نماد اعتماد

بک لینک مفید ورودی سایت

قدرت بک لینک سایت های ورودی در چیست ایا خرید بک لینک های پیوندها در سایت های مختلف ارزش دهی خاصی به سایت ها می دهد در این مقاله بررسیمیکنیم که ایا ینازمند خرید بک لینک یا ریپورتاز های قدرتمند به سایتمان هستیم ؟

چگونه بک لینک های با کیفیت بالا دریافت کنیم؟


در زمینه سئو، بک لینک نوعی تصدیق اقتدار و دانش یک سایت دیگر است. وقتی سایت دیگری به سایت شما لینک می‌دهد، به بازدیدکنندگان و ترافیک خود به شما اعتماد می‌کند. آنها به مخاطبان ارزشمند خود می گویند که اگر می خواهند در مورد موضوع خاصی اطلاعات بیشتری کسب کنند، شما منبع خوبی برای آنها هستید.

بک لینک های با ارزش لینک هایی هستند که از وب سایت های با کیفیت می آیند. تجزیه و تحلیل این بک لینک ها به موتورهای جستجو کمک می کند تا بفهمند سایت شما چقدر معتبر است.

چگونه بک لینک های با کیفیت دریافت کنم؟
در اینجا شش مرحله برای نحوه دریافت بک لینک آورده شده است:

  1. بهترین راه برای به دست آوردن بک لینک های با کیفیت بالا به روش درست - brightedge
  2. پرسونای خریدار هدف خود را ایجاد کنید و آنها را به سفر خریدار خود ترسیم کنید.
  3. محتوایی ایجاد کنید که ارزش بالایی برای یک شخصیت خاص در یک نقطه خاص از سفر خود ایجاد کند.
  4. محتوای خود را عاقلانه در رسانه های اجتماعی، خبرنامه ها و ایمیل ها توزیع کنید تا توجه بیشتری را به آن جلب کنید.
  5. از آنجایی که افراد بیشتری در معرض محتوای شما قرار می‌گیرند، احتمال اینکه به وب‌سایت شما لینک بدهند بیشتر می‌شود.
  6. از این محتوا برای تثبیت خود به عنوان یک رهبر فکری در صنعت خود استفاده کنید.
  7. به دنبال فرصت هایی برای نوشتن پست های مهمان در سایر وب سایت ها یا برای انتشارات صنعتی باشید.

بک لینک های با کیفیت چیست؟


لینک های باکیفیت ارزش زیادی برای صاحبان سایت دارند. آنها به ایجاد اعتبار کمک می کنند تا Google بداند که می تواند به وب سایت شما اعتماد کند، بنابراین رتبه شما را بالا می برد و احتمالاً به به دست آوردن یک جعبه پاسخ سریع کمک می کند. آنها همچنین می توانند به جذب ترافیک بیشتر به سایت شما کمک کنند، زمانی که افراد روی پیوندهای سایر وب سایت ها کلیک می کنند تا اطلاعات بیشتری کسب کنند. ایجاد این لینک ها کار می خواهد، اما زمانی که این مراحل را دنبال کنید، می توانید قدرت بک لینک را برای شما کارساز کنید.

ارزش بک لینک های با کیفیت چیست؟
موتورهای جستجو همیشه به دنبال راه هایی هستند تا بفهمند سایت شما چقدر معتبر است و آیا مردم به اطلاعاتی که منتشر می کنید اعتماد دارند یا خیر. بک لینک ها به طور منظم توسط الگوریتم ها به عنوان عاملی در تعیین ارزش وب سایت شما مشاهده می شوند.

گوگل بک لینک های سایت های با کیفیت را به عنوان نشانه ای از این که این سایت با کیفیت و قابل اعتماد دیگری است تعبیر می کند. بنابراین، ایجاد یک پروفایل بک لینک خوب می تواند به افزایش رتبه شما در SERP کمک کند.

بک لینک ها همچنین می توانند به افزایش بازدید شما کمک کنند، به خصوص اگر بک لینک های باکیفیت باشند. همانطور که افراد بیشتری به سایت شما پیوند می زنند، بازدیدکنندگانی خواهید داشت که از این ویژگی های مختلف وب دیگر می آیند و علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد موضوع مورد نظر هستند. این امر آگاهی از برند شما را افزایش می دهد و می تواند رتبه شما را از طریق ترافیک و نرخ تعامل بالاتر افزایش دهد.

آیا بک لینک بد خطری دارد؟
همانطور که گوگل می‌خواهد بک لینک‌های با کیفیت بالا را از سایت‌های با کیفیت بالا ببیند، همچنین نمی‌خواهد لینک‌هایی را از سایت‌های اسپم و با کیفیت پایین ببیند. اگرچه مشخص نیست که آیا این پیوندها واقعاً می توانند به رتبه سایت آسیب برسانند یا خیر، توصیه می شود هر پیوندی را که نمی خواهید در نمایه بک لینک خود قرار دهید را رد کنید. با رد کردن پیوندها، به گوگل اطلاع می دهید که هیچ بخشی از آنها را نمی خواهید.