نماد اعتماد

خرید سرور IPTV

قیمت سرور  IPTV  

نحوه عملکرد تلویزیون تحت شبکه. تمامی تلویزیون‌ها از طریق کابل شبکه به سرور IPTV متصل می‌باشند و سرور IPTV مدیریت کامل لیست کانال را به عهده خواهد گرفت.

سخت افزار سرور  IPTV

کدام نوع شبکه برای IPTV مورد نیاز است؟
محتوای IPTV اغلب از طریق یک شبکه مدیریت شده یا اختصاصی مانند اتصال خط مشترک دیجیتال ارائه می شود. در مقایسه با اینترنت عمومی، یک شبکه خصوصی به اپراتورهای شبکه کنترل بیشتری بر ترافیک ویدیویی می‌دهد و در نتیجه، توانایی تضمین کیفیت خدمات، زمان آپدیت، پهنای باند و قابلیت اطمینان را به اپراتورهای شبکه می‌دهد.
پروتکل IPTV TCP است یا UDP؟
UDP یک پروتکل انتقال بدون اتصال است که معمولاً در سرورهای IPTV برای پخش زنده و محتوای بلادرنگ استفاده می شود. برخلاف TCP، UDP مکانیسم های تحویل تضمین شده یا تصحیح خطا را ارائه نمی دهد.
بهترین ویژگی هایی که می توان در IPTV یافت چیست؟
تلویزیون پروتکل اینترنت (IPTV) چیست؟ - 
یکی از مزایای قابل توجه IPTV تجربه تلویزیون تعاملی است که ارائه می دهد. کاربران می‌توانند تلویزیون زنده را مکث کنند، به عقب برگردانند، و سریع به جلو بروند و به آنها کنترل بیشتری بر آنچه که تماشا می‌کنند، بدهند. خدمات IPTV همچنین خدمات VOD را ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد برنامه های تلویزیونی و فیلم های مورد علاقه خود را در صورت درخواست تماشا کنند.
آیا می توانم از IPTV بدون VPN استفاده کنم؟
هنگامی که به یک سرویس IPTV متصل هستید، استفاده از VPN اجباری نیست. اما این یکی از بهترین راه ها برای اطمینان از اتصال امن و خصوصی به اینترنت است.
تنظیمات IPTV روی روتر چیست؟
IPTV مخفف Internet Protocol Television است. این سرویس فقط از طریق اینترنت قابل ارائه است و مودم روتر ما یک پورت LAN خاص برای IPTV فراهم می کند. با جداسازی خودکار IPTV از گشت و گذار در اینترنت، کیفیت بالای پخش ویدئو و سرعت بالا در اینترنت گردی را برای شما تضمین می کنیم.

آموزش گام به گام راه‌اندازی سرور IPTV Live

در این مقاله میخوانید

  • آموزش راه‌اندازی سر.ر IPTV Live  پارس پک
  • نحوه اشتراک‌گذاری ویدئو سرور IPTV Live
  • مشاهده ویدئو  سرور IPTV Live

سرور IPTV Live انتخاب مناسبی برای پخش زنده ویدئوها با کیفیت بالا است. از این سرور می‌توانید برای پخش مسابقات ورزشی، کنفرانس‌ها و موارد مشابه استفاده کنید. در ادامه می‌خواهیم آموزش راه‌اندازی و فعال‌سازی سرور IPTV Live پارس پک را آموزش دهیم. برای آشنایی بیشتر با ما همراه باشید.

راه‌اندازی سرور اچ پی IPTV Live پارس‌پک امکان پخش زنده محتواهای ویدئویی با کیفیت کم‌نظیر را برایتان فراهم می‌کند. چنانچه به پخش زنده مسابقه‌های ورزشی، کنفرانس‌ها، بازی‌های ویدئویی و موارد مشابه نیاز دارید، سرور IPTV Live راهکاری امن و مطمئن برای پخش زنده محتوای صوتی‌وتصویری شما بدون افت کیفیت و با سرعت و پایداری فراوان است.

آموزش راه‌اندازی سرویس IPTV Live  

عملکرد سرور IPTV Live بدین‌صورت است که یک آدرس RTMP Stream در‌اختیارتان قرار می‌گیرد که برای اشتراک‌گذاری تصویر شماست (تصویر دوربین گوشی، دوربین‌های امنیتی، تصویر دسکتاپ سیستم و‌…). گفتنی است برای هر ویدئو به‌اشتراک‌گذاشته‌شده باید Stream Key دلخواه در نظر بگیرید. سپس، تصویر ارسالی شما به‌صورت زنده در لینکی که در پنل IPTV ثبت کرده‌اید، برای کاربران دردسترس قرار خواهد گرفت.

در‌ادامه، قصد داریم تصویر دوربین تلفن‌همراه را به‌صورت لینک IPTV به‌اشتراک بگذاریم و از‌طریق صفحه وب، تصویر را به‌صورت زنده مشاهده کنیم. ابتدا سفارش IPTV Live را ثبت می‌کنیم. با مراجعه به قسمت Live از پنل IPTV، امکان ثبت سفارش پخش زنده میسر است.