نماد اعتماد

سرور ها ی بی نام یا بدون برند خاص یا اسمبل شده

فروشندگان سرورهای وایت باکس چه کسانی هستند؟

 (ایالات متحده) و IBM Corp (ایالات متحده)، کسب و کار خود را حول محور در دسترس قرار دادن تکنسین های پشتیبانی پیشرفته در همه زمان ها ایجاد کرده اند. بازیگران اصلی در بازار سرورهای جعبه سفید عبارتند از Quanta Computer Inc. (تایوان)، Wistron Corporation (تایوان)، Inventec Corporation (تایوان)، Hon Hai Precision Industry Company Ltd.

سرور White Box چیست؟

سرور جعبه سفید به سرورهای سفارشی سازی شده ای اشاره دارد که یا در خانه ساخته شده اند یا توسط تامین کنندگان جعبه سفید به نام ODM (تولیدکنندگان طراحی اصلی) مانند Supermicro ساخته شده اند.

اصطلاح جعبه سفید به سادگی به این معنی است که تجهیزات بدون مارک یا عمومی هستند. همه قطعات به طور جداگانه خریداری می شوند که به کاهش هزینه ها کمک می کند و همچنین به علاقه مندان و متخصصان مرکز داده به طور یکسان سفارشی سازی بیشتری را برای مطابقت بهتر با نیازهای آنها ارائه می دهد.

سهولت سفارشی سازی به جای تعویض کل سرور در صورت خرابی تجهیزات، امکان تعویض قطعات جداگانه را فراهم می کند. سرورهای جعبه سفید به طور فزاینده ای توسط پروژه کامپیوتر باز (OCP) که توسط فیس بوک توسعه داده شده است مورد استفاده قرار می گیرند.
اشکال انتخاب یک سرور جعبه سفید نسبت به یک سرور OEM استاندارد، این است که آنها کمتر قابل اعتماد هستند و اجزاء اغلب فاقد افزونگی هستند.

سرورهای جعبه سفید با استفاده از تکنیک های خوشه بندی برای استقرار، خطر خرابی خود را کاهش می دهند.

یک خوشه با گروه بندی سرورها در کنار هم و مانند یک سیستم واحد، در دسترس بودن بالا را در یک سیستم کامپیوتری امکان پذیر می کند. با در نظر گرفتن این موضوع، یک شرکت باید یک ارزیابی قوی در مورد مزایا و معایب استقرار سرورهای جعبه سفید انجام دهد تا مطمئن شود که واقعا مقرون به صرفه است.

ریل رک یونیورسال 1U

به دلیل تنوع در شکل و اندازه سرورهای جعبه سفید، قرار دادن آن در یکرک سرور ریل همیشه آسان نیست. بسیاری از مشتریان ما به دنبال راه هایی برای نصب سرورهای جعبه سفید خود بدون استفاده از ریل های OEM هستند. RackSolutions با سرورهای جعبه سفید غریبه نیست و ODM مانند Supermicro را با کیت های ریلی متناسب با سرورهایشان ارائه می دهد.

با در نظر گرفتن سرورهای جعبه سفید، ما چندین راه حل برای این مشکل با قفسه ها و کیت های ریلی جهانی ارائه می دهیم. کیت‌های ریل جهانی ما تقریباً به هر سروری با هر فرم فاکتوری اجازه می‌دهد تقریباً روی هر رک استاندارد ۱۹ اینچی نصب شود.

ما کیت‌های ریل جهانی را در اندازه‌های 1U، 2U و 3U ارائه می‌دهیم که تقریباً هر پیکربندی را در ظرفیت‌های وزنی مختلف تا 200 پوند و عمق‌های بین 10 اینچ تا 39.5 اینچ امکان‌پذیر می‌سازد. ما همچنین کیت‌های ریلی را ارائه می‌کنیم که به سرور جعبه سفید شما اجازه می‌دهد روی 2 قفسه پست نصب شود. کیت‌های ریل جهانی ما همراه با میله‌های متقاطع کابل‌کشی برای مدیریت آسان و مؤثر کابل ارائه می‌شوند.