نماد اعتماد

نظارت دیجیتال هوشمند برای حمل و نقل

با استفاده از تجهیزات ویژه، می توان سیستم نظارت هوشمند قوی و ایمن برای حمل و نقل از جمله ماشین های آتش نشانی، آمبولانس ها و ماشین های پلیس ساخت.

هسته این سیستم (شکل زیر را ببینید) دستگاه NVIS 3542P4 یا NVIS 3542P8 یا هر دستگاه دیگری از سری NViS است.

سری NViS 3542P با استفاده از پردازنده Intel® Core™ i7/i5 که با چیپست موبایل Intel® QM57 جفت شده و با موتور گرافیکی ادغام شده است، قابلیت گرافیکی عالی را برای پردازش پخش و ضبط محتوای HD در زمان واقعی ارائه می دهد. 16 کانال ویدئوهای نظارتی با وضوح بالا را قادر می سازد تا فوراً از دوربین های IP به دفتر مدیریت مرکزی منتقل شوند.

دوربین های IP، به عنوان مثال، NCm-301-V به شناسایی پلاک خودرو و تطبیق اطلاعات با پایگاه داده کمک می کنند و شناسایی خودروی سرقت شده، ردیابی خودرو، اجرای ترافیک و سایر عملکردها را ارائه می دهند.

علاوه بر این، با داشتن لرزشگیر تصویر، دوربین های IP برای نظارت بر صندلی عقب نصب می شوند. دوربین IP موبایل NCm-301-V کیفیت تصویر 3 مگاپیکسلی را ارائه می‌کند و می‌تواند بر چالش‌های نور داخل خودرو و فضای باز غلبه کند و خروجی تصویر واضحی را ارائه دهد. با طراحی مقاوم IP67، NCm-301-V برای انواع محیط های خشن مناسب است.

دستگاه‌های NVR سری NViS 3542P همچنین از شبکه GbE LAN با پهنای باند بالا، رابط PoE، ارتباطات GPS، اتصال WAN/WLAN و HDD قابل تعویض داغ پشتیبانی می‌کنند. این سری مقاوم عملکرد بسیار قابل اعتماد را در محیط های چالش برانگیز موبایل تضمین می کند و برای استفاده در خودروهای گشت پلیس، موتورهای آتش نشانی، آمبولانس ها و حمل و نقل عمومی مناسب است. و اطلاعات مکان

استاندارد MIL-STD-810F-514.5 C3 لرزش قابلیت اطمینان سیستم را افزایش می دهد و NViS 3542P را برای انواع برنامه های نظارتی بر روی چرخ ها مناسب می کند.

برای نظارت بر داده‌های دوربین‌ها، سری نمایشگر پایه خودرو VMD 2000 را می‌توان نصب کرد. این سری به طور ویژه برای محاسبات داخل خودرو طراحی شده است و دارای صفحه نمایش LCD لمسی 7 یا 8 اینچی با وضوح SVGA و نمای بیرونی قوی است. این سری می‌تواند تصاویر دقیق را نمایش دهد، به‌طور خودکار روشنایی صفحه را بر اساس نور محیط تنظیم می‌کند تا دیدی واضح و راحت در شرایط نوری مختلف به رانندگان بدهد و این مانیتورها را بهترین راه‌حل برای خدمات اضطراری و حمل‌ونقل عمومی می‌کند.

سری VMD 2000 با استاندارد شوک و لرزش MIL-STD-810F مطابقت دارد و پنل جلویی با استاندارد IP54 مطابقت دارد و دارای محدوده دمایی -20 تا 60 درجه سانتیگراد است. این سری با کانکتور LVDS کابل کشی را ساده می کند و منحصراً با سری کامپیوترهای داخل خودرو VTC کار می کند، در حالی که VMD 2001 و VMD 2002 با اتصالات VGA از تنوع گسترده ای از پایانه های خودرو پشتیبانی می کنند.