نماد اعتماد

سرور نظارت بر راه حل نظارت بر تقاطع

نظارت بر راه حل نظارت بر تقاطع 

سرور های نظارتی برای ترافیک ها

دوربین های نظارت بر راه حل نظارت بر تقاطع و چهار راه ها

امروزه، راه حل های نظارتی برای جاده ها ضروری است، زیرا تصادفات جاده ای شدید به دلیل افزایش تعداد وسایل نقلیه بیشتر رخ می دهد. این سیستم ها امکان نظارت بر تقاطع ها را به صورت آنلاین، کاهش تعداد پلیس گشت زنی، افزایش نظم و انضباط رانندگان و در نهایت کاهش تصادفات رانندگی فراهم می کند.

سوئیچ های IFS-803GSM-8PHE24 و IFS-402GSM-8PHE24 امکان ایجاد راه حل ایمن نظارت بر تقاطع با تجهیزات ویژه برای نظارت بزرگراه را فراهم می کنند.

این سوئیچ ها از PoE در هر IEEE802.3af (15.4W) یا IEEE802.3at (30W) برای اتصال به دستگاه های استاندارد PoE Power پشتیبانی می کنند.

بنابراین، دوربین‌های نظارت IP PoE، حسگرهای جریان ترافیک، نقاط دسترسی و کنترل‌کننده‌های ترافیک را می‌توان به سوئیچ‌ها متصل کرد. این تجهیزات قادر به ثبت تصاویر ترافیکی، شمارش تعداد خودروهای عبوری و ثبت سرعت خودرو برای تجزیه و تحلیل آینده و بایگانی در مرکز کنترل است.

علاوه بر این، این تجهیزات:

  1. ارائه گواهینامه EMI درجه صنعتی، EMS و EN50121-4 که محافظت بهتر در برابر صاعقه های غیرمنتظره، ESD یا نوسانات برق را تایید می کند.
  2. پشتیبانی از افزونگی های مختلف شبکه کارآمد (مانند u-Ring) زمانی که یک نقطه شکست رخ می دهد. u-Ring می تواند تا 5 حلقه (حداکثر) را پشتیبانی کند و می تواند پس از یک نقطه شکست در 10 میلی ثانیه بهبود یابد.
  3. پشتیبانی از محدوده دمای عملیاتی گسترده (40- تا 75 درجه سانتیگراد).
  4. Intersection-Monitoring-Solution.jpg

 

وصول عوارض الکترونیکی برای بزرگراه