نماد اعتماد

پاور سرور hp g8

بررسی انواع پاور سرور اچ پی در نسل 8 

اینگه خرید و قیمت و مشخصات پاور سرور g8 چگونه هست و چه مدل هایی دارد و اینکه برای تعمیر پاور سرور g8 چه کارهایی باید بکنیم نیازمند بررسی و دقت میباشد خرید پاور سرور g8 از انواع مدل های

  1. 460
  2.  750
  3.  1200

وات صورت می گیرد.

پاور hp g8

قیمت پاور سرور hp dl380 g8

مدیریت قدرت پاور سرور g8

مدیریت انرژی قابلیتی است که به طور موثر مصرف برق سخت افزار پاور سرور g8 را مدیریت و بهینه می کند و در نتیجه در هزینه و انرژی صرفه جویی می کند. محاسبات سبز به استفاده کارآمد از منابع پاور سرور g8 با استفاده از یک نرم افزار مدیریت انرژی کامپیوتر اشاره دارد. برخی از روش های محاسبات سبز عبارتند از: مجازی سازی سرور، مدیریت انرژی، شبکه ایمن برای کاهش زباله های الکترونیکی، استفاده از مواد بازیافتی و غیره. اگرچه هدف نهایی نجات سیاره زمین و منابع برای نسل های آینده ما است، اجازه دهید خود را با مدیریت توان رایانه در اینجا محدود کنیم.
چگونه مدیریت انرژی کامپیوتر را در Endpoint Central پاور سرور g8  فعال کنیم؟

مجهز به یکی از بهترین ابزارهای مدیریت انرژی، Endpoint Central به شما کمک می کند تا تنظیمات برق را در تمام رایانه های شبکه به طور همزمان استاندارد کنید. این گزینه های مدیریت انرژی رایانه شخصی زیر را برای ویندوز، مک و لینوکس ارائه می دهد:

  •      با استفاده از پیکربندی مدیریت توان، ایجاد، تغییر، و اعمال طرح‌های قدرت را به 1000 رایانه در همه شاخه‌ها به طور همزمان فعال می‌کند.
  •      از ایجاد طرح های متعدد برای بخش ها/بخش های مختلف پشتیبانی می کند.
  •      طرح های قدرت را با گزینه های پیشرفته برای مدیریت برق لپ تاپ ایجاد کنید.
  •      با استفاده از Remote Shutdown Tool یک کامپیوتر غیرفعال را Hibernate یا Standby کنید

     با استفاده از ابزار Remote Shutdown، پاور سرور g8 را از راه دور خاموش کنید. عملیات خاموش کردن را می توان برنامه ریزی کرد تا در بازه زمانی مشخصی اتفاق بیفتد.

خرید پاور سرور g8

     محافظ های صفحه را با استفاده از تنظیمات رجیستری غیرفعال کنید و برگه محافظ صفحه را از کاربرانی که از پیکربندی سیاست امنیتی استفاده می کنند پنهان کنید تا نتوانند دوباره آن را فعال کنند.

ویژگی های کلیدی مدیریت توان در Endpoint Central

  1.      طرح های قدرت را اعمال کنید
  2.      محافظ صفحه را خاموش کنید
  3.      خاموش کردن کامپیوترهای غیرفعال
  4.      کنترل گرانول
  5.      گزارش های مدیریت انرژی

طرح های قدرت پاور سرور g8 را ایجاد و اعمال کنید:

پیکربندی مدیریت انرژی در Endpoint Central پاور سرور g8  به شما امکان می‌دهد چندین طرح انرژی برای ویندوز، مک و لینوکس ایجاد کنید که می‌توانند در چندین پاور سرور g8 مستقر شوند. انواع تنظیمات پیشرفته مدیریت توان را می توان بر اساس طرح صرفه جویی انرژی مورد نظر اعمال کرد.

برای مدیریت برق لپ‌تاپ، گزینه‌های پیشرفته به شما امکان می‌دهند مشخص کنید که در زمان بسته شدن لپ‌تاپ یا فشار دادن دکمه پاور چه کاری باید انجام شود.

پاور سرور hp g8

پاور سرور hp g9

پاور سرور hp g10

سرورهای HP ProLiant DL380p Gen8 از نسل هشتم سری ProLiant DL380 هستند که در دوره‌ای حدود سال‌های 2012-2013 عرضه شدند. این سرورها از منابع تغذیه اختصاصی برای تامین برق به کلیه اجزاء سرور استفاده می‌کنند. پاور سرور HP ProLiant DL380p Gen8 معمولاً یک منبع تغذیه با قابلیت های خاص است که به شرح زیر می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد آن را بدانید:

  1. توان خروجی (Output Power): معمولاً منابع تغذیه پاور سرورها با توان خروجی مشخصی عرضه می‌شوند. مثلاً 350 وات، 460 وات یا 750 وات و ... . این توان مشخص کننده حداکثر توانی است که پاور می‌تواند برای تامین نیازهای سرور ارائه دهد.

  2. پشتیبانی از امکانات افزونه: برخی از منابع تغذیه سرورهای HP Gen8 از امکانات افزونه مانند تکنولوژی هوشمندی به نام HPE Intelligent Power Discovery پشتیبانی می‌کنند که به بهینه‌سازی مصرف انرژی کمک می‌کند.

  3. نوع ورودی برق (Input Power): اطلاعات در مورد نوع ولتاژ ورودی (مانند 110 ولت یا 220 ولت) و فرکانس (مثل 50 یا 60 هرتز) که منبع تغذیه آن پشتیبانی می‌کند.

  4. تکنولوژی هوشمندی: برخی از پاورهای سرورهای HP دارای تکنولوژی هوشمندی هستند که به طور دقیق میزان مصرف انرژی را نظارت می‌کنند و این اطلاعات را به مدیریت سرور ارسال می‌کنند.

توصیه می‌شود که برای اطلاعات دقیقتر و سازگاری با سرور خود، به مستندات رسمی سازنده یا منابع فنی ارائه شده توسط HP مراجعه کنید.

کابل پاور سرور hp g8

اگر پاور سرور g8 را میخرید حتما کابل پارورسرور hp g8 اورجینال نیز به همراه ان خریداری کنید.

پاور سرور hp 750 g8

میتوان گفت که اکنون پرفروش ترین پاور سرور g8 مدل hp 750 w میباشد که بسیاری از دوستان برای اپدیت دستگاهای خود از سری پاورهای 750 وات استفاده می کنند.
فن سرور dl380 g8
فن سرور dl380 g8  یکی دیگر از قطعات سرورهای نسل 8 هست که به وفور خراب می شود و میتوان گفت که باید فن سرور های dl380 g8 هم هر چند سال تعویض شوند.