نماد اعتماد

بهترین لب تاب

انتخاب بهترین لب تاب

بهترین لپ تاپ ها برای استفاده روزمره در سال 2023، امتحان شده و آزمایش شده
بهترین لپ تاپ برای استفاده روزمره باید سریع، سبک، مقرون به صرفه و بدون پیچیدگی باشد. در اینجا انتخاب محصول امسال است که توسط کارشناسان انتخاب شده است

خرید لپ‌تاپ می‌تواند بسیار گیج‌کننده باشد، اگر فقط یک ماشین معمولی یا باغبانی می‌خواهید، نه دستگاه‌های تخصصی مورد علاقه طراحان گرافیک یا گیمرهای هاردکور. برای شروع، قیمت بهترین لپ‌تاپ‌ها از چند صد دلار تا قیمت یک خودروی خانوادگی متفاوت است و ماشین‌ها عمدتاً یکسان به نظر می‌رسند.همچنین مقدار زیادی از اصطلاحات تخصصی وجود دارد که باید با آن آشنا شوید، مخصوصاً وقتی صحبت از بهترین پردازنده‌های لپ‌تاپ می‌شود (مثلاً Celeron چیزی نیست که در یک کاسه سالاد پیدا کنید، و Ryzen چیزی نیست که امیدوار باشید. هنگام پختن نان اتفاق می افتد). من تفاوت بین آنها را در بخش سؤالات متداول خود در پایین این ویژگی، پس از بررسی های عمیق خود از بهترین لپ تاپ های امسال توضیح می دهم. اما اگر عجله دارید، در اینجا نگاهی گذرا به پنج مورد برتر من داریم:

بهترین لپ تاپ سال 2023 کدام است؟ در یک نگاه

  1. به طور کلی بهترین - Lenovo Yoga Slim 7 Pro
  2. بهترین Chromebook - ASUS Chromebook Flip CX5
  3. بهترین لپ تاپ 2 در 1 - Samsung Galaxy Book2 Pro 360
  4. بهترین لپ تاپ اپل - مک بوک ایر
  5. بهترین لپ تاپ بازی – Dell G15

برای خرید لپ تاپ چقدر باید هزینه کرد؟
جیسون استیونسون، رئیس بخش فناوری اطلاعات در بازار بریتانیا، OnBuy.com، می‌گوید: «گزینه‌های ارائه‌شده به شما ممکن است بسیار زیاد به نظر برسند، اما اینکه چقدر هزینه کنید در واقع ساده است. اگر روزانه از لپ‌تاپ خود استفاده می‌کنید، تا جایی که می‌توانید هزینه کنید. این به طور کلی لپ تاپی را ارائه می دهد که برای مدت طولانی تری مفید خواهد بود. با این حال، اگر کمتر از لپ‌تاپ استفاده می‌کنید، به احتمال زیاد یک مدل ارزان قیمت بهترین گزینه خواهد بود.استیونسون می گوید به طور کلی، سه نوع مختلف لپ تاپ وجود دارد - بر اساس سیستم عامل (یا به اختصار سیستم عامل): کروم بوک، مک و دستگاه های ویندوزی.

تبلیغات

استیونسون می‌گوید: «ویندوز بیشترین تنوع گزینه‌های لپ‌تاپ را دارد. قیمت ها می تواند از حدود 350 پوند شروع شود. MacOS همراه با مک بوک ارائه می شود. اینها ساخت‌های با کیفیت خوبی هستند و در بین طراحان گرافیک بسیار محبوب هستند، اما قیمت اولیه بالایی دارند که از 999 پوند شروع می‌شود. ChromeOS سیستم عامل ساده تری است و نقطه شروع خوبی است اگر در زمینه محاسبات تازه کار هستید یا به دنبال بهترین لپ تاپ های مقرون به صرفه هستید. قیمت ها از 200 پوند شروع می شود. به خاطر داشته باشید که اگر می خواهید با لپ تاپ سفر کنید، احتمالاً حداکثر صفحه نمایش 15 اینچی را می خواهید.در زیر، ما برخی از جدیدترین و بهترین‌های هر یک از اینها را از همه برندهای برتر رتبه‌بندی کرده‌ایم. قیمت لپ تاپ ها به مشخصاتی از جمله اندازه صفحه نمایش، پردازنده، حافظه و فضای ذخیره سازی بستگی دارد، بنابراین در هر مورد مدلی را انتخاب کرده ایم که احساس می کنیم بهترین تعادل را برای استفاده روزمره ارائه می دهد.

چگونه بهترین لپ تاپ ها را آزمایش کردیم
ما توصیه استیونسون را درباره نحوه مقایسه عادلانه لپ‌تاپ‌ها پرسیدیم: او می‌گوید: «یک راه خوب برای آزمایش عملکرد لپ‌تاپ این است که ابتدا مطمئن شوید که همه به‌روزرسانی‌های سیستم اعمال شده‌اند و قبل از آزمایش، راه‌اندازی مجدد کامل انجام شده است. سپس سه چیز را برای اندازه گیری عملکرد هر لپ تاپ امتحان کنید: زمان شروع از خاموش شدن، زمان بیدار شدن از حالت خواب و زمان بارگیری Word یا سایر راه حل های اداری نصب شده روی لپ تاپ.سپس یک تماس ویدیویی را تست کنید - کیفیت تصویر و کیفیت صدا چقدر است؟ یک سرویس پخش آنلاین مانند نتفلیکس را آزمایش کنید: شبیه و صدا چگونه است؟ما توصیه های استیونسون را در انتخاب و آزمایش بهترین لپ تاپ های سال 2023 دنبال کردیم.

چرا در مورد تک تکشون توضسحات ندادید؟ لب تاب اچ پی ه مدارید