نماد اعتماد

پیچ های خوب در ریل های رک سرور

ریل های غیر اورجینال و فیک در رک سرور اچ پی ای 

هت سینک سرور اچ پی چیست ؟

ریل سرور اچ پی

سوراخ های رک پیچ: درک تفاوت ها
اهمیت سوراخ های رک پیچ
هنگام کار با رک های سرور یا انواع دیگر رک ها، باید بتوانید دستگاه های خود را در جای خود ایمن کنید. برای انجام این کار، باید پیچ ها یا بست هایی را پیدا کنید که در سوراخ های قفسه شما قرار می گیرند. هیچ استاندارد واحدی در مورد سوراخ‌های پیچ قفسه وجود ندارد، بنابراین درک گزینه‌های مختلف، زمان استفاده از آنها و سایر اطلاعات مرتبط در مورد این موضوع مهم است.

سوراخ های رزوه ای
سوراخ های رزوه ای بسیار محبوب هستند و در اندازه های مختلف وجود دارند. سوراخ رزوه ای به پیچ اجازه می دهد تا به طور طبیعی و ایمن در آن قرار گیرد زیرا آنها پیچ را راحت تر به داخل هدایت می کنند. اکثر افراد در پروژه های دیگر نیز با سوراخ های رزوه ای کار می کنند، که این گزینه را به گزینه ای کاملا آشنا تبدیل می کند. اگرچه به اندازه گزینه‌های دیگر محبوب نیست، اما همچنان می‌توانید سخت‌افزار فوق‌العاده‌ای پیدا کنید که از سوراخ‌های رزوه‌دار استفاده می‌کند، از جمله موارد زیر:

  1. قفسه‌های پست رله 2 Telco – قفسه‌های رله مخابراتی در اکثر مراکز داده و سایر امکانات ضروری هستند تا سیم‌ها بتوانند وارد شوند و مرتب بمانند. تمام تجهیزات DEMARK را با استفاده از سوراخ های رزوه ای ایمن سوار کنید.
  2. قفسه دیواری 5U عمودی ایمن – این پایه دیواری از سوراخ های رزوه ای برای هر دو پیچ M6 و 12-24 استفاده می کند، بنابراین راحت است و سخت افزار شما را ایمن نگه می دارد.

سوراخ های بدون رزوه گرد
سوراخ‌های بدون نخ گرد اولین بار توسط IBM برای رک‌های سرور به بازار آورده شد، اما از آن زمان تا حدی محبوبیت پیدا کرده‌اند. می‌توانید بسیاری از ریل‌های OEM مختلف و تجهیزات دیگر از Dell، HP و IBM را پیدا کنید که با سوراخ‌های بدون رزوه مناسب هستند. با این حال، این نوع سوراخ قفسه‌ای در سال‌های اخیر به دلیل سوراخ‌های قفسه مربعی جهانی مورد توجه قرار نگرفته است. در حالی که در حال حاضر عمدتاً در قفسه های قدیمی یافت می شود، سخت افزار برای این نوع سوراخ هنوز در برخی مکان ها موجود است.

سوراخ های قفسه مربعی جهانی
امروزه حفره های رک مربعی محبوب ترین در رک های سرور جدید هستند. آنها دارای سوراخ های مربعی با ابعاد 3/8 اینچ در 3/8 اینچ هستند و معمولاً روی پایه های فولادی با ضخامت 0.085 اینچ تا 0.11 اینچ قرار دارند، که باعث می شود آنها به اندازه کافی قوی باشند تا تقریباً از هر تجهیزاتی پشتیبانی کنند.

این نوع سوراخ، توسعه "ریل های سریع" را برای سازندگان بسیار آسان کرده است. این ریل ها زمان نصب را کاهش می دهند و همچنین به جلوگیری از خطا در هنگام نصب دستگاه های جدید کمک می کنند. یکی دیگر از چیزهای خوب در مورد سوراخ های قفسه مربعی این است که می توان آنها را با استفاده از یک مهره قفس به سرعت و کم هزینه به سوراخ رزوه ای تبدیل کرد که به سادگی به سوراخ مربعی می خورد.

ریل‌های OEM

برخی از نمونه‌های سخت‌افزاری که از سوراخ‌های قفسه مربعی جهانی استفاده می‌کنند عبارتند از:

  • قفسه پستی TechEdge 2 – این قفسه 2 پستی تا 1000 پوند ظرفیت دارد و نصب را سریع و آسان بدون نیاز به ابزاری انجام می دهد.
  • کیت های ریلی – این ریل ها برای جا دادن انواع دستگاه های سرور ساخته شده اند و در بسیاری از انواع دیگر سخت افزار نیز قرار می گیرند. با سوراخ های قفسه مربع جهانی کار می کند.
  • محفظه های کابینت سرور – اکثر محفظه های کابینت سرور جدید با سوراخ های رک مربعی جهانی به خوبی کار می کنند.
  • قفسه‌های سرور فریم باز – این نوع رک‌ها از سوراخ‌های رک مربعی جهانی استفاده می‌کنند، اما طراحی باز و بدون محفظه کامل کابینت‌های رک دارند.

خرید رک سرور

هنگام خرید رک سرور، مهم است که بدانید با چه نوع سوراخ های پیچ رک عرضه می شود. در تصویر بزرگتر از برنامه ریزی و مدیریت مرکز داده، نادیده گرفتن این جزئیات آسان است. با این حال، با دریافت زودهنگام این اطلاعات، شما را برای آینده آماده می کند.

https://www.drhp.ir/hp-server/421-hp-proliant-dl380-gen9-8sff.html