نماد اعتماد

کدی هارد ssd hp

کیج هارد چیست

براکت هارد ssd

قیمت کدی ssd

کیج هارد سرور

کیج هارد سرور g9

کدی هارد ssd سرور

Hdd caddy قیمت

راهنمای خرید caddy

کدی اس اس دی برای سرور اچ پی

 کدی سرور SSD در انواع مختلفی وارد بازار می شود که می توان گفت در زیر همه امده هست برای خرید و انتخاب می توان در قیمت محصولات کدی سرور اچ پی ای وارد شده و بسته به مدلی که هست نسل سرور ی که دارید یکی را انتخاب کنید.

کارایی کدی هارد سرور برای بستن اس اس ئی میباشد البته برای بستن اس اس دی می توانید از کدی هایی با برند های مختلف نیز استفاده بکنید و میتوانید برند های سیکو و متفرقه نیز خریداری بکنید ولی بهترین خرید و بهترین مورد که می توانید برای کدی سرور اچ پی و بستن هارد هازد 2.5 درمحفظه های 3.45 استفاده کنید همین کدی های استاندادر خود اچ پی ای میباشد.

  1. CADDY SERVER 2.5 G5 G6 G7 
  2. CADDY SERVER HP SERVER 3.5 G5 G6 G7 
  3.  G8 G9 G10 3.5 C CADDY HPE SERVER 

کیج هارد اس اس دی 

اگر شما اس اس دی ها برند های دیگر خرید کنید برای نصب روی سرور اچ پی ای باید کدی مخصوص دور هارد سرور اچ پی را برای این SSD سرور خریداری کنید این CADDY سرور هارد را محکم در جای خود نگهداری می کندو می توانید بسیار در نگهداری اس اس دی و محکم کردن جای SSD سرور تاثیر گزار باشید.

کیج  caddy هارد چیست؟

هارد سرور اچ پی جزء قطعاتی است که اطلاعات را درون خود ذخیره می‌کند و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. هارد hp را درون قاب هایی به نام کیج هارد می‌گذارند که محفظه‌ای از جنس پلاستیک و فلز ساخته شده است که براکت هارد می‌نامند. کدی در برابر آسیب ها و ضربه ها از هارد محافظت می کند.

براکت هارد اس اس دی ssd hp

زمانی که هارد های  ssd hp به بازار عرضه شدند، افراد زیادی با قابلیت‌های آن آشنایی نداشتند ولی در مدت زمان کمی هارد های ssd مورد توجه قرار گرفت. این نوع هارد  hp ssd نسبت به هاردهای دیگر مانند  hp HDD ، قیمت بالاتری دارد. اگر قیمت هارد ssd را بخواهید با هاردهای مکانیکی مقایسه کنید حدودا دو تا سه برابر هاردهای مکانیکی گران‌تر است. همچنین از نظر سرعت نیز، هارد ssd سرعت بالاتری نسبت به HDD دارد.  همانطور که می‌دانید دیگر در لپ تاپ ها از هاردهای مکانیکی استفاده نمی‌شود و افرادی که سرور اچ پی خریداری می‌کنند ترجیح می‌دهد در کنار آن هارد سرور SSD هم خریداری کنند. 

 کدی Ssd سرور

توجه داشته باشید که اگر از براکت هارد SSD برای لپ تاپ خود استفاده می‌کنید، باید DVD رایتر لپ تاپ را خارج نمایید زیرا با این کار، هارد در جای DVD رایتر قرار می گیرد و جای خود را به هارد ssd می‌دهد. با این کار دو اتفاق مهم می افتاد :

  1. با استفاده از براکت هارد می‌توانیم از هارد ssd به عنوان درایو اصلی و راه انداز های سیستم عامل و نرم افزارهای نصب شده سیستم عامل خود استفاده کرد، این کار باعث افزایش بسیار عالی سرعت راه اندازی سیستم می‌شود. همچنین این کار علاه بر افزایش سرعت راه اندازی، برای کسانی که بازی های سنگین انجام می دهند نیزگزینه مناسبی می باشد
  2. استفاده از این نوع براکت ها به ما این امکان را می دهد که یک منبع ذخیره سازی بزرگ و ارزان در اختیار داشته باشیم

کیج هارد سرور  hp G9

اگر شما دارای سرور DL380 hp G9 و یا سرور DL360  hp G9 هستید، خرید کدی هارد سرور  hp G9 به شما توصیه می‌شود. جنس کیج هارد سرور یا همان کدی که محفظه ی هارد می نامند از فلز است. براکت هارد دارای بدنه ای محکم و سبک می باشد.

  • ویژگی های فنی
  • ابعاد: ۲.۵ اینچ
  • سایز قاب هارد: ۲.۵×۸.۵ سانتی متر
  • وزن: ۶۶گرم
  • ترکیب جنس: پلاستیک ، آلومینیوم و فلز
  • پشتیبانی: سرور نسل نهم G9

کدی هارد سرور caddy hdd hp

محفظه ای فلزی به نام کیج که شرکت hp درایوهای سرور را در آن قرار می دهد. کمپانی اچ پی برای تمامی نسل های سرور اچ پی کدی هارد ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از وب سایت دکتر اچ پی اقدام به خرید کدی هارد G7 G8 G9 G10 کنید. کدی ها در دو نوع SFF و LFF وجود دارند که همان کدی 2.5 اینچ و 3.5 اینچ هستند. برای هاردهای SSD نیز می‌توانید از کدی استفاده کنید. 

انواع کدی سرور hp

اصولا ما سه مدل کدی هارد یا کدی ssd سرور hp داریم:

  1. کدی هارد ،کدی ssd برای سرور G5,G6 G7 که هر سه نسل یک مدل کدی ساپورت می کنند.
  2. کدی SSD سرور ، یا CADDY HDD HP برای نسل G8 G9 ,G10 سرور HP, این سه نسل سرور HP یک مدل کدی ساپورت میکنند.
  3. کدی NVME HP : این مدل CADDY NVME ویژه ی،اس اس دی های SSD SAS NVME  میباشد و معمولا دوبرابر قیمت سایر کدی ها میباشد.

اگر میخواهید در مورد کدی هارد سرور hp اطلاعات بیشتری کسب کنید می تواتید به دسته بندی محصولات سرور hp در سایت ماهان شبکه ایرانیان مراجعه کرده یا ادرس mahanshabake.com را تایپ کرده وارد صفجه کدی سرور اچپی شوید.

مشکل ال ای دی های نارنجی در کدی اچ پی هنگام نصب SSD سامسونگ

برای یک دهه، ما سرورهای HP Proliant را می‌خریم و به‌روزرسانی‌های حافظه Kingston و هارد دیسک‌های Seagate Cheetah SAS خود را تامین می‌کنیم - و آنها عالی کار می‌کنند.با شروع مدل‌های نسل 8، HP تصمیم گرفت اساساً مشتریان را مجبور کند که فقط قطعات HP (از جمله RAM و HD) را با شکستن برخی عملکردها و/یا وادار کردن سیستم به ارسال پیام‌های "هشدار" بخرند.من می‌توانم هشدارهای آرایشی غیر HP را روی صفحه POST نادیده بگیرم، اما نمی‌توانم LED‌های حامل دیسک را داشته باشم که 24/7 "هشدار" کهربایی را روی دیسک‌های سالم نشان دهد، فقط به این دلیل که میان‌افزار HP شناسایی نشده است.

آیا کسی تا به حال SSDهای Samsung 850 Pro را در سرور HP Gen 8 امتحان کرده است؟ اگر چنین است، چگونه برای شما کار کرد؟من می خواهم 850 Pros را در چندین سرور غیر بحرانی Gen 8 قرار دهم، زیرا نمی توانم چندین هزار دلار بیشتر را برای SSD های "سازمانی" در این ماشین های خاص توجیه کنم. اما من دوست دارم قبل از پرداخت پول نقد برای چیزی که ممکن است کارساز نباشد، تجربیات دیگران را بشنوم.

کدی سرور G10 PLUS

اگرشما اس اس دی های غیر اچ پی را ر وی سرور های اچ پی ای نصب کنید حتما باید کدی ها چینی را خریداری کنید و همیشه ارورهایی روی کدی مشاهده خواهید کرد و اگر وارد قسمت اسمارت استارت سرور خود شوید انجا با ارور کدی مشاهده میکنید که می گوید این کدی میزبان هاردهای اچ پی ای نیست بهتر هست که برای حل این مشکل سری کدی های دست دوم اچ پی ای را خریداری کنید که در 90 در صد این مشکل را حل می کند.