نماد اعتماد

قیمت ایفون جدید اپل

چه چیزی در مورد آیفون 15 خاص است؟

خرید ایفون های جدید اپیل مثل نسل جدید سرور های اچ پی یا خرید و فروش و قیمت سرور hp بسیار مهم هست همانطور چون بسیاری از خوانندگان ما ایس تی کاره ستند گفتیم این مقاله نیز بسیار مفید می تواند برایشان باشد.

آیا آیفون 15 جدید ارزشش را دارد؟ 3 دلیل برای فکر کردن به خرید

جدای از هوای سردتر و شاید تغییر رنگ برگ ها، سه چیز دیگر وجود دارد که می توانید در هر پاییز روی آن حساب کنید: ادویه کدو تنبل، شروع فصل فوتبال و آیفون های جدید.اپل سنت را زیر پا نگذاشت و فقط خانواده جدید آیفون 15 و سایر دستگاه ها را در رویداد "Wonderlust" خود در تئاتر استیو جابز اپل پارک در کوپرتینو، کالیفرنیا پوشش داد.

اگر وبلاگ زنده جشن ها USA TODAY را دنبال کرده باشید، ممکن است بدانید چهار مدل جدید آیفون 15 روز سه شنبه معرفی شدند، از جمله

  1. آیفون 15 استاندارد (از 799 دلار)
  2. آیفون 15 پلاس (از 899 دلار) با قیمت های 6.1 و 6.7. اینچ که به ترتیب با مدل های سال گذشته آیفون 14 و آیفون 14 پلاس برابری می کند.
  3. همین امر در مورد آیفون 15 پرو پریمیوم (6.1 اینچ؛ از 999 دلار)
  4. آیفون 15 پرو مکس (6.7 اینچ؛ از 1199 دلار) صدق می کند.

پس چرا به خود زحمت ارتقا دهید؟

شما واقعاً در این مراسم حضور داشتید و با آیفون 15 جدید وقت گذراندید. در اینجا چیزی است که باید بدانید اگر برای آیفون جدید احساس خارش دارید.
اپل از آیفون های جدید رونمایی کرد.
USB-C یک افزونه مورد استقبال است

همانطور که انتظار می رفت، اپل رسماً پورت لایتنینگ اختصاصی خود را به نفع USB-C جهانی تر کنار گذاشته است - اکنون به آیفون ها، آی پدها و مک ها و دستگاه های غیر اپل اجازه می دهد شارژر و کابل یکسانی را به اشتراک بگذارند.

آیفون 15 

این احتمالاً تصمیم اپل نبوده است، بلکه تغییرات به دلیل قوانین جدید وضع شده توسط اتحادیه اروپا ایجاد شده است که لوازم الکترونیکی مصرفی را ملزم می کند تا سال آینده یک پورت شارژ استاندارد را اتخاذ کنند.

در حالی که انتظار می رود، این مهم است زیرا فرآیند شارژ را در دستگاه ها و مارک های مختلف ساده می کند و به مصرف کنندگان کمک می کند تا با عدم نیاز به خرید کابل های اضافی (و انحصاری) در هزینه خود صرفه جویی کنند، که همچنین باید به کاهش زباله های الکترونیکی در محل های دفن زباله منجر شود.

دروغ نمی گویم: نگاه کردن به پایین آیفون 15 و دیدن یک پورت USB-C غیرواقعی بود.

این احتمال وجود دارد که شما از قبل کابل‌های USB-C را در خانه داشته باشید، بنابراین این ممکن است برای شما جذاب باشد که آنها را تغییر دهید.

از طرف دیگر، اگر تعداد زیادی کابل Lighting دارید، ممکن است تمایلی به ارتقا به آیفون 15 نداشته باشید – اما می توانید یک آداپتور USB-C به Lightning بخرید (29 دلار).
جزیره پویا را تخفیف ندهید
اپل نوتیفیکیشن های Dynamic Island خود را در آیفون 15 به روز کرد.

اکنون هر چهار مدل دارای «جزیره پویا» هستند که جایگزین بریدگی بالای مدل‌های آیفون 15 و آیفون 15 پلاس شده است.

سال گذشته فقط مدل های پرو این ویژگی را داشتند.

چرا این یک معامله بزرگ است؟

Dynamic Island نه تنها املاک بیشتری را روی صفحه نمایش آزاد می کند، بلکه هوشمندانه اطلاعاتی را در داخل این فضای مرتبط با برنامه ای که باز کرده اید نشان می دهد، مانند شمارش معکوس هنگام ورود راننده Uber، دیدن اطلاعات دروازه پرواز در فرودگاه یا به چه آهنگی گوش می دهید - و سپس می توانید برای شیرجه عمیق تر ضربه بزنید. به معنای واقعی کلمه صدها برنامه شخص اول و سوم برای Dynamic Island وجود دارد.

شاید کاربران جدید آیفون بیشتر تکاملی باشند تا انقلابی، جزیره دینامیک را دوست داشته باشند.
دوربین های بهتر در مدل های پرو
گوشی‌های آیفون پرو اپل دارای مجموعه‌ای از دوربین‌های با رزولوشن بالاتر از جمله دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی هستند.

دلیل سوم برای در نظر گرفتن ارتقا - حداقل به آیفون 15 پرو یا آیفون 15 پرو مکس - سیستم‌های دوربین بازسازی‌شده‌ای است که در روز سه‌شنبه در بین مخاطبان «شاتر باگ‌هایی» داشتند.

این مدل‌های ممتاز آیفون 15 دارای همان دوربین 48 مگاپیکسلی آیفون 15 و آیفون 15 پلاس هستند، اما با سنسور بزرگ‌تری که اجازه ورود نور بیشتر، جادوگری جدید «محاسباتی» و زوم تله فوتو 5 برابری (در آیفون 15 پرو مکس) را می‌دهد. و زوم تله فوتو 3 برابر (در آیفون 15 پرو)، به این معنی که می توانید تصاویر دقیق تری از دور بگیرید و/یا عکس را برش دهید و بدون از دست دادن وفاداری تصویر، بزرگنمایی کنید.

همچنین امکان جابجایی بین سه فاصله کانونی محبوب وجود دارد: 24 میلی متر، 28 میلی متر و 35 میلی متر.

از نزدیک این عکس ها و فیلم ها قابل توجه بود.

مزایای آیفون 15 

آیفون 15 رونمایی شد: تاریخ عرضه، قیمت، ویژگی های آیفون 15، 15 پلاس، 15 پرو، 15 پرو مکس
چه چیزی در مورد آیفون 15 خاص است؟

به راحتی، خانواده آیفون 15 بهترین محصولی است که اپل تا به حال ساخته است – این را می توان هر سال در هنگام راه اندازی دستگاه های جدید بیان کرد – اما یک قانون کلی در مورد آیفون این است که اگر هر سال آن را ارتقا دهید، ممکن است تفاوت فاحشی را متوجه نشوید.

از آنجایی که هر سال آنها در هر پاییز به طور جزئی بهتر می شوند، اغلب باید چند سال صبر کنید تا واقعاً تفاوت را در مقایسه با آنچه قبلاً داشته اید مشاهده کنید.

اما به نظر شما طراحی تیتانیوم چیست؟
مدل‌های آیفون 15 پرو اپل در دو اندازه و چهار رنگ مختلف عرضه می‌شوند.بله، تغییر از فولاد ضد زنگ به تیتانیوم یک حرکت عالی برای مدل‌های Pro است، زیرا از مواد دیگر بادوام‌تر است و همچنین بسیار سبک‌تر است. راستش، از اینکه احساس کردم مدل های جدید آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس چقدر سبک هستند، شگفت زده شدم.

آیا برای ارتقا کافی است؟ نه، نه واقعا من استدلال می کنم که این یک ویژگی "خوب بودن" است تا "نیاز به داشتن".

همانطور که گفته شد، اپل با لیست طولانی بهبودهای خود برای تمام مدل های آیفون 15 تحت تاثیر قرار گرفت و علی رغم شایعات منتشر شد.

تا این رویداد، گران‌تر از مدل‌های مشابه سال گذشته نخواهد بود.

مشکلات خرید آیفون 15 

من همچنین از جایگزینی سوئیچ قطع صدا در سمت چپ آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس با یک دکمه اکشن چند منظوره خوشم آمد - برای راه اندازی سریع یک برنامه مفید است - اما احضار سیری برای انجام این کار هنوز هم احتمالاً سریعتر است.

اگر ارتقاء می‌دهید، حتماً از برنامه‌های تجارت تهاجمی اپل، اپراتورها یا خرده‌فروشان بهره ببرید.

خرید وفروش این   آیفون 15 تا الان که در ایران ممنوع بوده و نمیتوان از این گوشی استفادده کرد .خرید وفروش و واردات گوشی های جدید نسل 15 اپل در ایران ممنوع هست.