نماد اعتماد

انتخاب بهترین گوشی موبایل

خرید موبایل مناسب برای کارهای شخصی 

گوشی های هوشمند پرچمدار مدرن شگفتی های کوچک مهندسی هستند. و باید اینطور باشند زیرا حدود 800 دلار شروع می شوند و می توانند بیش از 1000 دلار قیمت داشته باشند. آنها بیشتر از چهار یا پنج سال دوام می‌آورند، بنابراین هزینه بالا کمی آسان‌تر است، اما هنوز برای بسیاری از ما خرید عمده‌ای است.

برای اطمینان از اینکه بیشترین بهره را برای سرمایه گذاری خود می برید، ما بهترین ها را انتخاب کرده ایم. تلفن هایی که در زیر مشخص شده اند ممکن است گران باشند، اما عملکرد روزانه عالی و دوربین های عالی ارائه می دهند و تا آینده قابل پیش بینی به کار خود ادامه خواهند داد. فقط به خاطر داشته باشید که محصولات جدیدی از تلفن های پرچمدار احتمالاً در گوشه و کنار هستند - به همراه معاملات تجاری و هزینه های رایگان اپراتور که همراه با آنها هستند. به خصوص طرفداران اندروید ممکن است بخواهند منتظر بمانند و ببینند چند هفته آینده چه چیزی را به همراه خواهد داشت.اگر می خواهید کمی کمتر خرج کنید و همچنان بهترین گوشی هوشمند را با بودجه داشته باشید، می توانید چیزی واقعا خوب با قیمت کمتر از 500 دلار پیدا کنید. برای این توصیه‌ها، می‌توانید راهنمای ما در مورد گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت را بررسی کنید.

بهترین آیفون برای اکثر مردم اپل آیفون 13
به نظر می رسد آیفون 14 برای افرادی که به آیفون جدید نیاز دارند اما نمی خواهند به سراغ 14 پرو بروند، انتخابی بدیهی است. اما به من گوش کنید: آیفون 13 تقریباً هر کاری را انجام می دهد که 14 انجام می دهد، و 100 دلار ارزان تر است. مطمئناً، اگر اپراتور شما یک پیشنهاد تجاری خوب یا تأمین مالی ارزان قیمت برای 14 به شما ارائه می دهد یا می خواهید ارتقاهای سال به سال (خفیف) را داشته باشید، ادامه دهید و آن را دریافت کنید. عالیه! اما اگر فصل معامله به پایان رسیده است یا از جیب خود پرداخت می کنید، ما فکر می کنیم آیفون 13 استاندارد خرید بهتری است. بهبودهای 799 دلاری 14 آنقدر جزئی هستند که ارزش پول اضافی را ندارند.

با انتخاب 13، هیچ چیزی را در مورد صفحه نمایش یا پردازنده از دست نمی دهید. آیفون 13 دارای یک صفحه نمایش 6.1 اینچی با نرخ رفرش استاندارد است – بدون اسکرول نرم افزاری ProMotion در اینجا – همانند 14. یک چیپست A15 Bionic در هر دو گوشی وجود دارد، و اگرچه 14 یک ارتقاء جزئی با هسته گرافیکی اضافی است. هر دو عملکرد عالی ارائه می دهند. آنها هر دو دارای MagSafe برای شارژ بی سیم هستند و دارای استاندارد IP68 برای مقاومت قوی در برابر آب و گرد و غبار هستند.ارتقاء به 14 سیستم دوربین کمی بهتری را برای شما به ارمغان می آورد، اما پیشرفت ها ظریف هستند. دوربین های فوق عریض و جلو در مقایسه با 13 در نور کم بهتر عمل می کنند و دوربین اصلی دارای سنسور بزرگتری است که می تواند جزئیات را در شرایط کم کمی بهتر نگه دارد. اما در بیشتر موارد، شما باید به دنبال این تفاوت‌ها در جزئیات باشید – اکثر افرادی که تصاویر خود را در اندازه‌های مناسب وب و رسانه‌های اجتماعی مشاهده می‌کنند، آنچه را تغییر داده است، نمی‌بینند.

چند ویژگی اضطراری را نیز از دست خواهید داد. 14 شامل یک ویژگی جدید تشخیص تصادف است که از سنسورهای تخصصی برای تشخیص زمان وقوع تصادف استفاده می کند و به طور خودکار با خدمات اضطراری تماس می گیرد. یک سرویس پیام رسانی اضطراری مبتنی بر ماهواره نیز وجود دارد، برای زمانی که خارج از محدوده تلفن همراه هستید. برای گروه کوچکی از افراد، این خدمات ممکن است ارزش ارتقا را داشته باشند، اما احتمالاً چیزهایی هستند که اکثر ما می‌توانیم بدون آن‌ها انجام دهیم.

از بیرون، آیفون 14 و 13 تقریباً یکسان به نظر می رسند. با این حال، تفاوت های فیزیکی وجود دارد که باید به آنها توجه کرد. اولین مورد این است که شما نمی توانید فقط از قاب آیفون 13 روی 14 استفاده کنید زیرا برآمدگی دوربین کمی بزرگتر است. و در زیر سطح شیشه ای و آلومینیومی آیفون 14، اپل تغییراتی را اعمال کرده است که امکان تعمیر بسیار آسان تر پنل پشتی را فراهم می کند. این بدان معناست که تعمیرات از جیب شما احتمالاً هزینه کمتری خواهد داشت، و اگر خودتان یک فرد خودتان هستید، انجام این کار دشوارتر است.

این بار تعداد انگشت شماری از ویژگی های جالب جدید آیفون وجود دارد، اما آنها برای مدل های Pro محفوظ هستند. اگر خود را یکی از کاربران اولیه می‌دانید یا فقط می‌خواهید بهترین آیفونی را که می‌توانید در حال حاضر بخرید، بخرید، ارزش آن را دارد که به سمت Pro پیش بروید. اما اگر فقط به دنبال دستگاهی مطمئن هستید که روزتان را پشت سر بگذارد، عکس‌ها و ویدیوهای فوق‌العاده بگیرید، و گفتگوی حباب آبی را در جریان نگه دارید، آیفون 13 هم مانند 14 به شما خدمات می‌دهد. برای پول کمی کمتر

 

بهترین گوشی اندروید برای اکثر مردم 
سامسونگ گلکسی اس 23 پلاس
S23 Plus  samsungیک به روز رسانی جزئی نسبت به نسل قبلی خود است، اما ارتقاء ها خوب هستند. هنوز هم صفحه نمایش بزرگ 6.6 اینچی با نرخ رفرش بالای 120 هرتز با پیمایش صاف دارد و صفحه نمایشی دوست داشتنی برای استفاده – نه به وضوح صفحه نمایش 1440p گوگل پیکسل 7 پرو، اما درجه یک است. برخی بهینه‌سازی‌ها در فناوری نمایشگر و باتری بزرگ‌تر 4700 میلی‌آمپر ساعتی، عملکرد باتری قوی‌تری را به S23 Plus نسبت به مدل قبلی خود می‌دهد، بنابراین می‌توانید یک روز کامل از استفاده سنگین را با فضای کمی بیشتر از مدل قبلی پشت سر بگذارید.همچنین یک چیپست جدید به نام Snapdragon 8 Gen 2 وجود دارد. این چیپست در تمام مدل های فروخته شده در سراسر جهان گنجانده شده است، و این یک چیز خوب است - سریع است. کارهای روزانه را بدون مشکل و کارهای سنگین تری مانند بازی را با سهولت قابل توجه انجام می دهد. در غیر این صورت، چیزهای زیادی در مورد S23 Plus آشنا وجود دارد. قیمت آن هنوز از 999 دلار شروع می شود، اگرچه مدل پایه اکنون با 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود.

کارهای روزانه را بدون مشکل و کارهای سنگین تری مانند بازی را با سهولت قابل توجه انجام می دهد

سیستم دوربین سه گانه عقب نیز از مدل سال گذشته بازیافت شده است و در بیشتر موارد، این خوب است. سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی به طور پیش فرض عکس های پر جنب و جوش و 12 مگاپیکسلی تولید می کند. عکس‌های حالت پرتره از سنسور اصلی یا دوربین تله‌فوتو 3 برابر، با ایزوله‌کردن سوژه عالی، فوق‌العاده هستند. خارج از حالت پرتره، دوربین 3x بسیار متوسط‌تر به نظر می‌رسد. این فاصله کانونی کوتاه‌تر از تله فوتو 5 برابری پیکسل 7 پرو است، بنابراین برای سوژه‌های دور کمی مفید است.کمترین بخش مورد علاقه ما از یک گوشی سامسونگ تجربه نرم افزاری خارج از جعبه است، زیرا با تعداد زیادی برنامه تکراری برای جایگزینی یا همراهی با برنامه های سهام Google مانند پیام ها، تقویم گوگل و دستیار Google ارائه می شود. مگر اینکه از طرفداران بیکسبی باشید، باید کمی وقت بگذارید تا سامسونگ S23 پلاس را حذف کنید. Pixel 7 Pro تجربه بسیار کارآمدتری را در خارج از دروازه ارائه می دهد. اما یک خبر خوب وجود دارد: این تلفن با One UI 5.1 عرضه می شود و قرار است چهار ارتقاء سیستم عامل دیگر و پنج سال به روز رسانی امنیتی دریافت کند. این بدان معناست که می‌توانید در آینده با خیال راحت از تلفن استفاده کنید و بیشترین بهره را از سرمایه‌گذاری خود ببرید.

بهترین آیفون رده بالا
اپل آیفون 14 پرو و پرو مکس

برای بسیاری از دارندگان آیفون، امسال سال ارتقاء نیست، به خصوص اگر از 12 یا 13 می آیید. اما اگر در حال حاضر به یک آیفون جدید نیاز دارید و بهترین دستگاه را می خواهید، پس Pro بهترین دستگاه است. موفق باشی. آیفون 14 پرو و پرو مکس ایده‌های جدیدی را از اپل ارائه می‌کنند که نسخه استاندارد 14 آن را دریافت نمی‌کند، مانند «جزیره پویا»، ترکیبی بازیگوش از سخت‌افزار و نرم‌افزار که بریدگی را به یک نشانگر وضعیت تغییر شکل تبدیل می‌کند. . این برای اطلاعات سطح سیستم مفید است، مانند اینکه آیا AirDrop شما انجام شده است یا خیر، و زمانی که برنامه‌سازان شخص ثالث شروع به استفاده از آن می‌کنند، مفیدتر می‌شود. همچنین یک دوربین جدید با وضوح بالا و یک صفحه نمایش همیشه روشن وجود دارد.

آیفون 14 پرو که قیمت آن از 999 دلار شروع می شود، بهترین آیفونی است که در حال حاضر می توانید بخرید. اما این یک کمی خاص برای پذیرنده اولیه است. چیزهای زیادی وجود دارد که خوب است، اما فضای زیادی برای اپل وجود دارد تا این ویژگی‌ها را در سال‌های آینده تنظیم و بهبود بخشد. اگر حاضر نیستید هزار دلار برای اولین بار یک طراحی جدید خرج کنید، به نسل قبلی آیفون 13 نگاه کنید. آیفون 14 استاندارد یک ارتقاء تدریجی نسبت به 13 است و چیز بیشتری برای شما به ارمغان نمی آورد. ; 13 هنوز در دسترس است و از 699 دلار شروع می شود. این انتخاب ما برای اکثر مردم است، اما 14 Pro چیزهای زیادی برای ارائه دارد.

 

14 پرو دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی و Pro Max دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی است. هر دو نمایشگر ProMotion مانند 13 مدل هستند، با نرخ رفرش تطبیقی که تا 120 هرتز برای اسکرول نرم و انیمیشن‌ها بالا می‌رود. صفحه‌نمایش همیشه روشن در این نسل جدید است: وقتی تلفن خود را قفل می‌کنید، صفحه نمایش کم‌مصرف می‌شود و در حالت کم مصرف قرار می‌گیرد و نرخ فریم آن به 1 هرتز می‌رسد، اما ساعت، ویجت‌ها و کاغذدیواری همگی قابل مشاهده هستند. این بدان معناست که می‌توانید زمان را بررسی کنید یا ببینید آیا اعلان‌هایی دارید بدون اینکه صفحه نمایش را بیدار کنید.

ترفند جدید دیگر نمایشگر، البته جزیره پویا است. اپل بریدگی را برداشت - ناحیه ای از صفحه نمایش که دوربین جلو و سنسورهای Face ID را در خود جای داده است - و آن را به بریدگی قرصی تبدیل کرد که به نظر می رسد به صورت پویا گسترش می یابد (دریافت؟) تا نشانگرها و اعلان های سیستم را نشان دهد. این یک مکان مفید برای مشاهده سریع کارهایی است که تلفن شما انجام می دهد، خواه در حال پخش موسیقی، ارسال فایل ها از طریق AirDrop یا استفاده از ناوبری باشد. خوب است، اما چیزی است که اپل و توسعه دهندگان شخص ثالث در چند سال آینده مفیدتر خواهند بود – قطعاً چیزی نیست که در حال حاضر برای ارتقاء آن استفاده شود.14 پرو همچنین دارای یک دوربین اصلی جدید 48 مگاپیکسلی است ه از binning پیکسل برای به حداکثر رساندن حساسیت نور و تولید تصاویر 12 مگاپیکسلی استفاده می کند. پیشرفت‌های دنیای واقعی ظریف هستند، با جزئیات دقیق‌تر در سایه‌ها و در نور کم، اما تفاوت‌ها در مقایسه با یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی استاندارد در آیفون ۱۴ به سختی قابل مشاهده است، مگر اینکه واقعاً به دقت نگاه کنید. سنسور با وضوح بالاتر همچنین حالت تله فوتو 2 برابری را فعال می کند که اساساً یک برش 12 مگاپیکسلی از وسط سنسور است. این نمای پیش‌فرض جدید برای حالت عمودی است، و حالتی است که بین تله‌فوتو واید و 3 برابری که تنها گزینه‌های آیفون‌های گذشته بوده‌اند، مانند یک رسانه شاد به نظر می‌رسد.

خارج از چیزهای جدید، چیزهای آشنای زیادی وجود دارد. باتری گوشی یک روز استفاده متوسط را پشت سر می گذارد، اگرچه به نظر می رسد کمی سریعتر از 13 Pro تمام می شود. دوربین ممکن است آن چیزی که اپل ادعا می کند جهشی به جلو در عکاسی نباشد، اما همچنان یکی از بهترین های این بازی است و کلیپ های ویدیویی خیره کننده ای را ضبط می کند. و چیپست جدید A16 Bionic وظایف سنگینی مانند بازی را بدون مشکل انجام می دهد.

بهترین گوشی اندرویدی پیشرفته
Samsung Galaxy S23 Ultra

S23 Ultra گوشی پرچمدار سینک آشپزخانه سامسونگ است. این یک تجربه حداکثری با قلم داخلی، چهار دوربین عقب (شامل دو تله فوتو)، یک صفحه نمایش بزرگ 6.8 اینچی و چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 قفسه بالایی است. تصور اینکه چه چیزی را می‌توانید در این دستگاه بدون تبدیل آن به یک تاشو بچسبانید، دشوار است (لطفاً آن را به یک دستگاه تاشو تبدیل کنید، سامسونگ).

همه این سخت افزارها با قیمت اولیه بالای 1200 دلار عرضه می شوند، بنابراین برای کسانی که به دنبال یک گوشی اندرویدی عالی هستند، بهترین انتخاب ما نیست. اما اگر به دنبال بهترین از بهترین ها هستید - به ویژه اگر در ایالات متحده زندگی می کنید که انتخاب محدود است - در بالای لیست ما قرار دارد. سیستم دوربین چشمگیر است. عکس‌های حالت پرتره عالی هستند و می‌توانند تصاویر بسیار خوبی تا زوم 30 برابر داشته باشند. یک سنسور جدید 200 مگاپیکسلی دوربین اصلی در قلب مجموعه دوربین پشتی وجود دارد و این کار را به خوبی انجام می دهد تا جزئیات دقیق را هم در نور خوب و هم در شرایط کم نور به نمایش بگذارد.عکس های حالت پرتره عالی هستند و دوربین قادر است تصاویر بسیار خوبی را تا زوم 30 برابر ثبت کند.قلم S یکپارچه برای سال 2023 جدید یا به‌روزرسانی نشده است، اما همچنان ابزار خوبی است که می‌توانید در مواقعی که نیاز به یادداشت سریع یادداشت کنید آماده داشته باشید. این صفحه نمایش عظیم جزئیات دارد و پیمایش نرم است، با نرخ نوسازی متغیر تا 120 هرتز تا 1 هرتز. باتری قابل توجه 5000 میلی آمپر ساعتی آن را در طول یک روز استفاده سنگین تغذیه می کند، اما روی مصرف بیش از یک روز از آن حساب نکنید.مشکلات معمول ما با نرم افزار سامسونگ در اینجا نیز صدق می کند، و اگر چیزی باشد، در چنین گوشی گران قیمتی کمی چشمگیرتر است. تلفن با خوشحالی در حین راه‌اندازی تعداد زیادی برنامه اضافی را دانلود می‌کند که احتمالاً نمی‌خواهید، اگرچه می‌توانید از تعداد زیادی از آنها انصراف دهید و بسیاری از برنامه‌هایی را که نمی‌توانید حذف کنید پنهان کنید. اما خط مشی پشتیبانی نرم افزاری سالم سامسونگ برای یک گوشی 1200 دلاری مناسب است: چهار ارتقاء پلتفرم سیستم عامل و پنج سال به روز رسانی امنیتی دریافت خواهید کرد. نه به خوبی اپل، اما جزو بهترین ها در اندروید است.

بهترین گوشی هوشمند کوچک
اپل آیفون 13 مینی

آیفون 13 مینی یکی از معدود گوشی های کوچک موجود در بازار است که ویژگی ها و مشخصات بالایی دارد. لازم نیست عملکرد، کیفیت ساخت یا دوربین را به خطر بیندازید. اپل مینی جدیدی را با سری 14 معرفی نکرد، در عوض رویکرد بزرگتر و بزرگتری را با مدل های 6.1 اینچی 14 و 6.7 اینچی 14 پلاس انتخاب کرد. 13 Mini احتمالاً آخرین عکس شما از یک آیفون کوچک و بسیار کاربردی است، بنابراین تا می توانید آن را دریافت کنید.اگرچه از نظر اندازه بسیار کوچکتر از هر تلفن هوشمند مدرن دیگری است، اما صفحه نمایش 5.4 اینچی Mini هنوز به اندازه کافی بزرگ است که می توانید پیام های متنی، ایمیل، مرور وب، برنامه ها، ویدیو و بازی ها را داشته باشید و اگر از آیفون 6 استفاده می کنید. ، 7 یا 8، کاملاً جادار به نظر می رسد. اما همچنین به اندازه‌ای کوچک است که بیشتر بزرگسالان، حتی آنهایی که دست‌های کوچکی دارند، می‌توانند به راحتی با انگشت شست خود به تمام صفحه نمایش دسترسی پیدا کنند. در این مورد نیازی به PopSocket نخواهید داشت.

در این مورد نیازی به PopSocket نخواهید داشت

یک نقطه ضعف مهم برای یک گوشی کوچکتر: آیفون 13 مینی باتری کوچکتری دارد که احتمالاً یک روز کامل بدون شارژ دوام نمی آورد. این واقعاً برای افرادی طراحی شده است که تمام روز به تلفن خود چسبیده نیستند. در غیر این صورت، مینی همان گوشی آیفون 13 است: طراحی، پردازنده، دوربین، پشتیبانی از 5G و کیفیت ساخت مشابه مدل بزرگتر را دارد. این فقط کوچکتر است و برچسب قیمت کمتری دارد - حدود 100 دلار کمتر.اگر اندروید را ترجیح می دهید، ایسوس زنفون 9 جایگزین خوبی است. این گوشی کمی بزرگتر از 13 Mini با صفحه نمایش 5.9 اینچی است و روی Verizon کار نمی کند، اما در غیر این صورت یک پیشنهاد بسیار مشابه است: کیفیت ساخت عالی، پردازنده درجه یک و ویژگی های سطح بالایی مانند 120 هرتز صفحه نمایش همه در یک دستگاه جیب پسند جمع شده است.

بهترین گوشی زیر 500 دلار
گوگل پیکسل 6A

Pixel 6A از همان دستور العمل تلفن مقرون به صرفه‌ای پیروی می‌کند که Google برای سال‌ها استفاده کرده است: ارائه ویژگی‌های اصلی Google در دستگاهی ساده و تنها با اصول اولیه. در سال های گذشته، این به معنای دریافت سیستم دوربین مشابه پرچمداران بود. این دستور غذا با 6A کمی تغییر کرد. اکنون، همان چیپست سفارشی Tensor را با پیکسل 6 و 6 پرو دریافت می کنید، اما یک سیستم دوربین قدیمی تر. این دستور العملی است که کار می کند: Pixel 6A یک دستگاه ارزان قیمت عالی است و حتی بدون آخرین سخت افزار، هنوز یکی از بهترین دوربین ها را در کلاس خود ارائه می دهد. و اگرچه پردازنده آن یک نسل از جدیدترین تلفن‌های پیکسل عقب است، اما از نظر ویژگی‌های جدید چیز زیادی را از دست نمی‌دهید، و عملکرد هنوز هم درجه یک است.

6A دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی 1080p با نرخ رفرش استاندارد 60 هرتز است و این یکی از زمینه هایی است که گوگل برای رسیدن به قیمت پایین تر قربانی می کند. 6 و 6 Pro دارای صفحه نمایش هایی با نرخ تازه سازی سریع تر هستند و حتی گوشی های مقرون به صرفه دیگری مانند Samsung Galaxy A53 5G را با نرخ تازه سازی سریع تر پیدا خواهید کرد. این تنها چیزی است که اگر از تلفنی با صفحه نمایش با نرخ تازه سازی بالا استفاده می کنید از دست خواهید داد، بنابراین اگر تلفن فعلی شما دارای صفحه نمایش 60 هرتزی اولی معمولی است نگران آن نباشید. همچنین خبری از شارژ بی سیم نیست و دارای رتبه IP67 است، بنابراین مقاومت در برابر آب به اندازه پیکسل 6 قوی نیست.مطمئناً، 6A چند چیز خوب را از دست می دهد، اما آن را به جایی رسانده است که مهم استدوربین ها یک قدم عقب تر از پرچمداران فعلی گوگل هستند، اما دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی تثبیت شده و فوق عریض 12 مگاپیکسلی هنوز هم توانایی بالایی دارند - به خصوص در مقایسه با بقیه کلاس های میان رده. پردازش تصویر گوگل هوشمند است و Tensor برخی از ویژگی‌های نرم‌افزاری جالب را فعال می‌کند، مانند Face Unblur، که از اطلاعات هر دو دوربین پشتی استفاده می‌کند تا سوژه‌های عکس انسان را حتی در نور کم واضح نگه دارد.

بیشتر از همه، Tensor عملکرد روزانه پیکسل 6A را در حد 6 و 6 Pro قرار می دهد. و باید برای مدت طولانی ادامه پیدا کند: تلفن تا جولای 2027 به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت می‌کند. مطمئناً، 6A چند چیز خوب را از دست می‌دهد، اما آن را به جایی رسانده است که مهم است.

  • Pixel 6A گوگل در میان گوشی های 500 دلاری متمایز است.
  • Google Pixel 6A (128 گیگابایت، قفل نشده)
  • 249 دلار 44945٪ تخفیف
  • پیکسل 6A گوگل با صفحه نمایش نسبتا کوچک 6.1 اینچی OLED عرضه می شود اما عملکردی عالی با دوربین و عمر باتری خوب دارد.
  • 249 دلار در بهترین خرید (با فعال سازی)
  • 299 دلار در آمازون
  • Galaxy Z Flip 4 تا نیمه روی یک میز باز شد
  • Flip 4 برداشتی مدرن از فرمت تلفن های تاشوی کلاسیک است. عکس از آلیسون جانسون / The Verge

بهترین گوشی تاشو
Samsung Galaxy Z Flip 4

هنگامی که Galaxy Z Flip 4 باز می شود، یک صفحه نمایش بزرگ 6.7 اینچی دریافت می کنید که درست مانند گوشی هوشمندی که به آن عادت داشتید کار می کند. اما آن را از وسط تا کنید، مانند گوشی های تاشو گذشته، و می توانید از صفحه بیرونی کوچک آن برای دیدن ویجت های اولیه و خواندن اعلان ها استفاده کنید. این غیر متعارف است، اما همچنین سرگرم کننده و تا حدی شیک است. اگر کمی احساس ماجراجویی می کنید - هنوز روزهای اولیه برای این فاکتور شکل است - انتخاب عالی است - و از راهی برای بررسی سریع اطلاعات روی تلفن خود بدون نیاز به درگیر شدن کامل با آن، قدردانی می کنید.Flip 4 تعریف ارتقاء تدریجی است، اما وقتی در مورد تلفنی صحبت می‌کنید که از وسط تا می‌شود، این هنوز یک دستاورد بسیار چشمگیر است. این همان اندازه و شکل اصلی Flip 3 است، با یک لولا کمی باریکتر و گوشه های مربعی. هنوز هم مقاوم در برابر آب IPX8 است (بدون مقاومت در برابر گرد و غبار، پس لطفاً آن را به ساحل نبرید)، و صفحه روی جلد هنوز 1.9 اینچ کوچک است - به اندازه‌ای بزرگ است که می‌توانید خط موضوع ایمیل را بخوانید یا آب‌وهوای فعلی را بررسی کنید، اما به اندازه کافی بزرگ نیست. برای انجام خیلی بیشتر از آن

Flip 4 غیرقابل انکار سرگرم کننده و متفاوت است

صفحه‌نمایش داخلی با شیشه بسیار نازک‌تری نسبت به Flip 3 محافظت می‌شود. مانند مدل قبلی یک محافظ صفحه غیرقابل تعویض توسط کاربر وجود دارد، اما چسبی که آن را به آن متصل می‌کند این بار قوی‌تر است. امیدواریم که از مشکل حباب شدن که توسط برخی از دارندگان تاشوهای نسل قبلی دیده می شود جلوگیری شود.دوربین‌های Flip 4 عمدتاً مشابه دوربین‌های Flip 3 هستند و هنوز هم کمی عقب‌تر از آن چیزی هستند که از گوشی پرچمدار باغبانی خود انتظار دارید. یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با پیکسل های کمی بزرگتر از دوربین قبلی، یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی وجود دارد. اکثر گوشی های دیگر با قیمت 999 دلار لنزهای تله فوتو را در اختیار خواهند داشت، اما نه Z Flip 4. با این وجود، گرفتن عکس و فیلمبرداری در حالت L شکل فلکس گوشی بسیار سرگرم کننده است. (فقط سعی کنید تلفن دیگری را که دارای پایه داخلی خود است نام ببرید.)اگر صاحب Flip 3 هستید، چیزی در مورد Flip 4 ارزش ارتقاء ندارد. در واقع، بسیاری از ویژگی‌های مبتنی بر نرم‌افزار جدید معرفی‌شده با 4 در حال حاضر راه خود را به 3 باز کرده‌اند. و هنوز راه‌های زیادی وجود دارد که سامسونگ می‌تواند طراحی آن را بهبود بخشد: باریک‌تر، بادوام‌تر کردن آن و افزایش اندازه صفحه پوشش، برای شروع. Flip 4 برخی از آنها را ارائه می دهداصلاحات ارزشمند در مورد 3 که باعث می شود احساس کند محصولی بالغ تر و کمتر مفهومی است. احتمالاً پیشرفت‌های قابل توجهی برای سری Flip وجود دارد، اما در حال حاضر، غیرقابل انکار سرگرم‌کننده و متفاوت است.

  • Samsung Galaxy Z Flip 4 با صفحه نمایش روکش روشن
  • Samsung Galaxy Z Flip 4
  • 999 دلار
  • Galaxy Z Flip 4 جدید دارای صفحه نمایش داخلی تاشو با دوام بهبود یافته است. این یک برداشت مدرن و سرگرم کننده از تلفن های تاشو کلاسیک است.
  • 1000 دلار در آمازون
  • 999 دلار در سامسونگ
  • Galaxy Z Fold 4 تا نیمه روی یک میز باز شد
  • Z Fold 4 گران است، اما هیچ چیز دیگری مانند آن در بازار وجود ندارد. عکس از آلیسون جانسون / The Verge

بهترین گوشی تاشو
سامسونگ گلکسی زد فولد 4

Fold 4 جدیدترین تلفن تاشو سامسونگ است و یک نیروگاه چندوظیفه ای گران قیمت است – تلفن و تبلت در یک دستگاه پیچیده شده اند. مانند Fold 3 قبل از آن، اندازه آن مانند یک گوشی هوشمند لاغر است که در جیب شما جای می گیرد، اما باز می شود تا یک صفحه نمایش 7.6 اینچی به اندازه تبلت در داخل ظاهر شود.این صفحه داخلی همه چیز را از خواندن کتاب و مرور وب گرفته تا تماشای فیلم و بازی‌ها را لذت‌بخش‌تر و فراگیرتر می‌کند. وقتی استفاده از آن را تمام کردید، کافی است آن را تا کنید و مانند هر گوشی دیگری در جیب خود بچسبانید. می‌توانید از صفحه‌نمایش بیرونی 6.2 اینچی برای کارهای ساده‌تر مانند گوشی‌های هوشمند سبک اسلب استفاده کنید، اما صفحه نمایش بزرگ در صورت نیاز وجود دارد. Fold 4 بدون شک یک گجت برای افراد است که برای افرادی که می‌خواهند حداکثر استفاده را از دستگاه تلفن همراه خود داشته باشند، بسیار مناسب است.

صفحه‌نمایش بیرونی Fold 4 مانند سایر صفحه‌نمایش‌های گوشی‌های هوشمند به سبک اسلب به نظر می‌رسد. دستگاه را باز کنید و به چیزی کاملا متفاوت نگاه می کنید. برای شروع، یک محافظ صفحه غیر قابل تعویض توسط کاربر وجود دارد که برای محافظت در برابر خط و خش به صفحه نمایش داخلی چسبانده شده است – شیشه فوق العاده نازکی که به آن اجازه می دهد تا شود، بدون آن به راحتی آسیب می بیند. کل دستگاه دارای استاندارد IPX8 است، به این معنی که مقاومت بالایی در برابر آب دارد اما مقاومت در برابر گرد و غبار ندارد. تلفن های تاشو: برای ساحل توصیه نمی شود.

این دستگاهی است که در واقع می توانید از آن به عنوان راننده روزانه خود استفاده کنید - نه فقط به عنوان یک ابزار جالب که در خانه می مانداز جنبه نرم افزاری، Fold 4 راه های زیادی برای استفاده حداکثری از این صفحه نمایش بزرگ ارائه می دهد. گزینه های جدید رابط چندوظیفه ای وجود دارد که باز کردن برنامه ها در چندین پنجره یا استفاده از آن را به شکل L مانند لپ تاپ آسان می کند. این ویژگی‌ها در حال حاضر برای Fold 3 در دسترس هستند، بنابراین هیچ‌کس نباید گوشی تاشوی نسل قبلی را تمام کند و فقط برای بهبود نرم‌افزار آن را ارتقا دهد.

گلکسی فولد 4 به تازگی مملو از دوربین هایی است، از جمله لنز زوم تله فوتو 3 برابر، که از زوم 2 برابری در مدل قبلی ارتقا یافته است. همچنین دوربین های 12 مگاپیکسلی استاندارد عریض و فوق عریض در پنل پشتی، به علاوه یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی در خارج و یک دوربین 4 مگاپیکسلی زیر نمایشگر در داخل وجود دارد. کیفیت تصویر برابر با S23 و S23 Plus است، از جمله حالت پرتره عالی. شما می توانید مجموعه دوربین های قدرتمندتری را در S23 Ultra ارزان تر داشته باشید، اما Ultra از وسط تا می شود.Fold 4 فراتر از مشکلات سخت افزاری اولیه اولین گوشی های فولد این سری تکامل یافته است، و این دستگاهی است که می توانید در واقع به عنوان راننده روزانه خود از آن استفاده کنید - نه فقط به عنوان یک ابزار جالب که در خانه می ماند. اصلاحات روی Fold 3 جزئی هستند، مانند نسبت ابعاد کمی بیشتر در صفحه‌نمایش و چسب بهتر روی محافظ صفحه داخلی غیرقابل تعویض توسط کاربر، اما Fold را کمی به جریان اصلی نزدیک‌تر می‌کنند. با پوزش از مایکروسافت Surface Duo 2 که هم‌چنین اجرا می‌شود، هیچ چیز دیگری مانند آن در بازار وجود ندارد – اگر مایل به پرداخت حق بیمه بسیار بالای 1800 دلار هستید.

 

  • سامسونگ گلکسی زد فولد 4 (256 گیگابایت، آنلاک)
  • 1800 دلار
  • Fold 4 یک نیروگاه چندوظیفه ای است که می توان از آن به سبک تبلت یا به عنوان تلفن هوشمند راننده روزانه استفاده کرد. این ابزار یک ابزار شخصی با برچسب قیمت بالا برای مطابقت است.
  • 1800 دلار در آمازون
  • 1800 دلار در بهترین خرید
  • OnePlus 11 به صورت عمودی روی میز با نمایش صفحه اصلی ایستاده است.
  • OnePlus 11 5G مانند یک پرچمدار عمل می کند اما قیمت آن به اندازه یکی نیست. عکس از آلیسون جانسون / The Verge

عملکرد شاخص با کمی پول کمتر
OnePlus 11 5G

پس از یک سفر کوچک خودشناسی، وان پلاس بالاخره به قدرت خود بازگشته است: ساخت تلفن های پرچمدار نه چندان با قیمتی کمتر از دستگاه های پیشرفته سامسونگ و گوگل. OnePlus 11 699 دلار قیمت دارد، شامل یک چیپست فوق العاده اسنپدراگون 8 نسل 2 است، صفحه نمایش 6.7 اینچی عالی دارد و با سیاست پشتیبانی نرم افزاری عالی با چهار ارتقاء سیستم عامل و پنج سال به روز رسانی امنیتی ارائه می شود. این به تنهایی آن را به گزینه ای بسیار رقابتی تبدیل می کند.با این حال، OnePlus چند گوشه را کاهش داد تا به آن قیمت نسبتا پایین برسد. این دستگاه دارای رتبه IP64 برای مقاومت در برابر پاشش پاشیده است، که از استحکام کمتری نسبت به استاندارد IP68 اکثر دستگاه‌های موجود در این دسته قیمت برخوردار است – آنها می‌توانند غوطه‌ور شدن کامل در آب را تحمل کنند. همچنین خبری از شارژ بی سیم نیست، ویژگی دیگری که تقریباً هر گوشی دیگر با قیمت بالای 500 دلار شامل آن می شود. در عوض، سیم کشی فوق العاده سریعی دریافت می کنید