نماد اعتماد

انواع ارز مجازی

ارزهای مجازی چیست و چه کاربردی دارند.

خرید سرور ارز مجاز ی به پچه دردی مخورد و چه کارایی دارد ؟

با توجه به نوسانات بازار بورس در ایران این روزها بسیاری از کاربران برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف به صورت حقیقی و یا حقوقی وارد بازار بورس شده و در این بخش سرمایه گذاری میکنند. و فعلا که روند رو به رسشدی در این زمینه مشاهده می شود که خدا بخیر کند.

برای سرمایه گذاری و خرید و فروش در بورس چندین عامل حائز اهمیت است: یکی از آن موارد کارگزاری است که شما با آن در ارتباط هستید و تمام معاملات خود را به صورت برخط و آنلاین از طریق آن انجام می دهید. که نیاز است که این کارگزاری به صورت مداوم در دسترس باشد تا به صورت لحظه ای بتوانید نرخ معاملات خرید و فروش را مشاهده نمایید.

برای خرید ارز بصورت انلاین وجود یک سرور فیزیکی و پردازش فوی واجب میباشد.

مورد دیگری که اهمیت دارد پایداری اینترنت و سرعت شما برای برقراری ارتباط با سرورهای کارگزاری می باشد. که نیاز است به صورت مداوم و پایدار برای مشاهده و خرید و فروش سهام ها اقدام نمایید. و یا با نرم افزار های آنالیزو تحلیل بازار بتوانید به بررسی  و اجرای نرم افزارهای مورد نظر بپردازید. که در این حالت نیز سرور های مجازی ایران با هارد های پر قدرت و زیر ساخت مناسب در دیتاسنتر های معتبر را می توانیم خدمتتان پیشنهاد دهیم.

ماهان شبکه ایرانیان قوی ترین فروشنده سرور های فیزیکی قدرتمند میباشد .

10 ارز دیجیتال برتر مارس 2023

از بیت‌کوین و اتریوم گرفته تا دوج کوین و تتر، هزاران ارز دیجیتال مختلف وجود دارد که در ابتدای راه‌اندازی دنیای ارزهای رمزنگاری‌شده، آن را بی‌نظیر می‌کند.برای کمک به شما در به دست آوردن اهداف خود، اینها 10 ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار آنها هستند - ارزش کل تمام سکه هایی که در حال حاضر در گردش هستند.

رمزارزها چیست؟

ارز دیجیتال یک دارایی دیجیتالی است که می تواند بدون اختیار متمرکز بانک یا دولت در گردش باشد.تا به امروز، ۲۱۹۱۰ پروژه ارز دیجیتال وجود دارد که کل بازار ۶۹۷ میلیارد پوندی ارزهای دیجیتال را نشان می‌دهد.

با یک برند رمزنگاری مورد اعتماد میلیون ها نفر سرمایه گذاری کنید خرید و فروش بیش از 70 دارایی رمزنگاری شده در یک پلتفرم امن و آسان برای استفاده کریپتو داشته باشید دارایی های رمزنگاری شده در بریتانیا بسیار فرار و کنترل نشده هستند. بدون حمایت از مصرف کننده ممکن است مالیات بر سود اعمال شود.

قیمت ارز سرور 

دقت کردید که ارتباط بین ارز های مجازی و  سرورفیزیکی در چیست و چگونه این دو مفهمو با همدیگر ارتباز برقرار می کنند؟

می توان گفت که تمام ارزها مجاز ی برای سرویس دهی و انتقال باید روی سرور های پرقدرت نصب و راه اندازی و پیاده سازی شوند برای همین اگر میخواهید سیستم ارز مجازی خود را در روی یک زیر ساحت قوی و واقعی پیاده سازی کنید بهتر هست این سرور فیزیکی درست حسابی و سالم خریداری کنید تا از عدم ارتباط و در امد کمتر در یکسری تزروز ها خودداری گردید.

1. بیت کوین (BTC)
ارزش بازار: 360.2 میلیارد پوند

بیت کوین (BTC) که در سال 2009 توسط ساتوشی ناکاموتو ایجاد شد، ارز دیجیتال اصلی است. مانند بسیاری از ارزهای دیجیتال، BTC بر روی یک بلاک چین یا یک دفتر کل تراکنش های ثبت شده در شبکه ای متشکل از هزاران رایانه اجرا می شود.

از آنجا که اضافات به دفتر کل توزیع شده باید با حل یک معمای رمزنگاری تأیید شود، فرآیندی که اثبات کار نامیده می شود، بیت کوین ایمن و در برابر کلاهبرداران محافظت می شود.قیمت بیت کوین با تبدیل شدن به یک نام شناخته شده به شدت افزایش یافته است.

در ماه می 2016، شما می توانید یک بیت کوین را با قیمت حدود 370 پوند خریداری کنید. تا 7 مارس 2023، قیمت هر بیت کوین حدود 18655 پوند بود. این رشد 4942 درصدی است.

2. اتریوم (ETH)
ارزش بازار: 159.4 میلیارد پوند

هم یک ارز دیجیتال و هم یک پلتفرم بلاک چین، اتریوم به دلیل کاربردهای بالقوه اش، مانند قراردادهای به اصطلاح هوشمند که به طور خودکار در صورت برآورده شدن شرایط اجرا می شوند و توکن های غیرقابل تعویض (NFT) مورد علاقه توسعه دهندگان برنامه است.

اتریوم نیز رشد فوق العاده ای را تجربه کرده است. از آوریل 2016 تا مارس 2023، قیمت آن از حدود 8 پوند به حدود 1303 پوند رسید و تقریباً 16184 درصد افزایش یافت.

3. تتر (USDT)
ارزش بازار: 59.5 میلیارد پوند

برخلاف برخی دیگر از انواع ارزهای دیجیتال، تتر (USDT) یک استیبل کوین است، به این معنی که توسط ارزهای فیات مانند دلار آمریکا و یورو پشتیبانی می‌شود و به طور فرضی ارزشی برابر با یکی از آن ارزش‌ها حفظ می‌کند. در تئوری، این بدان معناست که ارزش تتر قرار است نسبت به سایر ارزهای رمزپایه ثابت‌تر باشد و سرمایه‌گذارانی که نسبت به نوسانات شدید سایر سکه‌ها محتاط هستند، از آن حمایت می‌کنند.

4. بایننس کوین (BNB)
ارزش بازار: 37.4 میلیارد پوند

بایننس کوین (BNB) شکلی از ارز دیجیتال است که می‌توانید از آن برای تجارت و پرداخت هزینه در بایننس، یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال در جهان استفاده کنید. بایننس کوین از زمان عرضه در سال 2017، صرفاً معاملات را در پلتفرم صرافی بایننس تسهیل کرده است.

اکنون می توان از آن برای تجارت، پردازش پرداخت و یا حتی رزرو ترتیبات سفر استفاده کرد. همچنین می‌توان آن را با سایر اشکال ارز دیجیتال مانند اتریوم یا بیت‌کوین معامله کرد یا مبادله کرد.در سال 2017 قیمت آن زیر 10p بود. تا مارس 2023، قیمت آن به حدود 237 پوند افزایش یافت.
5. سکه دلار آمریکا (USDC)
ارزش بازار: 36.6 میلیارد پوند

مانند تتر، USD Coin (USDC) یک استیبل کوین است، به این معنی که توسط دلار آمریکا پشتیبانی می شود و نسبت 1 USD به 1 USDC را هدف قرار می دهد. USDC توسط اتریوم تامین می شود و شما می توانید از USD Coin برای تکمیل تراکنش های جهانی استفاده کنید.

6. XRP (XRP)
ارزش بازار: 15.41 میلیارد پوند

XRP که توسط برخی از بنیانگذاران مشابه ریپل، یک شرکت پردازش پرداخت و فناوری دیجیتال ایجاد شده است، می تواند در آن شبکه برای تسهیل مبادلات انواع ارزهای مختلف، از جمله ارزهای فیات و سایر ارزهای دیجیتال اصلی استفاده شود.در ابتدای سال 2017، قیمت XRP 0.004 پوند بود. از 6 مارس 2023، قیمت آن به حدود 0.30 پوند رسید که معادل افزایش تقریباً 7464 درصدی بود.

7. کاردانو (ADA)
ارزش بازار: 9.6 میلیارد پوند

کاردانو (ADA) تا حدودی بعد از صحنه ارزهای دیجیتال، به دلیل استقبال اولیه از اعتبار سنجی اثبات سهام قابل توجه است. این روش با حذف جنبه رقابتی و حل مشکل تأیید تراکنش در پلتفرم هایی مانند بیت کوین، زمان تراکنش را تسریع می کند و مصرف انرژی و تأثیرات زیست محیطی را کاهش می دهد.

کاردانو همچنین مانند اتریوم برای فعال کردن قراردادهای هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز کار می‌کند که ADA، سکه اصلی آن، قدرت آن را بر عهده دارد.توکن ADA کاردانو در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال بزرگ رشد نسبتاً کمی داشته است. در سال 2017، قیمت ADA حدود 1.5p بود. از 7 مارس 2023، قیمت آن 0.28 پوند بود. این افزایش حدود 84 درصد است.

8. دوج کوین (DOGE)
ارزش بازار: 8.16 میلیارد پوند

Dogecoin در سال 2013 به عنوان یک شوخی شروع شد، اما به لطف یک انجمن اختصاصی و الگوهای خلاقانه به سرعت به یک ارز دیجیتال برجسته تبدیل شد. برخلاف بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال، هیچ محدودیتی در تعداد دوج کوین‌هایی که می‌توان ایجاد کرد وجود ندارد، که باعث می‌شود با افزایش عرضه، ارز در معرض کاهش ارزش قرار گیرد.قیمت Dogecoin در سال 2017 0.00016 پوند بود. تا مارس 2023، قیمت آن 0.06 پوند بود که تقریباً 38340٪ افزایش داشت.

9. چند ضلعی (MATIC)
ارزش بازار: 8.2 میلیارد پوند

Polygon که قبلاً به نام Matic Ne شناخته می شد، در سال 2017 تأسیس شد twork-یک رمزارز نسبتاً محبوب است. به آن «اینترنت بلاک چین های اتریوم» می گویند. شاید به همین دلیل است که MATIC از بیش از 7000 برنامه غیرمتمرکز (dApps) پشتیبانی می کند.Polygon نیز از اولین راه اندازی خود رشد فوق العاده ای را تجربه کرده است. امروز MATIC با 0.93 پوند معامله می شود.

10. Binance USD (BUSD)
ارزش بازار: 7.2 میلیارد پوند

Binance USD (BUSD) یک استیبل کوین است که Paxos و Binance برای ایجاد یک ارز دیجیتال با پشتیبانی دلار آمریکا تأسیس کردند. برای حفظ این ارزش، Paxos مقداری دلار آمریکا برابر با عرضه کل BUSD در اختیار دارد. همانند سایر استیبل کوین‌ها، BUSD به معامله‌گران و کاربران رمزارز این امکان را می‌دهد تا در معاملات با سایر دارایی‌های رمزنگاری شده شرکت کنند و در عین حال خطر نوسانات را به حداقل می‌رسانند.