نماد اعتماد

پاور سرور g7

خرید پاور های سرور g7 که فعلا این سرور های بصورت نیو در بازار نیستند همه بصورت دست دوم و اورجینال صورت می گیرد و میتوانید بهترین سرور های دست دوم را از ما خریداری کنید و پاور سرور g7 در مدل های زیر را بصورت دست دوم وکارکرده از ماهان ایرانیان بصورت دست دوم تهیه کنید.

  • پاور 460 وات 
  • پاور 750 وات 
  • پاور 1200 وات 

بهره وری انرژی به طور فزاینده ای در محیط های سازمانی و مراکز داده اهمیت دارد و مجموعه دیگری از معاوضه ها را به ترکیب گزینه های پیکربندی اضافه می کند. هنگام مدیریت سرورها، مهم است که اطمینان حاصل شود که آنها تا حد امکان کارآمد هستند و در عین حال نیازهای عملکرد بارهای کاری خود را برآورده می کنند. Windows Server برای بهره وری انرژی عالی با حداقل تأثیر عملکرد در طیف گسترده ای از بارهای کاری مشتری بهینه شده است. تنظیم مدیریت توان پردازنده (PPM) برای برنامه برق متعادل سرور ویندوز، بارهای کاری مورد استفاده برای تنظیم پارامترهای پیش‌فرض در چندین نسخه ویندوز سرور را توصیف می‌کند و پیشنهادهایی برای تنظیم‌های سفارشی ارائه می‌دهد.

پاور سرور g7

این بخش در مورد معاوضه های بهره وری انرژی گسترش می یابد تا به شما کمک کند در صورت نیاز به تنظیم تنظیمات برق پیش فرض در سرور خود تصمیمات آگاهانه بگیرید. با این حال، اکثر سخت‌افزارها و بارهای کاری سرور نباید به تنظیم قدرت مدیر هنگام اجرای ویندوز سرور نیاز داشته باشند.

انتخاب معیارهای تنظیم و انتخاب پاور سرور g7

هنگامی که سرور خود را برای صرفه جویی در انرژی تنظیم می کنید، باید عملکرد را نیز در نظر بگیرید. تنظیم بر عملکرد و قدرت تأثیر می گذارد، گاهی اوقات در مقادیر نامتناسب. برای هر تعدیل ممکن، بودجه توان و اهداف عملکرد خود را در نظر بگیرید تا تعیین کنید که آیا معاوضه قابل قبول است یا خیر.

تنظیم پارامترهای پیش‌فرض Windows Server از بهره‌وری انرژی به‌عنوان یک معیار کلیدی برای تعادل قدرت و عملکرد استفاده می‌کند. بازده انرژی نسبت کاری است که انجام می شود به میانگین توان مورد نیاز در مدت زمان مشخص.

پاور سرور hp g5