نماد اعتماد

خرید پاور سرور 1400 وات

پاور سرور HP 1400 

خرید پاور سرور 1400 W HP

قیمت پاور سرور اچ پی 1400w 

پاور سرور اچ پی HP 1400w 

پاور سرور پلاتینیوم اچ پی 1400W 720620-B21

پاور 1400 وات سرور اچ پی HP Power 1400w G9

خرید پاور سرور 1400 

در مرحله دوم خرید پاور سرور اچ پی ، وات عامل مهمی است که باید در نظر گرفته شود. هرچه درجه وات بالاتر باشد، واحد می تواند قدرت بیشتری را در اختیار سرور اچ پی شما قرار دهد، به این معنی که باید ارزیابی کنید که اجزای سرور اچ پی شما مانند رم  سرور اچ پی هارد سرور اچ پی  سرور اچ پی مادربرد سرور اچ پی شما چقدر وات برای کارکرد موثر نیاز دارند.به عنوان مثال، اگر اجزای سیستم سرور اچ پی شما به 600 ولت نیاز دارند، خرید یک منبع تغذیه 1200 ولت ایده آل خواهد بود، زیرا اکثر منابع تغذیه بالاترین راندمان را در 50 درصد بار دارند. این همچنین به فضایی اجازه می دهد تا در صورت نیاز، سرور hp شما را با اجزای بیشتر گسترش دهد.

پاور سرور اچ پی ای  1400 w چقدر باید کارآمد باشد؟ انتخاب پاور سرور اچ پی مناسب چقدر در کسب و کار شما ممکن هست مفید باشد ؟

قیمت پاور سرور اچ پی HP 1400w

منابع تغذیه 80 پلاس دارای مقیاس کارایی هستند، از 80 پلاس و 80 پلاس برنز تا تیتانیوم. '80 Plus' به این معنی است که منابع تغذیه در این محدوده همیشه با حداقل راندمان 80٪ کار می کنند، و با بالا رفتن از مقیاس به سمت پلاتین و تیتانیوم پلاس 80، می توانید تا 94٪ راندمان را تجربه کنید (در حالت بار 50٪). ).اگر در خرید پاورهای سرور اچ پی دقت کنید روی همه پاور های سرور hp این دسته بندی و مارک های تیتانیوم و پلاس اینها زده می شود . کارایی یک پاور سرور اچ پی در جایی مثل دیتا سنتر که باید هزاران پاور با همدیگر کار کنند مشخص می شود.جدیدترین PSU های 80 Plus برای کارکرد مؤثرتر به وات بالایی نیاز دارند، بنابراین منابع طلا، پلاتین و تیتانیوم 80 پلاس (تا 94 درصد) برای مراکز داده بزرگ ایده آل هستند. منابع تغذیه 80 Plus Silver و پایین تر (حداکثر بازده 88%) برای رایانه های شخصی و رومیزی مناسب تر هستند.
مهم است که به یاد داشته باشید که تفاوت بین رتبه‌بندی بازده 90 درصد و رتبه بازده 92 درصد، تفاوت زیادی از نظر انرژی مصرف‌شده در مراکز داده در مقیاس بزرگ ایجاد می‌کند.

چگونه می توانم پاور 1400 وات برای سرور ما مناسب هست یا نه؟

در مرحله اول، هنگام انتخاب پاور سرور 1400 وات یا پاور سرور اچ پی ، مهم است که مطمئن شوید که با  کیس سرور و مادربرد شما نیازمند چقدر وات برق میباشد  و   ایا نیاز هست که این پاوراچ پی  قوی و قدرتمند را خریداری کنید و این اطمینان حاصل می کنید که در سرور اچ پی شما این پاور مفید هست یا نه ؟در نهایت، هنگام تعویض یا ارتقاء یک پاور سرور اچ پی ، مهم است که مارک ها را در نظر بگیرید. برندهای محبوب برای منابع تغذیه عبارتند از Corsair، Antec، EVGA و Seasonic. انتخاب اغلب به ترجیحات شخصی، سازگاری با سرور اچ پی شما، و آنچه از منبع تغذیه استفاده می کنید (به عنوان مثال، بازی، یک تجارت کوچک یا بزرگ، یا استفاده شخصی) بستگی دارد.یکی از توصیه ها این است که مراقب رتبه پلاتینیوم 80 پلاس باشید، زیرا بازده انرژی بالایی دارد و می تواند هزینه های برق را به حداقل برساند.برای شروع، مجموعه کامل واحدهای منبع تغذیه ما را در اینجا مرور کنید.

فروش پاور سرور 1400 

آیا روی سرور اچپی خود دوعدد پاور سرور 1400 وات خریداری کنم یا یک عدد کفاف کار سرور را میدهد؟به طور خلاصه، یک سرور همیشه به حداقل دو منبع تغذیه نیاز دارد. بسته به میزان افزونگی که در سیستم خود نیاز دارید، حالت های مختلفی از عملکرد برای این کار وجود دارد.یکی از گزینه‌ها داشتن یک سیستم منبع تغذیه کاملاً اضافی است، به این معنی که یک پاور سرور اچ پی شما همیشه خاموش است و در صورت خرابی یکی از پاور سرور های شما ، افت اضطراری وجود دارد و پاور سرور اچ پی دومی وارد عمل شده و اجازه خاموش شدن سرور اچ پی شما را نمیدهد .

پاور 1400 وات سرور اچ پی HP Power 1400w G9

گزینه دیگر این است که منبع تغذیه مشترک داشته باشید، جایی که هر دو پاور سرور hp به طور همزمان روشن هستند و حجم کار را به اشتراک می گذارند.در دکتر اچ پی ، توصیه می‌کنیم برای اطمینان از زمان بهینه، دو برابر وات مورد نیاز خود را ارائه دهید.یعی اگر سرور اچ پی شما 900 وات نیاز به مصرف انرژی و برق دارد حتما شما دوبرابر این مقدار یعنی پاور سرور اچ پی 1600 وات را خریداری کنید الیته این مقدار بسیار زیاد می باشد ولی خب با پیشرفت های روز به روز به رقم وات های بالایی هم خواهیم رسید .ما پاور 2500 وات اچ پی برای سرور های بلید اچ پی ای هم در دکتر اچ پی موجود داریم .

قیمت پاور سرور 1400 وات سرور اچ پی

برای حداکثر افزونگی در پاور سرور اچ پی بدون اینکه سرور اچ پی شما خاموش شود ، داشتن یک منبع تغذیه بدون وقفه (UPS) نیز ایده خوبی است که در صورت قطع برق، سرور اچ پی شما را قادر می‌سازد برای مدت محدودی کار کند.سه نوع وجود دارد: آنلاین، آفلاین و لاین تعاملی.منابع تغذیه بدون وقفه آنلاین تضمین می‌کنند که کیفیت برق ثابت باقی می‌ماند، در حالی که UPS‌های آفلاین با قطع برق شروع به کار می‌کنند و زمانی که شارژ می‌شود کمی تأخیر ایجاد می‌شود. Line-Interactive ترکیبی از این دو است و به لطف تهویه خط خود، محافظت بیشتری از قدرت را فراهم می کند.

پاور سرور 1400 وات با سرور های اچ پی زیر کامپتبل هستند:

Compatible Servers: