نماد اعتماد

خرید پردازنده دست دوم یا کارکرده

ایا خرید  پردازنده کارکرده یا دست دوم مقدور هست ؟

خرید پردازنده کاکرده مقدور میباشد؟

 بهترین cpu سرور

برای برآوردن نیازهای عمده فروشی cpu دست دوم خود برای فروش، به  دکتر اچ پی   نگاه نکنید. به عنوان یکی از بزرگترین پلتفرم های  برای خرید B2B، ما اینجا هستیم تا آخرین و بهترین گزینه ها را در مورد پردازنده ها فهرست کنیم. از گزینه های بازی cpu گرفته تا پردازنده های رایانه شخصی که برای مشتریان علاقه مند به اورکلاک کردن cpu بهترین کار را دارند، همه اینها را داریم.

قیمت سی پی یو استوک 

گزینه های cpu استفاده شده ما برای فروش بر تعداد هسته ها تقسیم می شوند. از ساده‌ترین پردازنده‌های تک هسته‌ای که برای رایانه‌های cpu برای کارهای اساسی مانند پردازش کلمه تا گزینه‌های پردازنده بازی ده هسته‌ای که به‌عنوان cpu برای افزودن رایانه‌های بازی ساخته می‌شوند، عالی هستند، برای همه انتخاب مناسبی وجود دارد.

تعداد هسته‌های موجود در هر cpu استفاده شده برای فروش بر سرعت پردازش و قدرت حافظه پنهان رایانه تأثیر می‌گذارد. به عنوان مثال، یک پردازنده تک هسته ای حداکثر سرعت 740 کیلوهرتز و سطح حافظه نهان 640 بایت رم دارد در حالی که یک پردازنده ده هسته ای حداکثر سرعت 3 گیگاهرتز و 13.75 مگابایت رم خواهد داشت. این پردازنده های سریع برای برنامه های حرفه ای مانند رندر سه بعدی، کار VFX و موارد دیگر استفاده می شود.

CPU سرور دست دوم

طیف وسیعی از گزینه های پردازنده ما را بررسی کنید و محموله مناسب برای نیازهای خود را بیابید. تامین کنندگان ما بسیار خوشحال خواهند شد که به شما در انتخاب و سفارش امروز کمک کنند!

حرید پردازنده برای سرور اچ پی ای یکی ازمهم ترین نکاتی هست که باید در خرید و تهیه یک سرور اچ پی خوب مدنظر داشته باشید می دانید که سرور های اچ پی ای دارای دو عدد پردازنده مرکزی میباشند این پردازنده ها بسیار ارزشمند و مفید هستند.

پردازنده دستورالعمل هایی را اجرا می کند که به لپ تاپ رومیزی یا هر شکل دیگری از رایانه  یا سرور hp اجازه می دهد کار خود را انجام دهد. توابع منطقی یا محاسبات پایه را انجام می دهد و عملیات را بر اساس برنامه هایی که اجرا می کند کنترل می کند.برخی از کاربران دوست دارند CPU های قدیمی تر بخرند، و ما برخی از دلایل متداول را بررسی خواهیم کرد. ما همچنین به این موضوع خواهیم پرداخت که آیا خرید چنین پردازنده هایی برای نیازهای شما واقعاً خوب است یا خیر، اگر شرایطی وجود دارد که بهتر است این کار را انجام ندهید، و مواردی که ممکن است بخواهید قبل از خرید هر واحد پردازش مرکزی دست دوم بررسی کنید.

سی پی یو سرور اینتل زئون E5-2680 v4

چرا برخی افراد CPU قدیمی می خرند؟
برخی از علاقه مندان یا علاقه مندان ممکن است به دلایل مختلفی تصمیم به خرید CPU های قدیمی بگیرند. اول، آنها می توانند به دنبال ارتقاء سیستم های خود بدون صرف هزینه کامل برای یک CPU کاملاً جدید باشند.بسته به اینکه سیستم فعلی آنها چقدر قدیمی است، یک پردازنده متفاوت که جدید نیست هنوز هم می تواند ارتقاء مناسبی در کسری از آنچه ممکن است در سناریوهای دیگر بپردازد باشد. این به آن‌ها راهی می‌دهد تا بدون خرید یک دکل کاملاً جدید، قدرت یا سرعت بیشتری را برای سیستمی که دارند به دست آورند.دوم، اگر سیستم‌های خود را ارتقاء ندهند، برخی از CPUها هنوز ارزشی در بازار قدیمی دارند. بسیاری از مردم به دنبال قطعات قدیمی‌تر برای رایانه‌هایی هستند که با هم می‌چینند. برخی از افراد معماری خاص را در مدل خاصی از پردازنده که ممکن است توسط یک برند خاص ساخته شود، ترجیح می دهند.

پردازنده سرور Intel Xeon Processor E5- 2690 v4

بنابراین، آنها به دنبال CPUهایی خواهند بود که دارای چنین معماری باشند. از آنجایی که برخی از این پردازنده‌های قدیمی هنوز هم می‌توانند محبوبیت خود را حفظ کنند، وجود این نوع قطعات برای فروش به افراد علاقه‌مند تجارت خوبی است.در نهایت، این امکان وجود دارد که مردم به سادگی دوست دارند چیزهای قدیمی را به شرایط بهتر بازگردانند. اگر بخواهید به طور کلی یک رایانه شخصی قدیمی بخرید، این محبوبیت بیشتری دارد، اما هنوز هم برای کسانی که دوست دارند با وسایل الکترونیکی سرهم بندی کنند، دلیلی قابل قبول است.آنها ممکن است یک CPU قدیمی بخرند تا آن را در یک ریگ خاص که در حال بازیابی هستند قرار دهند. یکی از دلایل این امر این است که واحدهای پردازش در طول سال‌ها ارزش خود را به خوبی حفظ می‌کنند و بسیاری از مدل‌ها می‌توانند توسط افرادی که می‌خواهند سیستم‌های خاصی را نوسازی کنند، جستجو کنند.همیشه نکاتی وجود دارد که باید در نظر بگیرید، اما خرید یک CPU دست دوم اشکالی ندارد. یکی از دلایلی که بسیاری از جامعه فناوری آن را به عنوان چیزی مناسب می دانند، این است که پردازنده های بادوام و قوی هستند.

آنها قطعات متحرکی ندارند که ممکن است آسیب ببینند، برای یک چیز. هنوز خطری وجود دارد که یک CPU قدیمی به درستی کار نکند، اما کمبود قطعات متحرک می تواند این خطر را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.علاوه بر این، ماهیت قوی آنها به این معنی است که اکثر پردازنده ها برای عملکرد چندین ساله در سطوح عادی ساخته شده اند. این به این معنی است که هنگام خرید پردازنده خود، شانس خوبی برای دریافت یک قطعه کاملاً قابل تعمیر وجود دارد.مواردی وجود دارد که باید به آنها توجه کرد و در بخش بعدی به آنها خواهیم پرداخت. با این حال، استانداردهای دقیقی که پردازنده‌ها بر اساس آن‌ها ساخته می‌شوند و برندهای مورد اعتمادی که این فرآیندها را مدیریت می‌کنند، تنها برخی از دلایل اصلی هستند که چرا آنها تمایل دارند ارزش خود را در طول سال‌ها حفظ کنند.

به طور کلی، تنها چیزی که واقعاً به آن نیاز دارید این است که پردازنده ای تهیه کنید که آنچه را که شما نیاز دارید انجام دهد. اگر در حال ساختن یک رایانه شخصی هستید، یا اگر کامپیوتری دارید که به این بخش نیاز دارد، ممکن است باید تحقیقاتی انجام دهید تا مطمئن شوید آنچه را که نیاز دارید به دست می آورید.ایده خوبی است که مشخصات پردازنده را بررسی کنید تا مطمئن شوید که می‌تواند با سرعت مورد نظر شما اجرا شود و بازی‌ها یا برنامه‌هایی را که می‌خواهید به طور مرتب استفاده کنید، اجرا می‌کند. اگر می دانید چه می خواهید، و اگر خریدهای خود را از یک منبع قابل اعتماد با پشتوانه قابل اعتماد انجام می دهید، نباید خطر زیادی برای شما وجود داشته باشد.

پردازنده دست دوم سرور

آیا باید به جای آن یک CPU  کارکرده تمدید شده یا نوسازی شده دریافت کنم؟
پردازنده‌های مستعملی وجود دارد، اما پردازنده‌های بازسازی‌شده نیز وجود دارد. ممکن است برخی از این پردازنده‌ها را به‌عنوان آیتم‌های تمدید شده مشاهده کنید، اما معنای آن شبیه به نحوه عملکرد قطعات بازسازی‌شده است.برای اینکه بفهمیم کدام مسیر ممکن است برای نیازهای شما بهترین باشد، باید بین پردازنده‌های ساده‌ای که استفاده می‌شوند و پردازنده‌هایی که شخصی تصمیم به بازسازی آن‌ها دارد، تمایز اساسی قائل شویم.در بیشتر موارد، یک پردازنده ساده استفاده شده همان پردازنده ای است که شخصی آن را از سیستم خود خارج کرده و برای فروش در بازار عرضه می کند. فروشندگان خوب مشخصات مربوط به خود دستگاه را به شما می‌دهند و احتمالاً اطلاعات کمی در مورد مدت زمان استفاده از آن، تعداد دفعات استفاده از آن، برای چه چیزی از آن استفاده کرده‌اند و میزان سختی آن را اجرا کرده‌اند.

پردازنده دست دوم بهتر از نیو هست 

برای اینکه بفهمیم کدام مسیر ممکن است برای نیازهای شما بهترین باشد، باید بین پردازنده‌های ساده‌ای که استفاده می‌شوند و پردازنده‌هایی که شخصی تصمیم به بازسازی آن‌ها دارد، تمایز اساسی قائل شویم.در بیشتر موارد، یک پردازنده ساده استفاده شده همان پردازنده ای است که شخصی آن را از سیستم خود خارج کرده و برای فروش در بازار عرضه می کند. فروشندگان خوب مشخصات مربوط به خود دستگاه را به شما می‌دهند و احتمالاً اطلاعات کمی در مورد مدت زمان استفاده از آن، تعداد دفعات استفاده از آن، برای چه چیزی از آن استفاده کرده‌اند و میزان سختی آن را اجرا کرده‌اند.همه این داده‌ها می‌توانند برای تصمیم نهایی شما هنگام خریدی مانند این، بسیار مهم باشند، به خصوص اگر تصمیم بگیرند به طور منظم CPU را اورکلاک کنند. شما چیزی می‌خواهید که با قیمتی ارزان‌تر از آن که می‌توانید آن را جدید تهیه کنید، استفاده شود، اما همچنین می‌خواهید مطمئن شوید که می‌تواند برای سال‌های آینده روی سیستم خودتان اجرا شود.

افراد دیگر ممکن است ترجیح دهند به جای پردازنده های دست دوم پردازنده های بازسازی شده را بفروشند. در این موارد، آن‌ها از فناوری قدیمی استفاده کرده‌اند و هر کاری که می‌توانستند انجام دادند تا آن را تا حد امکان به جدیدترین حالت ممکن بازگردانند.شما هنوز یک پردازنده کاملاً جدید را از جعبه بیرون نمی آورید، اما چیزی را دریافت می کنید که قرار است شبیه به جدید بودن آن کار کند، و باید آن را با قیمت ارزان تری نسبت به همتای نعنایی اش تهیه کنید.همه موارد گفته شده، مهم است که به خاطر داشته باشید که بازسازی شده می تواند به معنای استفاده شده، بازگردانده و فروخته شده در شرایط کاری باشد تا چیزی که تعمیر یا بازسازی شده است. این ممکن است به ویژه در مورد برخی از پردازنده هایی که با آنها برخورد می کنید صادق باشد.

پردازنده ی سرور اچ پی Intel Xeon Processor E5-2699 v4

همانطور که اشاره کردیم، وقتی صحبت از یک CPU می شود که قطعات متحرک ندارد، باید وارد و تعمیر شود. اکثر پردازنده ها بادوام هستند و یا کار می کنند یا کار نمی کنند. یک یا دو استثنا وجود دارد که ما به آنها خواهیم پرداخت، اما این امکان وجود دارد که پردازنده های تجدید شده ای را پیدا کنید که از نظر عملکردی شبیه به پردازنده های استفاده شده هستند.چیزی که واقعاً در مورد قطعات تجدید شده یا استفاده شده مانند این مهم است، قیمت است. همه چیز باید در شرایط کار خوب باشد، بنابراین کدامیک بهترین قیمت را نسبت به بودجه شما به شما ارائه می دهد، حداقل در بیشتر موارد باید در نظر بگیرید.فناوری تجدید شده یا نوسازی شده ممکن است وزن بیشتری را بر روی سایر قطعات رایانه ای که افراد می توانند به صورت فیزیکی آنها را برای بازیابی آنها تعمیر کنند، داشته باشد. برای اکثر پردازنده ها، شما باید در هر صورت خوب باشید.

در یک CPU سرور  استفاده شده باید به چه چیزهایی توجه کرد؟ بهترین cpu برای سرور

نکته خوب در مورد پردازنده ها این است که چگونه آنها وظایف مهم و پیچیده را برای رایانه انجام می دهند بدون اینکه خود قطعات پیچیده ظاهری فناوری باشند. مطمئناً چیزهای زیادی در زیر کاپوت در حال انجام است، اما پوسته بیرونی یک چیز مقاوم است بدون اینکه چیز زیادی در آن باشد.بنابراین، معمولاً پردازنده‌ای دریافت می‌کنید که طبق برنامه کار می‌کند یا نه. با این حال، هنوز مواردی وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید، و برخی از مناطق مشکل ساز وجود دارد که اگر ندانید به دنبال چه چیزی باشید، ممکن است ظاهر شوند. در اینجا فقط چند مورد از موارد اصلی وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

CPU ها تمایلی به داشتن قطعات متحرک ندارند، اما دارای پین هایی هستند که می توانند خم شوند. یک پین خم شده می تواند عملکرد پردازنده را مختل کند یا باعث توقف کار شود. قبل از خرید، مطمئن شوید که همه پین‌ها در جای مناسب خود هستند و هیچ نقصی ندارند.2. اطلاعاتی در مورد نحوه اورکلاک کردن پردازنده توسط مالک قبلی دریافت کنید. این یکی از مواردی است که می تواند منجر به کاهش طول عمر یک محصول در غیر این صورت قوی شود. اگر آنها به طور منظم آن را اورکلاک کنند، ممکن است آنقدر که انتظار دارید دوام نیاورد یا عملکرد خوبی نداشته باشد.