نماد اعتماد

سرور تاور HPE ML350 G10 12LFF

بررسی و مشخصات سرور تاورML350 G10 LFF

قیمت و مشخصات سرور ML350 G10 4LFF

خرید سرور تاور HPE ML350 G10 8LFF

قیمت سرور اچ پی ای ML350 G10 12LFF

قیمت و مشخصات سرور ML350 G10 4LFF

بخشی از بازار وجود دارد که به عنوان سرور تاور دو سوکت تعریف شده است که می تواند در یک قفسه نیز نصب شود. این سرورها تمایل دارند خدمات و ذخیره سازی را در دفاتر شعبه راه دور که در آن رک ها در دسترس نباشند، اجرا کنند.

این دقیقا همان جایی است که4LFF 8LFF 12LFF  HPE ProLiant ML350 Gen10 بازی می کند. در HPE ProLiant ML350 Gen10، ما می خواهیم نشان دهیم که چگونه این سرور دوگانه Intel Xeon Scalable نیازهای آن بازار را برطرف می کند.

نمای کلی سخت افزار  4LFF HPE ProLiant ML350 Gen10

HPE ProLiant ML350 Gen10 یک سرور بزرگ است. ما دستگاه را در پیکربندی برج آزمایش کردیم و متوجه شدیم که به طور قابل توجهی بزرگتر از HPE ProLiant ML110 Gen10 است که بررسی کردیم.

این فضای اضافی با قابلیت های محاسباتی، حافظه، ذخیره سازی و PCIe بیشتر به خوبی مورد استفاده قرار می گیرد که در این بررسی به آنها اشاره خواهیم کرد.می توانید در مورد سرور ML350 G10 اینجا مطالعه کنید .HPE پیکربندی‌های درایو مختلفی دارد، اما می‌توان نمودار HPE را از یک شاسی درایو 2.5 اینچی SFF 24×2.5 اینچی در زیر مشاهده کرد.

 

HPE پیکربندی‌های درایو مختلفی دارد، اما می‌توان نمودار HPE را از یک شاسی درایو 3.5 اینچی LFF 12×3.5 اینچی در زیر مشاهده کرد.

سیستم آزمایشی ما از اتصالات SAS3 از یک کنترلر HPE SmartArray RAID استفاده می‌کند، اما پورت‌های SATA نیز از مادربرد موجود است. هر پورت SFF-8087 دارای چهار خط SATA III از Intel Lewisburg PCH است.

اگر از نرم‌افزار RAID و درایوهای LFF 3.5 اینچی استفاده می‌کنید، این می‌تواند به کاهش قیمت اولیه خرید و همچنین مصرف انرژی کمی کمتر کمک کند. برخی از فروشندگان از آرایه بزرگی از کابل های SATA 7 پین استفاده می کنند که با نصب چهار یا هشت کابل، مدیریت آن دشوارتر می شود.

ما یک ثانیه وقت می گذاریم تا کمترین قسمت مورد علاقه مان از سرور، قاب قاب جلویی را برجسته کنیم. برای آزاد کردن پنل جلویی، باید پانل کناری را جدا کنید. سپس باید این اهرم را به سمت بالا فشار دهید و قاب جلویی دور می‌شود.

اگر از نمای بیرونی به سرور نگاه می کنید، این قفل قابل مشاهده نیست. این امر خدمات رسانی را به طور غیر ضروری پیچیده می کند. ما این بازخورد را به تیم HPE دادیم و آنها گفتند که برای نسل‌های آینده آن را بررسی خواهند کرد. این یک خرده کوچک است، اما اگر به منبعی غیرفنی برای سرویس دهی به سرور در زمینه تعمیر و نگهداری اضطراری نیاز دارید، می تواند مهم باشد.

سرور HPE ML چیست؟

سرور HPE ProLiant ML30 Gen10 Plus یک برج سرور قدرتمند و در عین حال مقرون به صرفه است که برای دفاتر کوچک، دفاتر راه دور و شعبه‌ها طراحی شده است تا راه‌حل‌های ابری ترکیبی و داخلی را اجرا کند، عملکرد، امنیت، قابلیت اطمینان و توسعه‌پذیری در سطح سازمانی را با هزینه کم ارائه دهد.
تفاوت بین سرورهای HP DL و ML چیست؟

مقایسه عمیق سرورهای دل در مقابل سرورهای اچ پی ML (خط مدولار) دارای سرورهای مبتنی بر برج است که قابل تبدیل به رک mount هستند. DL (خط تراکم) متشکل از سرورهای همه منظوره رک-mount است. BL (Blade Line) شامل سرورهای Blade در HP BladeSystem است. SL (خط مقیاس پذیر) دارای مدل های مبتنی بر رک برای محیط های مرکز داده است. 

چرا سرورهای  ML350 G10 HP را انتخاب می کنیم؟

سرورهای ProLiant HPE با HPE Infosight کم مصرف ترین سرورهای برج دنیا را ارائه می دهند که عملکرد بالاتری را برای هزینه کمتر و مصرف انرژی کمتر ارائه می دهند. علاوه بر این، سرورهای رک آنها به طور مداوم از رقبا بهتر عمل می کنند و تا 20٪ عملکرد بهتری دارند!

آیا 350 G10 ML سرور دارد؟

بازیکنان دلایل زیادی برای تغییر سرور در ML دارند. متأسفانه، بازی بر اساس مکانی که در آن قرار دارید، مکان سرور شما را تعیین می کند، بنابراین هیچ راهی برای تغییر سرور خود در بازی وجود ندارد. در اینجا روش هایی وجود دارد که می توانید با استفاده از VPN و سایر نقاط ضعف در بازی، سرور را در ML تغییر دهید.

سرور تاور HPE ProLiant ML350 Gen10 12LFF یکی از مدل‌های محبوب و قدرتمند سرورهای تاوری اینترپرایز است که توسط شرکت HPE (Hewlett Packard Enterprise) ارائه شده است. ویژگی‌های اصلی این سرور عبارتند از:

  1. قابلیت ارتقاپذیری بالا: ML350 Gen10 به طور کلی دارای قابلیت ارتقاپذیری بالاست که به کاربران اجازه می‌دهد تا آن را بر اساس نیازهای خود گسترش دهند. با قابلیت اتصال تا ۱۲ درایو فیزیکی LFF (Large Form Factor)، این مدل از ML350 Gen10 امکان ارائه فضای ذخیره‌سازی بیشتر را فراهم می‌کند.

  2. کارایی بالا: با پشتیبانی از پردازنده‌های اینتل Xeon Scalable با تعداد هسته‌ها و فرکانس‌های مختلف، می‌توان این سرور را برای بارهای کاری مختلفی مانند مجازی‌سازی، پایگاه داده، وب سرویس‌ها و غیره استفاده کرد.

  3. امکانات امنیتی: ML350 Gen10 از امکانات امنیتی پیشرفته‌ای مانند HPE Silicon Root of Trust، Secure Compute Lifecycle و HPE iLO تجدید پذیر برخوردار است که امنیت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری سرور را تضمین می‌کند.

  4. مدیریت سرور ساده: با استفاده از HPE iLO5 (Integrated Lights-Out), HPE OneView و HPE InfoSight، مدیریت سرور به راحتی انجام می‌شود و کاربران می‌توانند عملکرد سرور خود را مانیتور و مدیریت کنند.

  5. سازگاری با استانداردهای صنعتی: ML350 Gen10 با استانداردهای صنعتی مانند PCIe Gen4، USB 3.2 Gen2، NVMe SSD و غیره سازگار است و به کاربران امکان ارتقاء و گسترش سیستم خود را فراهم می‌کند.

سرور تاور HPE  ML350 Gen10 12LFF

این سرور به عنوان یک گزینه مناسب برای کاربردهای مختلف از جمله سرویس‌دهی داده، ذخیره‌سازی، مجازی‌سازی، وب سرویس و غیره بسیار پرکاربرد است.