سرور مناسب برای کسب و کار خود را انتخاب کنید؟

فناوری اطلاعات مدرن شامل سرور و شبکه و کابل و فایروال  هسته اصلی تجارت امروزی است و به ایجاد ارزش و تجربیات جدید کمک می کند در دنیایی که تقریباً همه و همه داده‌ها را تولید و به اشتراک می‌گذارند.

چه داخل یا خارج از محل کار ؛ بدون فلز، مجازی سازی یا ظروف؛ در یک ابر عمومی یا خصوصی، فناوری اطلاعات مدرن باید طیف کاملی از امکانات ابر ترکیبی را درک کند .

استقرار منابع سریعتر از هر زمان دیگری، استفاده از یک عملیات امن و مشترک مدلی برای برآورده کردن نیازهای فردی برنامه و کاربر و در عین حال حفظ دید و کنترل هزینه ها، امنیت و حاکمیت.

فناوری اطلاعات باید فعال باشد، تقاضاها  را پیش بینی کند، با انعطاف و ظرفیت آماده باشد نیازهای کسب و کار را در لحظه ها برآورده کنید، نه روزها یا هفته ها. این یعنی مانیتورینگ سرور ومدیریت باید ساده شود، استقرار و تأمین خودکار باید انجام شود آزاد برای تمرکز بر ابتکارات استراتژیک که ارزش واقعی ایجاد می کند.

ما سرور نمخریم که دوباره ساعت ها و روزها دگیر و منتظر برای یک گزارش ساده و معمولی باشیم سرور میخریم که در ان لحظه اگر نیازمند گزارش گیری باشیم بتوانیم از ان استفاده بکنیم.

چرا سرورهای HPE PROLIANT RACK و TOWER را انتخاب کنید؟

HPE متعهد به نوآوری، کیفیت و تجربه مشتری عالی است. رویکرد ما به برتری در نوآوری و کیفیت ما در سراسر چرخه عمر محصول، از ما القا می شود رویکرد مشتری اول برای طراحی، به انتخاب تامین کننده ما، کیفیت و مدیریت، به ماتولید در سطح جهانی و آزمایش دقیق محصول، به خدمات پشتیبانی جهانی ما، و
شبکه شرکای کانال با سرورهای رک و برج HPE ProLiant، می‌توانید یک رویکرد نرم‌افزاری منعطف را ارائه دهید که بر پایه هوش ساخته شده است که با سرور شروع می شود.

HPE ProLiant این است پایه محاسباتی هوشمند برای ابر هیبریدی، ارائه بهینه‌سازی حجم کار بی‌نظیر،امنیت و اتوماسیون، همه به عنوان یک سرویس زیرساخت ابری ترکیبی شما در دسترس است.


سرورهای رک و برج در این خانواده ها موجود هستند:

سه مدل کلا سرور اچ پی داریم که در راهنمایی برای خرید سرور اچ پی این سه مدل و  جاهایی که باید خرید شوند را با همدیگر بررسیم می کنیم.
• میکرو سرور  (HPE ProLiant MicroServer )HPE ProLiant
• HPE ProLiant ML
• HPE ProLiant DL

در حالی که هر سه خانواده برای مدیریت بارهای کاری متعدد طراحی شده اند، هر خانواده بهینه شده است برای موارد استفاده خاص که ما کمک میکنیم شما انتخاب کنید که کدام خانواده از سرور های اچ پی ای برای خرید شما بهترین گزینه میباشد .

پیشنهادات فروش بچه های شرکت ماهان شبکه ایرانیان برای راهنمای خرید سرور اچ پی  HPE SMB ProLiant که به طور خاص با در نظر گرفتن مشتریان ما توسعه یافته اند، رقابتی هستند و قیمت رقابتی ، موجود بودن در انبار، و مطابق با اکثر الگوهای خرید کسب و کارهای کوچک است.

اینها پیشنهادات SMB در منطقه به عنوان پیشنهادات خرید سریع HPE هوشمند (NA)، پیشنهادات با ارزش بالا در دسترس هستند (EMEA)، یا پیشنهادات خرید هوشمند/پیشنهادهای خرید هوشمند اکسپرس (APJ) برای    HPE ProLiant   سرورهای MicroServer، ML و DL. بخش کلیدی این مجموعه از پیشنهادات SMB ProLiant است
راه‌حل‌های کسب‌وکار کوچک HPE برای موارد استفاده از ابر هیبریدی ساخته شده است. ساختن استقرار سرور آسان و سریع، ما HPE Rapid Setup را ارائه می دهیم، یک ویژگی در HPE intelligent تدارکاتی که هر استقرار سرور جدید را از جمله راه‌اندازی HW RAID به یک فوریت تبدیل می‌کند با یک کلیک این یک فرآیند ساده و خودکار برای نصب سیستم سازگار است، راه‌اندازی و پیکربندی - 33.3 درصد نصب سریع‌تر را ارائه می‌کند.1
 از طریق HPE Rapid Setup
در مسیر، مشتریان همچنین می‌توانند درباره نحوه خرید ابر عمومی Azure و Office 365 بیاموزند
خدمات از خدمات HPE Pointnext.

 HPE ProLiant MicroServer

به صورت خیلی محدود وارد بازار ایران میشود الان هم که دارم این مقاله رو برای شما می نویسم نمیدونم که ایا میتونید تو بازار پیدا کنید یا نه؟ ولی فوق العاده مناسب برای محیط های کوچگ و به قول دوستان small میباشد .

فشرده، بی صدا و شیک، HPE ProLiant MicroServer به عنوان اولین راه حل ایده آل برای  کسب کار  های خرد. با عملکرد درست در اندازه ای  که استفاده و سرویس دهی آسان است، MicroServer به شما کمک می کند تا هزینه ها را کاهش دهید و در عین حال بهره وری و کارایی را بهبود ببخشید.

HPE ProLiant MicroServer Gen10 Plus دارای ویژگی های بیشتری است که SMB ها دوست دارند. و ما هم دوست داریم سروی کوچکتر با ویژگی های بیشتری تهیه کنیم .
  از پردازنده های Intel® Xeon® و Pentium®، HPE iLO 5 با ریشه سیلیکونی HPE پشتیبانی می کند.
اعتماد، HPE InfoSight، و در شکل بسیار کوچکتر  و سایز کم حجمم تری نسبت به نسل قبلی ارائه شده هست.

راهنمای خرید سرور اچ پی در ماهان شبکه ایرانیان

برای خرید سرور اچ پی در ماهان شبکه ایرانیان باید راهنمایی کامل در مورد قیمت سرور  خرید سرور کانفیگ سرور مورد نظر  و تمام قطعات سرور مورد نظر برای مشتریان عزیز توسظ کارشناسان فروش انجام پذیرد و مشتری نسبت به خرید اتچه که انجام می دهد توجیه باشد در مورد راهنمای خرید سرور اچ پی در اینجا می توانید کلیک کرده و مطالعه کنید ما سعی کرده ایم تمام انچه را که باید در مورد خرید سرور اچ پی بدانید برای شما تشریح کنیم .درمورد انواع سرور اچ پی می توان گفت تنوع بسیار بالایی از این سرورها در بازار ایران وجود ندارد و شما کلادر مورد سرور اچ پی بین دو مدل دی ال  و ام ال  که اولی سری سرور کتابی یا رک مونت هست و دومی سری کیس سرور اچ پی یا سری ام ال هست باید انتخاب کنید که با توجه به شرایط خارج از ایران محدودیت بسیار بالایی دارید.

 

راهنمای خرید سرور اچ پی

 

راهنمای خرید سرور hp در این قسمت سعی داریم در مورد خرید انواع قطعات سرور اچ پی با همدیگر صحبت کنیم تمام تلاش ما در اینجا هست که در مورد خرید سرور اجپی که قیمت بسیار بالایی دارد راهنمایی بسیار دقیقی برای شما دوستان انجام بدهیم تا در این مورد با مشکلات بیشتر بعد از خرید سرور HP روبرو نشوید امروره با توجه به پرداخت های بالایی صد میلیون تومان برای خرید سرور HP باید بسیار دقت کنید که این سرور کارایی لازم برای کسب و کار شما را داشته باشد .انتخاب بهترین و درست قيمت سرور hp موضوع بسیار مهمی که در خرید سرور HP باید مد نظر قرار دهید کیفیت کالایی که میخرید با قیمت سرور اچ پی مناسب ان هست امروز در بازار اچ پی ایران انواع کالاها برای سرور های HP موجود هست و شما نمیتوانید نسبت به این موضوع بی خیال باشید البته نیازمندی بازار به اتواع متفاوت کالا نیز میباشد ولی برای اینکه یک خرید متناسب و بهترین قیمت سرور HP   را داشته باشید باید نسبت به قطعات سرور HP اشنایی کامل داشته باشید وبتوانید در مورد هر کالایی قیمت دقیق ان را بدانید ممکن هست در یک خرید پانصد میلیون تومان سرور اچ پی و قیمت سرور HP شما رقمی حدود پنجاه ملیون تومان متفاوت باشد.

مشاوره خرید قطعات سرور و راهنمای انتخاب قطعات سرور hp

قیمت سرور اچ پی  را میتوان گفت بستگی مستقیم به فطعات سرور hp بکار برده شده در سرور اچ پی خریداری شده دارد و نمیتوان گفت که تمام قطعات قیمت های رند و یک رقمی را دارا هست در مورد قطعات شما باید چک کنید که ایا این قطعات سرور پک ریتیل اچ پی میباشد یا باز نیو هست که روی سرور اسمبل شده وارد کشور می شود یا این قطعات سرور اچ پی کارکرده و سرور های دست دو  و قدیمی باز شده هست که بسته به همه این موارد باید قیمت سرور اچ پی سنجیده شود . 

راهنمای انتخاب مادربرد سرور hp

یکی از اصلی ترین قطعات سرور اچ پی که می توان در مورد ان صحبت کرد مادربرد سرور اچ پی  میباشد که متاسفانه با توجه به ورود کالاهای دست دوم  و ریفر بسیار زیاد شده هست مثلا میتوان گفت که مادربرد سرور hp  از کارخانه اچ پی بصورت ریفر به بازار عرضه میشود که هیچ فرقی با کالای نیو و مادربرد سرور اچ پی ندارد ولی با قیمت پایین ترین HPE به بازار عرضه میکند.

به چند هسته CPU نیاز دارم؟

وظایف محاسباتی مختلف منابع مختلفی را می طلبد. فاکتور شماره یک برای اینکه آیا برنامه ها بدون مشکل اجرا می شوند یا خیر این است که چند هسته دارید. اگر می خواهید چندین برنامه را همزمان یا چند برنامه با منابع فشرده اجرا کنید، دستگاه شما به چندین هسته CPU نیاز دارد.

اما اگر قصد دارید به سادگی اسناد متنی ایجاد کنید، وبگردی کنید، یا کارهای اساسی دیگر را انجام دهید، مدل های اصلی شما باید شامل دو هسته باشند که در اکثر سرور HP  های سطح استاندارد می توانید پیدا کنید.

راهنمای خرید رم سرور hp در مرود خرید رم سرور اچ پی باید دو اصل بسیار مهم و اساسی دقت کنید  اورجینال بودن رم نو ویا دست دوم بودن رم راهنمای خرید قطعات سرور برای خرید قطعات سرور مثلا در مورد کانفیگ سرور  hp dl380 g8 یکسری مسایل رو باید بسیار توجه کرده و مدنظرتان باشد  مثلا فروشندگان سرور اچ پی برای فروش بهتر و تمام شده قیمت های خودشون سعی میکنند که تمام قطعات سرور اچ پی را بصورت باز ر وی سرور شما اسمبل کنند تا قیمت تمام شده ی سرور به پایین ترین قیمت نزول کند که این خود در مورد کانفیگ سرور hp dl380 g8  مشکلات خاصی رو به وحود می اورد که در قسمت های مختلف این مقاله سعی شده هست همه این موارد مدنظر باشد.

راهنمای  کانفیگ سرور hp dl380 g8

این سرور چون یکی از پر فروش ترین سرورهای دست دو موجود در بازار هست بصورت ریز در مورد قطعاتی که باید برای خرید سرور اچ پی جی 8 مدنظر باشد توضیحاتی داده می شود،در مورد شاسی سرور که باید بدانید همه این سرور های دست دو هستند و نیو  این سرور موجود نمیباشد در مورد سرور G9 نیز همین موضوع صادق هست و تمام شاسی های نسل سرور های G8  G9 بصورت دست دو و کارکرده در بازار موجود میباشند اما همنطوری قیمت رم اچ پی و سی پی یو اچ پی که روی این سرور های کانفیگ می شود همه بصورت دست دو هستند و نیو این قطعات سرور اچ پی موجود نمیباشد البته زیاد هم مهم نیست چون این قطعات خراب ی ندارند و هر زمان خاستید می توانید انها را عوض کرده یا اپدیت کنید .

در مورد هارد سرور اچ پی مدنظر داشته باشید که هارد های نیو اچ پی موجود در بازار روی این سرور اوکی هست و می توانید هارد نیو خریدارید کرده و سری های 12G DS رو این سرور نسل هشت کانفیگ کرده و استرس و نگزانی درمورد هارد این سرور رو نداشته باشید .

خرید قطعات سرور برای اطلاعات بیشتر در مورد خرید و مشاهده انواع سرور اچپی میتواتید وارد لینک شده https://www.drhp.ir/22-hp-server وانواع سرور hp ,را مشاهده کنید برای خرید سرور اچ پی نیز می تواتید وارد سایت ماهان شبکه ایرانیان شده و قیمت دقیق سرور اچپی و موجود را چک کنید.

راهنماب خرید پرفروش ترین سرور  HP

 

 

برای اشنایی کامل با خرید سرور اچ پی بهتر هست قبل از هر کاری لینک زیر مطلب راهنمای جامع خرید سرور اچ پی را حتما مطالعه کنید سپس از قسمت دوم یعتی استعلام قیمت سرور اچ پی ای  فرم مربوط به درخواست اسعلام قیمت و صدور پیش فاکتور خرید سرور اچ پی را پر کنید تا همکاران مادر سریع ترین زمان ممکن با شما تماس بگریند.