نماد اعتماد

کارایی سرور ایسوز یا صرفجویی د رمصرف انرژِی

سرور ایسوز 

در خرید سرور ایسوز مهم بهره وری انرژی هست یا کارایی سرور ایسوز

کارایی سرور ایسوز 

بر اساس گزارش جدید سازنده سرور ایسوس، اپراتورهای مرکز داده بریتانیا با تعداد زیادی سرور بعید است که بهره وری انرژی را در اولویت قرار دهند.

این تحقیق نشان داد که در میان سازمان‌های بریتانیایی با 11 سرور یا بیشتر، فقط 35 درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که بهره‌وری انرژی باید عاملی در تصمیم‌گیری خرید سرور آنها باشد و تنها 34 درصد گفتند که بهره‌وری انرژی عاملی در چنین تصمیم‌هایی است.

علاوه بر این، 24٪ گفتند که بهره وری انرژی در هنگام خرید سرور از اهمیت کمتری نسبت به 12 ماه قبل برخوردار است. فقط کمتر از نیمی از 47 درصد گفتند که بخش فناوری اطلاعات آنها یک سیاست کارآمدی انرژی و پایداری دارد.

گزارش کارایی انرژی در مرکز داده همچنین پیشنهاد می‌کند که سازمان‌هایی که سرورهای کمتری دارند، بهره‌وری انرژی را بیشتر در اولویت قرار می‌دهند. به عنوان مثال، در میان سازمان‌هایی که دو تا پنج سرور دارند، 62 درصد موافق بودند که بهره‌وری انرژی باید عاملی در تصمیم‌گیری خرید سرور آنها باشد و 71 درصد گفتند که بهره‌وری انرژی از قبل عاملی در تصمیم‌گیری است.

مقایسه سرور ایسوز با سرور hp

در مقایسه با همتایان خود با 11 سرور یا بیشتر، 81 درصد گفتند که بخش فناوری اطلاعات آنها یک خط مشی بهینه سازی انرژی و پایداری دارد.

عملگرهای "&" و "&&" هر دو در اکثر زبان های برنامه نویسی عملگرهای AND منطقی هستند، اما در شرایط خاص می توانند رفتار متفاوتی داشته باشند. هر دو "&" و "&&" عملگرهایی هستند که برای ارزیابی عبارات شرطی استفاده می شوند. اساسی ترین تفاوت بین این دو این است که عملگر "&" یک عملگر منطقی و همچنین یک عملگر بیتی است، در حالی که عملگر "&&" فقط یک عملگر منطقی است.

این مقاله را بخوانید تا در مورد این دو اپراتور و تفاوت آنها با یکدیگر بیشتر بدانید. بیایید با یک نمای کلی از عملگرهای "&" و "&&" شروع کنیم.

  • اپراتور "&" چیست؟

عملگر & یک عملگر منطقی و همچنین یک عملگر بیتی است. بنابراین، عملگر "&" روی داده های Boolean و همچنین باینری (بیت ها) کار می کند. هنگامی که عملگر "&" به عنوان یک عملگر منطقی استفاده می شود، نتیجه را به صورت TRUE یا FALSE ایجاد می کند. اگر هر دو طرف عبارت شرطی درست باشد، یک نتیجه TRUE می دهد، در غیر این صورت یک نتیجه FALSE ایجاد می کند.

عملگر "&" به کامپایلر اجازه می دهد تا هر دو طرف عبارت شرطی را ارزیابی کند. در نتیجه، سمت راست عبارت را ارزیابی می‌کند، حتی اگر سمت چپ عبارت FALSE باشد.

عملگر "&" یک عملگر بیتی AND است که روی تک تک بیت های عملوندهای خود عمل می کند. هر بیت از عملوند اول را با بیت متناظر عملوند دوم مقایسه می کند و اگر هر دو بیت 1 باشند، بیت نتیجه مربوطه را برابر با 1 قرار می دهد در غیر این صورت، بیت نتیجه را 0 می کند.

  • اپراتور "&&" چیست؟

عملگر && صرفا یک عملگر منطقی است. بنابراین، عملگر && فقط بر روی انواع داده های بولی، یعنی بیت ها کار می کند. عملگر "&&" به عنوان اپراتور اتصال کوتاه نیز شناخته می شود. این به این دلیل است که فقط سمت چپ عبارت شرطی را بررسی می کند.

عملگر && یک عملگر AND منطقی است که بر روی عبارات بولی عمل می کند. اگر هر دو عملوندش True باشند True را برمی گرداند، در غیر این صورت False را برمی گرداند. اگر سمت چپ عبارت شرطی منجر به FALSE شود، سمت راست عبارت شرطی را ارزیابی نمی کند، زیرا نتیجه از قبل نادرست است.

این گزارش نشان می‌دهد که پاسخ‌دهندگان سازمان‌هایی با 10 سرور یا بیشتر، دوبرابر خوش‌بین‌تر از پاسخ‌دهندگان با دو تا پنج سرور بودند که قیمت‌های انرژی ظرف دو سال به هنجارهای بلندمدت بازخواهد گشت و به دلیل بالقوه‌ای برای این اختلاف اشاره کرد.

به نظر می‌رسد سن پاسخ‌دهندگان نیز بر اولویت‌بندی آن‌ها برای بهره‌وری انرژی فناوری اطلاعات و ارتباطات تأثیر داشته باشد، به طوری که 57 درصد از پاسخ‌دهندگان 25 تا 34 سال موافق بودند که هزینه‌های انرژی مربوط به سرور باید جزء ردیف بودجه‌های فناوری اطلاعات آنها باشد، در مقابل تنها 19 درصد افراد 55 ساله یا بیشتر. .

مورتن مجلز، مدیر محصول کشور ایسوس بریتانیا و ایرلند برای سرورها، گفت: «در این نظرسنجی، ما همچنین از پاسخ دهندگان خواستیم سه عامل اصلی در تصمیم گیری خرید سرور خود را شناسایی کنند، و برای هر پاسخگویی کاملاً ممکن بود که بگوید، خوب است. ، "عملکرد، بهره وری انرژی، گارانتی و اینها به یک اندازه مهم هستند" یا "قیمت، بهره وری انرژی، عملکرد و اینها به یک اندازه مهم هستند". اما آنها این کار را نکردند: به نظر می‌رسد داده‌ها نشان می‌دهد که خریداران فکر می‌کنند که بین این ویژگی‌ها معاوضه‌ای وجود دارد - مدیران فناوری اطلاعات و بخش‌های تدارکات را مجبور می‌کنند بر اساس این که کدام ویژگی برای سازمانشان مهم‌تر است، انتخاب کنند.

سرور ASUS

ایسوس برای حفظ نام و موفقیت تجاری خود در دنیای IT، هوشمندانه در تمام زمینه‌های مرتبط با این حوزه فعالیت می‌کند. یکی از زمینه‌هایی که ایسوس در آن وارد شده است، حوزه تجهیزات سرور است.سرور Asus جزء یکی از پر طرفدارترین سرورهای موجود در بازار می باشد و با توجه به روز بودن این سرورها و طراحی و پیاده سازی های ویژه خود جایگاه ویژه ای در بین سرورهای موجود در بازار پیدا کرده است. برای بررسی انواع سرور Asus با ایسوس  نمایندگی سرور ایسوس Asus) Server) همراه باشید.

سرور استوریج ایسوس Storage

سرور ذخیره سازی ایسوس با ویژگی های ظرفیت ذخیره سازی فراوان در 1U ، 2U و 4U و با اتصال پهنای باند بالا و کاهش TCO کل ارائه شده است. مادربرد سرور ایسوس Server Motherboards مادربردهای سرور ایسوس شامل همه موارد مورد نیاز برای کاربردهای متنوع مانند HPC ، مرکز داده و ویژگی برجسته شامل قدرت محاسباتی شدید، ظرفیت حافظه بالا با قابلیت افزایش می باشد .ایستگاه پردازشی سرور ایسوس Workstations ایستگاه پردازشی سرور Asus، سری نیازهای حرفه ای در گرافیک، محاسبات GPU و برنامه های کاربردی می باشد.

مادربرد ایستگاه پردازشی سرور ایسوس Workstation Motherboards این سرورها مادربرد ایستگاه های پردازشی ایسوس هستند که پایه و اساس ایده آل برای PC قدرتمند است. ارائه قدرت عالی، عملکرد قابل اعتماد، و مقیاس پذیری I / O متعدد برای انجام وظایف بیشتر و قابل ارتقاء در آینده است. جدیدترین سرورها، مادربردهای سرور، ایستگاه‌های پردازشی و مادربرد ایستگاه‌های پردازشی سرور Asus از چندین رابط PCI Express 3.0 برای افزایش کارت گرافیکی و سایر ماژول‌های توسعه پشتیبانی می‌کنند. همچنین سرور Asus و ایستگاه‌های پردازشی سری ESC دارای گواهینامه 80 Plus در بخش توان مصرفی هستند به این معنی که حداقل راندمان مصرف انرژی در آنها 80 درصد است که علاوه بر صرفه‌جویی بیشتر، در کاهش هزینه‌ها نیز موثر است.

جمع بندی

با توجه به بررسی انواع سرور Asus و ویژگی های بیان شده برای این محصولات می توان سرور ایسوس را یکی از قوی ترین برند های ارائه دهنده انواع سرور دانست. استفاده از بهترین سخت افزار و طراحی سرور های ایسوس متناسب با کاربری های گوناگون سبب شده تا سرور Asus به یکی از قدرتمندترین برند های ارائه دهنده سرور تبدیل شود. با این حال اگر قصد انتخاب و خرید سرور Asus را دارید می توانید با بررسی این راهنمای خرید سرور ایسوس در سایت ایسوس سنتر به عنوان نمایندگی فروش سرور asus و خدمات پس از فروش محصولات ایسوس، انواع مدل های سرور ایسوس به همراه لیست قیمت سرور ایسوس را مشاهده کنید.

پشتیبانی سرور ایسوز

صادقانه بگویم، این یک تصور نادرست است: تمام تولیدکنندگان بزرگ بر روی بهبود بهره وری انرژی سرور متمرکز هستند، در حالی که رکوردهای جهانی عملکرد همیشه توسط همان سرورها شکسته می شود. این داستانی است که صنعت باید بیشتر بگوید: شما می توانید هم بهره وری انرژی و هم عملکرد داشته باشید. ایسوس به‌عنوان یک رهبر پایداری، مایل است در فرآیند خرید توجه بیشتری به بهره‌وری انرژی داشته باشد، زیرا ما نمی‌خواهیم شاهد تحقق بدترین پیش‌بینی‌ها برای مصرف انرژی توسط تجهیزات ICT باشیم.»

برای خرید سرور اچ پی اینجا بهتر هست مراجعه کنید.