نماد اعتماد

استاندادرهای اتاق سرور روم

سرور روم hp چیست ؟

خریدسرور برای سرور روم های اچ پی یکی از مهمترین چابش ها ی روبرو ماست ما باید تمام تلاش خود را برای خرید بهترین سرور اچ پی برای نصب در دیتا سنتر های انجام بدهیم.

1. معرفی

علی‌رغم روند برنده انتقال سخت‌افزار IT به مکان‌های دور مانند مرکز داده یا ابر، هنوز مواردی وجود دارد که پشته‌ای از سرورها و دستگاه‌های شبکه فعال باید در دسترس آسان کسب‌وکار محلی نصب شوند (Armbrust et al. 2010, 54-58) . نصب یک پیکربندی سرور بزرگ در فضای اداری کار بهترین راه حل برای این نیاز نیست.

با انجام این کار، فرد به سادگی از سطح قابل قبول نویز و بار حرارتی در دفتر اطراف فراتر می رود. علاوه بر این، دسترسی به سرورها برای همه افرادی که می توانند وارد دفتر شوند مجاز خواهد بود. راه بهتر برای پرداختن به این مسائل، سازماندهی یک سرور اختصاصی برای اجرای تاسیسات فناوری اطلاعات است (Marks 2000, 99. کنترل و نگهداری گزارش دقیق بازدیدکنندگان کار ساده ای است ( AllBusiness).

صرف نظر از اندازه تأسیساتی که می‌سازید، مرکز داده اصلی یا اتاق سرور کوچک، نتیجه باید با اهمیت تجاری اطلاعات نگهداری شده در این مرکز مطابقت داشته باشد (Memon et al. 2009, 351). ضروری است که طراحی cho sen برای الزامات خاص I C T مناسب باشد. اتاق سرور قلب عملیات IT است و بنابراین باید قبل از ساخت به خوبی فکر شود.

ما در تحقیق خود یک مدل پویا از یک اتاق سرور امن را در نتیجه جمع آوری و تجزیه و تحلیل انتقادی توصیه های موجود از ارائه دهندگان امکانات مرکز داده کوچک، استانداردهای صنعت فناوری اطلاعات و متخصصان فناوری اطلاعات و ارتباطات ارائه می دهیم. از این تحلیل انتقادی، ما توصیه هایی را برای شخصی که پروژه ساخت اتاق سرور فناوری اطلاعات را در دست دارد، ایجاد می کنیم. ضمن ایجاد توصیه، از تجربه 15 ساله خود به عنوان متخصص و مشاور راه حل های زیرساخت فناوری اطلاعات نیز تا حد زیادی استفاده کردیم.

ما یک الگو (پیوست B) همراه با راهنمایی برای انجام کارهای پیشرفته به یک شرکت ساختمانی ارائه می دهیم که برای ساختن تأسیسات آماده است. این الگو همچنین می تواند به عنوان یک چک لیست برای پروژه ساخت اتاق سرور کامل استفاده شود. در پایان نظراتی را در مورد اعتبار نتایج تحقیق بر اساس روش تحقیق مورد استفاده و منابع دانش به اشتراک می گذاریم. ما همچنین به این فکر می کنیم که چه رویکردی به پزشک توصیه می شود در حالی که نتایج را در موقعیت خاص، جایی که مدل ما در آن استفاده می شود، اجرا می کند.

چندین کتاب (به عنوان مثال Snevely 2002)، صفحات وب و استانداردهای صنعتی (مانند ANSI/BICSI 002 2011) وجود دارد که چالش ها را توصیف می کند و راه حل هایی برای آنها در رابطه با ایجاد تسهیلات ایمن برای سخت افزار IT ارائه می دهد، مانند 7 شرکت اخیراً شروع به ساخت اتاق سرور با چند منطقه کرده اند.

رویکرد تنظیم سطوح مختلف چگالی توان (مناطق) در اتاق سرور تک. این رویکرد ممکن است به کاهش هزینه سرمایه کمک کند. ایده اصلی این است که استفاده های مختلف از ICT به سطوح مختلف قدرت پردازشی از سرورها و فضای رشد نیاز دارد. بنابراین طراحی سنگ معدن کف - فضایی با ساپورت چگالی متفاوت منطقی است. (کاپوچیو 2009.)

سرور روم

ما مراکز داده چند منطقه ای را خارج از این علاقه تحقیقاتی ترسیم می کنیم و روی اتاق سرور عمومی "منطقه واحد" تمرکز می کنیم. در این تحقیق ما بر اساس گونه شناسی بالا بر روی مرکز داده های ردیف 1 و ردیف 2 تمرکز می کنیم و آن را "سرور روم" می نامیم. دلیل انتخاب چنین محدوده ای عملی است. مانند بسیاری دیگر از شرکت‌های فعال در سطح جهانی، شرکتی که نویسنده در زمان انجام این تحقیق در آن کار می‌کند، سیاست انتقال عملیات داده‌های فناوری اطلاعات به مراکز داده بزرگ اضافی را دارند که می‌توان آن را به عنوان ردیف 4 بر اساس نوع‌شناسی TIA - 942 توصیف کرد.

این تصمیم تجاری با حذف اتاق های سرور محلی از دارایی های شرکت، تلاش ها در طراحی و نگهداری مراکز داده را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. حداقل در تئوری. در عمل، نیاز به اتاق‌های سرور محلی با تصمیم تمرکز ظرفیت محاسباتی در مراکز داده از بین نرفته است. طیف وسیعی از تقاضاهای تجاری در حوزه IT فقط 100٪ واضح را پشتیبانی نمی کند، بنابراین راه حل ها برای همه مناسب است.

برای مثال، تیم‌های تحقیق و توسعه از سخت‌افزار محلی استفاده می‌کنند که نیاز به دسترسی فیزیکی فوری به آن دارند. مورد دیگر زمانی است که منطقه عملیاتی Enterprise به مکان‌هایی در جهان گسترش می‌یابد که نه مراکز داده سطح 4 و نه اتصال داده پایدار در دسترس هستند. در چنین کشورها و مناطقی، مکان امنی برای سخت افزار IT (به عنوان مثال سرور فایل و چاپ) در فضای اداری باید در طول پروژه ساختمان اداری فراهم شود.

مشخصات اتاق سرور موقت خطر دسترسی به امنیت فناوری اطلاعات را برای یک دفتر واحد و همچنین برای کل فناوری اطلاعات سازمانی افزایش می دهد زیرا امنیت فناوری اطلاعات به اندازه ضعیف ترین پیوند آن قوی است. من در ساخت چندین اتاق سرور در چندین شرکت شرکت داشتم. برخی از شرکت‌ها شرکت‌هایی در سطح جهانی بودند. گستره انواع اتاق های سرور که باید ارائه می کردم از راه حل «روتر WLAN در جعبه فلزی روی دیوار» تا یک مرکز اتاق سرور مرکز عملیات شبکه جهانی بود.

یکی از ویژگی‌های مشترک در همه این پروژه‌ها، دستورالعمل بسیار کم و پراکنده برای مدیر پروژه بود s ارائه شده است. هدف این تحقیق کمک به افرادی است که وظایف طراحی و ساختن اتاق سرور را در شرکت‌هایی که ساخت و نگهداری مراکز داده معمولاً به تأمین‌کنندگان برون‌سپاری می‌کنند و در آن‌جا که سیستم مدیریت GE شناخته شده حاوی دستورالعمل‌های به‌روز برای اتاق سرور مستقل محلی نیست، انجام می‌دهند.

ساختمان تاسیسات با استفاده از این پژوهش، مدیر پروژه زیرساخت فناوری اطلاعات را قادر می سازد تا بتواند طراحی پیشرفته را برای 10 موقعیت اتاق سرور ارائه دهد، باید به جنبه های مربوط به مسیرهای حمل و نقل تجهیزات، امنیت، سطح نویز، میدان های الکتریکی پرقدرت، مقاومت در برابر آتش، گرمایش و سرمایش توجه کرد.

محدودیت های مربوط به اجرا، مسیرهای مجرا، تحمل بار کف و موقعیت کلی سازه های ساختمانی. در حین طراحی اتاق سرور، برای مدیر پروژه فناوری اطلاعات مهم است که به طور فعال نظرات خود را به تیم های تصمیم گیرنده سطح بالاتر در مورد همه عوامل مؤثر بر عملکرد آینده تسهیلات اتاق سرور ارائه دهد. (Nygaard 2010, 4.)

انعطاف پذیری بیش از حد در یک یا بسیاری از عوامل قطعاً بهره وری ICT را در آینده کاهش می دهد و ممکن است زندگی شما را به عنوان یک کاربر تسهیلات به یک کابوس شخصی تبدیل کند. برای مثال، نداشتن فضایی برای کابینت ایمن مقاوم در برابر آتش در ترکیب با قوانین SOX (به عنوان مثال DataBank 2009 را ببینید) ممکن است شما را مجبور کند که کارتریج های پشتیبان را در خانه خود ذخیره کنید.

لطف کوچک به سایر ذینفعان، مانند اجازه دادن به لوله آب از اتاق سرور، یک بمب ساعتی است که در مقیاس کامل نه «اگر» بلکه «وقتی» به فاجعه تبدیل می‌شود، و بودن لوله فاضلاب طعمی فراموش‌نشدنی به آن می‌دهد. 1.1 مکان برنامه ریزی ساخت اتاق سرور با انتخاب مکان مناسب که با محدودیت های نصب و عملکرد عناصر زیرساخت ICT مطابقت دارد شروع می شود. برخی از مهمترین تصمیمات در اینجا قبل از سفارش اولین رک سرور و گذاشتن اولین قطعه کابل شبکه گرفته می شود. اولین وظیفه شما در یافتن بهترین نقطه برای اتاق سرور در داخل ساختمان اینست که اندازه اتاق سرور خود را تعیین کنید. این الزامات باید بر اساس نیازهای موجود و مورد انتظار آینده باشد. (SearchStorage Channel.com.)

اتاق سرور باید با گزینه های کافی برای رشد در طول عمر خود طراحی شود. فضای آزاد یا آسان برای به دست آوردن باید در اتاق سرور یا مناطق مجاور باقی بماند. همانطور که قبلاً گفته شد، ذینفعان بخش ساختمان باید به طور جمعی به توافق برسند و نیازهای فضایی هر حوزه تجاری از جمله نیازهای گسترش آتی فناوری اطلاعات و ارتباطات را تأیید کنند.

فضای اختصاص داده شده باید در قسمتی مناسب، سهل الوصول و ایمن از ساختمان قرار گیرد. (Releford، 2000.) Nygaard معرفی می کند که اتاق سرور و مسیرهای مجرای آن باید برای تمام طول عمر یک مجتمع ساختمانی وجود داشته باشد. این شرکت باید برای مدت طولانی با طراحی تایید شده توسط ذینفعان یک پروژه ساختمانی زندگی کند. او ادعا می کند که سیستم های کابل کشی انرژی بیش از 10 سال قبل از منسوخ شدن از نظر فناوری عمر مفیدی خواهند داشت. (Nygaard 2010, 6.)

ما موافق نیستیم که در همه موارد چنین زمان استفاده طولانی در نظر گرفته شود. در واقع، زمان ساخت یک مجموعه ساختمانی می تواند تا 100 سال و بیشتر باشد! ما معتقدیم که این مکان به وضوح جایی برای تصمیم گیری بخش فناوری اطلاعات نیست. فناوری اطلاعات باید ارائه شود.

برای خرید هارد سرور G9  میتوانید اینجا کلیک کنید.