نماد اعتماد

حافظه پایدار HPE چیست؟

حافظه پایدار HPE چیست؟

حافظه پایدار توسط سخت افزار، نرم افزار، استانداردها و اکوسیستم پلتفرم در صنعت پشتیبانی می شود.

فناوری نوآورانه حافظه که حجم کاری داده های حیاتی را تغییر می دهد.

HPE Persistent Memory حافظه و فضای ذخیره سازی سریع، با ظرفیت بالا و مقرون به صرفه را برای تغییر حجم کار داده های بزرگ و امکانات تجزیه و تحلیل فراهم می کند - که امکان ذخیره، جابجایی و پردازش داده ها را با سرعت بی سابقه ای فراهم می کند و TCO را بهبود می بخشد.

چگونه حافظه پایدار برای شما کار می کند
نیاز کسب و کارها به مصرف و مدیریت سریع حجم وسیعی از داده ها همچنان زیرساخت مرکز داده امروزی را به چالش می کشد. HPE Persistent Memory ظرفیت مناسبی را برای برنامه مناسب ارائه می دهد.

  • فناوری ارتجاعی
  • چابکی عملیاتی بیشتر، تایم سرویس، تداوم کسب و کار و امنیت را فعال کنید.
  • عملکرد موفقیت آمیز
  • از عملکرد بهتر و نتایج سریع‌تر کسب‌وکار برای محاسبات حجم کاری با حجم زیاد داده اطمینان حاصل کنید.
  • کارایی مقیاس پذیر
  • هزینه های مرکز داده و هزینه های فناوری اطلاعات را برای کاهش TCO مدیریت کنید، بدون اینکه عملکرد برنامه را به خطر بیندازید.

حافظه پایدار HPE چیست؟
HPE Persistent Memory حافظه و فضای ذخیره سازی سریع، با ظرفیت بالا و مقرون به صرفه را برای تغییر حجم کاری داده های بزرگ و امکانات تجزیه و تحلیل فراهم می کند - امکان ذخیره، انتقال و پردازش داده ها با سرعت بی سابقه ای را فراهم می کند و TCO را بهبود می بخشد.
تفاوت بین PMem و DRAM چیست؟
PMem دارای ظرفیت های قابل توجهی بیشتر از DIMM های رم پویا (DRAM) است. در حالی که DRAM معمولاً در ظرفیت‌های 4 گیگابایت تا 128 گیگابایت موجود است، می‌توانید PMem را در ظرفیت‌های 128 گیگابایت، 256 گیگابایت و 512 گیگابایت دریافت کنید. هزینه آن بسیار کمتر از DRAM DIMM هایی است که هر PMem باید با آن جفت شود.
حافظه پایدار Intel Optane برای HPE چیست؟
اینتل Optane 512GB حافظه پایدار سری 100 برای HPE | HPE ...حافظه پایدار Intel Optane برای HPE مقرون به صرفه تر از DRAM معادل است. ظرفیتی بالاتر از آنچه که تنها با DRAM قابل دستیابی است ارائه می دهد. تا 2 برابر ظرفیت حافظه سرور DDR4. موجود در 3 ظرفیت مختلف – 128 گیگابایت، 256 گیگابایت، 512 گیگابایت.
تفاوت رم و حافظه ماندگار چیست؟
حافظه پایدار - Flash Memory Summit

استفاده از حافظه پایدار برای ذخیره سازی اساساً همان ایده استفاده از دیسک RAM است، با یک تفاوت بسیار مهم: وقتی برق خاموش می شود، داده ها از بین نمی روند. برای سیستم عامل، حافظه پایدار مانند ذخیره سازی بلوک معمولی به نظر می رسد و یک سیستم فایل می تواند با استفاده از آن ذخیره سازی بلوک ساخته شود.
چرا از حافظه پایدار استفاده کنیم؟
حافظه پایدار سرعتی را بهبود می بخشد که در آن موسسات مالی و شرکت های بیمه می توانند تجزیه و تحلیل داده ها را روی میلیون ها رکورد انجام دهند تا تراکنش های تقلبی را شناسایی کنند، از ضررهای مالی و تأثیر بر نام تجاری جلوگیری کنند.

حافظه پایدار کجا استفاده می شود؟ حافظه پایدار چیست؟  
حافظه پایدار امروزه در پایگاه داده، ذخیره سازی، مجازی سازی، داده های بزرگ، محاسبات ابری/IoT و برنامه های کاربردی هوش مصنوعی استفاده می شود. حافظه پایدار توسط سخت افزار، نرم افزار، استانداردها و اکوسیستم پلتفرم در صنعت پشتیبانی می شود.
نمونه ای از حافظه ماندگار چیست؟
ذخیره سازی دائمی هر وسیله ذخیره سازی داده ای است که پس از قطع برق آن دستگاه، داده ها را حفظ می کند. گاهی اوقات به آن ذخیره سازی غیر فرار نیز می گویند. رسانه‌های مغناطیسی، مانند درایوهای دیسک سخت و نوار، انواع متداول ذخیره‌سازی دائمی هستند، مانند انواع مختلف رسانه‌های نوری مانند DVD.
آیا حافظه SSD پایدار است؟
داده‌هایی که در یک SSD محلی ذخیره می‌کنید فقط تا زمانی که نمونه متوقف یا حذف شود باقی می‌ماند. اندازه هر SSD محلی 375 گیگابایت است، اما شما می توانید حداکثر 24 پارتیشن SSD محلی برای هر نمونه 9 ترابایت وصل کنید.
ماژول های حافظه برای PMem چیست؟
ماژول‌های PMem در ظرفیت‌های 128 گیگابایت، 256 گیگابایت و 512 گیگابایت عرضه می‌شوند که بسیار بزرگ‌تر از درایوهای فلش DRAM هستند که معمولاً از 4 گیگابایت تا 128 گیگابایت متغیر هستند.
آیا حافظه Optane سریعتر از RAM است؟
اینتل Optane Memory VS RAM: سرعت در واقع، حافظه Intel Optane بسیار کندتر از RAM است. RAM به دلیل سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات بالا به عنوان قابل اعتمادترین ذخیره سازی موقت برای CPU در نظر گرفته می شود. نکته: RAM سریعتر از درایوهای فلش، کارت های حافظه، HDD، NAND SDD، حافظه Intel Optane و M. 2 SSD کار می کند.
آیا حافظه پایدار Intel Optane بهتر از RAM است؟
حافظه Intel Optane در مقابل RAM: حقیقتی که باید بدانید حافظه Intel Optane مانند SSD است که برنامه های پرکاربرد را روی یک درایو سریعتر قرار می دهد. RAM ذخیره‌سازی اولیه سیستم‌های ما است و پردازنده مستقیماً به آن دسترسی دارد. حافظه Optane از سوی دیگر به عنوان یک دستگاه ذخیره سازی ثانویه عمل می کند. 17 خرداد 1399 AP