نماد اعتماد

5 ماشین هیبریدی برای سال 2024

بهترین سواری ها و ماشین های که میتوانید در سال 2024 برای خود تهیه کنید.

در این مقاله سعی داریم نگاهی به برترین خوردروهای هیبریدی که ممکن هست برای هم شما خوب باشد بیندازیم .

بهترین خودروهای هیبریدی 2024 و 2023 | برترین اتومبیل ها و شاسی بلندهای نیمه الکتریکی و هیبریدی 
  • کیا اسپورتیج
  • کیا نیرو
  • هیوندای سوناتا
  • هیوندای توسان
  • جیپ گرند چروکی 4xe.
  • فورد F-150.
  • تویوتا پریوس پرایم
  • ب ام و X5.

خودروهای هیبریدی گازسوز نیاز کسانی را که خواهان خودروی برقی هستند اما نمی‌خواهند اضطراب مسافت را تجربه کنند، برطرف می‌کنند. از آنجایی که این وسایل نقلیه دارای قطارهای دوگانه هستند، یکی برقی و دیگری گازی، پیچیده‌تر از خودروهای تمام برقی یا تمام گازی هستند.

هنگامی که به درستی رانده می شود، عمدتاً با نیروی الکتریکی، سیستم گازی با قابلیت اطمینان کمتر به ندرت مورد استفاده قرار می گیرد که سایش و پارگی آن قطعات را کاهش می دهد. با این حال، استفاده نادر از سیستم گاز می تواند منجر به مشکلاتی با اتانول شود، به خصوص اگر رانندگان به طور منظم گاز را تعویض نکنند، زیرا می تواند باعث ژل شدن و مسدود شدن سیستم تحویل سوخت شود.

من در حال حاضر یک Volvo XC60 شارژ پلاگین هیبریدی دارم. دریافتم که برای استفاده حداکثری از توان الکتریکی، حداقل بردی بیشتر از 30 مایل می‌خواهید، و هر چه به 100 مایل نزدیک‌تر شوید، احتمال استفاده از موتور گازی کمتر می‌شود. در حال حاضر، خودروهای تمام الکتریکی به عنوان خودروهای دوم بهترین هستند، در حالی که خودروهای گازی یا پلاگین هیبریدی به عنوان خودروهای اولیه یا ثانویه مناسب هستند.

خودروی هیبریدی چیست؟ 

بیایید این هفته در مورد خودروهای هیبریدی پلاگین صحبت کنیم، و با محصول هفته خود پایان خواهیم داد: صفحه کلید بازی الماس سیاه، که از دسامبر استفاده می‌کنم و به سادگی دوستش دارم - که خوب است زیرا یک صفحه کلید بازی نبود. تاریخ ارزان

آشنایی با فناوری خودروهای هیبریدی
خودروهای هیبریدی انواع مختلفی دارند. در ابتدا، رایج‌ترین خودروها، خودروهایی بودند که از سیستم الکتریکی ثانویه برای حداکثر عملکرد استفاده می‌کردند تا بتوانند از موتورهای کوچک‌تری استفاده کنند که مصرف سوخت بیشتری داشتند. اینها اکثراً اکنون ناپدید شده‌اند، و شما فقط می‌بینید که این رویکرد در سوپراسپرت‌ها و کوروت E-Ray جدید استفاده می‌شود، که کمتر در مورد اقتصادی و بیشتر در مورد عملکرد خالص هستند.

بهترین خودروی هیبریدی در ایران

خودروهای فعلی هیدروژنی عملاً هیبریدی هستند زیرا از هیدروژن برای تغذیه ژنراتوری که باتری ها را شارژ می کند استفاده می کنند. روی کاغذ، اگر اکوسیستم سوخت‌رسانی به اندازه کافی بزرگ داشتند (آنها ندارند)، بهتر از خودروهای برقی خالص بودند، زیرا زباله‌های آن‌ها آب خالص است و مشکل برد یک ماشین الکتریکی خالص را ندارند. .

ژنراتورهای هیدروژن خانگی در دسترس هستند، اما در مقایسه با شارژر ماشین برقی خانگی سطح 2 که قیمت آن کمتر از کلان است و برخی نزدیک به 200 دلار قیمت دارند، بیش از 10000 دلار قیمت دارند. بنابراین، تا زمانی که مشکل سوخت رسانی برطرف نشود، این یک کلاس بسیار مهم است.

انتخاب بهترین خودروی هیبریدی در جهان

خودروهای هیبریدی پلاگین رایج‌ترین خودروها هستند که معمولاً از یک موتور گازی و موتورهای الکتریکی در یک خودرو تشکیل می‌شوند. در حالی که خودروهای برقی مانند BMW i3 وجود داشتند که دارای افزایش‌دهنده برد گازسوز بودند، این خودروها در حال حاضر اغلب از بین رفته‌اند، زیرا بیشتر آنها نمی‌خواستند ظرفیت چمدان خود را برای یک ژنراتور مستقل که می‌تواند باتری خودرو را شارژ کند، از دست بدهند.

برخی از خودروها هر دو موتور را در یک پیشرانه به هم متصل می‌کنند، در حالی که برخی دیگر، مانند ولوو من، دارای طراحی هستند که در آن موتور گازی یک جفت چرخ - معمولاً مجموعه جلو - را به حرکت در می‌آورد و موتور الکتریکی جفت دیگر را نیرو می‌دهد.

این دسته از وسایل نقلیه در مقایسه با خودروهای الکتریکی خالص بردهای طولانی دارند و می توانند بردی فراتر از خودروهای گازسوز خالص داشته باشند، زیرا آنها اغلب خودروهای گازسوز با سیستم برق ثانویه هستند که برد بیشتری را به شما می دهد. من روی رتبه بندی این کلاس تمرکز خواهم کرد.

از آنجایی که باتری‌های بسیار کوچک‌تری دارند، شارژ کامل آن‌ها در خانه معمولاً کمتر از 10 ساعت یا یک شب طول می‌کشد، در حالی که شارژ کامل خودروهای برقی در خانه ممکن است بیشتر طول بکشد.

Polestar 1
خودروی برقی پلاگین هیبریدی Polestar 1

مسلماً، بهترین خودروی هیبریدی پلاگین پولستار 1 است که عمدتاً به دلیل برد الکتریکی عظیم (برای یک هیبریدی پلاگین) 52 مایل EPA در حالت الکتریکی خالص است، که Polestar می گوید می تواند تا 77 مایل برسد.

با قیمت 150000 دلار ارزان نیست، اما نزدیکترین چیز در این کلاس به یک برقی هیبریدی بدون سازش است. این خودرو بیشتر یک GT بزرگ، یک خودروی اسپرت کاربردی است. نگاه کردن به آن خیره کننده است، و با توجه به قیمت، منحصر به فرد است.

برای یک هیبریدی، علیرغم اینکه این خودروها تمایل به سنگین بودن دارند، عملکرد به طور قابل توجهی قوی است. حدود 600 اسب بخار قدرت، 738 پوند فوت گشتاور و 0 تا 60 از 4.3 ثانیه را ارائه می دهد. موتور گازسوز دارای یک سوپرشارژر برای جلوگیری از تاخیر توربو و یک توربوشارژر است که در دورهای بالاتر تقویت می کند.

این اولین مدل از Polestar بود و بیشتر شبیه یک ماشین نمایشی به نظر می رسد تا یک ماشین تولیدی از نظر ظاهر و احساس پیشرفته. اگر بودجه مشکلی نداشت، این ماشینی بود که من انتخاب می‌کردم. این ماشین هنر نورد است. چند نفر از آنها در منطقه من هستند و حتی در حضور افراد بهتر از عکس ها به نظر می رسند.

اتوبیوگرافی رنجروور اسپورت

در حالی که جگوار لندرور (JLR) با تبدیل خود به خط تولید تمام الکتریکی که قرار است سال آینده عرضه شود، مشکل دارد، رنج روور اسپورت اتوبیوگرافی یکی از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین خودروهای الکتریکی هیبریدی در بازار است.

با قیمت بیش از 120,000 دلار، این پیشرفت بزرگی نسبت به Polestar 1 نیست و بار دیگر نشان می‌دهد که اگر هیچ مصالحه‌ای نمی‌خواهید، قیمت بالایی را پرداخت خواهید کرد. با این حال، JLR سال سختی را پشت سر می گذارد، بنابراین ممکن است تمایل بیشتری برای مذاکره با قیمت پایین تر داشته باشد. با 543 اسب بخار قدرت، این خودرو به اندازه پولستار قدرتمند نیست، اما یک SUV است، بنابراین از GT کاربردی تر است.

با برد تایید شده 51 مایل، 0 تا 60 از 4.7 ثانیه، فضای بار مناسب و ظرفیت حمل، این وسیله نقلیه برای کسانی که سبک و ظاهر یک رنجروور را می‌خواهند اما توانایی‌های برقی یک پلاگین را می‌خواهند ایده‌آل خواهد بود. در هیبرید

این مدل یک کامیون مناسب و خوش‌نظر با قابلیت‌های آفرود رنجروور است. با این حال، قیمت برای اکثر خریداران بسیار زیاد است و نگرانی در مورد اینکه آیا JLR از چرخش الکتریکی خود جان سالم به در خواهد برد یا خیر، ارزش بررسی دارد.

BMW X5 xDrive50e
خودروی ورزشی هیبریدی پلاگین BMW X5 xDrive50e (SAV)

  پس از دو خودروی قبلی، BMW X5 xDrive50e با قیمت 73000 دلار به نظر می رسد معامله ای باشد. قدرت و گشتاور مناسبی دارد با 483 اسب بخار و سرعت 4.6 ثانیه از 0 تا 60. فکر نمی کنم این وسیله نقلیه به جذابیت رنج روور یا پولستار باشد، اما با توجه به ظرفیت ذخیره سازی آن و به مراتب کمتر، ممکن است کاربردی تر باشد. قیمت

xDrive50e همچنین باید در آب و هوای نامساعد خوب باشد، و یک BMW است، بنابراین اگر کمی سفت باشد هندلینگ باید چشمگیر باشد. در حالی که این خودرو ظاهر بدی ندارد، اما هنوز به اندازه برخی از جدیدترین خودروهای بی‌ام‌و مجهز نیست. همچنین واقعاً متمایز نیست، که ممکن است خوب باشد زیرا افرادی که اتومبیل های گران قیمت دارند اغلب می توانند هدف سارقان شوند.

ب‌ام‌و به‌نظر نمی‌رسد در مضیقه مالی باشد، و همچنین یک شرکت جدید نیست، و این نشان می‌دهد که پس از خرید خودرو، برای سرویس‌دهی در این اطراف حضور خواهد داشت. بعلاوه، با یک شبکه نمایندگی گسترده تر از Polestar یا JLR، تجربه خدمات شما باید راحت تر از دو خودروی دیگر باشد.

شارژ ولوو XC60
شاسی بلند هیبریدی پلاگین شارژ ولوو XC60

ما با ولوو XC60، مدل 2021 رانندگی می کنیم. وقتی به همسرم گفتم می‌خواهیم یک ولوو بگیریم، او گفت که این اتفاق روی جسد او می‌افتد زیرا نمی‌خواست در یک ولوو جعبه‌ای دیده شود. با این حال، او پس از دیدن و رانندگی ماشین، آن را خواست. در حالی که خودروی ما فقط 20 مایل برد الکتریکی دارد، نسخه‌های فعلی تقریباً دو برابر آن هستند، که باعث می‌شود کاش یک سال صبر می‌کردم و مدل جدیدتر را می‌خریدم.

این ماشین با حیوانات خانگی ما عالی بوده است، و در برف عظیم چند هفته پیش، مانند یک تراکتور بود که فقط کمی لیز خورد، تا حدی به لطف لاستیک های برفی که روی آن داریم. ظرفیت یدک کشی تقریباً 3000 پوند در سمت سبک تر است، اما این از قابلیت های کلی آن کم نمی کند. این SUV 455 اسب بخاری 0 تا 60 را در 5.9 ثانیه انجام می دهد و قیمت آن از محدوده 40000 دلاری پایین شروع می شود. قیمت ما به طور کامل به 65000 دلار می رسد.

ما مال خود را سه سال پیش خریدیم و ماشین بدون مشکل بوده است. این ولوو هم برای پرش های کوتاه و هم برای سفرهای طولانی رانندگی عالی بوده و برد کلی بیش از 500 مایل دارد. این یک معامله واقعی در این لیست است.

تویوتا پریوس پرایم
تویوتا پریوس پرایم XSE پلاگین هیبریدی EV مدل 2023

مدل‌های تویوتا پریوس اغلب خودروهای مورد علاقه رانندگان اوبر و لیفت هستند. در حالی که من شخصاً این خودروها را دوست ندارم، سخت است استدلال کنیم که پریوس یک خط هیبریدی شگفت انگیز نیست.

پریوس پرایم با قابلیت پلاگین به ارزش خالص منجر می شود. سه مدل (SE/XSE/XSE Premium) وجود دارد که قیمت پایه MSRP از 32975 دلار تا 39670 دلار متغیر است. این یک ماشین پرفورمنس به هیچ وجه نیست. با زمان 0 تا 60 6.6 ثانیه ای، یکی از کندتر خودروهای پلاگین هیبریدی در بازار است.

با تکیه بر میراث خط پریوس، پریوس پرایم استاندارد بالایی را در بخش پلاگین هیبریدی ایجاد کرده است. با برد رانندگی تمام الکتریکی تخمین زده شده توسط EPA تا 44 مایل، آنها همچنان یکی از کاربردی ترین هیبریدی های پلاگین در بازار هستند، اگرچه فنجان چای من نیستند، زیرا من عملکرد بیشتری را در وسایل نقلیه خود ترجیح می دهم.

پریوس پرایم بیشترین ارزش را در لیست من دارد، اما برای کسانی که می‌خواهند مسافت پیموده شده بنزین داشته باشند و احتمالاً چرخ‌ها را از ماشین خود برانند، بهترین است.

 بسته بندی

برای شرایط ما، جایی که هر مکانی که به آن می‌رویم کمتر از 10 مایل دورتر است، یک خودروی پلاگین هیبریدی به‌عنوان خودروی اصلی به‌عنوان خودروی اصلی بهتر از یک خودروی برقی یا گازی خالص است. این به این دلیل است که ما یک نیروگاه خورشیدی بزرگ در خانه خود داریم. ما اساساً ماشین را رایگان می‌رانیم و سالانه حدود سه مخزن بنزین را پشت سر می‌گذاریم - که ما را از مشکل اتانول گاز قدیمی ژل‌شده باز می‌دارد.
اگر نسخه جدیدتر ولوو خود را داشتیم، برای رفع این مشکل و کاهش مصرف گاز خود حداقل یک مخزن در سال، گاز غیر اتانولی می‌خریدیم.

پلاگین هیبریدی گزینه ای عالی برای کسانی است که می خواهند تجربه یک خودروی الکتریکی را داشته باشند اما نمی خواهند درد شبکه شارژ عمومی را تجربه کنند و به برد بیشتری نسبت به آنچه که در حال حاضر برقی ها ارائه می دهند نیاز دارند. آنها راهی عالی برای کاهش ردپای کربن و تجربه شارژ در خانه هستند در حالی که کشور به ساخت شبکه شارژ الکتریکی خود ادامه می دهد.

اینها خودروهای گذرا هستند زیرا چند سال پس از خودروهای بنزینی از بازار خارج می شوند، اما بعید است که این اتفاق برای پنج سال آینده رخ دهد و خریدهای فعلی را نسبتاً ایمن می کند.برای خرید سرور hp اینجا کلیک کنید. همچین سرور دست دوم اینجا کلیک کنید.