نماد اعتماد

دانلود بولتن اچ پی HPE Product Bulletin

نرم افزار بولتن سرور اچ پی

کاربرد نرم افزار های بولتن  و مشخصات سرور اچ پی در بولتن hp

نرم افزار HPE Product Bulletin چیست؟
نرم‌افزار HPE Product Bulletin همان‌طور که از نامش یک خبرنامه یا اصطلاحاً بولتن پیدا می‌کند، خلاصه‌ای از آخرین رویدادهای تمام محصولات شرکت را با مشخصات فنی کامل، پارت نامبر و قیمت آن در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

مقدمه ای بر نرم افزار HPE Product Bulletin

نرم افزار HPE Product Bulletin یک منبع مرکزی مناسب است که تمام مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری محصولات Hewlett Packard Enterprise را ارائه می دهد. بولتن محصولات HPE به صورت رایگان در اختیار همه کارمندان، فروشندگان، توزیع کنندگان و کاربران نهایی شرکت Hewlett Packard Enterprise قرار می گیرد.

این برنامه بدون ثبت نام و لایسنس بر روی کامپیوترهای مختلف قابل نصب است. به روز رسانی برنامه و پشتیبانی فنی از طریق اینترنت ارائه می شود و رایگان است.به روز رسانی محتوا یکی از قدرتمندترین ویژگی های یک خبرنامه است که می توانید محتوای آن را در حالت آنلاین به روز کنید. این نرم افزار در زمان ارزشمند شما صرفه جویی می کند و تضمین می کند که همیشه با آخرین اسناد کار می کنید. فقط روی دکمه Update کلیک کنید تا بروزرسانی اجرا شود.

بولتن ها به شما این امکان را می دهند که به سرعت و به راحتی آنچه را که به دنبال آن هستید پیدا کنید. با کلیک کردن روی دکمه جستجو می توانید همه QuickSpec یا گروه های انتخاب شده را جستجو کنید.

عملکرد جستجوی قدرتمند این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که به طور موثر گزینه های مختلف را در چندین محصول پیدا کنید. از دکمه Find Text برای جستجوی متن در QuickSpec استفاده کنید. قابلیت‌های جستجوی بولتن همچنین به شما این امکان را می‌دهد که QuickSpec به‌روزرسانی‌شده را در یک محدوده تاریخی خاص پیدا کنید و تمام QuickSpecs اضافه‌شده یا به‌روزرسانی‌شده را در تاریخ اعلام مشاهده کنید. روی دکمه جستجو کلیک کنید، نوع جستجو را انتخاب کنید، پارامترهای جستجو را وارد کنید و جستجو را شروع کنید.

این نرم افزار بهترین منبع برای مشاهده و آشنایی با انواع محصولات اچ پی می باشد. شما می توانید در این مقاله با سخت افزار و تمامی ویژگی های سرورهای ذکر شده در گروه HPE ProLiant DL Rack Mount Servers آشنا شوید، تنها با اجرای این برنامه و رفتن به دسته مربوطه، به طور کامل با سرور مورد نظر آشنا خواهید شد.

به عنوان مثال همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید پس از اجرای نرم افزار HPE Product Bulletin می توانید به قسمت HPE ProLiant Servers و در قسمت HPE ProLiant DL Rack Mount Servers مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری تمامی سرورهای مذکور را مشاهده نمایید. مدل های موجود در این مقاله را ببینید.