نماد اعتماد

راهنمای خرید سرور ارز چیا chia

آیا چیا در بایننس فهرست شده است؟
چیا چه زبانی است؟

در این مقاله در مورد این که چیا چیست و چه سرور ی مناسب با ارز چیا هست صبحت خواهیم کرد.چیا سرور و انچهدر مورد هارد سرور چیا صبحت خواهیم کرد.


آیا سکه چیا چینی است؟

چیا چقدر محبوب است؟
مدیرعامل چیا کیست؟
بزرگترین تولیدکنندگان چیا چه کسانی هستند؟
چه اندازه SSD برای چیا؟
چیا چقدر زمان نیاز دارد؟
چیا چقدر آب نیاز دارد؟
آیا ترک ماینینگ لپ تاپ بی خطر است؟

سرور چیا چیست؟

مه 2021) چیا یک ارز رمزنگاری شده است که در آن استخراج (یا کشاورزی، به زبان چیا) بر اساس میزان فضای ذخیره سازی هارد دیسک اختصاص داده شده به آن به جای قدرت پردازش مانند ارزهای دیجیتال اثبات کار مانند بیت کوین است. این پلت فرم توسط یک شرکت مستقر در کالیفرنیا به نام Chia Network Inc ایجاد شده است.

چگونه یک دکل معدن چیا راه اندازی می کنید؟
شروع به استخراج چیا کنید!
اپلیکیشن بلاک چین چیا را دانلود کنید. می توانید برنامه های کاربردی برای Windows، macOS و Linux را از وب سایت رسمی Chia پیدا کنید.کلید خود را بسازید و شروع به طراحی کنید. یک کلید، شناسه‌ای است که شما را به‌عنوان مالک نقشه‌های چیا علامت‌گذاری می‌کند. پس از ایجاد یک قطعه، برداشت را شروع کنید.برای استخراج چیا به چه چیزی نیاز دارم؟هر پردازنده ای با چهار هسته - مانند Core i3، Core i5 یا Core i7 اینتل، یا معادل های AMD آنها - برای استخراج Chia مناسب هستند. یک انتخاب خوب اینتل Core i5-11400 یا Core i5-10400 است که با قیمتی در حدود 150 تا 170 دلار قابل خریداری است.

چگونه پورت 8444 را برای چیا باز کنیم؟

  • با استفاده از مراحل زیر می توانید این کار را انجام دهید:
  • به صفحه تنظیمات روتر خود بروید.
  • تنظیمات پیشرفته را انتخاب کنید.
  • هر آنچه در تنظیمات روتر شما ذکر شده است، Port Forwarding یا Port Triggering را انتخاب کنید.
  • 8444 را به عنوان پروتکل تحت قوانین دسترسی WAN وارد کنید.
  • آدرس IP مقصد را در جدول LAN IP وارد کنید.

روی Save کلیک کنید.

پایگاه داده Chia در کجا ذخیره می شود؟
برای همه سیستم‌عامل‌ها (OS)، مکان دایرکتوری‌های چیا (پوشه‌ها) که شامل پایگاه داده، پیکربندی، گزارش‌ها و غیره است در فهرست‌های داخل پوشه خانه شما است.  

آیا می توانم چیا را آفلاین طرح کنم؟
نقشه برداری را می توان کاملاً آفلاین انجام داد و برای تکمیل نیازی به هیچ چیز از بلاک چین ندارد.

آیا برای استخراج Chia به SSD نیاز دارم؟
طراحی چیا به حافظه های SSD با ظرفیت بالا، کارایی بالا و بادوام نیاز دارد. در مقایسه با هارد SATA سنتی، استفاده از SSD سرعت رسم را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.
ریگ ماینینگ خود را به چه چیزی وصل کنم؟
مطمئن شوید که PSU را به طور ایمن به مادربرد وصل کنید. اگر نه، دکل ماینینگ شروع به کار نخواهد کرد. کانکتور برق 8 پین CPU باید به نزدیک ترین شکاف مادربرد به پردازنده برود. 

آیا می توانم با سکه چیا کسب درآمد کنم؟
نحوه پرورش چیا در خانه (راهنمای مبتدیان) چیا یک ارز دیجیتال نسبتا جدید است. می‌توانید سکه‌های چیا (که XCH نیز نامیده می‌شود) بخرید یا می‌توانید با کشاورزی چیا با استفاده از رایانه‌تان سکه به دست آورید.

چه کسی رمزارز چیا را دارد؟
 Chia Network, Inc.، این شرکت در سال 2017 توسط برام کوهن، یک برنامه نویس کامپیوتر قدیمی تاسیس شد. سپس این شرکت شبکه چیا، بلاک چین را توسعه داد، که توسعه دهندگان می توانند برنامه های کاربردی را روی آن بسازند – و می گوید که از نظر مصرف انرژی نسبتاً سازگار با محیط زیست است. 

شبکه چیا چقدر بزرگ است؟
امروزه، بلاک چین چیا 28 اگزبی بایت (EiB) است – یعنی 32 میلیارد گیگابایت! مقیاس بندی سریع شبکه و فرآیند توسعه متعاقب آن فرصت های باورنکردنی برای تعامل و یادگیری از شرکای درخشان فراهم کرد.
چه مقدار رم برای کشاورزی چیا نیاز دارید؟
یک طرح واحد در حین ترسیم حدود 4 گیگابایت رم را اشغال می کند، اما محدوده توصیه شده حدود 3.4 گیگابایت تا 6.75 گیگابایت است. اگر در حین ترسیم حافظه RAM تمام شود، فرآیند از فایل صفحه سیستم شما استفاده می کند که به طور قابل توجهی کندتر است
آیا استخراج چیا هارد دیسک را از بین می برد؟
دلیل خرابی هارد دیسک یا SSD در حین استخراج چیا، فشار زیاد است. یک SSD معمولی مصرف کننده دارای رتبه 600 ترابایت (نوشته شده در ترابایت) است که برای استفاده معمولی کافی است. در صورت استفاده در شرایط بهینه، SSD های درجه یک مصرف کننده می توانند چندین سال دوام بیاورند.

ارز دیجیتال چیا نتورک (Chia Network) نیز با هدف کمک به صنعت پرداخت به وجود آمده است یعنی چیزی شبیه به بیت کوین با این تفاوت که بر خلاف بیت کوین که برای تایید تراکنش‌های شبکه از روش اجماع اثبات کار استفاده می‌کند که نیازمند ماینرهای سخت‌ افزاری بسیار پرقدرت است، شبکه چیا برای استخراج و تایید تراکنش‌ها از روش اجماع اثبات فضا استفاده می‌کند، به عبارتی کاربران فضای خالی سیستم و یا گوشی هوشمند خود را در اختیار شبکه قرار داده و پاداش دریافت می‌کنند.

یرای خرید سرور اچ پی برای هر کاری اینجا بهتر هست دنبال سرور مناسب باشید.